Prima levering, mooie laars.

Zocht een leren laars die veilig en waterdicht is. Perecte pasvorm echter laars iets groter dan voetmaat.

Perfect geregeld

Goed contact en alles op tijd geregeld

Hele goede service . En ik ga er in de toekomst zeker meer bestellen.

Goed, snel, goedkoop.

Ik had een goede ervaring met bestellen bij CDM: goede prijs en snelle levering.

ok

super

• Odporučili by ste nás? Áno

Zeer snelle levering

Top service.

Komen afspraken na zoals op de site beschreven staat. Voor 17 uur besteld en de volgende dag je bestelling in huis.

Makkelijk bestellen, snelle levering, nette prijs, goede kwaliteit

Top product

Werkschoenen gekocht voor mijn vader. Ze zijn precies zoals op de foto en passen perfect.

Weinig moeite om het voor elkaar te krijgen

Heb het op enternet opgezocht aangeklikt verder alles snel geregeld en tot ontvangst op de hoogte gehouden prima

Snelle bezorging

Blaklader bretels gekocht nikkelvrij (is vaak moeilijk te verkrijgen) zit goed geen allerchiese reacties, ben er zeer blij mee.

Supersnel

Zeer snelle levering en goedkoper dan de concurrentie, in mijn geval buckler boots..

Goed verpakt. Goede kwaliteit.

Supper snel geleverd gewoon

Niet duur Snelle levering Gewoon top

Correct en snel geleverd

CDM heeft de juiste artikelen (stel werklaarzen en onderhoudsmiddelen) snel geleverd. Ook de communicatie zoals facturering prima. De track&trace methode zou m.i. iets nauwkeuriger kunnen.

top product

Via een goede overzichtelijke website, is het gemakkelijk om een goed functioneel product te bestellen. Goede kwaliteit voor redelijke prijzen. Ben erg content erover!

Goef

Snelle verzending en levering,top producten

Snelle verzending en levering,top producten. Tevreden klant.

Top klantenservice

Voor Sinterklaas een las overall besteld voor mijn vader. Helaas werd deze niet op tijd verstuurd. Na een mailtje van mij werd er direct diezelfde dag gebeld en hebben ze een ander model versneld opgestuurd. Cadeau binnen de deadline binnen en geen extra gedoe. Super opgelost!

Een webshop voor al je werkkleding.

De eerste bestelling duurde naar mijn idee wel wat te lang. De volgende bestelling was snel. De werkkleding is van goede kwaliteit.

Geen woorden maar daden !

Lekker kort en makkelijk,snel handelen,geen gezeik,niet moeilijk doen,Topzaak

fijne ervaring

Ik koop mijn werkbroeken altijd bij CDM. snelle levering, goede prijzen en makkelijk te retouren.

Gewoon prima

Kleding van goede kwaliteit en prijs. Er stond voor 11:00 besteld, deze werkdag besteld, maar dat is de volgende werkdag geworden. Maar dat is geen probleem, gewoon prima.

Beetje moeite moeten doen, maar dan heb je ook wat!

Razendsnel ontving ik een dag na mijn bestelling de werkschoenen. In het zwart terwijl ik bruin besteld had. Gebeld met een zeer vriendelijke dame bij CDM-Bedrijfskleding, wat er in resulteerde dat: - ik de schoenen na enige twijfel (gaat dat wel goed?) heb teruggestuurd; - een week later nog eens heb gebeld met de zeer vriendelijke dame; - weer een week later de bruine schoenen ontving (oftewel, ruim twee weken na mijn oorspronkelijke bestelling.) Maar dan blijken het ook de vet-gaafste schoenen te zijn die ik ooit gehad heb. Ik kan over 300 C° lopen, niet onder stroom komen, door olie baggeren, of door water waden. Iemand kan een stoeptegel op mijn tenen laten vallen, of ik kan op spijkers trappen. Zo stoer heb ik mij niet eerder gevoeld. Het loopt ook nog eens super, en ik vind dat ik er best mee op een terrasje kan gaan zitten. Opmerkenswaardig is nog dat de ontvangen schoenen een zilvergrijs (reflecterend, geloof ik) streepje bleken te hebben die op de foto op de website beslist niet aanwezig was. Blijkbaar was de foto nog van een eerder model. Maar ach, dat zilveren streepje stoorde mij (gelukkig) niet. De prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Mooie collectie

De collectie bedrijfskleding van CDM is mooi en er is een ruime. De kwaliteit van de producten is erg goed. Het bestellen van de kleding via de website is zeer eenvoudig en gaat supersnel.

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.