Een hele goede serves dankjewel

Snel en vakkundig

Duidelijke site en snelle levering

Kwaliteit, prijs en service top

Regelmatig bestelde werk kleding goed van prijs en kwaliteit en snel geleverd

Goed en makkelijk

De site was helder. Nadat de bestelling toch te groot was, kon ik het omruilen voor een kleinere exemplaar.

Dag, ik vindt een betere beschrijving van het artikel aan orde.!!VB in mijn geval is het een overall met knopen of snelpitsers, of met ritssluiting? Dit staat nergens beschreven. Dank voor begrip! Fijne groeten

Prima product 👍🏻

Goede kwaliteit en snel geleverd

Makkelijk te bestellen. Vlotte levering. Zeer tevreden.

goede kwaliteit snelle levering

duidelijke site,veel keus, maat valt goed goed verpakt.

Komt afspraken en levertermijn na. Goede productbeschrijving.

Vlotte afhandeling

Bestellen gemakkelijk en binnen enkele dagen binnen!

Prima kleding

Snelle levering, fijne hoodie vesten, prima kwaliteit.

Werkzaam binnen de gezondheidszorg, was ik al een poos aan het zoeken naar goede werkklompen. Op de site van CDM bedrijfskleding heb ik die eindelijk gevonden. Ben dan ook super tevreden en zal dit ook van harte aanbevelen aan de rest van mijn collega's.

Snelle levering tegen scherpe prijs

Top firma

Ruime keuze uit zeer goede en goede kleding.Overzichtelijke site en goede aan aanduiding qua maatvoering en kwaliteit.

Goede kwaliteit werktruien.

Ik had werktruien voor mijn man besteld en ze waren prachtig. Goede kwaliteit en lekker warme stof aan de binnenkant. Al met al zeer tevreden.

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering en netjes op tijd

Na een shirt die niet goed was meteen nieuwe opgestuurd gekregen

Ik had mijn T-shirt besteld maar de draden hingen eraan alles was afgeraffeld. Heb met een aansteker zeker 7 punten weggebrand omdat anders het shirt weer uit elkaar zou vallen. Dit gemeld en is netjes opgelost ze hebben meteen een nieuw shirt opgestuurd. Dat is service 👍

Producten perfect

Maar levering zeer verkeerd op factuur stond adres goed maar op de doos was toevoeging niet erbij gezet het kwam op het verkeerde adres dus moest als nog achter me pakket aan als die niet op 28 kwam was ik alles kwijt geweest

Gewoon goed

Wat je ziet is wat je krijgt.

De artikelen die ik heb gekocht komen overeen met de foto en beschrijving. De levertijd is ook super! Gewoon goed!

Prima geregeld 100%

Top geregeld

Duidelijke site en prima prijzen,verder goede en duidelijke communicatie aangaande de bezorging.

Goede kwaliteit en een redelijke prijs

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.