Mooie collectie en super service

Ik was op zoek naar een specifiek stuk van Natan. Ben hier super bij geholpen. Zowel telefonisch als online prettig contact. Super service van erg vriendelijke medewerkers. Dank!!

Zeer goede oplossing door Marieke.Dankjewel

Super snel en goed verzorgd

Snel geleverd netjes verpakt een mooie spullen

Snelle leveringen mooie merken en producten. Zeer prettige ervaring met de winkelwebshop.

Voor ieder wat wils bij Delcher

Ik heb een Baoabab kaars besteld, wat Delcher beloofd maken ze waar. Ik dat mijn bestelling na 1 dag in huis.

Delscher heeft een mooi en kwalitatief aanbod. Ik werd verrast door een mooi verzorgde verpakking. Het vriendelijke, handgeschreven kaartje gaf het geheel een extra!

Altijd top en klantvriendelijk!

x

Alles volgens afspraak

Keurig ingepakt, snel geleverd, sympathiek briefje bij bestelling. In één woord: uitstekend

Toppers

Leuke reaktie op mijn bedankje dat ik blij ben met mn Bobbys

Fijne dames die er verstand van mode hebben.

Heel goed geholpen bij de keuze van een outfit voor de trouwerij van vrienden. Heb de dag zelf enorm genoten doordat ik mij erg goed voelde in de prachtige jurk.

Mooie collectie van Natan. Ik ben de gelukkige van een schitterende jurk uit deze collectie

Hele fijne correcte service

Eerste keer online besteld, daar ik niet in de buurt woon. Levering was perfect verzorgd en ook toen ik belde over het item werd ik keurig en netjes te woord gestaan. Dit zal ik zeker vaker gaan doen in de toekomst!

duidelijk en snel

Steeds perfect !

Mooie colectie , verzorgde bezorging , perfecte afhandeling !

Uitstekend!!!!

Perfecte service, zelfs indien er een défault wordt gemeld. Uitstekend afgehandeld!! Top!!! Dikke merci!!!!

Accuraat, vriendelijk, service

Accuraat en vriendelijk, flexibel. Service gericht.

Oh heb het niet qqngekregen

Ik heb het niet aangekregen

Perfect, bedankt

....

Zeer goed !

Zoals altijd ,duidelijke website. Goed en verzorgd verpakt voor verzending +kaartje erbij , zeer attent. Top.

Altijd netjes& correctie

Diverse keren besteld altijd netjes optijd en correct fijne service

Ik ben blij met mijn aankoop, de kwaliteit en de service van Delscher.

Super!!!

Prachtige collectie altijd weer en altijd zeer behulpzaam en vakkundig, love it!

Mooie merken, top zaak!

Ik bestel vanuit Maastricht graag schoenen van Tod’s en Hogan bij Delscher. Ondanks de niet altijd even goede bezorging van Post Nl werd ik uitstekend op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Ik zou iedereen die van mooie spullen houdt Delscher willen aanbevelen

Prachtige items

Snelle en nette verzending, fijne site om op te winkelen

Super sevice!

Al jaren een goede sevice!

Grote Markt 41579 4461AH Goes

0113 227607