Heel blij, super geslaagd en super geholpen aan een geweldige outfit!

Echt super

De bestelling was toppie

To the stars and beyond

Alles wordt zonder moeite en problemen uit de kast getrokken om jou de perfecte look te bezorgen. Tussendoor een espresso en een glaasje water. Om weer even te landen en te fine tunen wat je aan hebt. Met als klap op de vuurpijl het inkorten van m’n broek binnen 2 dgn omdat ik op reis moest. Echt heeeeeeel fijn. Ciao

Snelle en zorgvuldige levering

De levering is snel. En zoals altijd prachtige kleding!

Excellente service!

Bij Delscher begrijpen ze de ware betekenis van klantgerichtheid.

Top!!!

Goede service! Webshop top! Snelle levering en keurig verpakt!

Vlotte levering en snelle afhandeling bij retour

Bestelde artikelen werden binnen enkele dagen geleverd en het retour gestuurd werd binnen een dag op rekening teruggestort,

Prachtige jas online besteld, mooi verpakt, leuke notitie erbij en snel geleverd. Eerste ervaring met Delscher, maar zeker niet de laatste! Dank voor de geweldige service!

uitstekend ingepakt en snel verstuurd

Mijn order was een cadeau. En het was prachtig ingepakt. Een ware cadeau. Hartelijk dank

fantastisch

alles vlot verstuurd en afgehandeld

Super klantvriendelijk

Ik had een mooie jas voor mijn dochter besteld en werd al snel gebeld dat deze er alleen een maat kleiner nog was. Deze jas viel groot zeiden ze en dat klopte precies want ik heb de jas zelf ook. Na overleg met mijn dochter was de maat kleiner akkoord. Ik belde terug en zei wel nog dat op de website Maat 36 nog als beschikbaar stond. De mevrouw zei, ik ga nog een keer een rondje door de zaak voor de zekerheid. En tot onze verrassing kregen we toch maat 36 die ik in eerste instantie had besteld. Het pakket was heel erg mooi ingepakt met een persoonlijk geschreven kaartje. Heel blij mee.

Top service en super vriendelijk!

Bestelling snel en keurig verpakt. De handgeschreven boodschap die erbij zat maakte het ook nog eens heel persoonlijk.

Perfect.

Keurige verzending .

Snel, en ook nog persoonlijke aandacht!

Voortreffelijk: website, verzending en indien nodig retour, allemaal eersteklas.

Mijn ervaringen met Delscher zijn uitstekend, ook bij telefonisch contact en ten aanzien van sales. Hooguit zou uw aanbod van Natan, ons favoriete merk, nog wat groter mogen zijn...

Absoluut een vlotte service! Hartelijk dank!

Heel vriendelijk en hulpvaardig! Top!

Geweldig geholpen en geslaagd!

D.m.v. filmpjes via Whatsapp op fijne wijze geholpen met het tonen en kiezen van de juiste maat jas. Snelle verzending. Hartelijk dank!

Kleding van Delscher laat je op en top vrouw zijn!

Delscher is de Damesmode zaak naar mijn hart. Prachtige merken! Helaas voor mij niet altijd betaalbaar. Maar desalniettemin trots op mijn eerste aankoop bij Delscher.

Zoals altijd heel goed

Goede service alles goed en netjes geleverd Mooie en goede kwaliteit , een prachtige winkel

Zeer snelle en nette levering

Ik heb een prachtige jurk besteld en die werd de volgende dag keurig verpakt bezorgd . Echt super fijn .

Heel professioneel

Over alles is nagedacht! Ik ben erg blij met deze winkel/webshop.

Behulpzaam en vriendelijk

Geweldige zaak met mooie sneakers en lieve mensen!

Koop altijd Hogan sneakers daar. Wordt goed geholpen door aardig personeel en ook via webshop epeordt het snel en keurig verstuurd zelfs met een leuk briefje erbij.

Mooie sneakers

Golden Goose sneakers gekocht en superblij mee! Dankjewel voor de snelle verzending en goede service!!