Drama

Hier niks bestellen mensen. Aftersales bij Lusanna is echt een drama! We hebben op 26-9-2020 een elektrische boxspring gekocht met topper, molton en hoeslakens bij deze winkel. Ook afgesproken met Lusanna dat het bed zou worden bezorgd en gemonteerd. De levertijd zou 4-6 weken zijn maar je raad het al na 6 weken geen bed, ook geen telefoontje gekregen van Lusanna. Ik heb na 6 weken dus zelf maar de telefoon gepakt en gevraagd wanneer ons bed geleverd zou worden. Tot mijn grote verbazing was de levertijd nu ineens geen 6 weken maar 12 weken! en je raad het al ook na 12 weken geen bed. wederom geen belletje van Lusanna. Ik heb vervolgens weer gebeld en gevraagd wanneer we nu eindelijk eens ons bed kunnen verwachten. Lusanna gaf aan dat er wederom vertraging was in de levering en dat dit nog een week later zou worden. 1 week later wederom gebeld en eindelijk was ons bed binnen. ik zou vervolgens gebeld worden door de bezorger om een afspraak in te plannen. Maar je raad het al wederom geen belletje. ik dus maar zelf weer bellen om een afspraak te maken. Het bed zou worden bezorgd en gemonteerd op 22-12-2020 rond 13:00 uur. Je raad het al om 13:00 uur geen bezorger. Na meerdere malen gebeld te hebben met Lusanna en de bezorger werd ons bed bezorgd en gemonteerd om schrik niet half 1 s'nachts !!! met boze buren als gevolg in verband met de geluidsoverlast. Het bed werd ook nog eens bezorgd zonder Molton en Hoeslakens. Deze zijn nog een paar dagen later geleverd. Al met al dus 1 groot drama bij Lusanna! niet aan beginnen mensen, allemaal loze beloftes bij deze club en weinig tot niks waarmaken.

Beste Robert, je hebt helemaal gelijk dat je ons een negatieve review geeft. De levertijd is door de ongekende drukte en leveringsproblemen door corona veel langer gaan duren dan nodig en daar hadden we je beter over moeten informeren. De betreffende bezorgingdienst verdient ook allerminst een schoonheidsprijs en levert inmiddels niet meer voor Lusanna. Na telefonisch onderhoud hebben we je nog een passende compensatie willen aanbieden. Jammer te vernemen dat je daar niet tevreden over bent. Ondanks alles wensen we je alsnog goede nachtrusten op je nieuwe aankoop.

Kan nog heel weinig zeggen

Was op zoek naar een boxspring die ik in termijnen zonder rente kon betalen en Lusanna kwam het meest betrouwbaar en makkelijkst over op mij. De bevestiging kwam meteen binnen en de volgende ochtend de hele orde en factuur al. Nu nog wachten of inderdaad het vervoersbedrijf vandaag een mail gaat sturen. De kwaliteit weet ik dus niet, maar de webshop was heel fijn en duidelijk.

Heel soepel winkelen

Goede website. Klanvriendelijk en het bestllen en leveren is prima gegaan.

Alles top

Snel service

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede kwaliteit en snel geleverd alleen jammer dat 2 dagen na mijn bestelling de topmatras € 60,- goedkoper was terwijl ik ook al een aanbieding had.

Na mijn bestelling had ik de producten binnen 2 dagen in huis

Supersnelle levering van een kwalitatief hoogstaand product

Al eerder goede ervaringen met dit dekbed gehad, dus uiteraard weer voor zelfde type gekozen. Bestellen via site ging heel makkelijk. Een vraag, die ik had gesteld via klantenservice, werd heel snel én duidelijk beantwoord. Werd na plaatsing van de bestelling goed op hoogte gehouden betr. aflevering (rechtstreeks vanuit fabrikant). Levering was echt supersnel. DPD belde (bij geen gehoor op mijn eigen adres) netjes elders aan én liet een kaartje achter, waar ik mijn pakket kon afhalen. Ja, Lusanna Webshop is een uitstekende keuze gebleken om te winkelen én prima te slagen !

Levering snel en goede kwaliteit.

Snelle levering. Alles op voorraad en goede kwaliteit.

PRIMA WEBSHOP

Zeer snelle levering

uitstekende service en persoonlijke benadering

Is helemaal goed geregeld

Slaapt lekker

Goede, snelle levering

Matrastopper is zoals beschreven en snel geleverd. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Goede kwaliteit, mooie uitvoering.

Het heeft even geduurd, maar is keurig ontvangen. Goede kwaliteit en mooi uitgevoerde matrasbeschermer.

Supersnel, goed product

Snelle levering, goed product.

Vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Vandaag besteld, morgen in huis was een realiteit. Prima prijs en kwaliteit. M.a.w. ben zeer tevreden.

Prima geregeld

Goede levering snel in huis. Klopt met beschrijving

Goede service van de website, problemen worden gelijk opgepakt. matras beviel in eerste instantie niet goed, maar mocht gelijk terug worden gestuurd, na een paar weken proef slapen blijkt dat het een kwestie van wennen was.

Hallo Sar, Dank voor het schrijven van een review. Nu is het wel zo dat dit reviewplatform bedoelt is voor het beoordelen van de webshop zelf. Potentiele klanten kunnen wellicht door een laag cijfer worden afgeschrikt en dat zouden we in dit geval heel jammer vinden. Mocht je graag een review over het product willen schrijven, dan kan dat hier: https://www.lusanna.nl/split-topdekmatras-koudschuim-plus.html (scroll door tot onderaan de pagina). We kunnen deze review niet verwijderen, maar zou je de review willen wijzigen en ons alleen op service willen beoordelen? :-)

Snelle reactie en bezorging in een hele drukke periode

Snelle levering tegen een goede prijs.

Twee kussens van Butterfly besteld. Op de pagina stond duidelijk vermeld dat er een korting beschikbaar was (KERST2020) waarmee we 10% korting kregen. Twee dagen later werden de kussens al aan huis geleverd door DHL.

Besteld online en vlot bezorgd

Dit is inmiddels het 4e dekbed hier in huis van dit bedrijf.. Deze donzen dekbedden slapen heerlijk! Doordat het twee delen zijn goed aan te passen aan de tijden van het jaar.. Aanrader!!!

snelle levering en keurig verzorgd

Mijn eerste bestelling bij Lusanne Webshop is uitstekend bevallen. Netjes op de hoogte gehouden wanneer levering plaats zal vinden. Snelle levering en keurig verzorgd

Slechte communicatie

Ik had gezegd dat ik ze wilde ophalen in Leersum daarover had ik graag willen overleggen. Ik zeg aanbevelen, maar heb ze nog niet ontvangen en weet nog niet wanneer ze worden afgeleverd en of we dan thuis zijn.

Goede service en communicatie. Aanrader. Zal zeker meer bestellen bij deze site

Goed !

Zeer tevreden, snel en goed !!

Goede en snelle levering

Besteld en de volgende dag in huis. Snelle en goede service.