Geen snelle levering

Had gehoopt al wat te weten, wanneer het geleverd word

Beste Leo, Bedankt voor je review. Naar verwachting heb je onze track&trace e-mail niet goed ontvangen. Je bent zojuist opnieuw door ons gemaild met de bezorginformatie. Hopelijk komt deze wel goed aan. Je bed is in ieder gister opgestuurd met DHL en wordt morgen opnieuw bij je aangeboden. Alvast veel plezier met je aankoop.

Duidelijke beschrijving

Goed uit te zoeken wat je wilt hebben

Geweldigggg

Goed en snel geregeld

, Duidelijke omschrijving, Prima, snelle levering

Levering dekbed was snel. Dekbed als omschrijving. Prima!

Eerst naar de winkel geweest. En vriendelijke personeel goed uitleg gehad.en via website besteld

Aardige mensen, leveren netjes af.

Ontzettend leuk geholpen en alle afspraken nagekomen. Waren mooi op tijd en met een half uurtje was alles klaar. Dus heb je een bed nodig, raad ik deze zaak aan.

Mijn hoeslaken van mijn top dekmatras was Gekrompen en heb een uitstekende oplossing gekregen. Er wordt snel en serieus naar de klachten gekeken! Kortom tevreden!

Correcte en geleverd op dag 2 na bestelling

After pay is een goede optie, alleen een betaallink zou handig zijn.

Goede kwaliteit 'topper' :). Mag ook wel voor de prijs.

Snelle levering, prima kwaliteit!

Ik heb dit dekbed al eerder bij Lusanna gekocht. Ben er heel blij mee, dus nu voor de logeerkamer dezelfde aangeschaft.

Hoes voor opklapbed

Snel gevonden, goede prijs. Snelle service. Goed product!

Top website

Ik heb al meerdere spullen gekocht bij Lusanna; matras, beddengoed 4seizoenendekbed en alles wordt snel geleverd en is van goede kwaliteit! Heb iets retour moeten sturen en ze deden niet moeilijk dat het niet binnen 30 dagen terug gestuurd was. Klasse!

Super bedrijf

Dit bedrijf is een aanrader, goede service, matrassen waren niet goed, komen er 2 mannen ze keurig omruilen en de oude retour. Fijn wat een service

Goede kwaliteit

De bedframes zijn van goede kwaliteit en voldoen aan de omschrijving. Het zou wel fijn zijn als alle afmetingen op de website vermeld zouden worden.

Een mooi boxspring gekocht, maar ook keurige garantie!

Voor onze jongste zoon begin vorig jaar een mooie boxspring met topper gekocht, naar volle tevredenheid. Maar na een klein jaar, vertoonde de topper toch wat lig kuilen, ondanks regelmatig draaien. Na 1 telefoontje, 1 mailtje mét foto, en 1 persoonlijk komen kijken door “Meneer Herman”, was het snel opgelost! Dezelfde dag nog, hebben we een nieuwe topper opgehaald! We zijn dik tevreden klanten!

Zaterdag gekocht en dinsdag al netjes geleverd .

Mooi product, uitstekende service, concurrerende prijs

Ik ben heel blij met mijn mooie Beddington hoeslakens. Ze werden snel en probleemloos geleverd en de prijs was lager dan elders.

Prima ervaring!

Alles is prima geregeld. De afspraken zijn goed. De levertijden worden goed nageleefd. Het product is prima, zonder beschadigingen. Uitstekend adres. Kortom een toplevering. Met vr. groeten Fam. van der Loo

Precies wat ik zocht en supersnel geleverd.

Precies wat ik zocht en supersnel geleverd

Super bedden zaak. Ontzettend vriendelijk personeel. Keurig geholpen ze nemen alle tijd voor je om het bed van jou keuze te vinden. Ook bij aflevering keurig op de afgesproken tijd. Ze laten nix achter van verpakkings materiaal alles word weer netjes meegenomen. Je bed staat binnen notime op de plek. Zeker een aanbeveling om daar je bed te kopen. En het allerfijnste is dat mijn bed super fijn slaapt hier kan ik jaren mee vooruit. Helemaal blij mee.

En goede kwaliteit prijs verhouding

Snel in huis en kwaliteit

Goede kwaliteit

Klantenservice is top

Mijn ervaring leert dat bij Lusanna de klanttevredenheid hoog in het vaandel staat. Top!

Snelle reactie en perfect advies

Na eigen vooronderzoek kwam Lusanna met exact hetzelfde advies als ik voor ogen had. Zij wisten niet wat ik gevonden had en dat maakt ze bijzonder en vakkundig.

Besteld , volgende dag al in huis, Toppie

Handelsweg 43593 8061RL Hasselt

Over Lusanna Webshop

Lusanna is een webshop met winkels door heel Nederland met alles voor je voor een goede nachtrust, zoals comfortabele boxsprings, matrassen en topdekmatrassen, maar ook warme dekbedden, prachtig beddengoed, kussens en lattenbodems.