Bestelling ging vlot en met een gezellig kaartje ontvangen

Mijn ervaring is goed, bestelling werd snel geleverd en extra aandacht voor de klant door schoenentasje en gezellig kaartje!

Prima en snel

Zoals altijd wordt alles snel verwerkt en de persoonlijke touch was er als toetje bij.

prima service

snelle levering ...altijd prachtig verpakt en steeds vergezeld van een briefkaart met vriendelijk woord van dank

Snel geleverd, correcte voorraad

Prima levering en goede kwaliteit van de producten

Vlotte site en zeer snelle levering . Mooi verpakt . Top!

Aanrader

Een verrassing

Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord of gelezen, maar is bijzonder goed bevallen ,heb er een hele leuke sleutelhanger gekocht, en was perfect in orde Ik zal niet twijfelen om de volgende keer hier weer wat te bestellen .

Prachtige winkel en collectie

Fijne webshop artikel helaas te klein.Het geld was snel terug op de rekening

goede service, snelle levering!

Zeer klantvriendelijk en een prachtige collectie

Zeer klantvriendelijk, goede service en een prachtige collectie! Ik zou deze site en winkel aan iedereen aanbevelen! Wanneer wij in Goes wij zijn zal ik ook zeker een bezoekje aan jullie winkel brengen.

Super service!

Uitstekende ervaring. Heel snelle levering en perfect verpakt. Het persoonlijk woordje in ons pakje was super leuk en een aangename verrassing. Een aanrader!

Altijd top!

Super klantvriendelijke en meedenkende onderneming.

subliem

Astrid en de anderen zeer adequaat en service gericht met dank voor het prettige meedenken. groet Mirjam.

Levering, verpakking en bestelling allemaal top. Levering is een kadootje.

Ik ben heel tevreden en ga de site beslist vaker bezoeken. De levering kwam heel verzorgd en met een mooie handgeschreven kaart aan. Dat is als een kers op een taart.

Top service!

Online besteld en snel thuis ontvangen. Top merken en top service!

Zeer persoonlijke en snelle service

Telefonisch goed advies gekregen. De online bestelling wordt altijd vergezeld met een persoonlijke noot. Zodra ik de retourzending gestuurd had werd het geld meteen teruggestort. Ook toen weer persoonlijke email. Graag tot een volgende keer.

persoonlijk, betrokken, zorgvuldig.

Delscher waardeert je als klant. Ze zijn persoonlijk, betrokken en zorgvuldig.

Duidelijkheid en correct

Bezorging goed. Mooie collecties Kwaliteit goed. En vriendelijkheid.

Altijd snel. Mooie kleding

Heel erg goed. Een persoonlijke kaart erbij geeft het gekochte item net iets speciaals.

Mooie belevenis

Pakketje snel ontvangen en mooi Verpakt met een persoonlijke kaart. Zeer gewaardeerd.

Goed.

De produkten zijn conform omschreven verwachting.

Heel erg goed

Heel fijn geadviseerd maar helaas was de aankoop niet wat ik wilde. Het blijft toch lastig om iets ongezien te kopen

Het is altijd een feest om een pakket van Delcher te ontvangen.

Ik heb de mensen nog nooit ontmoet, maar ik heb het gevoel dat ik ze heel goed ken. ze maken van ieder pakket een feest met een persoonlijke noot. Zo heeft online winkelen nog iets warm en super vriendelijk.

Heel vriendelijk en gedienstig

Goede webshop

Duidelijke webshop, netjes verstuurd. Ik ga hier zeker vaker bestellen.