Prima service, ook bij online bestellingen.

zie boven

Mooi collectie.

Ik ben altijd tevreden.

Professioneel.

Snelle verzending. Goede verpakking. Prachtig pak. Jammer dat het zo ver rijden is vanuit Haarlem. Maar ben blij uw prachtige zaak online gevonden te hebben. Hartelijke groet Jeannette Hamaker

Uitstekende service en snelle levering

Telefonisch advies ontvangen en gewenste kleding werd snel geleverd. Heel fijn en super vriendelijk geholpen.

Bestelling gedaan en meteen persoonlijk benaderd, omdat een item niet leverbaar was. Retour ook top geregeld en snel terug betaald. Persoonlijke noot op kaartje bij bestelling.

Service heel goed , voel mij persoonlijk aangesproken door de kaart!!! Snelle levering!

Snel en efficient

10/10

Erg tevreden met de adviezen van het Delscher team!

Zéér klantvriendelijk, betrouwbaar en snelle levering!

Snelle levering, keurig verpakt. Goede service.

snel leverring!

fantastische ervaring

Heel prettig

Altijd correct .

TOP

het was top ingepakt met heeeel leuk geschreven kaart was echt een feest voor mijn klein kind. Mooie schoenen mooi verpakt en snel ontvangen Compliment

Nvt

Zoals je van een pakket verwacht!! Heel correct.

Mooi, leuk en persoonlijk

Fijne ervaring, vriendelijk en persoonlijk. Supercollectie

Perfecte en snelle service!

Zeer snelle en perfecte service en uitstekende kwaliteit!

Altijd gezellig bij Delscher. Ruime keuze, plezierig en eerlijk advies. Goede service. Wij zijn fan!

Uitstekende service!

Duidelijke communicatie per mail en goede trek&trace en mooi verpakte producten. Kortom zeer tevreden!!! Waarvoor dank!

De schoenen die ik kocht werden mooi verpakt, de volgende dag al geleverd.

Kwaliteit service en snelheid

Tevreden!

Meerdere malen reeds mijn keuze gevonden. Goed verpakt en snelle verzending. Attent kaartje er altijd bij !

Het bestellen was makkelijk, product werd snel geleverd en het is een mooie aankoop waar ik van geniet.

Winkel waar de klant waar de klant persoonlijk benaderd wordt.

Medewerker gaf mij een heel goed vervangend advies bij aankoop. Beter advies had ik niet kunnen krijgen . Echt heel blij mee

Perfecte service, snelle levering

Mooie merken en aanbod, snelle levering