Very poor

I have never come across what I can only describe as an arrogant and illiterate company that provides a very poor service and when answering a complaint does so in as few words as possible. Update, I have just received 3 good quality pair of socks and a nice warm hat and more importantly a phone call from CDM as compensation for my inconvenience. Thank you CDM

Naar verwachting.

Prima op tijd bezorgt,prachtige schoenen, goede verpakking, maat klopt,perfecte werkschoen.

Veel keuze, mooie prijzen.

Netjes snel

Bestelling ging vlotjes.

Wordt netjes op de hoogte gehouden. De bestelling is snel en zonder problemen afgeleverd. Voor herhaling vatbaar.

Fijne ervaring

Goede klantenservice. Snelle levering !

Ik ben zeer tevreden met de service

Snel geleverd prima kwaliteit

Opstart duurde even, maar oplossing was goed uiteindelijk

Ik heb begin maart een bestelling gedaan voor een snickers overal. Bestelling kwam niet binnen gestelde termijn. Uiteindelijk bleek dat gewenste kleur niet leverbaar was, daarom in overleg een andere kleur besteld en deze uiteindelijk gekregen. Follow-up was goed!!

goed bedrijf

vriendelijk klantenservice

Levertermijn is een ramp

Besteld levering blijft uit. Laten ook niets horen. Maand wachten op een vest,en nog 2 extra weken op een paar handschoenen. Extra hoodie gekregen ter compensatie, wel tof

Niet makkelijk retourneren

Niet makkelijk gemaakt om het retour te sturen. Gisteren pakket ontvangen vandaag geroutineerd. Maik sturen, en dan uitprinten. Als je geen printer hebt, heb je een probleem. Hopenlijk word het goed ontvangen en kan ik opnieuw bestellen en verrekend

Snelle levering prima kwaliteit.

De bestelling werd snel geleverd en verkeerde in prima staat.

Goede kwaliteit

Ik ben er blij mee

Ik had alleen maat 38 besteld maar heb maat 39 ontvangen.

correcte informatie , scherpe prijzen en uitmuntende service .

Bij een eerdere bestelling was het gevraagde artikel niet op voorraad en is er aangegeven wat de langere leveringstermijn zou kunnen zijn .Er is een alternatief artikel voor gesteld . Ik heb gekozen voor het artikel met de langere leveringstermijn. De aangegeven termijn was zelfs korter dan voorzien . Mijn laatste bestelling had ik binnen de week . Ik heb al bij andere firma's voor bedrijfskledij besteld , niet altijd online maar ook in fysieke winkels maar mijn winkelervaring met CDM is altijd positief. Daarom geef ik 9 sterren . R.V.N. 2250 Olen België ;

Betrouwbare winkel

Bestelling goed op tijd geleverd.Ook goed verpakt. Ik zal deze winkel aanbevelen.

Gewoon super bedankt

Gewoon goede kleding

Goeie service

Een softshel Jack besteld en deze voldoet compleet aan de verwachtingen

Voldoet prima aan de verwachting!

Goede ervaring product besteld en op de aangegeven dag en tijd geleverd.

Veel plezier v werklaarzen

Snel geleverd!

Heel fijn product en snel geleverd.

Mooi jasje precies als de foto zegt

Snelle levering en degelijk product.

Goed.

Top kwaliteit

Kleding is van top kwaliteit!

Fijne service, snel geleverd

Ik werd goed op de hoogte van mijn bestelling gehouden en er werd sneller dan ik verwacht had geleverd.

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.