Snel en gemakkelijk

Snel geleverd makkelijk te bestellen en je krijgt meteen informatie over de levering. Ik bestel voortaan bij CDM

Super!!

Super goede jas. Voldeed aan de beschrijving. Snelle levering. Leuk presentje erbij. Top!!!

Besteld, betaald en enkele dagen later thuis! Top

De bestelling is vrij vlotjes verlopen. Bedankt voor de goede zorgen.

goede kwaliteit aan een correcte prijs

Al vaker kleding besteld. De kleding komt altijd overeen met de beschrijving en de kwaliteit is goed en wordt geleverd binnen de geadverteerde termijn, dus geen verrassingen.

Vrijdag besteld zaterdag in huis. Sixton 'bouwlaarzen' gekocht. Gebruik ze om mee te schipperen (warm en slipvast) en om mee op Zeeuwse knollen te rijden. En ze zijn mooi.

Zoals altijd, weer helemaal goed!

We kopen deze broeken nu al een paar jaar en ze zijn helemaal goed! Perfecte pasvorm, fijne kwaliteit, stevig maar niet stug, blijft mooi na wassen, in een woord geweldig! Voor ons geen andere met.

Snel geleverd! Goede service!

Geen levering

Voor de 5e keer is de levering 1 dag uitgesteld. Heb reeds elders mijn artikel moeten kopen. "Levering binnen 1 dag" niet dus de bestelling gaat direct retour

Levertijden waren langer dan aangegeven maar zeer tevreden met de werkkleding. Netjes opgelost door cdm bedrijfsleiding.

Heldere site en snelle bezorging.

Het product staat goed omschreven op de site en deze worden snel bezorgd.

Snelle goede levering, mooi product.

Zelfs tussen kerst en oud& nieuw werd mijn bestelling snel verzonden, netjes verpakt. De laarzen zijn goed. Stevig en warm.

Geweldige service. Kwaliteits produkten

Wederom zeer tevreden. Duidelijke site duidelijke communicatie en hele goede kwalitatieve producten. Een aanrader!!

Un léger retard (un jour), mais un produit nickel et d'origine! Super prix!

Top rapport qualité/prix!

Correcte prijs/kwaliteit!

Correcte prijs, goede kwaliteit, spoedige levering.

Mooie kleding

De eerste x dat we hier bestellen Maar super kleding zijn er er blij mee volgende x laten we het ook bedrukken En je wordt netjes geholpen en alles wordt duidelijk aangegeven op de site Jan pikee transport

Bestellingen worden snel geleverd en daarbij je krijgt wat je besteld

Donderdag besteld....zaterdag geleverd. Goed

De zoveelste keer dat ik hier iets bestelde en alweer top geregeld.

Communicatie met dezse firma is prima. Wanneer de goedren worden afgestuurd krijg je een mailtje met een track en trace.

Na telefonisch contact gezocht te hebben (contact kwam snel tot stand) omdat mij niet direct alles duidelijk was werd mijn vraag snel beantwoord

Kleding is goed, wordt keurig op tijd geleverd, ruilen is geen probleem.

Ik gebruik de dames werkbroeken voor mijn buiten werk met honden. Ze zitten heerlijk, kunnen eindeloos gewassen worden zonder uit model te raken en zijn sneldrogend. De bestellingen worden altijd vlot afgehandeld. En ook bij een enkele ruil ging alles vlot en prettig.

Vlotte levering

Product werd snel geleverd, website is overzichtelijk en duidelijk.

Prima prijs en snelle levering

Snel en correct

Snelle levering.

Ruim aanbod en een snelle levering.

Ruim assortiment, kwaliteit en snelle levering

Al meerdere malen bij CDM-Bedrijfskleding aankopen gedaan steeds werd alles snel en compleet bezorgd. Groot assortiment en makkelijk te bestellen. Artikelen zijn van uitstekende kwaliteit. Tot de volgende bestelling!

Het was verwarrend eerst leesje geschatte lever datum 20 juni,een dag later kreeg ik een mailtje dat de maat die ik heb gekocht niet meer op voorraad is met de daar bij behorende excuses. Weer een dag later een mailtje dat mijn bestelling was verwerkt en klaar stond voor verzending die de dag daar na is geleverd al met al door CDM goed opgelost en dat is nou klant gericht en service

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.