Persoonlijk, vriendelijk en behulpzaam

Heel correcte behandeling gehad. Ondanks het feit dat ik het bestelde artikel heb geretourneerd, kreeg ik een ontzettend goede service. Ik ben zeer vriendelijk bejegend en bovendien is mijn geld zeer snel teruggestort! Alle lof voor jullie bedrijf!

Top!!!!

Prachtig, zwart elektrisch boxspring bed (Grandala)gekocht. Thuis bezorgd en de boxspring is in elkaar gezet door Bob en Safir. Perfect en supersnel gedaan, bedankt mannen!! Heel blij met mijn nieuwe bed, ligt fantastisch!

Super handig, alles is helemaal duidelijk neergezet op de website

Zeer goed bevallen, binnen no time het perfecte bed uitgezocht en besteld..

Ik had een split topper hoeslaken besteld van beddinghouse. Prachtige kwaliteit maar helaas zat er een klein gaatje in. Contact opgenomen met de klantenservice en na het insturen van foto is mijn klacht direct in behandeling genomen en vandaag een nieuw exemplaar ontvangen. Bedankt voor de service en tot de volgende x

Goede service en ter aanbeveling

Mooie Luxe bedden en zeer goed geholpen met advies enz.

Een hele goede service

Lusanna komt zijn afspraken na en levert ook een goede service. Duidelijk, begrip en deskundigheid. Chapeau!

Snelle levering van een goed product!

Leuke prijs en goede kwaliteit. Super verpakt en snel geleverd.

Fijne ervaring en kwaliteit.

Heel fijn ontvangen, vriendelijke mensen. Goede kwaliteit!! Zeker een aanrader.

vlotte levering!

Makkelijk bestellen vlotte levering

Zoek een ander transportbedrijf voor senior bedden

Senior bed besteld voor mijn 80 jaar oude vader. Bleek dat die niet eens op de plek van bestemming neergezet word maar aflevering tot aan de deur. Beetje vreemd verhaal over de wet. Je levert een groot meubelstuk toch niet aan de deur af. Had mijn vader van 80 het zelf naar binnen moeten slepen. Gelukkig kon ik het nog voor die tijd annuleren. Ik zou een andere vervoerder zoeken die het wel netjes binnen brengt naar de slaapkamer.

Toppie

Was perfect goed omschreven artikel

Twee mooie topmatrassen geleverd gekregen door Lusanna, met ruim 10 cm zijn deze toppers lekker dik, uniek omdat een zijde met traagschuim is en de andere zijde koudschuim, dus naar voorkeur te gebruiken, perfecte afwerking en prima kwaliteit.

Perfecte en snelle levering

Verder geen opmerkingen

Hele goede klantenservice

Had een verkeerde inschatting gemaakt van een bepaald product en heb dat zonder probleem kunnen retourneren, daarbij uiterst vriendelijk geholpen door de klantendienst. Deze bleef het proces ook volgen totdat het geld op mijn rekening teruggestort was.

Fijn matras

Kreeg het matras al de volgende dag binnen en het slaapt ook nog is heerlijk !

Tegenslagje prima opgelost

Het vouwbed was er binnen 3 dagen. Dhl had het bed (matras) beschadigd bezorgd op ons afleveradres. Bij het door ons afhalen 2 dagen later op het afleveradres zagen wij dit. Alsnog gemeld bij de klantenservice en we konden kiezen uit een nieuw matras of financiële compensatie. Voor ons op deze wijze prima opgelost.

snel en goed

makkelijk te bestellen, snelle levering. Goede voorwaarden

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Kwaliteit en prijs goed. Snelle leverin

Goede website. Goede keuze. Prijs goed. Snelle levering

Prettig geholpen na het bellen met een vraag over de levering

zeer snelle levering

Wat fijn dat de bestelling (sprei van town en country) zo snel werd geleverd. Een bijzonder mooi artikel

Website prima. Product kwaliteit erg slecht

De webshop zelf was ok. Het product was erg slecht van kwaliteit. Naad scheurde gelijk al.

Hallo Wendy, Bedankt voor je positieve cijfer, fijn te lezen dat de website je goed bevalt. Balen dat de naad meteen scheurde. We gaan als service een nieuwe hoes opsturen!

In 1 dag ontvangen