Top service!

Het is heerlijk om weg te gaan en weer terug te komen, wetende dat je auto goed beheerd wordt en er op weer staat.

Altijd flexibel en goed te bereiken

Vandaag uurtje van te voren gebeld dat ik spied trip had en of ik mn auto kwijt kon. Was geen probleem, Koos kwam speciaal vanaf huis om het te regelen! Thanks!!

Keurige service met mensen die een afspraken nakomen

Maak veelvuldig zakelijk gebruik van de service en heb nog nooit mee gemaakt dat het niet naar tevredenheid is verlopen. Komen hun afspraken altijd na, mensen en auto staan op de afgesproken tijdstippen gereed ook toen het nog razend druk was op Schiphol.

Werkt super,echt makkelijk en klantvriendelijk

Heb het nu een paar keer gebruikt en ben er echt blij mee je hebt je koffer en je wilt naar huis. Je loopt naar buiten en je stapt zo in je eigen auto.

Betrouwbaar en netjes. Altijd tevreden!

We hebben nu 3x van Dutch Parking service gebruik gemaakt en altijd volledig naar tevredenheid. Meneer is netjes, op tijd en de auto hebben we nog nooit met schade of teveel km terug gekregen. Zojuist voor de 4e keer geboekt en ik heb er vertrouwen in dat dat weer naar dezelfde tevredenheid zal gaan!

Super!!

Makkelijk en overzichtelijk om te reserveren. Wijzigingen zijn nooit een probleem. Komen hun afspraken na!!

Gewoon goed.

Meerdere keren gebruik van gemaakt en altijd op tijd de auto opgehaald en gebracht.

Super geen meter te veel gelopen

Uitstekende service. Wij kwamen verplicht een dag eerder naar huis, maar was geen enkel probleem ze stonden ons netjes op te wachten. Zeer tevreden

Prima geregeld en uitgevoerd

Prima geregeld en uitgevoerd

vriendelijk, betrouwbaar, secuur!

Zeker 2 keer per jaar maken wij gebruik van Dutch Parking Service. Hebben in de afgelopen jaren nog geen negatieve ervaringen gehad! Zijn altijd keurig op tijd en met de auto is in totaal Max 30 km gereden. Geen schade aan de auto’s en medewerker Koos kent ons inmiddels en terwijl hij zelf midden in de nacht in regen en wind staat heeft hij voor iedere klant een vriendelijk woord!

Ontspannen weg en ontspannen naar huis

klantvriendelijk en betrouwbaar, Al vele malen gebruik gemaakt van Dutch parking service en nog nooit teleurgesteld in de wijze waarop zij hun werk doen. In de toekomst blijf ik gebruik van hun diensten maken

Maken waar wat ze schrijven!

Betrouwbare en nette organisatie, klantgericht! Flexibel en houden rekening met vertraging en snellere terugkomst, topservice!

Slecht, auto terug met kapot slot

Vaak met veel plezier gebruik gemaakt van Dutch Parking Service. Helaas de laatste keer een slechte ervaring gehad. Bij terugkomst de auto teruggekregen en thuis ontdekt dat het slot van de bestuurdersportier kapot was. Kon de auto niet meer in en uit. Een week lang via de bijrijders kant auto in en uit moeten gaan. Reparatie a €224,- bij garage niet vergoed door Dutch Parking Service, omdat het volgens DPS 'slijtage' is. Feit blijft dat ik de auto inleverde met een werkend slot en terugkreeg met een defect slot. Verder geen slecht woord over de aardige mensen van Dutch Parking Service, maar dit is heel teleurstellend en getuigt niet van een goede service.

Was super goed

Heel nauwkeurig op tijd. Persoonlijke aandacht bv was vergeten mijn vluchtnummer door te geven kreeg een app van het personeel waarom ze het nodig hadden zodat ze mijn vlucht konden bijhouden. En nog contact gehad met het personeel dat het toch uitloopt, daar hadden ze begrip voor.

Helemaal tevreden!

Het reserveren is eenvoudig te doen, 1 telefoontje 30 minuten voor aankomst op Schiphol en ze staan klaar op de afgesproken plek om de auto in ontvangst te nemen, km stand wordt netjes genoteerd. Bij terugkomst houden ze je vluchtnummer in de gaten zodat ze weten of je vertraagd bent of niet (handig, want je kan in een vliegtuig niet even 30 minuten van tevoren bellen). Even bellen als de bagageband begint te lopen (of, in mijn geval als je geen baggage bij je hebt, zodra je uit het vliegtuig stapt) en ze staan op dezelfde plek als waar je je auto inleverde, je weer op te wachten. Bijkomende (betaalde) service waar je voor kan kiezen is eventueel zelfs de auto te laten schoonmaken terwijl jij op reis bent! Betrouwbare, lieve mensen die hun afspraken nakomen en waaraan ik mijn auto met een gerust hart in bewaring geef. Over het algemeen ook goedkoper dan "gewoon" parkeren bij Schiphol, behalve bij 1 dag parkeren. Maar de tijdswinst (niet hoeven zoeken naar een parkeerplek, of ver weg moeten parkeren) en het gemak (niet zo ver hoeven slepen met de koffers, auto staat voor je klaar direct bij aankomst) zijn hetgene waardoor ik zeg: volgende keer weer!

Helemaal prima

Doen gewoon wat ze beloven en geen poespas met de auto!

Betrouwbaar

Betrouwbaar, snel, flexibel. De mensen van Dutch Parking werken perfect samen met de reiziger die van en naar Schiphol moet.

Zeer goed tot uitstekend

Auto voor de deur, sneeuw vrij, warm, vriendelijke behupzame medewerkers

zeer betrouwbare service

zeer betrouwbare en snelle service. Ideaal

Prima service, keurig op tijd, fijne communicatie

Had avond vooraf hotel op Schiphol geboekt. Kon auto daar gewoon inleveren. Week erop bij terugkomst stond auto Keurig op tijd klaar. Prima service en fijne communicatie.

Betrouwbaar en snel

Goede communicatie en snelle service, kortom zeer tevreden!

netjes en betrouwbaar

goede ervaring, netjes op tijd

Altijd vriendelijk en op tijd!

Parkeer al jaren met Dutch Parking. Altijd goed en op tijd. Zeer tevreden

Perfecte service, flexibel en keurig op tijd

Ik maak ondertussen een paar maanden gebruik van DPS en kan ze van harte aanbevelen. Keurige, vriendelijke mensen en altijd keurig op tijd.

Vertrouwen is houden

Nog nooit is ons vertrouwen beschaamd, zeker met al die malafide bedrijven die er nu bijgekomen zijn. Nee, Dutch Parkingservice is TOP