Heel correct

Alles prima geregeld

Uitstekend, goede service, mooie kleding en accessoires

Altijd een feestje om de bestelling te ontvangen.

Prima.

Zeer attent en zorgvuldig.

Mooie producten en snelle levering. Netjes verpakt

Prima service, mooie aankoop

Prima service, mooie aankoop.

Snel en keurig geleverd

Super goede webshop

Perfect in orde en heel erg leuk om er een geschreven kaartje bij te krijgen met een leuke boodschap

Persoonlijke aandacht voor klanten, ook online!

Top service, ik werd zelfs na gebeld over mijn bestelling. Alles op maat

Heel vriendelijke en snelle klantenservice

Heel vlot geleverd! Zeer vriendelijke klantenservice

Prima transactie!

Mijn ervaring met Delscher was perfect, alleen EEN minpuntje: Ik heb een blouse besteld en gekregen van BRUNELLO CUCINELLI, maar de plasticzak waarin de blouse zat, was van ISABEL MARRANT. Dat vind ik slordig en eigenlijk niet professioneel, Delscher onwaardig.

Hele snelle levering

Amazing service! I will definitely repeat!

Thank you always! The customer service is great. Looking forward to my next shopping!

Ik heb alleen maar goede ervaringen met jullie.

Het online kopen gaat perfect, altijd een persoonlijke noot erbij. Recentelijk had ik wat vragen over een product, had een mail gestuurd, had na een week nog geen feedback, toen gebeld, binnen enkele minuten erna had ik antwoord, waarmee ik verder kon. Jullie hadden het heel druk gehad, ik heb daar wel begrip voor.

Nette, snelle afhandeling van alles

Top service, ook bij retouren.

Goed. Nette verzorging en uitstraling

Disappointed

For the price level I would expect returns to be free

Snelle service, persoonlijk bericht bij de bestelling

Na al heel vriendelijk in de winkel geholpen te zijn kreeg ik bij mijn online bestelling een persoonlijk bericht wat ik heel leuk vond

Een hele fijne zaak. Een hoop keus, snelle verzending. Prima betalingsproces, keurig verzorgd ingepakt met persoonlijk briefje. Erg klantvriendelijk!

Snel, verzorgd, attent

Alles keurig verzorgd en verpakt, wat een leuke kaart, snel

Mijn ervaring.

Vandaag besteld , morgen perfect geleverd. Snelle en correcte levering , goed verpakt. Bedankt voor de vlotte service.

Snel en in mooie verpakking verzonden

Goede en vriendelijke service

Super vriendelijk personeel en mooie winkel

Snelle levering en netjes verpakt

Zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen; fantastische spijkerbroek gekocht voor mijn dochter welke de volgende dag netjes verpakt geleverd werd

Heel efficiënt en aardig. Heeft U er enig zicht op wanneer mijn bestelde vesten komen?

uitstekend en snel

zeer stipte en excellente service