Perfecte service

Correcte service en mooie webshop met topmerken.

De door mij bestelde trui was door TNT met onbekende reden retour gestuurd naar Delscher. Zij hebben dezelfde dag van retour de trui weer opnieuw naar mij gestuurd. Top!

super blij met mijn Herno jasje

Vlugge levering en vriendelijke boodschap bij het pakketje:), mss volgende keer een iets grotere verpakking omdat het jasje er wat gekreukt uitkwam.

Uitstekend. Leuk persoonlijke berichten erbij.

leuk persoonlijk bericht.

Snelle reactie en verzending! Mooie producten van goede merken!

Alleen maar online besteld en heb het tot nu toe als prettig ervaren.

Geweldige Winkel!

Ik woon in Rijswijk vlak bij Den Haag echter een winkel als Delscher is bij ons niet te vinden.Zowel in de winkel als online wordt je bijzonder goed geholpen.

Zeer aangename ervaring

Correcte en tijdige levering met een persoonlijke toets! Dit is online shoppen op zijn best!

prima service

levering op tijd prachtig verpakt en , heel fijn een hand geschreven kaart erbij. mooi product.

supersnele levering

Een zeer snelle levering maar bovendien ook leuk verpakt met een leuke kaart erbij.

Een mooie tshirt in een mooie verpakking met een handgeschreven kaartje erbij. TOP!!!!

Geweldige service!

Geweldige service!

Snelle levering en goede communicatie

Goed contact via appen direct verzonden

Makkelijke site. Wat ik zoek makkelijk te vinden en binnen 2 dagen in huis, met een ontzettend leuk persoonlijk kaartje. Complimenten, zo ga je met klanten om. Tot de volgende bestelling.

Mooie keuze , vriendelijk en behulpzaam, echt een aanrader.

Zeer vlotte levering ook naar België , mooi verpakt met een persoonlijke notitie helemaal geweldig . Hartelijk dank aan het Delsche Team ☺️

Goede service, tevreden.

Zeer verzorgd en zeer stipt!

Snelle service goede afhandeling

Goede en snelle service. Product toch niet naar wens en snelle afhandeling van retour.

super fijn!!!

Even gebeld ivm met maten en aanvullende info. super geholpen. Prachtige broek ontvangen. meteen de volgende dag. leuk ingepakt. gezellig briefje erbij. Heerlijke insta account. ik ben fan!!!

zeer correcte,snelle en vriendelijke service met een persoonlijke touch!

Gelieve op het internet mijn naam en woonplaats NIET te vermelden-dank!

Snelle levering en persoonlijk kaartje bij iedere levering !

heel goed

heel goed

vlotte levering en keurig verzorgd!

Snelle levering !!

Ruim assortiment, mooie merken

Kan beter!

Graag met de klanten communiceren over de levering.... ik wist pas de status van Mijn bestelling nadat ik jullie gebeld had!