Goede en snelle levering. Zeer tevreden over het product!

Producten zijn gemakkelijk te kiezen op maat, kleur ed. op de website. De pasvorm van de klompen was ook goed. Dus wij zijn heel tevreden.

Goede tijdige levering met duidelijke informatie.

Wederom goed

Zoekend op internet kom ik toch steeds weer bij CDM uit wat betreft kwaliteit in verhouding met prijs. Voor mij ondertussen een vertrouwd adres voor onze werkkleding. Snel geleverd en kleding van onze keus. Ik bestel bijna altijd blakladder en nog nooit teleurgesteld. Voor mij de volgende keer dus weet CDM.

1 artikel ivm levertijd geannuleerd. Direct geregeld en geld retour. De rest volgens op de aangegeven dag geleverd

Duidelijke communicatie en snelle verzending

Eerder positief, snelle en correcte service. Product zoals beschreven. Uitstekende prijs-kwaliteit.

Perfect verlopen aankoop bij CDM

Ik heb een werkjasje van Havep gekocht bij CDM. Heel tevreden! Goede website; duidelijke keuze en maatbepaling. Daarna snelle levering, goede logistieke partner. Helemaal goed!

makkelijk te bestellen en snelle levering

Vind wel dat ik veel mails krijg voor 1 bestelling

WYSIWYG, goed product, goeie service....

WYSIWYG, goed product, goeie service....

Levertermijn wordt niet voldaan, product verder prima

Prima product, echter de levertermijn wordt nu voor de tweede keer niet aan voldaan (voor 17:00, zelfde dag verzonden) eerste keer werd levering een week uitgesteld, daarna na navraag nog eens uitgesteld, uiteindelijk bijna twee weken later geleverd. Nu weer een bestelling geplaatst twee dagen geleden, maar wederom nog geen levering. Status gewijzigd naar verwerken, maar levertijd onbekend. Slechte communicatie hierover. Het is dat ze goede producten (lijken) te hebben. Qua service geen aanrader.

Uitstekend!

Broek eenvoudig besteld en sneller dan verwacht geleverd!

Ik ben heel tevreden over

Ik aanbeveelt een ieder van de top kwaliteit werkkleding ik ben erg tevreden ermee en ook netjes op bezorg en ontvangen en daarom geeft ik een 10.

Super winkel om kleding te bestellen

Ik heb hier al meerdere malen kleding gekocht, ik wordt door CDM-Bedrijfskleding nooit teleur gesteld altijd alles netje verpakt en snel geleverd daarom kom ik hier iedere keer weer terug voor nieuwe kleding.

Snel en gemakkelijk

Snel geleverd makkelijk te bestellen en je krijgt meteen informatie over de levering. Ik bestel voortaan bij CDM

Super!!

Super goede jas. Voldeed aan de beschrijving. Snelle levering. Leuk presentje erbij. Top!!!

Besteld, betaald en enkele dagen later thuis! Top

De bestelling is vrij vlotjes verlopen. Bedankt voor de goede zorgen.

goede kwaliteit aan een correcte prijs

Al vaker kleding besteld. De kleding komt altijd overeen met de beschrijving en de kwaliteit is goed en wordt geleverd binnen de geadverteerde termijn, dus geen verrassingen.

Vrijdag besteld zaterdag in huis. Sixton 'bouwlaarzen' gekocht. Gebruik ze om mee te schipperen (warm en slipvast) en om mee op Zeeuwse knollen te rijden. En ze zijn mooi.

Zoals altijd, weer helemaal goed!

We kopen deze broeken nu al een paar jaar en ze zijn helemaal goed! Perfecte pasvorm, fijne kwaliteit, stevig maar niet stug, blijft mooi na wassen, in een woord geweldig! Voor ons geen andere met.

Snel geleverd! Goede service!

Geen levering

Voor de 5e keer is de levering 1 dag uitgesteld. Heb reeds elders mijn artikel moeten kopen. "Levering binnen 1 dag" niet dus de bestelling gaat direct retour

Levertijden waren langer dan aangegeven maar zeer tevreden met de werkkleding. Netjes opgelost door cdm bedrijfsleiding.

Heldere site en snelle bezorging.

Het product staat goed omschreven op de site en deze worden snel bezorgd.

Snelle goede levering, mooi product.

Zelfs tussen kerst en oud& nieuw werd mijn bestelling snel verzonden, netjes verpakt. De laarzen zijn goed. Stevig en warm.

Geweldige service. Kwaliteits produkten

Wederom zeer tevreden. Duidelijke site duidelijke communicatie en hele goede kwalitatieve producten. Een aanrader!!

Un léger retard (un jour), mais un produit nickel et d'origine! Super prix!

Top rapport qualité/prix!

Heeswijk 141 3417 GP Montfoort

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.