Makkelijk te bestellen en snel in huis, prachtige winkel en assoriment.

Fijne communicatie, snelle levering en kwalitatief top

In 1 woord geweldig. Van bestelling tot levering.

Perfecte Service

Snelle en vriendelijke service,gepersonaliseerd

Prettig geholpen !

Prettig geholpen ! Uitstekende service

Snelle goede levering

Levering en assortiment prima!

Keuze, bestellen en leveren prima. Echter een klacht ingediend omdat product snel beschadigd raakte. Communicatie en oplossing niet naar tevredenheid. Men geeft aan de fabrikant een mail te sturen. Maar wat dit nu voor mij betekent is onduidelijk. Hoop op snelle oplossing maar verwacht dit ook wel gezien de goede reputatie van Delscher.

Iedere keer weer een verassing de mooie schoenen, snel geleverd en mooi ingepakt. Ontzettend aardige dames die daar werkzaam zijn met verstand van zaken. Ik hoop er nog vaak te komen.

Mooie kleding; kwaliteitsvol.

Ik kocht al verschillende stukken , alles even mooi en men krijgt er nog een leuk persoonlijk kaartje bij.

Alles prima verlopen

Tijdig verzonden en mooi ingepakt. Artikel was intact

Fijn

Leuke communicatie, goede service

Snel bezorgd en keurig verpakt met leuk persoonlijk kaartje

Mooie collectie en goede online service

Goede website met erg mooie collectie. Was op zoek naar een bepaalde sweater van Isabel Marant. Dezelfde dag is de sweater verzonden en binnen 1 dag geleverd. Erg tevreden over deze goede en snelle service.

Top boutique!

Snel, vriendelijk, kwaliteit!

Perfect!

Alles is perfect verlopen! Correcte service, vlotte levering, persoonlijke boodschap bij online bestelling,…

Prachtige collectie en uitstekende service

Attent, meedenkend, mooie winkel met dito site!

Super mooie collectie, super goede service!

Ik heb helaas alleen nog maar online geshopt… maar ik kan eigenlijk niet wachten om een keer naar Goes te rijden…. Maar alle online bestellingen zijn super verzorgd en snel verzonden!

Een uitstekende kennismaking

Met een telefonisch contact met een van de verkoopadviseurs kon een te kleine rok snel worden omgeruild. Het kledingstuk, het contact, de service en manier van verpakken; dit is kwaliteit.

In één woord GEWELDIG!!

Klantvriendelijke super snelle services! Prachtige merken!

Prima geholpen, nog gebeld over iets dat ik had besteld

Fijne online winkel!

Keurig verzorgd

Klantvriendelijk

Snelle bezorging, verzorgd pakket, plezierig telefonisch contact en goed advies.

Mijn eerste bestelling gedaan nav het bekijken van de website. Het pakket werd snel ontvangen en zag er prima uit. Alles was netjes verpakt en gecompleteerd met een handgeschreven kaartje.Top! Telefonisch om advies gevraagd, omdat een bestelde rok "net aan" zat. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en gaf mij het gevoel "in de winkel aanwezig te zijn". Klasse! De maat 42 bleek nog beschikbaar. Met een app werden de maten direct doorgegeven. Deze werd met nog twee bestellingen verzonden. Tevens een aanschaf van een shirt wat helaas niet goed zat retour gezonden. Het bedrag is binnen enkele dagen teruggestort. Kortom: ik kan niet anders dan de maximale score geven!

Mooie kleren, snelle levering en ook goede terugbetaling

Prachtige schoenen

Snelle levering Prachtige schoenen

Perfecte service

Goede info tav levering. Goed verpakt, persoonlijke kaart er bij!