Nog niet te vrede want de bezorgdiensten heeft de bezorging uitgesteld met 2 dagen

Maar voor de rest ben ik altijd te vrede over jullie goederen no worries

helemaal prima!

Ik heb 2 hoodies besteld (rood en donkerblauw). De kleuren zijn mooi en de kwaliteit van het materiaal voelt uitstekend. Levering was ook vlot, dus CDM is echt een aanrader.

Goede service en communicatie

Goede service en communicatie en oplossingsgericht. Zeggen wat ze doen en doen wat ze beloven.

Prima kwaliteit kleding.

Snelle verzending.

Goede kwaliteit en service

Mooie kwaliteit voor een concurrerende prijs. Complete en snelle levering.

Ruim assortiment, snelle verzending, topkwaliteit,

Bij CDM-bedrijfskleding heb ik al meerdere malen kleiding besteld en steeds weer een snelle en complete verzending. Kleding is als altijd van topkwaliteit. Tot een volgende bestelling maar weer!

Snel, duidelijk en voordelig.

Duidelijke website met voldoende filters. De prijs is concurerend en een snelle levering. Ze doen wat ze beloven!

Gewoon uitstekend savonds besteld 2 dagen later in huis ,eigen schuld had ik maar voor 17.00 uur moeten bestellen

Alles goed verlopen

Veel keus en goede prijzen. Snelle service en bezorging Netjes verpakt

snelle levering, prima prijs

sika klompen besteld en snel otvangen. en dat tegen de laagste prijs! volgende keer weer bij CDM , ik hoef niet verder te zoeken!

overhemd van goede kwaliteit

overhemd van goede kwaliteit

Snelle betrouwbare levering, veel keuze

Wat je ook zoekt, hrt is wel.te vinden bij CDM. Veel merken, veel keuze. Maatomschrijvingen zijn goed. Snelle leveringen.

Goed snel en eenvoudig te bestellen

Snelle levering en je wordt netjes geholpen.

Snelle en perfecte levering / prijs-kwaliteit = OK

Weer, zoals altijd, helemaal goed!

Al meerdere malen besteld en weer helemaal goed!

Netjes geleverd zoals aangegeven. Prima bedrijf.

Goed verpakt Op tijd geleverd

Dure grap.

Prima assortiment. Veel keus. Maar als een product tegenvalt is retourneren een dure grap. Daarom zal ik niet meer bestellen.

Beste Klant, Als een retour verkeerd is verzonden vergoeden wij altijd de verzendkosten. Mocht er een verkeerde maat besteld zijn dan kunt u het eventueel retourneren via GoParcel, wij kunnen hier de link van mailen, hier zijn de kosten 5.25 van, dit is goedkoper als wat andere partijen aanbieden, uiteraard kunt u ons ook altijd bellen voor advies. mvg. C Dolderman CDM-Bedrijfskleding

Dure grap.

Super geregeld!

Snelle service en goede prijs

Dichte klompen voor mijn vriend besteld. Het eerste paar was helaas te klein dus terug gestuurd. Alles werd netjes afgehandeld en snelle reactie op mails etc. Later een maat groter besteld en snel binnen geregen. Passen perfect..

Omdat de ervaring mij geleerd heeft

Goede en snelle levering. Zeer tevreden over het product!

Producten zijn gemakkelijk te kiezen op maat, kleur ed. op de website. De pasvorm van de klompen was ook goed. Dus wij zijn heel tevreden.

Goede tijdige levering met duidelijke informatie.

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.