Geweldige winkel met hele mooie merken

Vandaag mijn prachtige Max Mara teddy coat ontvangen. Alles klopt maat oké lengte oké. Gewoon een super mooie teddy . met een leuk persoonlijk kaartje erbij. Top winkel! 5 sterren waard.

Het was heel tof!!

Wat een lieve mensen en wat een goed advies! Heb dat nog niet vaak meegemaakt. Super tof!

Top service, aandacht voor kleine details

Altijd een even warm welkom. Goed advies, top service!

Aanrader

Hele fijne nette service!

Uitmuntend

Elke keer weer een feest of dat nu online of in de winkel zelf is. Goede collectie, fijne sfeer. Ik ben FAN

Attent en super vriendelijk

Goede attent dienstverlening in de online shop

Geweldig goed, mooie kwaliteit en leuk persoonlijk kaartje.

Ruime keuze, mooie kwaliteit, antwoord op mijn kledingvraag, snelle bezorging, ik kan niet wachten om weer te bestellen. Zeer exclusief.

Super snelle verzending en top service. Heel tevreden! Schoenen zijn prachtig!

Superservice

Heel blij met deze webshop!

Ga zo door met Delscher.nl. Wat een mooie merken, voor mij alles te vinden in één webshop/winkel. Kleding en mijn favoriete merk voor tassen en schoenen Tod’s! Top collectie en Top service! En heel belangrijk ze adviseren ook bij online bestellingen. Groet, Maria

Super bedrijf, erg klantvriendelijk en snelle levering

Super bedrijf, erg klantvriendelijk en snelle levering

Pure luxe

Heerlijk, veel keuze, en goede up dates door dames met kennis en ervaring met mode.

Prachtige winkel

Delscher is een prachtige winkel met de meest mooie merken. De dames zijn bijzonder vriendelijk, behulpzaam en geven jou het juiste advies, kortom een geweldige zaak in het mooie centrum van Goes.

Zeer tevreden over de snelle levering en aankoop.

De persoonlijk geschreven felicitatie van mijn aankoop en groet vond ik bijzonder en leuk.

Uitstekend!

Omdat de betalingswebsite niet werkte, werd ik gebeld door iemand van Delscher: aangeboden werd een tikkie te sturen zodat ik toch kon betalen en het kledingstuk direct opgestuurd kon worden. Top service en creatief opgelost!

Zoals boven vermeld.

Al een paar keer op bezoek geweest in deze uiterst verzorgde zaak. Heel vriendelijke en servicegerichte dames. Online idem dito klantvriendelijk in alle opzichten. Een geurtje als geschenk en een persoonlijk gericht bericht is ook een welkome onverwachte verassing. Mooie ervaring, waarvoor dank, straalt klasse uit.

Prachtige artikelen snelle service en levering en altijd een aardig persoonlijk kaartje

Hartelijke ontvangst! En wat een mooie collectie weer!

De magie van het schoppen kan ook online!

Heb er al verschillende keren iets besteld. Verloopt altijd prima

Snel en top

Professioneel, persoonlijk en behulpzaam

Mooie merken en altijd een persoonlijk kaartje!!