Vlotte en juist artikel

Zeer slechte klantenservice

Ik heb een martras gekocht levertijd van 5 weeken. Moest er 10 weeken op wachten. Ik heb zo vaak de klachtenservice gebeld en email gestuurd. Op emails beanwoorden ze niet eens. Ik had nog niet betaald en was het lange wachten zat. Ze zeide u krijg donderdag of vrijdag email voor bezorgafspraak. Ik wachten maar weer af. En donderdag email ontvangen voor een bezorgafspraak te maken. En eindelijk naar zo lang wachten vrijdag martras thuis gekregen. Bezorging is prima. Maar de klachtenservice zeer slecht. Vandaar de cijfer 1 Ik koop nooit meer bij Lusanna Levertijden veelste te lang.

Beste Albert, Reacties op e-mails hebben we zo veel als mogelijk telefonisch beantwoord, zodoende dat er geen reacties meer op de gestuurde mails volgde. We vinden het begrijpelijk dat je door de lange levertijd teleurgesteld en gefrustreerd bent. Dit betreuren we zeer. Fijn te lezen dat je het matras nu in bezit hebt. We wensen je - ondanks de vertraging - veel plezier met het nieuwe matras!

Erg tevreden

Het bestelde kussen heb ik vandaag, geheel volgens belofte, in goede orde ontvangen. Ik heb dit kussen meteen uitgeprobeerd en ik heb dan ook de juiste keuze besteld. en gekregen. 14 cm. Hoog en medium vulling. Ik hoop dan ook dat ikheerlijk kan slapen vannacht. Zeer tevreden dus! Riet

goede kwaliteit matras

Voor de 2e keer een matras besteld, wederom super fijn matras. En snelle levering!

Snel bezorgd

Goede info op de website, snel bezorgd. Dekbed is van goede kwaliteit en precies goed qua warmte. Slaapt heerlijk, niet te warm, niet te koud.

Uitstekend.

Zaterdag het topdek/wollen onderdeken ontvangen. Keurig ingepakt en kon alles zonder schaar openmaken. Afgelopen nacht heerlijk geslapen. Het bed voelt zachter en warmer. Dit is een goede koop met een prettige service via de mail van Lusanna!

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Ben gisteren 26e in de winkel in Leerdam geweest. Netjes te woord gestaan en geholpen door Erwin. Mocht de bus lenen om de boxspring thuis te brengen. Aanrader!

Zéér tevreden . . . .

Hoewel het door een misverstand uiteindelijk niet tot levering van een dekbed is gekomen, wil ik de firma Lusanna een héél dikke pluim geven voor hun service, meedenken, oplossingsgerichtheid en snelle en correcte afhandeling! Ik beveel Lusanna van harte aan bij iedereen.

Nette snelle levering

Snel geleverd,netjes verpakt,goede prijs kwaliteitsverhouding.

prachtig Product.

heel erg snel en goed produckt ook goed, ziet er mooi uit.

Prima te woord gestaan en snelle levering.

product snel bezorgd

Ik heb met veel vertrouwen een product besteld naar aanleiding van de vele positieve reviews, en deze hebben me niet teleur gesteld.

Top en snel geleverd.

top en snel geleverd

Top webshop!

Mooi product, snelle levertijd, goede prijs-kwaliteit verhouding en heel vriendelijke klantenservicemedewerkers. Ik ben meer dan tevreden!

Uitstekend!

Zowel mijn telefonisch contact met de medewerker, als ook het traject van aflevering, en constatering van het materiaal is voortreffelijk! In het geheel een positieve ervaring, hartelijk dank!

makkelijk besteld

Makkelijk besteld via internet goede order bevestiging via mail en het product snel geleverd zeer tevreden.

Veelbetekenend dun matras

16cm gekocht, maar het matras is maar 12-13 cm dik. Veel te dun dus!

Ruime collectie

Mooi afgewerkte artikelen, we slapen er lekker op en vriendelijke mensen

Snelle levering en tevreden

Binnen 2 dagen in huis, had al een matras 1 jaar geleden gekocht en was hiernook zeer tevreden over!

Snel, Comfort en Service

Topdekmatras besteld. Snelle bezorging, Comfortabel/ligt super. Ik heb een slaapbank (voor logés en heb besloten er een lounge bank/relax ruimte van te maken) tot nu toe alleen deze topdekmatras bij Lusanna besteld en het ligt Super! Ik ben nog in afwachting van een matras die ik elders heb besteld, wat misschien niet eens nodig is geweest!! Goede Klantenservice!

kwalitatief

veel keuze, prijs kwaliteit ok, zeer vlotte levering.

Keurig n vlot toegestuurd.

Dit was de eerste keer via deze winkel. Goede kwaliteit en passend.

Levering wordt door dhl steeds uitgesteld, kost me vrije dagen

Kan matras niet beoordelen, jullie kunnen beter een andere bezorgdienst nemen, is nog niet geleverd.

Beste Marjorie, Vervelend te vernemen dat je ons zo snel met een 1 beoordeelt. We snappen heel goed dat je graag je bestelling zo snel als mogelijk in huis wilt hebben. We proberen zo duidelijk mogelijk te communiceren op de productpagina en tijdens het bestellen dat de levertijd 3 werkdagen is en dat de bezorgdiensten het drukker dan normaal hebben. Wellicht is je dit ontgaan. Mocht je uiterlijk maandag niks hebben ontvangen, dan starten wij een onderzoek bij DHL en sturen wij een nieuwe naar je op. Met de ontvangen track&trace code kun je het verwachte bezorgmoment blijven volgen en indien gewenst kun je er ook voor kiezen het pakket bij een DHL punt af te halen, zo dat je er niet voor thuis hoeft te blijven. Hopelijk heb je het heel snel in huis!

Top kwaliteit, snelle en goede service.

Een keuze voor beddengoed is altijd moeilijk. De gedetailleerde omschrijving bij Lusanna geeft je echter een goed beeld van het product.