Vlotte gang van zaken zelfs in coronatijden .

Via internetbestelling geplaatst Zeer snelle reactie en vlotte levering van het gevraagde

Bestelling was vroeger of verwacht bedankt

.normale service

Vlugge en goeie service

Duidelijke communicatie Levering vlugger dan voorzien

Aantrekkelijke prijs voor A kwaliteit

Bij een aantal winkels had ik gekeken naar goede werklaarzen, maar ze waren er niet meer in mijn maat. Ik kwam online uit bij CDM , bestelde er Dunlops bij en bespaarde mezelf 40 euro.

Broek en bodywarmer besteld

Korting aangepast door een fout ,telefonisch contact opgenomen meteen opgelost klantvriendelijke online winkel ,betrouwbaar.

Super fijn

Hele fijne ervaring kleding was helemaal goed en levering heel vlug echt top

Super tevreden

Fijne site. Goede prijs en snel bezorgd Top!

Duidelijke website en werd goed op de hoogte gehouden van de afhandeling van de order

Heldere site. Product voldoet geheel aan de verwachtingen en is goede kwaliteit. Alleen jammer dat ik niet 2 poloshirts kon laten bedrukken. Minimum was 5 en ik had er maar 2 nodig. Bedrukken moet nu dus elders.

Bak koffie extra pakken

Besteld gri laarzen maat 44 ongevoerd. Krijg sixton peak laarzen maat 42 gevoerd. Dat lijkt nog niet op elkaar, sorry dan zit je echt te slapen.

Verkeerde levering + oplossing

Schoenen gekocht (duurste paar van een merk) en goedkoopste gekregen thuis. Na 2 mails nog steeds geen antwoord.... Ondertussen is het verschil teruggestort met 5 euro extra, toch goede service dus:))

Snelle levering en goed contact

Snelle levering en goed contact

Goede communicatie

Ondanks het feit dat de levering langer duurde dan verwacht werd er goed gecommuniceerd. Verder is het gekochte artikel van goede kwaliteit en bevalt het mij uitstekend.

Probleem goed opgelost

Wilde een zwarte broek met grijze kniezakken. Op basis van afbeelding de juiste maat erbij gezocht en besteld. Kreeg echter een grijze broek met zwarte kniezakken. Ik had een zwart/grijs combinatie moeten bestellen i.p.v. grijs/zwart, wat op zich logisch is. Echter bij beide staat een afbeelding met een zwarte broek en grijze kniezakken. Uit coulance mag ik dan gratis terug zenden. Maar op de vraag of de afbeelding nog wordt vervangen door een juiste afbeelding, dus grijze broek met zwarte kniezakken, wordt totaal overheen gewalst. Ik had het beter moeten lezen en verder werd er totaal niet naar geluisterd. Heb daarna weer contact gehad. Het probleem wordt door het bedrijf erkend en (als het goed is) wordt de afbeelding aangepast. Uit coulance hoef ik niet te wachten tot ze de retourzending terug hebben, maar wordt direct op de post gedaan. Had deze oplossing graag in het eerste gesprek willen hebben. Echter superservice!

Bestelling duurde langer dan beloofd was

Had regenjassen besteld zou binnen 24 uur verzonden worden. Maar kreeg het pas na 5 dagen

Snelle levering, goede service.

Twee paar Buckler werkschoenen. Eerst één paar besteld, deze snel ontvangen, gepast en zo tevreden dat ik meteen een tweede paar van hetzelfde model bijbesteld heb.

Snell gelegerd

Ze lossen het mooi op.

Het duurde even, maar het is binnen. En omdat het te laat binnen was, hebben ze er mooi iets extra's voor gegeven. Nou bedankt! Komt goed van pas.

Gelukkig is het opgelost en toch geleverd. We hadden een telefoonstoring en dit is snel weer verholpen. gr Cornelis

Bestelling wordt niet geleverd

Bestelling geplaatst op 1 oktober. Meerdere malen gebeld, iedere keer kreeg ik te horen begin volgende week wordt het geleverd. Momenteel nemen zelfs telefonisch niet meer op, en op onze mail wordt niet gereageerd. Zijn ondertussen 26 dagen verder na bestelling.

Goede snelle service

Overzichtelijke site, met keuze uit verschillende merken en prijsklasse.

100 procent tevreden

Snel geleverd zoals beloofd

Het bestelde product netjes de volgende dag ontvangen

Alles is goed verzorgd

Slecht

12 oktober 2020 bestelling geplaatst en betaald maar tot op heden niks ontvangen. Mail gestuurd 19 oktober 2020 maar krijg een een automatisch bericht dat mail ontvangen is maar geen terugkoppeling hoe de verwerking er voor staat en wanneer levering komt.

Prima product en goede informatie

Prima werkkleding, goede informatie. Levering is wat langzamer dan sommige andere bedrijven, maar zorgvuldigheid en service vind ik belangrijker dan ultrasnel leveren.

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.