Leuke middag suppen!

Via de website makkelijk te boeken en eenmaal op locatie word een leuke route aangewezen en veel tips gegeven. Zeer vriendelijk en deskundig personeel!

Leuke sport, maar verhuurder laat veel te wensen over.

Op vakantie in Ouddorp wilden we het suppen eens proberen. Na gegoogeld te hebben, vonden we al snel via jullie dat we konden suppen bij Werelds aan de Punt. Gelijk een reservering gemaakt voor een uurtje, drie boards voor drie personen, van te voren betaald via creditcard. Eenmaal aangekomen bij Werelds wist het meisje van de receptie van niets. Ze had wel een mail voorbij zien komen, maar had nog nooit gehoord van SUP2thepeople en ze wist niet eens dat je boards kon reserveren! Ze wist niet of er wel boards beschikbaar waren en ze ging heel moeilijk doen, met foto's maken van jullie bevestigingsmail op mijn telefoon en verschillende collega's werden erbij gehaald. Uiteindelijk kregen we toch de drie paddels. Telefoons, sleutels en portemonnees konden worden achtergelaten bij het meisje van de receptie (op geïmproviseerde wijze). Ze wenste ons veel plezier! Nou, daar stonden we dan, zonder uitleg, zonder boards... Nadat ik vroeg waar de boards stonden, zei ze "ohja, daar op het stand". Aha, daar op het strand. Zonder instructie, zonder uitleg, zonder beveiligingskabels die ons met de boards verbinden, werden we er helemaal alleen op uit gestuurd. Totaal anders dan jullie website doet vermelden. Wij waren namelijk onbekend met deze sport en dan is het enige wat je te horen krijgt van een strandwacht van Werelds "blijven staan he, want als je valt ga ik lachen!". Erg onprofessioneel als je het ons vraagt. Eg onvriendelijk ook. als je het mij vraagt... Er bleek ook nog een paddel kapot te zijn, maar als je eenmaal op het water staat te paddelen, is dat wat laat om erachter te komen... Een heel leuke sport, volgens mij de beste bedoelingen vanuit Sub2thepeople, maar de communicatie naar de verhuurders toe en de deskundigheid, vriendelijkheid en professionaliteit van de verhuurders laat heel, heel veel te wensen over....

Heerlijk

Prima geregeld👌 Super vriendelijk personeel en een gezellig plekje om na de tijd even wat te drinken, eten of lekker te chillen.

Pluspunten

Super geregeld. Goed materiaal. Degene van wie we de sups huurden was onwijs vriendelijk en adviseerde ons een leuke route.

De gegevens van onze contactpersoon klopten niet op de website, dat zorgde voor wat verwarring. Uiteindelijk kwam wel alles in orde. Misschien handig als je die sowieso hebt van elkaar..? Hij had namelijk mijn nummer ook niet.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

De website laat wat te wensen over maar goede ervaring mbt de huur van het product en de vriendelijkheid en uitleg tijdens het ophalen

Website

Pluspunten

Easy to book and pay in just a few clicks. When I picked up my paddle board at the rental location they were really friendly to me. The quality of the paddle boards was also good.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Erg behulpzaam en informatief!

Meer sups in verhuur ter plekke.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Erg goede uitleg.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Super leuke host! Makkelijk geleerd.

After Sun en andere cremepjes

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

goede uitleg, correct geholpen. spullen in goede staat.

verhuurlocatie beter buiten de stad, veel tijds verlies

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Aardig personeel, leuke routes door het centrum, goede en duidelijke uitleg, materiaal ziet er goed en betrouwbaar uit, leuke plek om nog een drankje te doen na afloop, veel parkeergelegenheid.

Betere bereikbaarheid d.m.v. bordjes langs de weg, nergens de naam 'CitySup' gezien.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk en vriendelijk in het algemeen

Mijn vriend had met zijn gewicht wat meer moeite met zijn balans op deze sup. Maar we hoorden al dat er nieuwe komen om dit te ondervangen. Heel Fijn

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle communicatie, flexibel. Het reserveren voor een grote groep ging soepel, en bij aankomst op de locatie bleek alles goed georganiseerd. We hebben een hele leuke middag gehad!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Mooie locatie, goed materiaal en een leuke instructrice Ilja! Zijn hier met een vrijgezellenfeestje geweest en iedereen vond het helemaal top! Eigenaren waren erg meedenkend en flexibel

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede sups, leuke mensen, fijn bedrijf

De verantwoordelijken voor de sups waren, naar mijn mening, een beetje aan de late kant.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Persoonlijke en prettig contact met de medewerkers

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Het contact met boeken was erg goed en snel

1 star: very bad, unacceptable

Positive

They arranged the delivery of rental boards the day before so that I can rent them the next day.

Suggestions

There were no boards in Aalsmeer (while site said they were). I had to call many times and then the boards were delivered to Aalsmeer so that I was able to rent them (thanks a lot). However, I had to pay for at least 3 hours of rent. The location in Aalsmeer has only pier and no beach and no other easy access to the water - you need to jump from the pier onto your SUP board. I agreed over the phone to arrive around 15:00 and have the board for 3 hours. When I arrived, I was told to return the SUPs at 16:50 because they will close at 17:00. After that, I had to send many messages and call about 5 times to get a partial refund.

• Quality
  • Reliability

Pluspunten

Perfecte website en afhandeling van boeking. Op verhuur locatie in 's-Hertogenbosch geven ze uitgebreide uitleg en de materialen zijn top! Ook hebben ze geplastificeerde kaarten van plassen in de omgeving en veel SUP kennis.

Verhuur van hardboards zoals de Bamboo 10.6 11.6 & 12.6 zou een enorme aanvulling zijn

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Erg makkelijk geregeld, alles geen heel soepel.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Sterke.communicatie. Meedenken aan oplossingen. Snel en professioneel.

Verstrek bij de sup een korte (a4) instructie over materiaal (gebruik pomp, vinnen, enz) en veiligheid (regels op water, wind, kou, )

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

We hebben met een vrijgezellenfeestje enorm genoten van het Suppen. We hebben vooraf een duidelijke instructie gekregen en we kregen goed materiaal om mee te suppen. Citysup was erg flexibel en heeft haar best gedaan om voor ons een mooie dag samen te stellen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede sups

Ik vind 90euro wel veel geld. Anders zou ik wel vaker huren.