Fijn top bedrijf

Hele fijne ervaring. Goede communicatie en een bed van erg goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden!

Klacht prima en vriendelijk opgelost

1 juli jl babymatrasje besteld. Na 2 weken oneindige updates van dhl nog steeds matrasje ontvangen. Gebeld ohw als er bij dhl wat zoek is komt dat niet meer goed mevrouw ik stuur een nieuwe af is er morgen of uiterlijk donderdag.... bijna vrijdag weer boos gebeld maar in mn spambox bericht v andere vervoerder... bezorgafspraak gemaakt en netjes ontvangen, helaas zonder de gratis beloofde molton. 2 dagen later alsnog ook een matrasje van dhl ontvangen. Gemaild dat 2 overdreven is en of ik die kon terug sturen en ook molton toch nog maar even genoemd.... retourformulier ontvangen en de molton werd nagestuurd.... al met al toch zeer tevreden, goed geholpen door klantenservice medewerker Mathijs

Gisteren besteld, vandaag al geleverd. super service.

Topper matras voor camper gisteren besteld en vandaag al geleverd in België. Super service van Lusanna, DHL en Bpost.

De service is top

Binnen twee dagen in huis zondag besteld dinsdag binnen. Klasse

Bestelling op 26-05 en nog niet binnen

Op 26-05 een bestelling van boxspring in Leersum gedaan. Deze tot op heden nog steeds niet ontvangen. Iedere keer als ik bel is het met enkele dagen mevrouw. En tot mijn verbazing zie ik dat de nu dicht zijn ivm vakantie!!!! Schandalig! Zo ontzettend ontevreden!

Snelle en vlotte afhandeling na de bestelling

Goede website

Snel en eenvoudig.

Goed!!!!

Geweldige service.

Ons topdekmatras moest 10 cm dik zijn. Het was 7 a 8 cm. Zonder probleem werd een 10 cm dik matras geleverd.

Duidelijk doen wat ze beloven

Levering was sneller dan aangekondigd dus blij verrast

Korting

In de winkel werd verwezen naar de website. Op de website zijn de prijzen duurder. Dit is vreemd. Verder is de website makkelijk in te vullen.

Fijn advies gekregen in de winkel. Was niet op voorraad in de winkel. Dezelfde avond online besteld en binnen 2 dagen bezorgd.

complimenten voor de snelle levering bestelling.

Op vrijdag de 13e topper besteld en zaterdag bericht van levering. Was niet thuis dus maandagavond levering . super snel dus. Ook deze bedrijven bestaan dus echt. mijn compliment aan Lusanna webshop.

Verkoop prima, afhandeling na schademelding zeer slecht.

In januari hebben wij voor veel geld een bed gekocht in Volendam, toen het bed geleverd werd bleken een aantal onderdelen beschadigd te zijn. Nadat er melding gemaakt was van deze schade zou ik worden terug gebeld, dit was januari tot op de dag van vandaag heb ik geen reactie mogen ontvangen. Nu 5 maanden later is 1 van de twee bedden volledig doormidden gebroken, wij zijn totaal niet te spreken over lusanna. @lusanna graag spoedig een reactie

Het bestelde logeerbed(opklapbed) werd snel geleverd(binnen 2 werkdagen), echter er werd geen datum en tijdstip van levering doorgegeven. Gelukkig waren wij wel thuis en kon de bestelling afgeleverd worden. Prima logeerbed overigens

Geleverd zoals afgesproken

Op dinsdag avond besteld en op donderdag geleverd zoals afgesproken. De topper is van prima kwaliteit en voldoet aan alle verwachtingen.

Mist iets belangrijks

Verstuurd geen bevestigingsemail na betaling.

Hallo N, Bedankt voor je review. Begrijpelijk dat je verbaasd bent dat je de orderbevestiging/factuur niet lijkt te hebben ontvangen. Helaas leert de ervaring dat onze mails bij gmail adressen vaak in de spam map terecht komen :( Heb ze zojuist separaat nogmaals naar je toe gemailt.

Mooi en degelijk matras.

Ons oude matras van ons vouwbed, die onder onze zonnebank staat, was compleet versleten. Via Internet kwam ik bij Lusanna uit. Zij hadden de maat die we nodig hadden. 90 x 190 cm. We zijn er erg blij mee.

Uitstekende snelle levering

Gisteren besteld, vandaag al binnen: super!

Netjes geholpen in de winkel en geleverd vlgs afspraak

Na rustig rond te hebben gekeken in de ruime winkel netjes te woord gestaan en uiteindelijk bedden en bijbehoren besteld. Geleverd conform afspraak.

Geen snelle levering

Had gehoopt al wat te weten, wanneer het geleverd word

Beste Leo, Bedankt voor je review. Naar verwachting heb je onze track&trace e-mail niet goed ontvangen. Je bent zojuist opnieuw door ons gemaild met de bezorginformatie. Hopelijk komt deze wel goed aan. Je bed is in ieder gister opgestuurd met DHL en wordt morgen opnieuw bij je aangeboden. Alvast veel plezier met je aankoop.

Duidelijke beschrijving

Goed uit te zoeken wat je wilt hebben

Geweldigggg

Goed en snel geregeld

, Duidelijke omschrijving, Prima, snelle levering

Levering dekbed was snel. Dekbed als omschrijving. Prima!

Eerst naar de winkel geweest. En vriendelijke personeel goed uitleg gehad.en via website besteld

Aardige mensen, leveren netjes af.

Ontzettend leuk geholpen en alle afspraken nagekomen. Waren mooi op tijd en met een half uurtje was alles klaar. Dus heb je een bed nodig, raad ik deze zaak aan.