Misleidende informatie op website

Als nieuwe klant wordt je gelokt met een korting op de eerste bestelling van 5%. Alleen maar aanmelden voor de nieuwsbrief met je e mail adres en dan krijg je op dat e mail seen 5% kortingscode toegezonden. Dus niet, geen 5% kortingscode ( bestelbedrag ca. 1000 euro ), maar 5 euro korting. dat is dus duidelijke misleiding. Op de website staat het bed Alham vermeld. Er staat zeer duidelijk, alle maten, alle kleuren en dat alles voor de prijs van 299 euro. Niet dus, bij het invullen van de bestellijst verandert die prijs van 299 al rap naar 399 euro bij het invullen van de kleur. Dat is dus duidelijk in tegenstelling met de info op de website, immers alle kleuren zouden 299 euro zijn, en nu blijkt dat, welke kleur dan ook, de p[rijs 399 euro te zijn. Verplicht, want ongekleurd is NIET mogelijk. De info op fde website is dus duidelijk anders dan wat er werkelijk bij het bestellen gebeurt. Heel simpel, bewust misleiden van de argeloze koper.

Beste Cees, In een persoonlijk bericht hebben we uitgelegd wat er mis is gegaan met de nieuwsbrief aanmelding. Ook is er in dit bericht gevraagd waar vermeld wordt dat het bed in alle maten en kleuren dezelfde prijs heeft. Het klopt dat je eerst alle opties van het bed moet selecteren alvorens de totaalprijs zichtbaar wordt., maar een 2-persoons bed met meer opties kan simpelweg niet voor dezelfde prijs als een 1-persoons model... Hopelijk heeft Lusanna je in het persoonlijke bericht meer tevreden kunnen stemmen.

Supersnelle levering

supersnelle levering van de door ons bestelde topper, kwaliteit is perfect en merk nu pas hoe nodig het was om de oude topper te vervangen, lig weer heerlijk

Ik kon mijn bestelling niet plaatsen De website gaf aan niet op voorraad Ben prima geholpen door Mathijs die gezorgd heeft dat het alsnog lukte Hartelijk dank

uitstekend

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Snelle service!

X

Snel geleverd, goed verpakt

Snel geleverd, goed verpakt, geen klachten.

Snelle levering goed verzorgd

Goede klantenservice en uitstekende topdekmatras

De klantenservice hielt me goed op de hoogte van de levering van het matras. Het topdekmatras is heerlijk en een uitkomst voor mijn rugpijn. Slaap er nu 3 dagen op en de pijn is nu al een stuk minder.

Maat artikel precies goed en snelle levering!

Maat artikel precies goed en snelle levering!

Snelle levering.

Het topmatras slaapt heerlijk, geen spierpijn meer.

Zeer goede website, vlot en gemakkelijk bestellen en zeer snel geleverd!!

Alles prima

TOP

Top qua levering, top qua prijs en een top topdekmatras!!!

Perfect!!

Keurig en snel geleverd!! Fantastisch dekbed voor een mooie prijs Goed geregeld met Afterpay

Veel langere levertijd als beloofd

Ik heb op donderdag besteld en pas de donderdag erna kreeg ik bericht wanneer mijn matras afgeleverd zou kunnen worden. Dit kon niet op vrijdag en voor de zaterdag moest ik bijbetalen. Uiteindelijk werd de keuze dus de maandag. Slechte service.

Hallo Katja, Vanwege Bevrijdingsdag en het coronavirus heeft de levering inderdaad niet in 5 werkdagen kunnen plaatsvinden. Onze excuses voor het ongemak. Hopelijk heb je inmiddels veel plezier van je nieuwe matras! Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we dat graag.

topper ziet er goed uit tot nu toe lekker geslapen maar heb hem pas 3 dagen

Prima rijs/ kwaliteit verhouding Ik heb gebeld, toen er iets niet meer voorradig bleek, ik kreeg daarvoor een heel mooi aanbod voor een alternatief. Daar zijn wij heel erg tevreden over, volgende keer als we weer iets nodig hebben, gaan we zeker weer naar Lusanne. Levering ook prima, op tijd wat afgesproken was!

Voorbarig

Nog voordat ik mijn aankoop heb, word ik al gevraagd om een review te schrijven. Dat kan beter na de ontvangst gebeuren. Wat ik ook ter verbetering vindt, is de hoeveelheid mails die ik ontvang als klant, dat zijn er nu al 5! In uw mail schrijft u dat er mogelijk kosten worden berekend als er niemand thuis is, maar de bezorgtijd wordt niet in overleg afgesproken. Dat kan wel iets klantvriendelijk er en transparanter. Alstublieft.

Snelle levering, ben zeer tevreden.

Prima product kwaliteit Prijs verhouding Supersnelle levering en follow up Aanrader

Goede kwaliteit, snel geleverd, leuke prijs

Als boven

Helemaal top

Bestelt snel geleverd , goed contact

Overzichtelijk en helder

Ik heb vrij snel een keuze gemaakt en direct besteld

Goed product en goede service,

Op 2 mei jl. bestelden wij via de website een Split-Topdekmatras duo-bamboo koudschuim+traagschuimmatras. De levering hiervan geschiedt op donderdag 7 mei door bezorgdienst TSN groep. Na aflevering van het pakket,, pakten wij de doos uit. Op de pakbon stond keurig vermeld ons bestelde matras. Echter bij het uitpakken van het matras blijkt dat het geen split is maar een gewone Topdekmatras. Oeps foutje. Als wij vervolgens de doos verder bekijken zitten er twee stickers op waarvan een met de melding: dat er een Split Topmatras in de verpakking zou zitten, en op de andere sticker staat de vermelding een Topmatras. Vervolgens gelijk contact gezocht op donderdag 7 mei met de klantenservice van Lusanna, waar wij goed werden geholpen, Er zou een nieuw matras ter omruiling worden opgestuurd. Levertijd binnen 1 week. En de excuses voor het ongemak. Dus het is nu nog even wat langer wachten op ons nieuws Split Topper matras.

uitstekend

Matrasonderlegger is van goede kwaliteit en heel snel geleverd ondanks coronatijd.