Goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering.

Lekkere laarzen, lijkt een goede prijs-kwaliteit verhouding. Hopelijk zal dat ook blijken.

super

al een ruime tijd een tevreden klant en altijd stipt geleverd

heel goed ToP

Bestellen ging makkelijk en vlot. Levering dito. Product naar wens. Verpakking product was wat beschadigd.

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn positief, artikelen worden netjes geleverd en doen niet moeilijk over garantie. Ik bestel zeker nog een keer bij cdm!

Prijs/kwaliteit van een herensweater prima in orde. Goed op de hoogte gehouden van levering.

Maatwerk op afstand.

Door de ruime keuze mogelijkheden heb ik een prima werkbroek gevonden.

slecht

Vorige week werklaarzen besteld, onmiddellijk moeten betalen sindsdien spoorloos. geprobeerd telefonisch contact geen aansluiting track and trace ongeldig.

Goedemiddag Kevin, Bedankt voor uw reactie. Toen we deze melding zagen hebben we direct een nieuwe opgestuurd en gelukkig is deze wel geleverd. mvg. Cornelis CDM-Bedrijfskleding

Goede leveringprocedure

Op tijd geleverd, en goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn pakket.

Ok

Goed product. Late levering was door corona

Goedemiddag Jef, Bedankt voor uw reactie. Toen we deze melding zagen hebben we direct een nieuwe opgestuurd en gelukkig is deze wel geleverd. mvg. Cornelis CDM-Bedrijfskleding

Kocht hier werklaarzen van Sixton. Kwaliteit is prima en laarzen voldoen zonder meer. Telefonisch nog contact gehad met CDM om info in te winnen. Klantvriendelijk en bedrijf is zeker aan te bevelen

Mooie kwaliteit topservice

Positief

Prima bedrijf

Snel geleverd, goed van kwaliteit. Hele redelijke prijzen.

Allemaal prima , goede snelle nette levering , Geen klachten

Top, snelle reactie, verzending en terugbetaling

Nadat jullie een verkeerd product hadden verstuurd, werd snel gehandeld!

Probleem opgelost

Let goed op de levertijden. Bestel je schoenen die je snel wil hebben maar zit er een broek bij die 2 weken levertijd heeft dan krijg je dus je schoenen op niet de andere dag. Inmiddels is mij probleem opgelost. Waarvoor dank. Gr christel

Makkelijk een bestelling te plaatsen. Overzichten maattabellen klopten zowel bij de broek (Havep werkbroek) als de Sixton Peak Montana werklaarzen. Overzichtelijke bestel webpagina

Snel, scherp geprijsd en volgens verwachting geleverd

...

CDM, daar kun je op rekenen

Mooie website, volop keuze, snelle levering, ook in de kerstperiode,

Ik zocht een shirt lange mouw voor onder mijn uniform. En die heb ik gevonden in de juiste kleur. Super handig en niet te duur.

Goede laarzen

Snelle levering Goede laarzen

Zeer goede afhandeling.!!!

Veiligheidschoenen op Nieuwjaarsdag besteld en ondanks alle drukte de andere dag geleverd. Tijdens het proces van bestelling tot levering prima op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Zeker een aanrader.!

Top product en een snelle levering

Eenvoudige hulp bij het selecteren van de juiste maat. Snel besteld en geleverd. Goede prijs

Cornelis

Goede webshop!

Slecht

Er wordt mij gevraagd dit te beoordelen terwijl ik het bestelde niet eens ontvangen heb? Op de site wordt gezegd voor 17.00u besteld nog dezelfde dag verzonden? Bij mij duurt het nu al 5 dagen! Als ik dit eerder had geweten dan had ik het zelf afgehaald of ergens anders besteld. Jammer dat het een kerstkado had moeten zijn...erg teleurstellend dit!

Goedemiddag, Helaas is dit door de drukte bij DHL enkele dagen later geleverd. Excuus hiervoor, hopelijk zijn de laarzen naar uw zin! (ook niet onbelangrijk ;p) mvg. Cornelis CDM-Bedrijfskleding

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.