Nette prijzen snelle levering en goed op de gehouden van status bestelling

Nette prijzen snelle levering en goed op de gehouden van status bestelling

Goede warme kwaliteit werkkleding

Zeer snelle levering. Goed geprijst. Perfecte internet side.

De Sixton Peak Montana werklaarzen zijn van uitstekende kwaliteit!

Een snelle levering van deze laarzen vind ik een zeer goede service van CDM. Daarnaast zijn de laarzen gelijk een goede test aangegaan met dit herfstweer en barre omstandigheden op het bouwterrein van afgelopen week.

Bestelde hoody's na bestelling volgens de gemaakte afspraak binnen een week compleet geleverd.

Goed!!

Goede ervaring met dit bedrijf alhoewel de verzending sneller kan. Dus 4 sterren.

Alle producten wat heb ik besteld zijn van hoge kwaliteit en past perfect

Goede kwaliteit en goede service

Goede kwaliteit.

Ben nog zoekende naar juiste kleur en outfit combinatie, maar slagen doe ik hier zeker.

Snelle service, en goed product

Helemaal goed.

Snelle levering. Prima communicatie. Goed product.

Perfecte service

Het was mijn eerste bestelling . Een perfecte afhandeling en heel snelle levering. Ik beveel iedereen aan hier zijn regenkleding te bestellen .

Prima, past goed lekker warm

Snelle bezorging, goed product maat is goed en lekker warm dit alles voor een schappelijke prijs.

Goed en een mooi overzichtelijke webshop.

Als er iets fout gaat dan word het weer super opgelost. Dankjewel en tot de volgende keer Mvg Maarten

Mooi product.

Bij bestelling g word gezegd voor 11 besteld volgende dag in huis. Wij hebben 2 dagen moeten wachten dus dat klopt niet. Product voldoet aan onze eisen.

Goede ervaring nette levering

Goede ervaring ook telefonisch netjes en duidelijk te woord gestaan. Nette levering

Zeer snelle levering en goede communicatie

Makkelijk bestellingen te plaatsen op de website. Goede communicatie en bevestigingen per e-mail. Snelle levering.

Zeer goede service en snelle levering

Vriendelijk geholpen en aangekochte artikelen voldoen aan mijn verwachting.

Ik ben tevreden over de prijs en kwaliteit

De prijs en kwaliteit zijn goed. Het duurde wel een paar dagen voordat ik mijn bestelling in huis had. Maar al met al ben ik tevreden.

Super tevreden

Ik had een probleempje met de levering van mijn producten en heb de volgende dag de klanten service gebeld het probleem werd serieus genomen en direct opgelost. Een Nederlands sprekende klantenservice en een perfecte aftersales ik zeg top zaak.

Goede service en kwaliteit!

Goede service en kwaliteit!

Eerst problemen maar bestelling uiteindelijk wel ontvangen

Nadat er eerst iets mis is gegaan met mijn bestelling heeft de klantenservice zijn best gedaan om het probleem op te lossen en heb ik mijn bestelling uiteindelijk met wat vertraging voor een goede prijs ontvangen.

Zeer goede ervaring

Proffesioneel bedrijf goede ervaring mee

Fijne shirts

Polo's besteld fijne stof zitten op maat. Ga ze zeker vaker bestellen!

Wederom prima ervaring

Makkelijk een keuze kunnen maken. Bestellen en afrekenen is eenvoudig. Snelle levering. Ik ben weer tevreden.

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.