Top begeleiding en aflevering !

Zeer vriendelijke en professionele begeleiding van o.a. pantalons en blazer. Ik bestel met een gerust hart online bij DELSHER.

Bestellen Volgende dag thuis Bij retour snel je centjes terug.

Altijd vlotte levering en retourproces

Hoewel de werking en de layout van de website gedateerd beginnen te raken ben ik een tevreden terugkerende klant. Persoonlijk contact via de telefoon bij vragen is uitstekend. Betrouwbaar en klantgericht.

Fijne winkel. Prachtige spullen. Levering ging vlot. Ga zeker nog een keer bestellen bij Delscher.

Mooi verpakt en de levering helemaal op tijd

Slechte klantenservice!

Sweater besteld, geen bevestigingsmail gekregen. Na een telefoontje bleek de sweater meerdere keren besteld. Na de vraag of ik wel zeker wist of de sweater me zou passen zou ze de andere klant bellen en mij het item opsturen. Na een aantal uur weer een telefoontje dat de sweater naar de andere klant opgestuurd zou worden omdat deze klant al meerdere keren bij hun had besteld.

snel,accuraat en vriendelijk.

producten van zeer goede kwaliteit, attente behandeling en accuraat en betrouwbare levering.

Goed en gepersonaliseerd advies.

Het is altijd een feestje om je bestelling te ontvangen. Prachtig verpakt en altijd met een lief kaartje. Persoonlijke aandacht staat voorop bij Delscher. Love it ❤️

Tot tweemaal toe, zelf de verkeerde postcode opgegeven. Tot tweemaal toe een zeer snelle en vriendelijke reactie waardoor het cadeau door de inzet van Delscher toch nog binnen 2 dagen op tijd werd afgeleverd.

Prima service, snel en correct

Prima service, snel en correct

Geweldig weer!

Mooie kleding, schoenen. Heel fijn personeel. Een cadeautje!

Snelle levering mooie producten

Persoonlijke benadering. Het team denkt met je mee. Het bedrag van teruggestuurde kleding werd direct gestort op mijn rekening

Héél fijn

Altijd … met grote vriendelijke service en verbazingwekkende snelheid van Goed naar Amersfoort ! Top !

Super !

Binnen 1 werkdag geleverd. Netjes verpakt.

2 dagen na mijn bestelling een telefoontje dat het uitverkocht is.

Dit is al de 2e keer, dat me dit bij deze zaak gebeurt. Ruim 2dagen na de online bestelling een telefoontje krijgen op zaterdagavond dat het product uitverkocht is. Zo jammer dit, verder een goede afhandeling gehad.

redelijk goed

Persoonlijke benadering. Wat alleen jammer is, je bestelt 3 dingen waarvan 1 ding in de sale is. Deze versturen ze apart om verzendkosten te berekenen. Je had er ook 1 pakket van kunnen maken. Toch een stukje service.

Ze staan je vriendelijk te woord. Ze zijn beleefd aan de telefoon. En durven ook een grapje te maken. In één zin, een leuk gesprek met de winkelmedewerker.

Steeds mooie en verzorgde verpakking en stipte levering !

Ik bestelde reeds verschillende keren een kledingstuk bij Delscher; gans het bestelproces verloopt vlekkeloos en in een minimum van tijd volgt de levering. Af en toe is het niet de juiste maat, maar de retour vorm nooit een probleem en de terugbetaling volgt onmiddellijk. Werkelijk niets op aan te merken.

klantgerichtheid ten top

ik werd gebeld over de bestelling die ik had geplaatst en op afstand kreeg ik advies (in dit geval om een andere maat te bestellen omdat het kledingstuk net iets anders viel qua. maat)

In één woord: super!!

Efficiënt.

Prachtige winkel met uitstekende service!

Zie hierboven

Duidelijke en snelle levering via de website.

Snelle en goede levering. En ook altijd een vriendelijke kaart bij de bestelling voor de klant.

Alles is keurig verzorgd altijd, netjes verpakt, duidelijke communicatie

top!

mooie meubels, snel bezorgd!