Duidelijk

Mijn eerste ervaring met CDM…. Van het begin tot het eind Duidelijk , Snel , en accuraat.! Top !

snelle levering en prima service

Goede kwaliteit en snel geleverd. Ook retour sturen geen probleem, prima service.

zeer tevrede

goede service een fijne webwinkel zeker een aanrader

goede kwaliteit

Havep overalls besteld, prima kwaliteit , interessante prijs en snelle levering.

snel geleverd

Product voldoet aan verwachting en snel geleverd!

Slechte ervaring

Logo's en borduurkaarten bij de kleding besteld maar niets geleverd sinds 5 maanden. 6 mails verzonden en geen een reactie na 5 maanden.

Beste Willijan, Er was wat verwarring omdat de mail in spam terecht kwam. Gelukkig is het na 1 telefoontje opgelost. gr Cornelis CDM

Erg goed , levering binnen 24 uur top

Erg goed , levering binnen 24 uur top

Vlotte levering

De bestelde veiligheidsschoenen Grisport Yucon werden zeer vlot geleverd. Ik zal ze wel moeten retourneren omdat de maat klein aan de kleine kant is.

Goed, betrouwbaar bedrijf!

Bestellen op de website is eenvoudig, levertijd zoals aangegeven, artikelen zitten netjes verpakt en het vest dat ik besteld had is weer van hele goede kwaliteit. Stevig en toch heerlijk zacht. Nu voor de 2e keer hier besteld en alleen maar pluspunten. Aanrader!

Prima service en snel en correct geleverd

Makkelijk bestellen.

Uitermate positief

Zeer duidelijke website Mooie korting Snel verzonden

Prima produkt en prima levering

Ik bestelde niet voor het eerst, is steeds prima

Besteld via Bol.com, maar direct overgenomen door C.D.M. Ik werd prima op de hoogte gehouden over het bestelde product via mail. Snel verstuurd en keurig verpakt en snel geleverd. Chapeau voor C.D.M.

uitstekende klantvriendelijke service

ik heb de afgelopen tijd een aantal bestellingen geplaatst. Deze zijn snel en klantvriendelijk afgehandeld. Een bestelling die niet voldeed is keurig opgelost. Kortom niets dan lof voor CDM bedrijfskleding.

Fijne, snelle levering van goede kwaliteit artikelen

Makkelijk te bestellen via de site. Snelle levering. Mooie artikelen

Alles ging goed en snel

Tevreden over alles

Goede kwaliteitsproducten

Ik bestel al enkele jaren alleen maar bij CDM. Dit omdat ze alleen maar kwaliteitsmerken verkopen, de site is gebruiksvriendelijk en de prijs is oké. Ook is er bijna alles te verkrijgen op het gebied van werkkleding en PBM's. Service bij retourneren verloopt ook soepel. Enige minpunt is dat de levering echt bijzonder lang duurt, bij vrijwel iedere bestelling die ik heb gedaan duurde het elke keer minimaal 1 volle week tot 2 weken. Dit zou fijn zijn als dat sneller zou kunnen. Maar des-al-niet-te-min blijf ik lekker bij CDM bestellen.

Beste Thomas, Bedankt voor je review en al de bestellingen! We zijn bezig om steeds meer voorraad neer te leggen zodat we steeds sneller kunnen leveren! In ieder geval fijn dat u ook tevreden bent over het retourneren. gr Cornelis

Fijne kleding

Werkbroek besteld. Fijne pasvorm.

Snel, kwalitiet

Snelle levering en de kleding is van hoge kwaliteit.

Perfecte service

Ondertussen hier al enkele keren besteld en telkens perfect geleverd aan eerlijke en correcte prijzen.

goede werkschoenen

Een goede lichte gewicht werkschoen. Zeer tevreden over.

Zeer snelle levering en goedkoop!

Ik heb zwarte klompen besteld, die in andere winkels maar liefst ruim 20 euro duurder zijn. Binnen 1 dag geleverd. Omdat ik de verkeerde maat had besteld heb ik ze geretourneerd. Ook dit is keurig en vlot afgehandeld. Superfijne winkel/webshop!

Goed bedrijf

Een nieuwe broek besteld en was binnen 2 dagen bezorgd. Goede service, goede en makkelijke website en bestelprocedure.

Snelle levering Leuke prijs Klompen zitten perfect

Jobman top

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.