Levering wordt door dhl steeds uitgesteld, kost me vrije dagen

Kan matras niet beoordelen, jullie kunnen beter een andere bezorgdienst nemen, is nog niet geleverd.

Beste Marjorie, Vervelend te vernemen dat je ons zo snel met een 1 beoordeelt. We snappen heel goed dat je graag je bestelling zo snel als mogelijk in huis wilt hebben. We proberen zo duidelijk mogelijk te communiceren op de productpagina en tijdens het bestellen dat de levertijd 3 werkdagen is en dat de bezorgdiensten het drukker dan normaal hebben. Wellicht is je dit ontgaan. Mocht je uiterlijk maandag niks hebben ontvangen, dan starten wij een onderzoek bij DHL en sturen wij een nieuwe naar je op. Met de ontvangen track&trace code kun je het verwachte bezorgmoment blijven volgen en indien gewenst kun je er ook voor kiezen het pakket bij een DHL punt af te halen, zo dat je er niet voor thuis hoeft te blijven. Hopelijk heb je het heel snel in huis!

Top kwaliteit, snelle en goede service.

Een keuze voor beddengoed is altijd moeilijk. De gedetailleerde omschrijving bij Lusanna geeft je echter een goed beeld van het product.

Geleverd zoals beloofd en keurig op tijd

Erg gebruiksvriendelijke site, En de afwikkeling qua bezorging Keurig op tijd. Heel tevreden hopelijk zijn we dat ook met het topdek.

Supersnel geregeld.

Perfect afgehandeld

Correct en snel afgehandeld en bezorgd.

Via Vergelijk.nl het topmatras gevonden. Werd snel geleverd en tegen een mooie aanbiedingsprijs.

faire prijs met snelle levering

Brede keus qua maatvoering. Duidelijke website. Faire prijs. Snelle levering.

Goed opgelost

Ik kreeg de bestelling snel binnen en toen bleek dat ik de verkeerde hoeslakens had werd het meteen goed opgelost.

Gemakkelijk zoeken en alles werkte zoals het moest..

Proficiat

Snelle reactie op gevraagd informatie. Op basis daarvan aankoop gedaan

....

Naar volle tevredenheid

Snel en binnen de aangegeven tijd bezorgd met tussentijds heldere updates over de stand van zaken rond en tijdens de verzending

Super snelle levering

Gisteren besteld en nu al in huis!

Alles top geregeld en goede communicatie

Bij vragen antwoorden ze direct service top en goede levering

Prima webshop!

Heel eenvoudig om te bestelen, daarnaast wordt heel snel geleverd. Echt een aanrader!

Super zo snel.

ik vind het zo knap dat je het zo snel binnen krijgt. Super

voor de eerste keer dat ik wat bestelde

vlug geleverd en netjes verpakt

Top matras, snel geleverd

Goed contact, snel geleverd. Matras ziet er goed uit ligt lekker

Goed bereikbaar! Snelle service. Produkt even afwachten, topdek, effect rug.

Hele snelle levering

Maandagavond besteld, woensdag in huis.

mooi product goede prijs en aflevering op tijd

mooi product goede prijs en aflevering op tijd

Goede service. Topper na een dag geleverd met de post.

Heb voor de 1e keer iets besteld. Binnen 2 dagen ontvangen en dat in corona tijd.

Goede service en snelle bezorging

Goede service en snelle bezorging

Prima top matrassen voor een bodemprijs!

Twee Topdekmatrassen van comfortschuim voor op de boot besteld omdat de kussen net niet dik genoeg zijn. Nu 2 keer erop geslapen en dit was echt een hele verbetering, hopelijk hebben wij hier nog veel plezier van. Ze zijn licht en geven toch voldoende steun, jammer dat deze niet in de maat 70 x 210 te leveren waren.