Leuke middag suppen!

Via de website makkelijk te boeken en eenmaal op locatie word een leuke route aangewezen en veel tips gegeven. Zeer vriendelijk en deskundig personeel!

Leuke sport, maar verhuurder laat veel te wensen over.

Op vakantie in Ouddorp wilden we het suppen eens proberen. Na gegoogeld te hebben, vonden we al snel via jullie dat we konden suppen bij Werelds aan de Punt. Gelijk een reservering gemaakt voor een uurtje, drie boards voor drie personen, van te voren betaald via creditcard. Eenmaal aangekomen bij Werelds wist het meisje van de receptie van niets. Ze had wel een mail voorbij zien komen, maar had nog nooit gehoord van SUP2thepeople en ze wist niet eens dat je boards kon reserveren! Ze wist niet of er wel boards beschikbaar waren en ze ging heel moeilijk doen, met foto's maken van jullie bevestigingsmail op mijn telefoon en verschillende collega's werden erbij gehaald. Uiteindelijk kregen we toch de drie paddels. Telefoons, sleutels en portemonnees konden worden achtergelaten bij het meisje van de receptie (op geïmproviseerde wijze). Ze wenste ons veel plezier! Nou, daar stonden we dan, zonder uitleg, zonder boards... Nadat ik vroeg waar de boards stonden, zei ze "ohja, daar op het stand". Aha, daar op het strand. Zonder instructie, zonder uitleg, zonder beveiligingskabels die ons met de boards verbinden, werden we er helemaal alleen op uit gestuurd. Totaal anders dan jullie website doet vermelden. Wij waren namelijk onbekend met deze sport en dan is het enige wat je te horen krijgt van een strandwacht van Werelds "blijven staan he, want als je valt ga ik lachen!". Erg onprofessioneel als je het ons vraagt. Eg onvriendelijk ook. als je het mij vraagt... Er bleek ook nog een paddel kapot te zijn, maar als je eenmaal op het water staat te paddelen, is dat wat laat om erachter te komen... Een heel leuke sport, volgens mij de beste bedoelingen vanuit Sub2thepeople, maar de communicatie naar de verhuurders toe en de deskundigheid, vriendelijkheid en professionaliteit van de verhuurders laat heel, heel veel te wensen over....

Heerlijk

Prima geregeld👌 Super vriendelijk personeel en een gezellig plekje om na de tijd even wat te drinken, eten of lekker te chillen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Erg goede uitleg.

very bad, unacceptable

• Quality
  • Reliability

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Erg makkelijk geregeld, alles geen heel soepel.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

We hebben met een vrijgezellenfeestje enorm genoten van het Suppen. We hebben vooraf een duidelijke instructie gekregen en we kregen goed materiaal om mee te suppen. Citysup was erg flexibel en heeft haar best gedaan om voor ons een mooie dag samen te stellen.