Snel en eenvoudig.

Goed!!!!

Geweldige service.

Ons topdekmatras moest 10 cm dik zijn. Het was 7 a 8 cm. Zonder probleem werd een 10 cm dik matras geleverd.

Duidelijk doen wat ze beloven

Levering was sneller dan aangekondigd dus blij verrast

Korting

In de winkel werd verwezen naar de website. Op de website zijn de prijzen duurder. Dit is vreemd. Verder is de website makkelijk in te vullen.

Fijn advies gekregen in de winkel. Was niet op voorraad in de winkel. Dezelfde avond online besteld en binnen 2 dagen bezorgd.

complimenten voor de snelle levering bestelling.

Op vrijdag de 13e topper besteld en zaterdag bericht van levering. Was niet thuis dus maandagavond levering . super snel dus. Ook deze bedrijven bestaan dus echt. mijn compliment aan Lusanna webshop.

Verkoop prima, afhandeling na schademelding zeer slecht.

In januari hebben wij voor veel geld een bed gekocht in Volendam, toen het bed geleverd werd bleken een aantal onderdelen beschadigd te zijn. Nadat er melding gemaakt was van deze schade zou ik worden terug gebeld, dit was januari tot op de dag van vandaag heb ik geen reactie mogen ontvangen. Nu 5 maanden later is 1 van de twee bedden volledig doormidden gebroken, wij zijn totaal niet te spreken over lusanna. @lusanna graag spoedig een reactie

Het bestelde logeerbed(opklapbed) werd snel geleverd(binnen 2 werkdagen), echter er werd geen datum en tijdstip van levering doorgegeven. Gelukkig waren wij wel thuis en kon de bestelling afgeleverd worden. Prima logeerbed overigens

Geleverd zoals afgesproken

Op dinsdag avond besteld en op donderdag geleverd zoals afgesproken. De topper is van prima kwaliteit en voldoet aan alle verwachtingen.

Mist iets belangrijks

Verstuurd geen bevestigingsemail na betaling.

Hallo N, Bedankt voor je review. Begrijpelijk dat je verbaasd bent dat je de orderbevestiging/factuur niet lijkt te hebben ontvangen. Helaas leert de ervaring dat onze mails bij gmail adressen vaak in de spam map terecht komen :( Heb ze zojuist separaat nogmaals naar je toe gemailt.

Mooi en degelijk matras.

Ons oude matras van ons vouwbed, die onder onze zonnebank staat, was compleet versleten. Via Internet kwam ik bij Lusanna uit. Zij hadden de maat die we nodig hadden. 90 x 190 cm. We zijn er erg blij mee.

Uitstekende snelle levering

Gisteren besteld, vandaag al binnen: super!

Netjes geholpen in de winkel en geleverd vlgs afspraak

Na rustig rond te hebben gekeken in de ruime winkel netjes te woord gestaan en uiteindelijk bedden en bijbehoren besteld. Geleverd conform afspraak.

Geen snelle levering

Had gehoopt al wat te weten, wanneer het geleverd word

Beste Leo, Bedankt voor je review. Naar verwachting heb je onze track&trace e-mail niet goed ontvangen. Je bent zojuist opnieuw door ons gemaild met de bezorginformatie. Hopelijk komt deze wel goed aan. Je bed is in ieder gister opgestuurd met DHL en wordt morgen opnieuw bij je aangeboden. Alvast veel plezier met je aankoop.

Duidelijke beschrijving

Goed uit te zoeken wat je wilt hebben

Geweldigggg

Goed en snel geregeld

, Duidelijke omschrijving, Prima, snelle levering

Levering dekbed was snel. Dekbed als omschrijving. Prima!

Eerst naar de winkel geweest. En vriendelijke personeel goed uitleg gehad.en via website besteld

Aardige mensen, leveren netjes af.

Ontzettend leuk geholpen en alle afspraken nagekomen. Waren mooi op tijd en met een half uurtje was alles klaar. Dus heb je een bed nodig, raad ik deze zaak aan.

Mijn hoeslaken van mijn top dekmatras was Gekrompen en heb een uitstekende oplossing gekregen. Er wordt snel en serieus naar de klachten gekeken! Kortom tevreden!

Correcte en geleverd op dag 2 na bestelling

After pay is een goede optie, alleen een betaallink zou handig zijn.

Goede kwaliteit 'topper' :). Mag ook wel voor de prijs.

Snelle levering, prima kwaliteit!

Ik heb dit dekbed al eerder bij Lusanna gekocht. Ben er heel blij mee, dus nu voor de logeerkamer dezelfde aangeschaft.

Hoes voor opklapbed

Snel gevonden, goede prijs. Snelle service. Goed product!

Top website

Ik heb al meerdere spullen gekocht bij Lusanna; matras, beddengoed 4seizoenendekbed en alles wordt snel geleverd en is van goede kwaliteit! Heb iets retour moeten sturen en ze deden niet moeilijk dat het niet binnen 30 dagen terug gestuurd was. Klasse!