Snelle goede levering, mooi product.

Zelfs tussen kerst en oud& nieuw werd mijn bestelling snel verzonden, netjes verpakt. De laarzen zijn goed. Stevig en warm.

Geweldige service. Kwaliteits produkten

Wederom zeer tevreden. Duidelijke site duidelijke communicatie en hele goede kwalitatieve producten. Een aanrader!!

Un léger retard (un jour), mais un produit nickel et d'origine! Super prix!

Top rapport qualité/prix!

Correcte prijs/kwaliteit!

Correcte prijs, goede kwaliteit, spoedige levering.

Levering volgens afspraak

We hebben een paar werkschoenen besteld en deze zijn netjes de volgende dag bezorgt.

Levering volgens afspraak

Goede aankoop

Snel besteld, lage prijs en snel binnen.

Mooie kleding

De eerste x dat we hier bestellen Maar super kleding zijn er er blij mee volgende x laten we het ook bedrukken En je wordt netjes geholpen en alles wordt duidelijk aangegeven op de site Jan pikee transport

Bestellingen worden snel geleverd en daarbij je krijgt wat je besteld

Donderdag besteld....zaterdag geleverd. Goed

De zoveelste keer dat ik hier iets bestelde en alweer top geregeld.

Communicatie met dezse firma is prima. Wanneer de goedren worden afgestuurd krijg je een mailtje met een track en trace.

Na telefonisch contact gezocht te hebben (contact kwam snel tot stand) omdat mij niet direct alles duidelijk was werd mijn vraag snel beantwoord

Kleding is goed, wordt keurig op tijd geleverd, ruilen is geen probleem.

Ik gebruik de dames werkbroeken voor mijn buiten werk met honden. Ze zitten heerlijk, kunnen eindeloos gewassen worden zonder uit model te raken en zijn sneldrogend. De bestellingen worden altijd vlot afgehandeld. En ook bij een enkele ruil ging alles vlot en prettig.

Vlotte levering

Product werd snel geleverd, website is overzichtelijk en duidelijk.

Prima prijs en snelle levering

Snel en correct

Snelle levering.

Ruim aanbod en een snelle levering.

Ruim assortiment, kwaliteit en snelle levering

Al meerdere malen bij CDM-Bedrijfskleding aankopen gedaan steeds werd alles snel en compleet bezorgd. Groot assortiment en makkelijk te bestellen. Artikelen zijn van uitstekende kwaliteit. Tot de volgende bestelling!

Het was verwarrend eerst leesje geschatte lever datum 20 juni,een dag later kreeg ik een mailtje dat de maat die ik heb gekocht niet meer op voorraad is met de daar bij behorende excuses. Weer een dag later een mailtje dat mijn bestelling was verwerkt en klaar stond voor verzending die de dag daar na is geleverd al met al door CDM goed opgelost en dat is nou klant gericht en service

Zeer scherpe prijzen

Gemoedelijke service

Prima jack, snelle levering

We hadden al zo'n jack met opdruk en wisten daarom al dat het product goed is.

Top bedrijf ook kwa levering zoals verwacht

Ik ben zee tevreden. Goede prijs Snelle levering En artikelen zoals omschreven

Snel geleverd.

Niet echt positief:.

bestelling: werdt onmiddelijk verwerkt, maar dan niets meer vernomen maat c74 blijkt toch klein, bijandere werkbroeken en gewone broeken heb ik geen problemen.

Beste Klant, Jammer dat het niet naar wens was, u mag ons ook altijd bellen om advies te vragen, of mailen, we helpen u graag. mvg. C Dolderman CDM

Hoge kwaliteit en Snelle service

Via Google terecht gekomen bij CDM, besteld en de volgende dag al in huis.... Kwalitatief goede producten voor een mooie prijs.

Goede broek

Broek zit goed en maakt een degelijke indruk.

Heeswijk 141 a

3417 GP Montfoort

Over CDM-Bedrijfskleding.nl

CDM Bedrijfskleding is dé webwinkel met zakelijke winkel voor verkoop van werkkleding, werkschoenen en PBM. Wij hebben een zeer uitgebreide collectie werkkleding. Denk hierbij aan poloshirts, werkbroeken, werkjassen, overalls etc. Wij verkopen de beste merken die er te verkrijgen zijn; o.a. Blåkläder, Fristads, FHB, Dassy, Snickers, Clique en Craft. Onze werkschoenencollectie bevat o.a. Grisport, Sixton, RedBrick, Elten, Atlas, BucklerBoots en nog veel meer. Wij kunnen uw werkkleding of promotiekleding bedrukken met uw logo. Voor het bedrukken gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit transfers en persen, voor een zo goed mogelijk eindresultaat waar u 100% tevreden mee bent.