Uitstekende service.

Na een, deels, verkeerde levering binnen 3 dgn het juiste alsnog in huis. Top!

Snel, goed en verzorgd

Bestelling super snel geleverd, keurig verpakt en onbeschadigd, wat tegenwoordig heel bijzonder is...hulde....ik bestel voortaan hier

is wel iets langer geduurd voor die binnen was maar mooie werk broek maat is perfect ben blij mee

Prima Service

De laarzen zaten niet helemaal lekker. Er werd meteen een nieuw paar gestuurd en een retour etiquette.

Deze webshop is de enige die mijn maat klompen met stalen neuzen verkoopt. Ik had geen keuze maar het model dat tot en met 50 gaat is perfect. Ik ben uiterst tevreden! Jan

snel en correct

snel en correct

Altijd optijd geleverde kwalitatief goede spullen

Altijd optijd geleverde kwalitatief goede spullen

Ik had mijn bestelling geplaatst het is een duidelijk e en fijne website alleen er stond als levering tijd 2-4werkdagen uit eigenlijk werd hij 4 dagen later pas verzonden en duidelijk het bij dhl nog eens 3 dagen (zondag niet meegeteld want dan bezorgen ze niet) dus dit kan beter ook vond ik de tijd dat je moet wachten op antwoord vrij lang (ongeveer 2 dagen) maar als je je andword hebt heb je wel een goed en volledig antwoord dus mijn ervaring was bovenal gewoon goed

Bestelling in orde .

Goed .

Goede prijs, snelle levering

De gezochte Dunlop waadbroek was bij CDM Bedrijfskleding het goedkoopst, geen verzendkosten, prima informatievoorziening en snelle levering. Prima.

Gekregen wat ik besteld heb. Korte levertijd.

Super snelle levering

Zeer tevreden over de levering. Super snel in huis

Snelle levering en duidelijk omschreven

Levering was snel en het product klopte exact met de omschrijving.

Prima levering.

Ben blij met mijn polis. Geweldig op vakantie. Blijven mooi en kreuken niet na de was. De bestelling is als vanouds, snel geleverd.

Positief!

Voor het eerst iets besteld bij CDM-Bedrijfskleding. Heldere site met goede en uitgebreide productinformatie en snel de bestelling ontvangen. Ze doen wat ze beloven!

Alles goed voor elkaar.

Website , mailing etc. plus verzending uiterst compleet. Bläkläder bretels gekocht : is een prima product, voldoet aan "beter duur dan niet te krijgen"

Fantastische klantenservice

Er was door mij een probleem geconstateerd na de aanlevering van het bestelde product. Toen ik hiervoor de klantenservice benaderde hebben zij mijn verwachtingen overtroffen. Als ik meer dan 5 sterren kon geven voor de klantenservice, dan zou ik dat doen. Ik beveel dit bedrijf van harte aan!

Goede website, snelle levering, goede kwaliteit

Geweldig kan niet beter

Geweldige communicatie tussen mij en CDM Heb al meerdere malen bestelling gedaan en verloopt altijd perfect. Echte aanrader.

Ik ben klant bij CDM

De bestelling en bezorgen is zeer goed , de kleren zijn ook goed alleen de broek mocht wel langer zijn ongeveer 6 cm

Alles goed behandeld.

Zeer goede laarzen

Zwakke service

Matige service. Lang levertijd ten opzichte van concurrentie. Slechte klantenservice, er wordt pas dagen later gereageerd op je mail.

Beste klant, Uw pakket is binnen de vermelde levertijd verzonden. We hebben geen mail van u ontvangen, kunt u deze alsnog sturen. Alvast bedankt. mvg C Dolderman CDM

Prima bedrijf

Erg duidelijk en overzichtelijke website ook qua maat aanduiding en pasvorm echt een aanrader bij mijn volgende bestelling ga ik laten bedrukken hoop dat dat net zo goed gaat als de rest

Goede producten.

Bestelling van bedrijfskleding gaat prima. Levering is iets langer dan staat aangegeven maar daarin tegen leveren ze wel met prima informatie over de levering. Track&trace toegestuurd. Kleding netjes in eigen verpakking. Goede werkkleding binnen enkele dagen netjes op adres geleverd. En mocht er iets fout gaan dan wordt dit netjes opgelost.!

Duidelijke website, goede producten en redelijke prijzen

Goede service, snelle levering

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.