Zeer tevreden. Duidelijke website. Correcte service. Goede kwaliteit. Waarvoor dank!

Bestellen en levering gaan vlot, omruilen en service na verkoop een RAMP

Ik wacht ondertussen al 1,5 maand op een item dat ik wou omruilen. Tot twee maal toe werd er beloofd dat het item diezelfde week verzonden ging worden. Helaas nooit een bevestiging van verzending. Meer nog, het service ticket word steeds afgesloten en ik krijg geen antwoord meer. Een echte schande!

Nel

Top levering

slecht in communicatie en nakomen wat ze zeggen

de 6e laarzen besteld. krijg de 9e bericht dat het vertraagd is en pas een week!?!?!?! later word verzonden. in de shop staat voor 5 uur besteld de volgende dag in huis...... bericht gerstuurd tot 2x toe maar krijg gewoon geen reactie... ik hoop dat ik mn bestelde en betaalde laarzen nog wel thuis krijg...... dit is 1x en nooit weer!!!

Goedemiddag, We hebben het direct teruggestort. Excuus dat de laarzen op waren. We kunnen de sneeuw niet de schuld geven dat ze op waren. Toch bedankt voor de review. gr Cornelis

Zeer aardige mensen en ook bij klachten wordt je naar tevredenheid geholpen. Zeer aan te bevelen.

Prima prijs. Snelle levering. En retourneren is geen probleem.

slecht

Als je "adverteert" met werkdag voor 11.00 besteld is binnen 1 werkdag verzonden, moet je dat ook waar maken en niet een dag later. Als dan de bezorging (door DHL) 8 (acht) maal een dag wordt verschoven, maak je geen beste beurt. Na bovenstaande klacht heeft CDM dit zeer snel en op een nette correcte manier recht gezet.

Prima shop

Snelle levering. Beste online prijs.

Slecht

Ik wacht nog steeds op mijn jas. Ze komen de gemaakte afspraken niet na.

Beste Soroush, Helaas was door de drukte bij DHL uw pakket vertraagd. Gelukkig is deze alsnog aangekomen. Veel succes ermee! gr Cornelis

Precies ontvangen wat ik besteld had

Super mooie t shirts van het merk clique gekocht. Prijs ook prima in orde

Alles ging goed en snel.

De levering ging goed en snel.

Ik ben tevreden over de artikelen.

bon

Goede service, snelle levering...

Boven verwachting

Mooie werk trui besteld. Snel geleverd en kwaliteit boven verwachting Kom zeker nog eens terug

Zeer tevreden. Super werklaarzen.

Werklaarzen van Sixton Peak besteld. Niet zoals vermeld: voor 17.00 uur besteld, volgende dag geleverd. Het werd een dag later (net voor de hevige sneeuw, dat weer wel). Kortom: geleverde produkt is super. Levertijd moet men wellicht wat voorzichtiger in zijn.

Netjes en snel geleverd!!

Snelle levering, goede kwaliteit

Meer dan voldoende keuze, levering precies zoals aangegeven en scherpe prijs.

Werkschoenen besteld, 3 dagen later in huis prima prijs, prima service. Tevreden kLant

Goed en redelijk snel bezorgd

Het artikel dat ik gekocht heb was uiteraard goed en het was mooi verpakt. De bezorging was ook goed ze houden je goed op de hoogte. Zeer fijn! Het duurde dan wel 6 dagen voor ik het had dat is me wel wat lang maar zolang je product goed is maakt het weinig uit. Aldus top!

Maakt belofte niet waar en is niet klantvriendelijk door de telefoon

Website belooft: "voor 17.00 uur bestelt, dezelfde dag verzonden. Kwan 2 dagen later aan dan belooft. Werknemer is niet klantvriendelijk door de telefoon, vond hem zelfs brutaal. Op een vraag aan hem werd geantwoord: "dat zeg ik toch!"

Makkelijk bestellen, duidelijke uitleg, zeer snelle bezorging.

perfect !

prijs/kwaliteit top !

Wederom goed gelopen

Nu de 6e keer dat ik hier spullen heb besteld. Altijd goed gegaan, ook nu. De spullen zijn goed, goede kwaliteit. Deze keer werklaarzen besteld. Die wilde ik achteraf toch ruilen voor niet gevoerde. Uiteindelijk ging daar wat meer tijd overheen dan wat ik gehoopt had. Maar buiten dat ging dit ook zonder problemen. De volgende keer dat ik bedrijfskleding nodig heb ga ik hier weer heen.

uitstekend in orde

Prima t shirts, prima leveruing

Geen goede communicatie

Mijn bestelling gedaan. Vervolgens een leverdatum gekregen. Dan komt er eerder dan verwacht een mail waarin staat dat de artikelen verzonden zijn. (Uiteraard heel fijn). Vervolgens krijg ik een klein deel van de bestelling thuis. Nergens is duidelijk gecommuniceerd dat niet alle artikelen tegelijk bezorgd worden. Echter had ik vanwege de eerdere bezorging wel al een afspraak gemaakt met degene die de kleding gaat bedrukken. En de factuur staat uiteraard wel direct klaar om betaald te worden. De communicatie kan dus veel beter.

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.