Perfecte service

Perfecte snelle en correcte service

Communicatie kan beter. Sneller reageren / informeren is aanbevolen.

Bestelling gedaan van shirts, voor persoonlijk gebruik, die 2-4werkdagen lever tijd hadden. Na 6 werkdagen mail gestuurd. Nu 2 dagen verder nog geen reactie. Na telefonisch contact bleek deze niet meer leverbaar. Vervangend artikel gekregen. Gister ontvangen. Prima kwaliteit. Nu een sample besteld voor zakelijk gebruik.

Snelle levering van artikelen!

Mijn bestelling werd op tijd geleverd en het zijn artikelen die voldoen aan de verwachting die door de beschrijving geschetst wordt. Goede kwaliteit en pasvorm! Kortom; ik heb een fijn bedrijf ontdekt, ik blijf klant!

Goed product en scherp geprijsd.

Goed product, scherp geprijsd en snelle levering. Product (basic hoodie van Clique) leverbaar in nogal wat mooie kleuren!!!

Duidelijke we site, goede prijzen, snelle en correcte levering

Vlotte en correcte levering

Zeer snelle levering (dag nadien) en correcte facturatie (zakelijke rekening met BTW verlegd). Ook mooie prijzen en uitgebreide keuze van artikelen.

Prima qualiteit, de kleur was iets anders dan op de site

Geen echte klachten dan het kleurverschil. Maatvoering prima en het draagt fijn

toppers

Lange leveringstijd

……

Prima levering

Duidelijke site, goede productinformatie. Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding .

Late verzending en respons op mail

De bedrijfskleding werd een dag te laat verstuurd. Dat was lastig, omdat we het voor een fotoshoot nodig hadden. Ik heb gebeld om erachter te komen waar de bestelling bleef. De mail die ik had gestuurd werd 3 werkdagen erna beantwoord.... De kleding was goed en goed verpakt.

Prima op tijd bezorgd

Prima communicatie Schoenen op tijd bezorgd Kort om een prima adres

Super, goede kwaliteit en snelle levering

Super, goede kwaliteit en snelle levering

mijn artikelen snel en keurig geleverd, een tevreden klant

Goed en correct.

Ik heb nu 3x kleding besteld en het wordt netjes en snel geleverd. Alleen heb ik bij de 2e zending aangegeven dat ik bij de 1e zending een jasje maat L (zonder hoodie) te weinig heb gekregen en daar tot op heden nog geen antwoord op gehad!!!

Traag en slechte communicatie

Cap besteld, 2-6 werkdagen levertijd volgens webshop. Na 5 dagen een mailtje: levertijd is wat langer ... wordt half december. Wat?! Het is nu juni! Een half jaar, dat noem ik niet 'wat langer'. Dus ik reply: stort dan het geld maar terug. Dat is 6 dagen geleden, niets meer gehoord en ook geen geld gezien. Nog slechter: levertijd op de site staat nog altijd op 2-6 werkdagen. Update 1,5 week later: inmiddels een reactie en mijn geld terug. Kreeg sokken opgestuurd als goedmakertje. Heel aardig, maar blijft jammer als een bedrijf pas in actie komt na een negatieve recensie. Al met al: iets minder negatief, maar nog steeds geen voldoende.

Prima kwaliteit, uitleveren duurt echter langer dan gecommuniceerd

Bestellen altijd onze werkpolo's hier, we zijn dan geen grootverbruiker, maar het viel mij op dat ondanks de belofte op de website (voor 11 uur besteld, binnen 1 werkdag verstuurd) het toch altijd enkele werkdagen langer duurt dan gecommuniceerd. Voor ons niet heel erg, maar communiceer het dan beter.

Goede truien

Goede truien heel fijn materiaal. Na het wassen nog steeds zacht. Lang en veel plezier.

Zeer snel en mooi product

Perfecte levering

Laarzen zijn perfect en lopen fantastisch. Zeer tevreden mee.

top service

Fijn

En snel en aardige mensen die meedenken

Slechte levering en versturing

Ik wacht nu al vanaf 28 mei op een bodywarmer er al 3 keer achter aan gebeld afgelopen week een email gehad dat hij verstuurd is en afgelopen vrijdag geleverd zou worden kijk naar de track en tracé vrijdag is hij veranderd in zaterdag dus vandaag kijk ik net weer naar de track en tracé is hij verplaats naar maandag. Staat bij de track en tracé dat het pakket wel aangemeld is maar nog niet bij het transport bedrijf. Denk dat de bodywarmer er is als het winter is en ik heb dan niet meer nodig ben. Nou toevallig net vandaag 29 juni geleverd. Nou verschillende mailtjes en telefoontjes. Voor mij was dit 1 keer en nooit weer

Beste Klant. We hebben u goed op de hoogte gehouden over de levertijd. Uiteindelijk was er een vertraging bij de koerier. Gelukkig hebben is deze uiteindelijk aangekomen! Veel Succes met uw bodywarmer. gr Cornelis Klantenservice CDM

Snelle levering, prima product.

Alles verliep vlot en ik ben tevreden over het product.

Zeer lange levertijd

Al 2 maanden aan het wachten op een bodywarmer terwijl er op dit moment 2 tot 6 dagen levertijd bij staat Geprobeerd contact te zoeken maar er word gewoon niet gereageerd zeer zeer slecht

Beste Klant. We hebben uw goed op de hoogte gehouden over de levertijd. Uiteindelijk was er een vertraging bij de koerier. Gelukkig hebben is deze uiteindelijk aangekomen! Veel succes met uw bodywarmer. gr Cornelis Klantenservice CDM

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.