8

Goede communicatie, top product

Zij gaven na de bestelling duidelijk aan hoelang het zou duren voor het product geleverd zou worden. De vervoerder heeft een uur voor levering gebeld met de mededeling dat ze er met een uur zouden zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

wat ze hebben belooft zijn ze na gekomen

Mooie topper van 10 cm dik 1 zijde traagschuim ander zijde koudschuim.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Erg tevreden over de snelle afhandeling van een probleem. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en er werd meteen aktie ondernomen waardoor het probleem heel snel was opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering, tevreden met het produkt

Kanhet anderen aan bevelen

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering en goede klantenservice

Snelle levering. Ik had een fout gemaakt ivm met betalen En dit is heel snel correct geregeld door de klantendienst

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Ik heb vorige week ,in Goes een boxspring gekocht,mij werd verteld, dat deze op voorraad was ,en hem met een week thuis Bezorgd zou,krijgen. Thuis de slaapkamer leeggehaald, en dan maar een nachtje op de grond! Na wachten op een telefoontje, geen reactie ,zelf maar gebeld,en kreeg te horen ,dat de boxspring nog besteld moest worden,ik voel me ontzettend belazerd ,ben 68 jaar ,en er werd gezegd ,dat het waarschijnlijk nog wel een dag of 10 kan duren. Als je in de winkel komt word je heel vrolijk benaderd ,maar mijn ervaring is ,dat er een groot toneelspel gespeeld word. Ik wacht het nog even af,anders ben ik nog niet klaar met deze firma,ben benieuwd of ze dit op de website ,laten staan ,want ik ben niet de enige die dit meemaakt,schandalig! Inge van der wielen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je feedback. Ontzettend vervelend dat je bestelling helaas later wordt geleverd dan tijdens de verkoop was toegezegd! De boxspring hoefde niet voor je besteld te worden, maar door miscommunicatie is er een vertraging ontstaan bij de bezorgdienst. Je bestelling wordt nu eind van de afgesproken week geleverd i.p.v. begin van die week. De situatie zal intern worden besproken tijdens onze wekelijkse vergadering zodat het in de toekomst voorkomen kan worden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Hopelijk zal je nieuwe aankoop goed bevallen! Veel plezier ermee alvast. Als we verder nog iets voor u kunnen doen, laat het ons dan gerust weten.

9

Goede service, goed product

Erg fijn dat je op maat gemaakte matrashoezen kan kopen. Kreeg nog extra een email om aan te geven dat de hoes op maat gemaakt zou worden en direct uit de fabriek wordt opgestuurd dus het daardoor iets langer kan duren, dus dat was netjes. Binnen 5 dagen binnengekregen en hij paste prima, erg prettig materiaal en ademt goed. Kortom: helemaal perfect.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

snelle levering, goede advies en klachten worden goed opgelost

  • Aanbevelen? Ja
6

Te lange wachttijd op bezorgdag!

De matrastopper zou snel geleverd worden. Er werd mij beloofd tussen 14 en 18u bezorgen door DHL. Hij werd uiteindelijk om 20.45u bezorgd. Dat vond ik echt te lange tijd om thuis te zitten wachten. Daar had beter over gecommuniceerd kunnen worden. Voor de rest ben ik tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor je beoordeling! Jammer dat de bezorgdienst niet heeft kunnen bezorgen in het tijdvak waarin de levering gepland stond, onze excuses daarvoor. Waarschijnlijk is er om welke reden dan ook vertraging ontstaan tijdens de rit. Gelukkig is het pakket nog wel diezelfde dag bij je afgeleverd. Hopelijk zal het product goed bevallen! Veel plezier ermee in ieder geval!

10

zeer correct en behulpzaam!

ok

  • Aanbevelen? Ja
10

top

vlotte bezorging en de topmatrassen zijn uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
8

Concurrerende prijs en snelle levering

Topper gekocht ter vervanging van ( te dikke en warme) matras, de topper ligt goed en is niet te warm, goede aankoop!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede webshop. Met super klantenservice

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede prijs/kwaliteit

Goed product voor een leuke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en betaalbaar

2 nasa topdekmatrassen gehaald omdat onze eigen matrassen nog te hard waren met veel rugpijnklachten en prima advies gehad in de winkel in hasselt en betaalbare prijzen. En ze slapen perfect!

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte en snelle levering. Goede kwaliteit.

Jammer dat het product tijdelijk was uitverkocht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima in orde !!!

Fijne service, snelle levering en prima product !!

  • Aanbevelen? Ja
8

Vooralsnog tevreden

Bestellen etc. perfect. Moet nog geleverd worden, leveringsafspraak over twee weken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle bestelling

Exact zoals beschreven en voldoet prima

  • Aanbevelen? Ja
10

top service

Correcte en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima

Goede webwinkel. Snelle levering. Goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zo makkelijk bestellen en zo thuis

Online top matras besteld. Volgende dag verstuurd en thuis na 1 werkdag. Super snel gegaan,met track and trace. Top matras ligt heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle en correcte levering

Goeie website en bestelprocedure. Mijn topmatras werd snel geleverd, en stipt met email notificaties. Oordeel over de matras zelf moet nog even wachten maar eerste ervaringen zijn prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg tevreden

We kochten vorig jaar een topper voor in onze camperbus; omdat die zo goed lag hebben we er nu een tweede gekocht voor onze dochter die "boven" slaapt. We kregen correct advies, bestelling is makkie, snelle levering (alleen met die Afterpay... kennen we hier in B niet).

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd en voldoet aan de wensen

Heb een splittopper gekocht en bijbehorende hoeslakens. Vooralsnog voldoet het helemaal aan de verwachtingen

  • Aanbevelen? Ja

Over Lusanna Webshop

Filter op taal