Correcte en geleverd op dag 2 na bestelling

After pay is een goede optie, alleen een betaallink zou handig zijn.

Goede kwaliteit 'topper' :). Mag ook wel voor de prijs.

Snelle levering, prima kwaliteit!

Ik heb dit dekbed al eerder bij Lusanna gekocht. Ben er heel blij mee, dus nu voor de logeerkamer dezelfde aangeschaft.

Hoes voor opklapbed

Snel gevonden, goede prijs. Snelle service. Goed product!

Top website

Ik heb al meerdere spullen gekocht bij Lusanna; matras, beddengoed 4seizoenendekbed en alles wordt snel geleverd en is van goede kwaliteit! Heb iets retour moeten sturen en ze deden niet moeilijk dat het niet binnen 30 dagen terug gestuurd was. Klasse!

Super bedrijf

Dit bedrijf is een aanrader, goede service, matrassen waren niet goed, komen er 2 mannen ze keurig omruilen en de oude retour. Fijn wat een service

Goede kwaliteit

De bedframes zijn van goede kwaliteit en voldoen aan de omschrijving. Het zou wel fijn zijn als alle afmetingen op de website vermeld zouden worden.

Een mooi boxspring gekocht, maar ook keurige garantie!

Voor onze jongste zoon begin vorig jaar een mooie boxspring met topper gekocht, naar volle tevredenheid. Maar na een klein jaar, vertoonde de topper toch wat lig kuilen, ondanks regelmatig draaien. Na 1 telefoontje, 1 mailtje mét foto, en 1 persoonlijk komen kijken door “Meneer Herman”, was het snel opgelost! Dezelfde dag nog, hebben we een nieuwe topper opgehaald! We zijn dik tevreden klanten!

Zaterdag gekocht en dinsdag al netjes geleverd .

Mooi product, uitstekende service, concurrerende prijs

Ik ben heel blij met mijn mooie Beddington hoeslakens. Ze werden snel en probleemloos geleverd en de prijs was lager dan elders.

Prima ervaring!

Alles is prima geregeld. De afspraken zijn goed. De levertijden worden goed nageleefd. Het product is prima, zonder beschadigingen. Uitstekend adres. Kortom een toplevering. Met vr. groeten Fam. van der Loo

Precies wat ik zocht en supersnel geleverd.

Precies wat ik zocht en supersnel geleverd

Super bedden zaak. Ontzettend vriendelijk personeel. Keurig geholpen ze nemen alle tijd voor je om het bed van jou keuze te vinden. Ook bij aflevering keurig op de afgesproken tijd. Ze laten nix achter van verpakkings materiaal alles word weer netjes meegenomen. Je bed staat binnen notime op de plek. Zeker een aanbeveling om daar je bed te kopen. En het allerfijnste is dat mijn bed super fijn slaapt hier kan ik jaren mee vooruit. Helemaal blij mee.

En goede kwaliteit prijs verhouding

Snel in huis en kwaliteit

Goede kwaliteit

Klantenservice is top

Mijn ervaring leert dat bij Lusanna de klanttevredenheid hoog in het vaandel staat. Top!

Snelle reactie en perfect advies

Na eigen vooronderzoek kwam Lusanna met exact hetzelfde advies als ik voor ogen had. Zij wisten niet wat ik gevonden had en dat maakt ze bijzonder en vakkundig.

Besteld , volgende dag al in huis, Toppie

Goed webshop

Fijne webshop en fijne betaal mogelijkheden

Goede ervaring met dit bedrijf

Goed goed

Ben zeer tevreden over de service

Top bedrijf, klantvriendelijk en met super service!

Via de site een kussen besteld na eerst contact gehad te hebben met de klantenservice. Het kussen werd de volgende dag al geleverd, top! Daarna nog weer contact gehad met de klantenservice omdat ik een vraag had. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en het mailcontact daarna was ook heel prettig . Wat een klantgericht bedrijf is dit met een super service. Aanrader!!

Goede service en prijs

Heel goede service en prijs! Alleen minder dat het monteren van het bed € 75,00 kost. Dat is wel veel geld! daarom geef ik een cijfer 3.

Alles perfect!!

Drong nu pas tot mij door eens een review te schrijven. Wij hebben vorig jaar juli een Boxholm elektrisch verstelbare boxspring gekocht waarbij we geadviseerd zijn door Albert. Nu ruim een jaar later zijn wij nog steeds blij met dit advies en zeer tevreden met het bed. Enkele maanden terug ging een van de motoren stuk maar geen enkel probleem. Nu is er, helaas, weer een mankementen maar we gaan er helemaal vanuit dat dit ook weer naar tevredenheid opgelost gaat worden. Wat de aflevering betreft hadden wij een zeer goede ervaring met de chauffeurs die het bed ook fantastisch geplaatst hebben. Wat ons betreft, een zeer goede ervaring met Lusanna

Is goed mee te werken.