Advies in dewinkel ontvangen ,via website,levering was okee

goede producten

super snel willen leveren alleen jammer dat DHL daar anders over dacht. Verder zeer tevreden over de geleverde producten

Nice & Snel

Super fijne topdekmatras. Het comfortschuim is volgens mij een Koudschuim met een lage hardheid, maar het ligt prima. Ik heb de grote van 210x180 versie. Niet om twee losse matrassen te overbruggen maar om een nieuw matras met vering langer mee te laten gaan en net even wat comfortabeler te maken. Ben al een tijdje aan het zoeken geweest maar ben nu dus klaar ;-) Enig minpuntje was dat de matras 48 uur z'n vorm moest hervatten (stond op de bijgeleverde sheet) en dat is minder handig met zo'n afmeting als die ik heb en er was van tevoren niets over vermeld...

Perfect.

De bestelling werd door Lusanna snel en zonder vertraging geleverd. De medewerkster waarmee ik contact heb gehad, (Ilse?) heeft mij uitstekend geholpen door mijn vragen op een adequate manier te beantwoorden. Zij is zeer klantgericht en erg vriendelijk. De aflevering door DHL verliep vervelend. Ze houden aflevertijden aan van 9 uur. Tussen 9.00 u en 18.00u. en je kun niet zien op track en trace waar het pakket zich bevindt. Andere bezorgdiensten zoals o.a. Post.nl, houden kortere aflevertijden aan, 3 uur, de je kunt zien wanneer het pakket ongeveer wordt bezorgd. Wij kregen bericht van DHL de er verkeerd was gesorteerd en daarna tot de andere dag verder niets meer. Twee dagen niet uit huis gekund. Slechte zaak. Ik zou uitkijken naar een andere bezorgdienst want DHL past totaal niet bij uw onderneming!

Super snel geleverd

👌 Bedank

Snelle levering, prima product, goede omschrijving.

hhhhhh

Snelle levering, goede communicatie vriendelijheid

Werd aangeraden door een goede vriendin, zeker geen spijt ga er zeker terug voor meer producten

goede en snelle service!

Bij levering bleek het artikel beschadigd en niet compleet. Met dank aan de goede en prettige communicatie met de klantenservice, werd het beschadigde artikel al snel weer opgehaald en vervangen door een nieuw. Probleem naar tevredenheid opgelost.

Goede en snelle levering.

Super!!

Als het goed is hebben jullie ook een zaak in joure nu? Die zaak wel ik beoordelen We zijn geholpen door " de oude "baas Hij heeft er ontzettend veel verstand verstandigs.. dat was te merken We hebben een topdekmatras...plus 2 kussens gekocht...en eerlijk is eerlijk...wij hebben beide nog nooit zo lekker geslapen Komen weer normaal roodmoe en stijf uit bed...ik kon voor t éérst in jaren blijven liggen... zonder pijn in nek en rug Ik ben die oude baas ontzettend dankbaar... en ik hoop dat jullie nog lang in joure blijven.. desnoods kom naar sneek😉 De kussens die we gekocht hebben... hebben een zogenaamde nekrol... maar god wat ligt dat heerlijk Zelfs peter( mijn man.. die sceptisch was)...is tevreden Dank jullie wel!!! Vr gr rika bijlsma Hommerts.

Snelle levering, goed product scherpe prijs.

Ik ben erg tevreden

Prima afhandeling.

Vlotte behandeling.

vlotte levering, vriendelijke dame aan de telefoon,

Fijne toplaag, een echt matrasje.

Fijn matrasje om extra laag te hebben. De hoogte viel me mee. Het is echt een matras, ook al is hij laag.

Supersnelle levering

Ik moet het product nog uitproberen.

Ontzettend tevreden , super goede matras, slaap er heerlijk op !!

prima product op tijd bezorgd

slaap prima onder ons nieuwe dons dekbed! Bij Lusanna was die goedkoopst en de kwaliteit is prima

Goede kwaliteit en een snelle levering.

Een heel fijn bed gekocht dit jaar bij Lusanna. Helaas bleek een deel kapot te zijn bij thuis komst, maar dit is direct opgelost door een nieuw deel te bezorgen. Vriendelijke mensen, goeie producten!

Een goede website en prima service

Het contact is prima bij vragen en je wordt duidelijk te woord gestaan of per email bericht. Houden zo!

Prima geholpen

Was wat onduidelijkheid over de leverdatum, maar vriendelijk te woord gestaan na telefonisch contact. Afspraak maken met de bezorgdienst ging prima. Datum stond ook vast en werd niet steeds verschoven, zoals bij concurrent.

Snelle levering. Heerlijke toppers.

Top, snel en vriendelijk

Had verkeerde maat besteld, en door een vriendelijke dame, zeer snel opgelost.

Prima topping en supersnelle levering.

Snelle levering en prima topping.

Goed materiaal en zeer snelle levering