Snelle levering, hoge kwaliteit sneaker!

Het is altijd fijn zaken doen met Delscher. Ik waardeer de snelle levering en het hoge service niveau!

Super snelle levering, content met product.

Zeer tevreden door snelle levering (volgende dag) en product was ook naar wens.

Voor vele herhalingen vatbaar!!!

Bestelling wordt zorgvuldig en met persoonlijke touch behandeld

Goede service, snelle levering

Goede website en gemakkelijke bestelprocedure. Toen mijn betaling door een technisch probleem van mijn kant niet lukte, werd er snel contact opgenomen; de artikelen bleven gereserveerd staan en werden daarna snel geleverd. Fijne, persoonlijke service.

Top service en bijzonder snelle levering

Na lang wikken en wegen wilde ik een tas bestellen waar ik al een tijdje omheen draai. En ja hoor… net verkocht. Ik heb hierover contact gezocht per mail en kreeg direct een fijne reactie terug. Als de tas retour zou komen, dan werd ik persoonlijk benaderd. Het geluk was met mij en ik ben netjes gebeld, kreeg een betaalverzoek en nu -een dag later- staat de tas naast mij op tafel. Perfecte combi tussen snel online en persoonlijk. Bedankt Sandra.

Accuraat

Een accurate dienstverlening

Uitstekende ervaring!

Overzichtelijke site met mooie merken! Heldere communicatie rondom de bestelling met erg snelle bezorging. Kortom: heel tevreden!

Perfecte service

Goede service, snel geleverd en een fijne attentie met het handgeschreven nota erbij

Snelle levering met leuke persoonlijke touch

Heel blij dat deze zaak nog de schoenen van mijn keuze had. Ze werden snel geleverd en mede door het persoonlijk geschreven briefje erbij is mijn klantervaring heel goed.

Fijn adres

Mooie collectie, goede service

Perfecte service, uiterst vriendelijk contact

Zeer vriendelijke contacten, snelle levering keurig ingepakt. Ziet als maatwerk en persoonlijke touch

Perfect!

Snel, netjes verpakt, pakket goed te tracen en leuk persoonlijk kaartje.

Altijd topservice met een persoonlijke noot!

Heel fijne service. Prachtige stukken. Ik woon in Haren en moet dus helaas altijd online bestellen maar de service is altijd top.

Zeer correct

Afhandeling zeer correct. Altijd een persoonlijk bericht in de box.

Heel goed!

Altijd attent!

Top begeleiding en aflevering !

Zeer vriendelijke en professionele begeleiding van o.a. pantalons en blazer. Ik bestel met een gerust hart online bij DELSHER.

Bestellen Volgende dag thuis Bij retour snel je centjes terug.

Altijd vlotte levering en retourproces

Hoewel de werking en de layout van de website gedateerd beginnen te raken ben ik een tevreden terugkerende klant. Persoonlijk contact via de telefoon bij vragen is uitstekend. Betrouwbaar en klantgericht.

Fijne winkel. Prachtige spullen. Levering ging vlot. Ga zeker nog een keer bestellen bij Delscher.

Mooi verpakt en de levering helemaal op tijd

Slechte klantenservice!

Sweater besteld, geen bevestigingsmail gekregen. Na een telefoontje bleek de sweater meerdere keren besteld. Na de vraag of ik wel zeker wist of de sweater me zou passen zou ze de andere klant bellen en mij het item opsturen. Na een aantal uur weer een telefoontje dat de sweater naar de andere klant opgestuurd zou worden omdat deze klant al meerdere keren bij hun had besteld.

snel,accuraat en vriendelijk.

producten van zeer goede kwaliteit, attente behandeling en accuraat en betrouwbare levering.

Goed en gepersonaliseerd advies.

Het is altijd een feestje om je bestelling te ontvangen. Prachtig verpakt en altijd met een lief kaartje. Persoonlijke aandacht staat voorop bij Delscher. Love it ❤️

Tot tweemaal toe, zelf de verkeerde postcode opgegeven. Tot tweemaal toe een zeer snelle en vriendelijke reactie waardoor het cadeau door de inzet van Delscher toch nog binnen 2 dagen op tijd werd afgeleverd.

Prima service, snel en correct

Prima service, snel en correct