klantgerichtheid ten top

ik werd gebeld over de bestelling die ik had geplaatst en op afstand kreeg ik advies (in dit geval om een andere maat te bestellen omdat het kledingstuk net iets anders viel qua. maat)

In één woord: super!!

Efficiënt.

Prachtige winkel met uitstekende service!

Zie hierboven

Duidelijke en snelle levering via de website.

Snelle en goede levering. En ook altijd een vriendelijke kaart bij de bestelling voor de klant.

Alles is keurig verzorgd altijd, netjes verpakt, duidelijke communicatie

top!

mooie meubels, snel bezorgd!

Mijn bestelling is heel vlot verlopen

Jammer dat ik niet in de buurt woon anders zou ik naar de winkel komen, maar fijn dat je ook bestellen kunt! De bestelling is heel goed en vlot verlopen!

heel goed

snelle en correcte levering

Snel!

Snel verzonden, er werd nog gecheckt telefonisch of de maatkeuze wel goed was.

Altijd een feest om bij Delscher online te shoppen!

Weer een positieve ervaring bij Delscher! Mijn Tod’s werden snel bezorgd met het gebruikelijke attente persoonlijk en handgeschreven kaartje erbij. Top shop!

Wat een top ontdekking!

Voor de eerste keer een online bestelling gedaan vanuit België. Niets wordt aan het toeval overgelaten opdat de aankoop correct en vlot zou verlopen ( wat ook gebeurd is). Mooie collectie en zal zeker een dagje Goes/ Delscher inplannen in mijn agenda om ook de winkel eens fysiek te kunnen bewonderen. Super ervaring!

Snel en attent!

De site is overzichtelijk en verzorgd. De bestelling komt snel naar me toe zelfs met een persoonlijke note.

Super.

Prachtige collectie, professioneel en vriendelijk personeel. Ook na aankoop geweldige service.

Geweldig!!!

Service op alle vlakken, behulpzame en vriendelijke medewerkers: gewoon TOP!!!

Helemaal top !

Zie boven !!!!!

Zo blij met mijn Hogan Tas

Alleen de zorgvuldig ingepakte doos was al feestje om uit te pakken Een persoonlijk kaartje en een waanzinnige tas Ontzettend blij ermee

Goede en snelle service

Goede en snelle service

top winkel

aardige medewerksters, dringen je niets op. zijn beleefd. enorme leuke en mooie collectie. ik heb al vele dames naar delscher gezonden en iedereen is enthousiast

Alles Prima!!

Verzorgd

Zeer duidelijke website, goed geshowd. Snelle afwikkeling bij bestellen. Er zit een persoonlijke kaart bij de bestelling. Erg leuk en attent.

In een woord top

In een woord super, de persoonlijk geschreven kaartjes als je iets online besteld, voelt alsof je ze kent

Prachtige collectie, bijna uniek in Nederland. Overzichtelijke website en goede service. Aanrader !

snelle en goede levering

nooit tegengevallen