Mooie producten en klantvriendelijk

Delscher heeft mooie producten, ze leveren de bestellingen snel. De bestelling is mooi verpakt en heeft een lieve boodschap.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Klantvriendelijk open accuraat en meedenkend

Klantvriendelijk Open Accuraat Meedenkend

Bijzonder goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super mooie kleding en topservice.

Er werd onmiddellijk op mijn vragen geantwoord en de bestelde kledingstukken werden met zorg ingepakt met een handgeschreven kaartje erbij. Dat doet plezier.

Snelle en correcte service

Persoonlijke kaartje bij mijn bestelling, leuk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Mooie collectie

Nog steeds tevreden met de service en collectie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service en bijzonder vriendelijk en attent personeel

Ik kan niets anders dan herhalen wat hierboven reeds vermeld staat; ik ken Delscher reeds jaar en dag omdat wij er elk jaar fysiek in juli gaan winkelen; het personeel is er steeds bijzonder vriendelijk; het is pas nu dat ik 2 maal via de webshop bestelde; spijtig genoeg was de maat te klein de eerste keer en thans beviel de kleur niet. Dit heeft uiteraard niets te maken met de diensten van Delscher. Alles werd correct afgehandeld. Houden zo ! Ik kijk al uit naar volgende maand waarbij ik opnieuw Delscher kan bezoeken. Per post kledij bestellen blijkt toch niet zo evident dan ik dacht. Terugsturen kan natuurlijk maar dit is toch vrij kostelijk (ongeveer € 18).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Altijd heel vriendelijk en behulpzaam.

Ook deze keer zeer geslaagd, draag het met plezier.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele snelle service en goede opvolging! 😉👍

Pakje werd afgeleverd, ik was waarschijnlijk niet thuis en pakje werd direct teruggestuurd, ik had daar wel enorm veel spijt van! Heb dan gemaild naar Delscher en heb onmiddellijk antwoord gekregen! Ik vond het gewoon erg jammer dat er geen nota in de brievenbus zat wat er gebeurd was! Dat vond ik wel spijtig, maar ondertussen alles goed gekomen! Dus top! 😉👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service in de shop

Van de firma ben ik zeer tevreden,alsook het product! Zeer vriendelijk aan telefoon. MAAR: Is het normaal dat de persoon die het pakje levert dit zomaar aan de deur zet ? Ik woon op een drukke weg, wat als het pakje weg is? Hier had ik bedenkingen om. Ik zou nog iets willen bestellen, maar een beetje angstig dat men dat weer zo maar aan de deur gaat leggen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Iedere keer weer een feestje om het pakket open te maken!

Perfecte dienstverlening, geweldig.

Perfecte website, altijd een handgeschreven kaartje erbij, nu ook met een parfummonster en een luxe tijdschrift. Had hun nog bedankt via de mail, maar namen ook nog de moeite om feedback te geven.. Niet alles is perfect in het leven, maar wat dienstverlening betreft is dit perfect.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat een snelle, persoonlijke service. Heel blij met nieuwe Hogan sneakers in de uitverkoop.

Prettig, snel en attent.

Prettig. Snel en attent.

Fantastische service!

Heb online schoenen besteld en kreeg na een half uur al een berichtje dat ze verzonden waren. In het pakket zat een handgeschreven kaart en een kleine verrassing. Wat een fantastische service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Altijd een persoonlijk kaartje bij je bestelling

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Je kan geen bedrijf verzinnen, tenminste ik niet waar men zó met je meedenkt ! Accuraat , vriendelijk( lijkt logisch maar dat geldt al voor veel internet bestellingen meer) En perfect snelén verzorgd in levering!

Misschien bij FB foto meteen prijs vermelden?

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Super firma schoenen waren te smal kon ze zonder problemen terugsturen en het geld stond weer snel op mijn rekening

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Positief verrast door het persoonlijke kaartje, wat bij de bestelling zat

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Heel snelle service! Mooi pakketje afgeleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Super mooie collecties!

Heb ik niet .

Over DELSCHER