Ik ben blij met mijn aankoop, de kwaliteit en de service van Delscher.

Super!!!

Prachtige collectie altijd weer en altijd zeer behulpzaam en vakkundig, love it!

Mooie merken, top zaak!

Ik bestel vanuit Maastricht graag schoenen van Tod’s en Hogan bij Delscher. Ondanks de niet altijd even goede bezorging van Post Nl werd ik uitstekend op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Ik zou iedereen die van mooie spullen houdt Delscher willen aanbevelen

Prachtige items

Snelle en nette verzending, fijne site om op te winkelen

Super sevice!

Al jaren een goede sevice!

Fantastische ervaring

Iets geretourneerd en de volgende dag he geld weer op de bank. Top !!!

Prachtige collectie en goede service.

Leuk gesprek gehad met medewerkerster en en een geweldig advies over een aantal basics. Hierdoor kan ik nog meer combinaties maken. Dank jullie!

Correcte afhandeling en snelle levering!

Telefonisch contact gehad over een product, medewerkster stond mij zeer vriendelijk te woord!

Mooie kleding.

Mooie kleding, terugbetaling retour duurt te lang.

Zoals altijd: voortreffelijk!

Vlugge levering, keurig verpakt met vriendelijk woord!

Goed verzorgd

Zeer vriendelijk het briefje wat erbij was

Het vestje past gelukkig goed

Op tijd. Maar jammer dat u in Zeeland de winkel hebt...

Enorm behulpzaam bij ruilen

Snelle levering, mooi verpakt en bij ruilen fijne service

Ik voelde me een zeer gewaardeerde klant.

Ik werd heel vriendelijk verwelkomd en vakkundig geholpen om dé jurk uit te zoeken voor een speciale gelegenheid. Er waren verschillende maten aanwezig, óók de kleinere maten. De verkoopsters hadden alle aandacht en tijd voor me. Alle lof voor deze winkel

Super goed geholpen en eerlijk advies

Vriendelijk personeel; goed advies en niets is teveel. Daar ga ik zeker voor terug.

Is lekker snel

Je besteld en het is er de volgende dag al

Snel en aardig.

Bezorging snel. Verpakking verzorgd. Inhoud vergezeld van een kaartje met leuke tekst. Top!

keurige afwerking

Super netjes geadviseerd en afgeleverd

Mooie mode

Kleding is van goede kwaliteit, het sturen in de verpakking is zeer netjes en erg leuk met het meezenden van een kaartje met succes.

Zeer stijlvolle zaak

Heb een bestelling geplaatst en ben toen door een medewerkster gebeld met extra informatie over de maat. Ze hebben me echt heel goed geholpen. Bij de bestelling zat een aardig handgeschreven briefje. Deze mensen weten echt wat goede service betekent en daarnaast hebben ze ook nog eens een fantastische en uitgebreide collectie.

Geen goede ervaring

Had mooie shawl besteld en betaald. Alles bevestigd gekregen, zelfs een bezorgdatum. Had artikel voor feestje gekocht en artikelen elders dus niet gekocht omdat ik artikel ruim op tijd zou ontvangen. Maar ontving dus niks. Aantal dagen later pas gebeld met de mededeling dat artikel niet meer leverbaar was…. Vreemd als je eerst alles bevestigd krijgt en dan pas hoort dat het niet meer leverbaar is …. Toch in winkel verkocht misschien ??? Feestje zonder mooie shawl dus helaas….

Ik ben hartstikke blij met mijn Top, Alleen jammer dat de bezorger het in onze open buiten brievenbus had achter gelaten Gelukkig niet door iemand mee genomen….. dankjewel

ok super

Altijd netjes tot in de puntjes verzorgd , met Altijd een persoonlijke boodschap

Grote Markt 41579

4461AH Goes