Très bon service et bon rapport qualité/ prix

Leur support est efficace et la qualité des pantalons est bonne.

zeer tevreden

ik ben zeer tevreden over het materiaal. Er was alleen een probleem bij levering , Post NL had een mail gestuurd dat het geleverd was ,we hadden toen niets ontvangen . Maar dag later was het er wel.Dus geen probleem.

Heel goed !

Veel keuze om jouw juiste passende schoenklomp te vinden, wij zijn daarin goed geslaagd, betrouwbare website !

goede prijs en snelle levering

Paar Gevavi schoenklompen besteld tegen een goede prijs en binnen 2 dagen geleverd. Top!

Goed snel en netjes

De levering van de kleding was snel goed en zeer netjes gedaan !

Uitstekend!

Producten waren een dag eerder binnen dan aangeven.

Goede kwaliteit, snelle service

Al diverse keren producten bij jullie gekocht. Prijs en kwaliteit is goed en mocht er iets mis zijn, dan is de service perfect

Bestelling perfect bezorgd

Zondag bestellen en dinsdag middag bezorgd, goed geregeld en goeie info

Snelle service en netjes verpakt

Jas besteld en deze werd heel snel bezorgd. Alles keurig netjes verpakt. Prijs kwaliteit is goed.

Goed en degelijk.

Duidelijk website ,artikelen goed van kwaliteit en makelijk te bestellen.Ben al geruime tijd zeer tevreden over dit bedrijf.

Prima ervaring

Prima ervaring, goede artikelen, service en snelle levering

Duidelijke site, spullen snel en netjes in huis

Duidelijke site, spullen snel en netjes in huis

Correcte terugbetaling

Bij ontvangst van de goederen bleken deze niet naar mijn verwachting. Vervolgens wel vlotte terugbetaling na terugzending.

Beste Klant, Ik begreep dat een bestelde klomp niet mooi was afgewerkt U heeft deze teruggestuurd en wij hebben het bedrag weer teruggestort. Mvg. Cornelis

Goede service en snelle levering

Veel dingen besteld voor mn bedrijf, kreeg alles dezelfde week nog binnen.

Zeer snelle levering en goede kwaliteit

Duidelijk

Mijn eerste ervaring met CDM…. Van het begin tot het eind Duidelijk , Snel , en accuraat.! Top !

snelle levering en prima service

Goede kwaliteit en snel geleverd. Ook retour sturen geen probleem, prima service.

zeer tevrede

goede service een fijne webwinkel zeker een aanrader

goede kwaliteit

Havep overalls besteld, prima kwaliteit , interessante prijs en snelle levering.

snel geleverd

Product voldoet aan verwachting en snel geleverd!

Slechte ervaring

Logo's en borduurkaarten bij de kleding besteld maar niets geleverd sinds 5 maanden. 6 mails verzonden en geen een reactie na 5 maanden.

Beste Willijan, Er was wat verwarring omdat de mail in spam terecht kwam. Gelukkig is het na 1 telefoontje opgelost. gr Cornelis CDM

Erg goed , levering binnen 24 uur top

Erg goed , levering binnen 24 uur top

Vlotte levering

De bestelde veiligheidsschoenen Grisport Yucon werden zeer vlot geleverd. Ik zal ze wel moeten retourneren omdat de maat klein aan de kleine kant is.

Goed, betrouwbaar bedrijf!

Bestellen op de website is eenvoudig, levertijd zoals aangegeven, artikelen zitten netjes verpakt en het vest dat ik besteld had is weer van hele goede kwaliteit. Stevig en toch heerlijk zacht. Nu voor de 2e keer hier besteld en alleen maar pluspunten. Aanrader!

Prima service en snel en correct geleverd

Makkelijk bestellen.

Heeswijk 141 a

3417 GP Montfoort

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.