Nette levering op tyd

afhandelen kapotte motor van de boxspring

De motor van de boxspring was stuk. Ik heb gebeld en nog dezelfde dag is er iemand langsgekomen om de motor te vervangen. Super geregeld!

Alles was ok

Zeer klantvriendelijk en mooie bedden voor een goedde prijs

Mooie bedden goed geholpen zeker voor herhaling vatbaar

Duidelijk en simpel

Bij aankomst werden we netjes te woord gestaan. Beste man legde alles goed uit. En was eerlijk over kwaliteit wij hebben een bed uit gekozen die binnen 1 a 2 weken geleverd gaat worden. Ze gaan ons bellen voor een afspraak voor lever datum. Ook hebben we 350 euro aanbetaald uit vertrouwen. Voor is het aankijken en afwachten tot onze bed er is. Boxsping amber 180 ×200

Snelle levering en goed product.

Zie boven

Super!!

Een bed gekocht in Hoogvliet/Rotterdam, geholpen door 2 zeer vriendelijke mannen. Alles tot in de puntjes geregeld en netjes afgeleverd. Zeker een aanrader.

Snel geleverd.

Snel

Het bestelde is snel bezorgd.

Super geholpen veel kennis v zaken

Wij hadden mooie boxspring gekocht toch beviel de topper niet voor mijn rug helaas, geen probleem Rob heeft ons goed advies gegeven en keurig afgehandeld. Doordat wij keurig waren geholpen hebben mijn zoon en schoondochter ook prachtige matrassen gekocht. Bedankt Rob wij zijn dik tevreden!!

Betrouwbaar bedrijf!

Snelle levering en goed product!

Mijn ervaring heb ik nog niet hij moet eerst 48 uur uitbuiken dus ik heb er nog niet op geslapen

Super snelle levering

Binnen 1.5 dag is mijn topdek matras en kussens geleverd. Super snelle levering en goede communicatie

geweldig meedenkend en klantvriendelijk

vorig jaar naar tevredenheid een bestelling gedaan en nu wederom prima service

de levering was vlot en correct afgeleverd

zie hierboven

Goede en mooie artikelen.

De levering was snel en accuraat. Voor herhaling vatbaar.

Goed en snel

Zowel bestellen ging eenvoudig alswel een snelle levering

Super fijne winkel met uitstekende service

Had 2 elektrische boxsprings besteld. Goede duidelijke communicatie, alles geleverd volgens afspraak. Na montage bleek een van de motors defect. Na 4 dagen had ik een nieuwe, super snelle service!

Positief, van mij 5 sterren.

Kan geen negatief punt vermelden. Goede web- site en snelle bezorging van de topmatras. Goede maatvoering, past perfect.

koop en levering top

Goed geadviseerd prettig en geholpen bij de aankoop van ons nieuwe Electrice Laguun boxspring bed. Vanavond gaan wij het ervaren hoe we de nachten doorkomen? Ik ben er niet bang voor

Super snelle levering

goede service

na een geplaatste bestelling gebeld om deze te wijzigen, ging zonder problemen. Alleen jammer dat de klantenservice niet op maandag te bereiken is, maar voor de rest heel positief

Goed product, goed verpakt, snelle levering

Goed product, net wat ik zocht.

Goed te vinden en net wat ik zocht, mooi product en snelle levering.

Snelle en correcte levering tegen een scherpe prijs.