Zonnebrillen

Wel Snelle levering, maar niet Europese gekeurde zonnebrillen. Na 1 maal gebruik al stuk, komen de scharnieren los en zelf herstellen lukt ook niet. De schroef is onbruikbaar! Ontevreden spijtig, dit was men eerste ervaring met wooden made

Beste Michael, Jammer om je reactie te lezen. Wij proberen altijd om problemen zo goed als kan op te lossen. Wanneer je dit bij ons had gemeld hadden we je wellicht kunnen helpen. Wellicht kan je dit alsnog doen, stuur wat foto;s op en een beschrijving van wat er kapot is. alvast bedankt voor je mail. Woodenmade

tot nu toe zeer slecht

Na een week nog geen brik ontvangen, ondanks de belofte op de website dat die binnen 48 uur verzonden zou worden. Een mail gestuurd maar ook daar geen reactie op ontvangen. Vooral het gebrek aan communicatie vind ik erg slecht. Als de bril later geleverd wordt laat het dan weten en reageer op een mailtje daarover

Beste Willem, Zou je kunnen aangeven om welke order dit gaat? Wij kunnen op naam niets vinden. Ook in de niet afgeleverde of vertraagde opdrachten staat niets open. We vernemen graag van je om eventuele problemen in de toekomst te voorkomen. Alvast bedankt. Woodenmade

Goede kwaliteit! En top service !

Al meerdere zonnenbrillen besteld! Telkens héél fijne modellen en goede kwaliteit! Bril werd op minder dan 48u geleverd!

Goed product, snelle verzending

Ontzettend tevreden over de kwaliteit, snelheid van verzenden. Mooi design en lekker licht op je hoofd.

mooie bril

Snelle levering. Mooi verfijnd ontwerp. Goede glazen. Prijs kwaliteit een 10

Nog geen bril ontvangen

Ik heb tot op heden mijn bril nog niet ontvangen. Vriendelijke groeten, Lut Ceunen

Mooie bril, goede klantenservice.

De bril had iets vertraging door postnl. Er werd snel gereageerd op mijn vraag over de situatie en kreeg de bril snel daarna.

Snel bezorgd, mooie kwaliteit, goed cadeau!

Helemaal top! zeker aan te raden.

Al jaren klant

Ik heb al jaren zonnebrillen van WM. Altijd het Toronto model gehad en heel tevreden geweest. Vorige week mijn bril per ongeluk stuk gemaakt. 's Avonds meteen een nieuwe besteld. Geen Toronto beschikbaar, dus Florence gekozen. Was na 5 dagen geleverd ( kan ik begrijpen gezien de corona drukte bij de pakjes diensten). Mooie bril, maar wel minder mooi afgewerkt dan wat ik gewoon ben van jullie. Hij vertoont ook redelijk wat barstjes in de montuur... Hij zal wel een rondje meegaan, maar de volgende keer toch maar weer mijn vertrouwde model.

Erg mooie bril

Ik heb een Milano besteld. Een erg mooie bril. Ooit had ik de Nevada, welke ook erg goed beviel totdat hij door een domme fout van mijzelf kapot ging. Vervolgens heb ik een ander merk geprobeerd, maar die is nooit zo goed bevallen als WM. Daarom nu toch weer hier eentje besteld. Ik heb hem zondag besteld, woensdag is hij verzonden en donderdag had ik hem in huis. "vandaag besteld, morgen in huis" klopt dus niet helemaal. Dat kan ook komen omdat ik rond de feestdagen heb besteld. Gelukkig was er geen haast bij. Ik heb dus weer een mooie bril die ook kwalitatief erg goed aanvoelt. Bedankt WM!

Bril na 3 weken nog steeds niet ontvangen.

Bril na 3 weken nog steeds niet ontvangen. Wel erg vriendelijke klantendienst, onmiddellijk alles nagekeken. Maar nog steeds niets ontvangen. Vorige brillen die ik besteld had, waren nochtans wel altijd mooi op tijd!

Beste Tim, Zeer spijtig te horen en niet zoals wij dat willen. Helaas wisten we tot gister niet dat je bril nog niet aangekomen was. Na jou bericht hierover hebben wij direct actie ondernomen richting onze transporteur. We zijn helaas even afhankelijk van hun om te weten waar het pakket is. Woodenmade zal er alles aan doen om dit netjes af te handelen, we houden je op de hoogte en zorgen voor een correcte afwikkeling.

Perfect !

Perfect op beloofde dag geleverd van een prima zonnebril . Bij volgende aankoop altijd woorden made raadplegen.

Prima, snel geleverd

Snelle levering. Ik was alleen wat huiverig toen ik het pakketje zag dat door de brievenbus was gegaan. Dat oogde niet heel stevig, maar de zonnebril was verpakt in bubbelplastic en een speciale envelop. Een prima en onbeschadigde bril!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle service en mooi product.

Geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle service, gemakkelijke website.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooie monturen

Glas zelf laten kiezen

voldoende, een redelijke ervaring

Dank voor uw beoordeling op KiyOh en de tip over het verpakkingsmateriaal. We gaan dit bespreken met onze verzendorganisatie.