Prut voor veel geld

Afgelopen dinsdag een bed gekocht in Apeldoorn in de popup store. Gekozen voor een showmodel voor 2500?! Euro! Nu was er 1 schade gemeld maar achteraf bleek er veel meer beschadigd te zijn dan dat. Ook zakte het matras al op dag 2 helemaal in terwijl de beste man garandeerde dat het een matras was tot 130 kilo. Mijn gewicht is zeker geen 130. Daarnaast kraakt het bed als een gek. Ook werd er online beloofd dat het bed gebracht zou worden en er taart en koffie klaar zou staan... Nou ik kan je vertellen. Je komt binnen, ze zijn aardig opdringerig en hopen zsm te verkopen. Achteraf hoor je dat ze niet zelf kunnen leveren en dat je snel moet zijn anders koopt iemand anders hem. Duur aangegaan maar het resultaat is nog veel meer rugklachten dan eerst. Terwijl dat juist de reden was voor een nieuw bed. Vervolgens mail ik het bedrijf, wordt je mail doorgezet en wordt er gezegd dat als je over een aantal dagen niks gehoord hebt, je zelf maar even moet bellen. Dit kan alleen op dinsdagen tussen 10 en 15?! Heel raar... Ik wil heel graag gebruik maken van mijn wettelijke bedenktijd en mijn geld terug, zodat ik een degelijk bed kan kopen.

GEWELDIG! met extra pluim voor Martin van filiaal Wognum

Vorig jaar dit geweldige bed gekocht, ik had de tijk gewassen en kreeg deze niet meer om de topper, Martin bood aan om langs te komen zodat ik niet met die grote topper hoefde te slepen! fantastische service

Erg gemakkelijk om te bestellen en een prettig en snel contact na vragen.

Erg gemakkelijk om te bestellen en een prettig en snel contact na vragen

Helemaal prima!

Bestellen ging makkelijk en ook snel. Klantenservice nog benaderd en die reageerde vlot en kon mijn vraag goed beantwoorden. Bezorging ook prima via DHL.

Slechte service

Per mail contact gezocht over een boxspring motor, werd mij verteld dat deze universeel was en moest passen. Ook specifiek gevraagd naar buis diameter, maar moest passen. Uiteindelijk besteld, maar je raad het al deze paste niet. Moest zelf opdraaien voor de retour kosten. Waardeloos

Over het algemeen is de bevestiging van een elektrische motor universeel, maar we kunnen natuurlijk niet garanderen dat het past. Dit hebben we ook nooit gesuggereerd. Eigenlijk werkt het net zoals met kleding, je weet nooit of de maat past. Dat kun je alleen zelf ondervinden door het product te bestellen en te proberen. Retourneren kan gratis als je het afgeeft in één van onze winkels. Retourneren via PostNL kost doorgaans €6,95. Hiervan was je ook op de hoogte.

Fantastische ervaring

Wij waren al langere tijd op zoek naar een bed en kwamen per toeval langs het filiaal in Heerhugowaard. Wij werden uitstekend te woord gestaan door Martin die ons alles uitlegde over de boxsprings en dergelijke. Hij liet ons een rondje lopen door de winkel en ons oog viel op een boxspring die in de winkel stond met een mooie aanbieding. Ter plekke de bestelling geplaatst en Martin hield ons keurig op de hoogte van de levertijd. Binnen twee weken werd onze boxspring thuis afgeleverd. Snelle levering en makkelijk te monteren. Nu afwachten hoe het slapen bevalt maar dat zal vast lukken. Mochten wij in de toekomst weer wat nodig hebben dan komen wij zeker terug. Ik raad het filiaal Heerhugowaard en Martin iedereen aan!

Fijn top bedrijf

Hele fijne ervaring. Goede communicatie en een bed van erg goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden!

Klacht prima en vriendelijk opgelost

1 juli jl babymatrasje besteld. Na 2 weken oneindige updates van dhl nog steeds matrasje ontvangen. Gebeld ohw als er bij dhl wat zoek is komt dat niet meer goed mevrouw ik stuur een nieuwe af is er morgen of uiterlijk donderdag.... bijna vrijdag weer boos gebeld maar in mn spambox bericht v andere vervoerder... bezorgafspraak gemaakt en netjes ontvangen, helaas zonder de gratis beloofde molton. 2 dagen later alsnog ook een matrasje van dhl ontvangen. Gemaild dat 2 overdreven is en of ik die kon terug sturen en ook molton toch nog maar even genoemd.... retourformulier ontvangen en de molton werd nagestuurd.... al met al toch zeer tevreden, goed geholpen door klantenservice medewerker Mathijs

Gisteren besteld, vandaag al geleverd. super service.

