Ontzorgen is hun vak

Opnieuw gekozen voor Dutch Parking Service en opnieuw was het heerlijk om de auto zo te kunnen droppen bij de hoofdingang en om bij aankomst Schiphol uit te lopen en je auto weer te zien staan. Vriendelijk, correct en betaalbaar. Ik wil niet meer anders.

Altijd puctueel

Inmiddels een keer of 10 van de service van Dutch parking gebruik gemaakt. Altijd zeer punctueel en op tijd.

Goede service en vriendelijke chauffeurs

Al 4 jaar een zeer tevreden klant, nooit problemen gehad en altijd op tijd mijn auto op afgesproken plek afgeleverd, ik zeg doen!

Maken er nu enkele jaren gebruik van en vind het een prima service.

Best service !!! Toppers!!!

Beste team ! Toppers! Super service! Op tijd alles! En ik ervaar dat twee keer per week! Ideaal voor iedereen!!!

Had ik al jaren eerder moeten doen. Dacht dat het veel duurder was.

Beste alternatief voor luchthaven parkeren

Prima ervaring, aardige mannen en bijna altijd op tijd

Betrouwbare service en vriendelijk personeel

Uitstekende service en vriendelijk personeel. Het is eenvoudig boeken en zelfs last-minute boekingen worden geaccepteerd. De kosten zijn heel schappelijk. Auto staat altijd snel klaar. Kan het iedereen aanraden.

Top service en betrouwbaar

Vlieg enkele keren per maand en laat altijd mijn Mercedes E met vertrouwen achter bij de mannen van Dutch Parkingservice. Bij terugkomst sta ik versteld hoe ze het voor elkaar krijgen dat ik meteen na aankomst direct in mijn auto kan stappen. Helemaal top!

Prima service!

Werk vaak met ze, vlieg veel voor werk. Goede service, altijd vriendelijke mensen bij de vertrekhallen. Een aanrader!!

Betrouwbaar en keurige service met dito prijs

Reis veel voor werk en privé en sinds enkele jaren gebruik ik DVP als mijn betrouwbare valet parking.

Persoonlijke service

Dutch parking service is een verademing na een paar slecht presterende parkeerservices! Zowel mijn man als ik zelf reizen geregeld en we gebruiken Dutch parking service nu een paar jaar. Zij doen wèl wat er beloofd wordt. Zowel bij vertrek als bij aankomst staat er al iemand klaar. Vooral leuk als Koos werkt; hij weet onze namen en kentekens uit zijn hoofd!

Goeie service voor goeie prijs

Goeie service voor goeie prijs

altijd betrouwbaar altijd op tijd !

Top Service voor een Top prijs

Super geregeld

Top geregeld. Niet hoeven te wachten. Vriendelijke mensen.

Super positieve ervaring met Dutch Parking Service. Reeds zeer vaak gebruik van gemaakt, absoluut aan te beleven.

Altijd op tijd en altijd vriendelijk

Ik heb vele malen gebruik gemaakt van deze valet service. Je wordt buitengewoon vriendelijk behandeld en je hoeft nooit te wachten, noch bij vertrek, noch bij aankomst. Zeer aan te raden!

Zeer leuke start van een zorgeloze vakantie

Dutch Parking houdt zich aan de afspraken, zoals afgesproken stond er iemand klaar bij aankomst met de auto. Hetzelfde bij terugkeer, zeer goede afhandeling en maar 28km gereden met de auto.

gewoon goed en betrouwbaar

Nu al 4 keer van hun diensten gebruik gemaakt , en altijd top . Op tijd en ze weten gewoon dat je komt , geen verrassingen . Auto rijdt altijd 16-17 km en dat is het. Nette chauffeurs

Wederom betrouwbaar en professioneel

Al jaren goede ervaringen. Makkelijk te boeken. Vaak met korting. Wegbrengen snel. Altijd controle km stand en schade auto. Ophalen , bellen vanuit aankomsthal. Auto terug 10 tot 20 minuten later. Nooit gedoe met teveel kilometers.

Altijd correct

Boek al zeker 4 jaar bij deze aanbieder. Altijd correct en tot volle tevredenheid.

Geweldig. Vriendelijk en op tijd!

Zeer goede service. Aardig, behulpzaam en op tijd.

Goed service, vriendelijke mensen

Altijd heel netjes, Altijd op tijd, Echt nog nooit langer dan 10 minuten op mijn auto hoeven wachten!

SuperService

Weer heel goed bevallen dit jaar. Bij reservering een kortingscode ingevuld. Korting was bij vertrek naar onze vakantiebestemming nog niet verrekend op de factuur. Kregen later keurig een mail dat dit alsnog geregeld zou worden. Bij terugkomst kregen wij dit bedrag van de chauffeur weer terug. Super service!

Always on time and very friendly and professional

Can only recommend that valet service - very positive experience over and over again