Top-service!!!

Na een foute levering, werd er op vrijdagavond 20:30 uur met een koerier alsnog het juiste product geleverd, zodat wij het weekend met een prachtig bedrukt shirt aan het werk konden! Echt een super service!!! Bovendien goede kwaliteit shirts met mooie, volle bedrukking!

Snel en correct geleverd.

Snel en correct geleverd.

snel geleverd, alleen jammer dat ik zwarte gekregen heb terwijl ik bruine besteld had.

Super nette en snelle afhandeling

Dduwjtkf Dducdjwq Sss

Uitstekend!!

De beste prijs vergeleken met andere online winkels. Snelle levering en artikel was goed verpakt.

Mooie kwaliteit polo shirt,

Kwaliteit

Kwaliteit en super levering.

Goede kwaliteit

Snel geleverd en goede kwaliteit broeken, erg tevreden met onze bestelling.

Het artikel werd, zoals verzocht, ruim op tijd geleverd.

Goeie en snelle afhandeling. Met goede mail updates

Snel besteld. Goede mail updates hoe het er voorstaat. En snel binnen. Super dus.

Mooie trui.

Goede merken kleding, snelle levering, netjes verpakt.

Snelle afhandeling

Ik had de verkeerde jas besteld. Kon direct retourneren en binnen 2 dagen geld terug .

Prima assortiment en snelle afwikkeling, en communicatie als iets langere leertijd herft

Prima assortiment en snelle afwikkeling

Beetje teleurgesteld

Ik ben een beetje teleurgesteld omdat de opmerkingen bij de bestelling niet wordt gelezen. En er op een dag bezorgd zou gaan worden waarvoor ik heb aangegeven dat dit niet kan. Ik ben hierover wel gebeld met een excuus maar vind het wel jammer.

Goede kwaliteit en vlotte bezorging

2 micro fleece jassen besteld. Een prima kwaliteit voor een mooie prijs. Bezorging is vlot en goed.

Goede kwaliteit!

Mijn ervaring met CDM is over het algemeen goed te noemen, goede kwaliteit kleding voor redelijke prijzen! Soms duurt het wat langer als een gevraagd en gekocht artikel niet voorradig is en soms wordt dan een verkeerde maat toegestuurd! Meer accuraat werken is noodzakelijk! Alleen je best doen is niet genoeg! Optimaal en accuraat meer communiceren waar nodig is!

Gemiddeld

Ik had een broek besteld volgends de foto’s een broek krijgen met zakken en na de tweede bestelling is alles verder goed gegaan de broek bevalt erg goed en zit te denken er nog 1 te bestellen

Snelle levering en product was zoals verwacht

Alles volgens afspraak geleverd.

Snelle levering. Goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Snelle levering. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Bestelling is perfect uitgevoerd.

Zeer snel geleverd

Snelle afhandeling en goede service

Binnen 1 dag geleverd. Heb twee familieleden blij gemaakt met die mooie boots van jullie..,.Toppie

Zeer goede service

Prima levering

Gewoon goed

Goede site, product en levering

Mijn bestelling is super verwerkt.

Ook retourneren is super geregeld. Waarom ik 4 sterren ipv 5 sterren geef is het volgende. De verpakking wordt in plastic verzonden en had een doosje kunnen zijn. Is namelijk beter voor het milieu.

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.