prima service

artikel snel geleverd,geen problemen.

Ze doen wat er beloof wordt op de website.

Een product ontvangen zoals op de website getoond werd. Goede kwaliteit en perfecte pasvorm van de Sika werkklompen. Binnen 24 netjes geleverd. Betrouwbaar bedrijf!!!

alles perfect

goede service goede levering goede producten

Perfect op tijd

Mijn nieuwe laarzen perfect op tijd geleverd en exact het juiste type

snelle levering van degelijk materiaal

Gemakkelijke website; snelle levering (Zweedse klompen). Twee keer; eerste keer eigenlijk een maatje te klein besteld (en niet geretourneerd), dus nog twee extra paar besteld, maatje groter.

Geen poespas gewoon goed

Goede kwaliteit

Snelle levrring

Alles prima

Alles prima, product, contact etc.

Product goed beschreven en afgebeeld, levering vlot en product is top.

Perfecte service

Perfecte snelle en correcte service

Goeie tent

Communicatie kan beter. Sneller reageren / informeren is aanbevolen.

Bestelling gedaan van shirts, voor persoonlijk gebruik, die 2-4werkdagen lever tijd hadden. Na 6 werkdagen mail gestuurd. Nu 2 dagen verder nog geen reactie. Na telefonisch contact bleek deze niet meer leverbaar. Vervangend artikel gekregen. Gister ontvangen. Prima kwaliteit. Nu een sample besteld voor zakelijk gebruik.

Snelle levering van artikelen!

Mijn bestelling werd op tijd geleverd en het zijn artikelen die voldoen aan de verwachting die door de beschrijving geschetst wordt. Goede kwaliteit en pasvorm! Kortom; ik heb een fijn bedrijf ontdekt, ik blijf klant!

Goed product en scherp geprijsd.

Goed product, scherp geprijsd en snelle levering. Product (basic hoodie van Clique) leverbaar in nogal wat mooie kleuren!!!

Duidelijke we site, goede prijzen, snelle en correcte levering

Vlotte en correcte levering

Zeer snelle levering (dag nadien) en correcte facturatie (zakelijke rekening met BTW verlegd). Ook mooie prijzen en uitgebreide keuze van artikelen.

Prima qualiteit, de kleur was iets anders dan op de site

Geen echte klachten dan het kleurverschil. Maatvoering prima en het draagt fijn

toppers

Lange leveringstijd

……

Prima levering

Duidelijke site, goede productinformatie. Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding .

Late verzending en respons op mail

De bedrijfskleding werd een dag te laat verstuurd. Dat was lastig, omdat we het voor een fotoshoot nodig hadden. Ik heb gebeld om erachter te komen waar de bestelling bleef. De mail die ik had gestuurd werd 3 werkdagen erna beantwoord.... De kleding was goed en goed verpakt.

Prima op tijd bezorgd

Prima communicatie Schoenen op tijd bezorgd Kort om een prima adres

Super, goede kwaliteit en snelle levering

Super, goede kwaliteit en snelle levering

mijn artikelen snel en keurig geleverd, een tevreden klant

Goed en correct.

Ik heb nu 3x kleding besteld en het wordt netjes en snel geleverd. Alleen heb ik bij de 2e zending aangegeven dat ik bij de 1e zending een jasje maat L (zonder hoodie) te weinig heb gekregen en daar tot op heden nog geen antwoord op gehad!!!

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.