Snelle levering.

Ruim aanbod en een snelle levering.

Ruim assortiment, kwaliteit en snelle levering

Al meerdere malen bij CDM-Bedrijfskleding aankopen gedaan steeds werd alles snel en compleet bezorgd. Groot assortiment en makkelijk te bestellen. Artikelen zijn van uitstekende kwaliteit. Tot de volgende bestelling!

Het was verwarrend eerst leesje geschatte lever datum 20 juni,een dag later kreeg ik een mailtje dat de maat die ik heb gekocht niet meer op voorraad is met de daar bij behorende excuses. Weer een dag later een mailtje dat mijn bestelling was verwerkt en klaar stond voor verzending die de dag daar na is geleverd al met al door CDM goed opgelost en dat is nou klant gericht en service

Zeer scherpe prijzen

Gemoedelijke service

Prima jack, snelle levering

We hadden al zo'n jack met opdruk en wisten daarom al dat het product goed is.

Top bedrijf ook kwa levering zoals verwacht

Ik ben zee tevreden. Goede prijs Snelle levering En artikelen zoals omschreven

Snel geleverd.

Niet echt positief:.

bestelling: werdt onmiddelijk verwerkt, maar dan niets meer vernomen maat c74 blijkt toch klein, bijandere werkbroeken en gewone broeken heb ik geen problemen.

Beste Klant, Jammer dat het niet naar wens was, u mag ons ook altijd bellen om advies te vragen, of mailen, we helpen u graag. mvg. C Dolderman CDM

Hoge kwaliteit en Snelle service

Via Google terecht gekomen bij CDM, besteld en de volgende dag al in huis.... Kwalitatief goede producten voor een mooie prijs.

Goede broek

Broek zit goed en maakt een degelijke indruk.

Ben zeer tevreden kwaliteit is perfect.

Ben tevreden over de service en ook zeer over de kwaliteit. CDM nr 1 over heel de wereld.

Gewoon goed

Wat besteld. Kwam gewoon op tijd. Niks aant handje

Snelle levering, langzame onflexibele klantenservice

De kleren werden snel bezorgd. Alleen om aflever adres aan te passen was 3 dagen voor verzending niet mogelijk. Beetje jammer allemaal, had het product met spoed nodig. Door deze onflexibiliteit heb ik het product te laat in mijne handen ontvangen. Echt onnodig.

Beste Klant, Excuses dat het niet helemaal naar wens was. We zullen in het vervolg nog beter opletten dat dit op de juist manier geleverd word. Bedankt voor het scherp houden!! Mvg C Dolderman CDM

Eenvoudig te bestellen op de website

Mooi kleding van een goede kwaliteit stof.

Snelle levering van kwalitatief goed textiel

Net als de vorige keer dat ik bij CDM bestelde werd het pakket snel verstuurd, binnen een week na bestelling was het binnen (sneller hoeft wat mij betreft niet). Het textiel dat ik bestelde, t-shirts, is van goede kwaliteit, zeker voor de lage prijs die er voor hoeft te worden betaald. Topbedrijf!

Prima bedrijf

Product zoals omschreven snelle levering

Snellll

Snel en netjes op de hoogte gehouden. Top!

perfekt

Prima prijs en snelle levering

Super snel

Top en snel mijn bestelling binnen, keurig gebeld en even opgehaald

Duidelijke website

Snel gevonden wat ik zocht, bestel g geplaatst en snel geleverd

Snelle levering en goede service

De Harvest kleding is super kwaliteit voor een lage prijs

Koop graag Harvest kleding bij CDM, altijd goed.

Snelle en professionele service.

Binnen enkele dagen heb ik de door mij bestelde goederen ontvangen. Goede kwaliteit product en service.

helemaal top

netjes snel en op tijd geleverd

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.