top

snelle service - ook als je iets terug stuurt :)

Keurig verzonden, altijd een leuk bericht in het pakketje. Altijd een fijn telefonisch contact. Het team staat altijd voor je klaar. En mooie collectie.

Uitstekende en gepersonaliseerde service

Supersnelle verzending. Luxe ingepakt en een kaart met een persoonlijke boodschap. Heel attent! De Golden Goose laarsjes zijn het einde, zo mooi! En precies zoals afgebeeld.

Zeer positief

Het pakket was retour gezonden direct persoonlijk overleg over het opnieuw verzenden. Inmiddels in bezit van een mooie jurk.

Delscher is een Super bedrijf en de medewerkers zijn top!

Heel tevreden met Delscher en haar medewerkers. Gewoon goed helpen is tegenwoordig een uitzondering, zowel de winkel in Goes als de webshop krijgt van mij een 10. Nooit iets teveel gevraagd en kundig adviseren, dat doen ze bij Delscher..

Keurig optijd geleverd en altijd netjes verpakt !!! Ik vind t prettig online te kunnen bestellen ook omdat ver weg woon en toch een prima service krijg

Ben zeer tevreden met kleren en diensten.

Koop altijd kleren van ETRO. PRACHTIGE MERK KLEREN. MIJN FAVORIT.

Zoals altijd TOP !!!

Mooie artikelen, zeer zorgzaam ingepakt, snelle levering en attent kaartje

Wat een leuke winkel! Supervriendelijk personeel ook

De Tods collectie en een mooie blazer van Max Mara lokten mij naar Goes. Wat een leuk stadje en wat is Delscher een prachtige winkel. Werd heel vriendelijk en goed geholpen door een leuke dame - die toevallig ook de Max Mara blazer waarvoor ik vanuit Rotterdam naar Goes was gereisd - zelf aan had. Ik kom zeker terug! Hartelijke groet, Els van Rosse

Helemaal top!

Na telefonisch advies is mijn bestelling direct verzonden met een duidelijke track & trace code.

Altijd perfect en super vriendelijk!

Bij Delscher kom ik graag in de winkel maar ook on line shoppen werkt goed! Inmiddels komen we er graag met het hele gezin en zijn dochters er ook dol op even te kijken in de winkel.

Keurig verpakt, correcte service!

Zowel in de winkel als online is de service optimaal. Erg vriendelijk en bekwaam personeel, uniek in de huidige tijd.

Het verliep allemaal super goed ,snelle bezorging.

Snelle levering. Had nog even gebeld en werd keurig te woord gestaan.

prima verzorgde zendingen

steeds stipte uitvoering en levering!

zeer in orde

geen klachten

Altijd alles netjes verzorgd en super mooie collecties altijd

Top webshop

Goede webshop en hele snelle levering!

Heel goed. Snel verstuurd en mooi ingepakt

Mooi ingepakt en snel verstuurd.

Top service, top collecties!

Super online service m!

prima service

abc.

Het is altijd weer een plezier om bij Delscher te bestellen.

De website is overzichtelijk en het bestellen gaat erg eenvoudig. Het volgen van je bestelling is ok en dan het gezicht van mijn vrouw als het binnenkomt spreekt boekdelen. Mooie producten. Dank aan het vriendelijke Delscher Team

Grote Markt 41579

4461AH Goes