Topper matras voor camper gisteren besteld en vandaag al geleverd in België. Super service van Lusanna, DHL en Bpost.

De service is top

Binnen twee dagen in huis zondag besteld dinsdag binnen. Klasse

Bestelling op 26-05 en nog niet binnen

Op 26-05 een bestelling van boxspring in Leersum gedaan. Deze tot op heden nog steeds niet ontvangen. Iedere keer als ik bel is het met enkele dagen mevrouw. En tot mijn verbazing zie ik dat de nu dicht zijn ivm vakantie!!!! Schandalig! Zo ontzettend ontevreden!

Snelle en vlotte afhandeling na de bestelling

Goede website

Snel en eenvoudig.

Goed!!!!

Geweldige service.

Ons topdekmatras moest 10 cm dik zijn. Het was 7 a 8 cm. Zonder probleem werd een 10 cm dik matras geleverd.

Duidelijk doen wat ze beloven

Levering was sneller dan aangekondigd dus blij verrast

Korting

In de winkel werd verwezen naar de website. Op de website zijn de prijzen duurder. Dit is vreemd. Verder is de website makkelijk in te vullen.

Fijn advies gekregen in de winkel. Was niet op voorraad in de winkel. Dezelfde avond online besteld en binnen 2 dagen bezorgd.

complimenten voor de snelle levering bestelling.

Op vrijdag de 13e topper besteld en zaterdag bericht van levering. Was niet thuis dus maandagavond levering . super snel dus. Ook deze bedrijven bestaan dus echt. mijn compliment aan Lusanna webshop.

Verkoop prima, afhandeling na schademelding zeer slecht.

In januari hebben wij voor veel geld een bed gekocht in Volendam, toen het bed geleverd werd bleken een aantal onderdelen beschadigd te zijn. Nadat er melding gemaakt was van deze schade zou ik worden terug gebeld, dit was januari tot op de dag van vandaag heb ik geen reactie mogen ontvangen. Nu 5 maanden later is 1 van de twee bedden volledig doormidden gebroken, wij zijn totaal niet te spreken over lusanna. @lusanna graag spoedig een reactie

Het bestelde logeerbed(opklapbed) werd snel geleverd(binnen 2 werkdagen), echter er werd geen datum en tijdstip van levering doorgegeven. Gelukkig waren wij wel thuis en kon de bestelling afgeleverd worden. Prima logeerbed overigens

Geleverd zoals afgesproken

Op dinsdag avond besteld en op donderdag geleverd zoals afgesproken. De topper is van prima kwaliteit en voldoet aan alle verwachtingen.

Mist iets belangrijks

Verstuurd geen bevestigingsemail na betaling.

Hallo N, Bedankt voor je review. Begrijpelijk dat je verbaasd bent dat je de orderbevestiging/factuur niet lijkt te hebben ontvangen. Helaas leert de ervaring dat onze mails bij gmail adressen vaak in de spam map terecht komen :( Heb ze zojuist separaat nogmaals naar je toe gemailt.

Mooi en degelijk matras.

Ons oude matras van ons vouwbed, die onder onze zonnebank staat, was compleet versleten. Via Internet kwam ik bij Lusanna uit. Zij hadden de maat die we nodig hadden. 90 x 190 cm. We zijn er erg blij mee.

Uitstekende snelle levering

Gisteren besteld, vandaag al binnen: super!

Netjes geholpen in de winkel en geleverd vlgs afspraak

Na rustig rond te hebben gekeken in de ruime winkel netjes te woord gestaan en uiteindelijk bedden en bijbehoren besteld. Geleverd conform afspraak.

Over Lusanna Webshop

Lusanna is een webshop met winkels door heel Nederland met alles voor je voor een goede nachtrust, zoals comfortabele boxsprings, matrassen en topdekmatrassen, maar ook warme dekbedden, prachtig beddengoed, kussens en lattenbodems.