Echt super service!!

Aan te raden

Super snel

Besteld en een paar dagen geleverd dus uitstekend

Topservices snelle levering

Leuk dat ze er een handgeschreven kaart erbij doen

Professioneel en zeer klantvriendelijk

Ik heb alleen online aankopen gedaan tot nog toe en de afhandeling en het mailcontact verliepen uiterst plezierig.

Gewoon prima in alle opzichten.

Vlugge levering, prima verzorgd!

Pakket snel geleverd (zelfs vior de kerstdagen) en breekbare kaars was goed verpakt.

Goede eerste ervaring en keurig ingepakt!

Ik heb een eerste online bestelling geplaatst bij Delscher en deze werd enkele dagen later super netjes verpakt bezorgd. Een kleine kanttekening dat er enige miscommunicatie was over de verzending op zaterdag. Hierover werd ik, na contact te hebben opgenomen, professioneel ingelicht. Ik raad bestellen bij deze winkel verder helemaal aan!

Ik vind de super geweldig met name de persoonlijke benadering.

Snelle levering en altijd een leuk kaartje erbij.

Mooie zaak met mijn favoriete schoenen en tassen merk . Tod’s !

Super !

Zeer mooie collecties. Verzorgde opzending en correcte afhandeling.

Snelle levering prima !

Fijne ervaring, zeer goede service, Waarvoor dank!

TOP

correct, snel, met zorg verpakt

geweldig

service en betrokkenheid plus

Het kwam supersnel binnen en precies wat ook van het artikel verwachtte mooie artikel

Perfecte service

Prachtige collectie en perfecte service, ook indien iets niet goed is en omgeruild moet worden.

Prima service en klantgericht

Heel leuk om in het pakketje een kaartje te vinden met daarop een vriendelijk bericht. Pakket zag er verzorgd uit!

Mooie jas snel ontvangen ,goede service,leuk kaartje erbij

De dames (her)kennen hun klanten!

De dames weten precies welke maat goed voor je is. Altijd vriendelijk en leuk! Koffie staat voor je klaar en de partner wordt ook in de watten gelegd😉

uitstekende service

bestelling werd snel geleverd, maat was niet goed,retour gezonden, snelle correcte afhandeling van alles

Groot assortiment,

Ruime keuze snelle aflevering bestelling

Een mooie winkel met goede service en vriendelijk personeel

Fantastische winkel met een uitgebreid assortiment, hulpvaardig personeel en fijne sfeer!

Mooie collectie

Ik bestel graag bij Delscher vanwege de mooie merken die ze voeren. Je krijgt altijd een persoonlijk berichtje bij je bestelling. Ik vind het jammer dat zowel de verzend- als retourkosten in de sale geheel op rekening van de klant komen ongeacht de hoogte van het bestelde bedrag.

Perfecte service van mooie spullen

Exclusieve bestellingen worden keurig verzorgd aangeleverd. Mooie merken!

uitstekend!

zeer klantgericht. Uitstekende en snelle service !