Geweldige zaak met mooie sneakers en lieve mensen!

Koop altijd Hogan sneakers daar. Wordt goed geholpen door aardig personeel en ook via webshop epeordt het snel en keurig verstuurd zelfs met een leuk briefje erbij.

Mooie sneakers

Golden Goose sneakers gekocht en superblij mee! Dankjewel voor de snelle verzending en goede service!!

UITSTEKEND!!!

Attente, vlotte "bediening".

Zeer vriendelijk en klantgericht.

Het contact (telefonisch en schriftelijk) was zeer vriendelijk, uitstekende service!

Zij zijn erg aardig en de bestelling kwam erg snel binnen. Ik ben erg tevreden.

Snelle levering,zeer goed retourbeleid

Retour bedrag stond zeer snel weer op de rekening, hele goede communicatie zeer klantvriendelijk!

De bestelling is altijd weer mooi ingepakt en met een handgeschreven kaart erbij maakt dit het grote verschil en ervaar ik dat als klant heel bijzonder. Fijn contact zowel in de winkel en aan de telefoon. Ik ben en blijf een zeer tevreden klant

tot nu toe correct behandeld.

bestellen, opsturen en ontvangen. is allemaal goed gegaan. In de winkel ook plezierig ontvangen en geholpen. Met DHL heeft de laatste bestelling vertraging opgelopen en DHL had geen tijd om te wachten tot de deur open werd gedaan. Nu moeten wij dit pakje op een depot ophalen.10 km verder weg.

Helemaal perfect.

Ook het persoonlijke bedankbriefje was zo leuk.

Perfecte service

Perfecte service

Prettig persoonlijk contact en een soepele levering. De sneakers zijn top!

Snelle online levering

Mooie producten en snelle levering. Het handgeschreven berichtje in de doos maakt de online levering net een stukje persoonlijker.

Matig

Wil nu een nieuwe bestelling doen maar dat lukt niet.

Smoothly

Snel en perfect verzorgd

mooi artikel

mooie jas, snelle service en ben er blij mee.

Mooie producten, snelle levering, keurig verpakt met een persoonlijke touch

Mijn 2e ervaring met Delscher was weer een positieve. De bestelling werd snel geleverd, was erg netjes verpakt en leuk dat er een kaart met persoonlijke boodschap bij zit. 1 (klein) minpunt: als je in de Sale iets koopt zijn zowel de bezorgkosten als de kosten van het retourneren voor de koper. Dat ken ik van vergelijkbare webwinkels niet. (Ik begrijp de keuze overigens wel)

Snelle service en goede omschrijving

De omschrijving op de site is goed beschreven. Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Goede telefonische communicatie, snelle levering, mooi product

Geweldige service!

Telefonisch contact over bestelling en de medewerkster staat me zeer vriendelijk te woord.

Super tevreden !!

Goede kwaliteit Goede prijs Zeer snelle levering

Goede site, duidelijke invoer en snelle levering, top en dus een tevreden klant!

De on liner zegt genoeg, top team met een persoonlijke noot!

Mooie collectie en super service

Ik was op zoek naar een specifiek stuk van Natan. Ben hier super bij geholpen. Zowel telefonisch als online prettig contact. Super service van erg vriendelijke medewerkers. Dank!!

Zeer goede oplossing door Marieke.Dankjewel

Super snel en goed verzorgd

Snel geleverd netjes verpakt een mooie spullen