Goed webshop

Fijne webshop en fijne betaal mogelijkheden

Goede ervaring met dit bedrijf

Goed goed

Ben zeer tevreden over de service

Top bedrijf, klantvriendelijk en met super service!

Via de site een kussen besteld na eerst contact gehad te hebben met de klantenservice. Het kussen werd de volgende dag al geleverd, top! Daarna nog weer contact gehad met de klantenservice omdat ik een vraag had. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en het mailcontact daarna was ook heel prettig . Wat een klantgericht bedrijf is dit met een super service. Aanrader!!

Goede service en prijs

Heel goede service en prijs! Alleen minder dat het monteren van het bed € 75,00 kost. Dat is wel veel geld! daarom geef ik een cijfer 3.

Alles perfect!!

Drong nu pas tot mij door eens een review te schrijven. Wij hebben vorig jaar juli een Boxholm elektrisch verstelbare boxspring gekocht waarbij we geadviseerd zijn door Albert. Nu ruim een jaar later zijn wij nog steeds blij met dit advies en zeer tevreden met het bed. Enkele maanden terug ging een van de motoren stuk maar geen enkel probleem. Nu is er, helaas, weer een mankementen maar we gaan er helemaal vanuit dat dit ook weer naar tevredenheid opgelost gaat worden. Wat de aflevering betreft hadden wij een zeer goede ervaring met de chauffeurs die het bed ook fantastisch geplaatst hebben. Wat ons betreft, een zeer goede ervaring met Lusanna

Is goed mee te werken.

Hele goede service en topkwaliteit bed voor erg gunstige prijs

Diverse beddenzaken bezocht, maar vorige week bij Lusanna een bed gekocht, omdat we daar een prachtig bed konden kopen voor een hele goede prijs. Bij andere beddenzaken waren zelfde kwaliteit bedden een stuk duurder. Ook de service in de winkel en de bezorging was heel goed! Als ik weer een bed zou moeten kopen zou Lusanna het eerste adres zijn waar ik naar toe zou gaan!

Hoes voor opklap bed besteld . Is precies als beschreven. Snel geleverd en goed verpakt.

Zeer tevreden over de levering . Top bedrijf. Kan het iedereen aanbevelen .

Zeer snelle verzending.

Ik was even gauw in het Mecc in Maasstricht geweest ,waar ik mijn elektronische boxspring heb gekocht op de laatste 15 minuten dat het nog open was. Echt een top bed met een top prijs. Heerlijke slaapkwaliteit ben zeer tevreden want als verpleegkundige is mijn slaaprust zeer belangrijk. Echt een aanrader !!

Fijn geholpen goede kwaliteit prijsverhouding

Geweldig geholpen door Lars, goede uitleg -matrassen en tussenstuk gekocht- lekkere koffie erg klant vriendelijk en goede kwaliteit prijsverhouding ! We kunnen het iedereen aanraden echt top!

Een veelbelovende website die haar beloftes niet nakomt!

Het is nu dinsdag 19 okt 2021. Op 14 okt heb ik een matrasdek besteld. dat is tot op heden niet afgeleverd en er is ook nog geen bericht van de vervoerder ontvangen. Wel een verzoek om te betalen en een beoordelingsverzoek. Op de website wordt hoog opgegeven over een snelle levertijd. Dat is niet gelukt en dat gaat ook niet lukken met DHL. Ik heb bovendien geen track & trace code ontvangen voor de bestelling, zodat ik geen idee heb wanneer wel geleverd wordt! Beste Lusanna onderneem actie!

Hallo Wil, Wat vervelend via deze review te vernemen dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dat is uiteraard niet zoals het hoort. Je bestelling van donderdagavond hebben we vrijdag verzonden en had zaterdag of uiterlijk maandag bezorgd moeten zijn. Het lijkt er op dat je bestelling is zoekgeraakt bij DHL. We sturen vandaag alsnog een nieuw product op met de verwachting dat deze morgen bij je wordt bezorgd, zoals het hoort!

Prima winkel en webshop

Prijs en qualiteit prima in balans.

Top service en advies

Doen wat ze beloven, erg fijn. Mijn grote nachtmerrie was een nieuw bed kopen. Hoe vaak hoor je wel niet dat mensen niet te vreden zijn. Je weet pas een na een paar dagen hoe een bed ligt. Maar dat was bij ons ook het geval, toch niet zo lekker slapen als gehoopt. Maar dankzij de topservice mogen we nu een ander topdek proberen, hopen dat we nu lekker kunnen dromen. Dit is pas echt service, waar voor je geld. Lusanna Joure krijgt van ons een warme douche

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Wij zijn vandaag vriendelijk en vakkundig geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe matrassen en kussens. De verkoper nam alle tijd en was niet opdringerig. Een fijne ervaring. P.s. namens onze zoon nog bedankt voor de appeltaart! ;)

Moet er nog onder slapen

Maar de ervaring is heel goed ik heb het op t.ijd gekregen.

Snelle reactie

Mijn bestelling gaat helaas niet door, nu afwachten wanneer ik het bedrag krijg terug gestort. Daar hangt zeker een aanbeveling van af.

De volgende dag al geleverd

Goed advies vriendelijke dame

Op zondag met goede hulp een boxspring uitgezocht en dinsdag al in huis. Top service!

Supersnel en duidelijk

Artikel okay, voortract behoeft verbetering

Ik ben blij met het product. Maar ik had graag een bevestiging van de bestelling ontvangen en een track&trace-linkje. Nu stond de bezorger vanuit het niets op de stoep.

Na het plaatsen van je bestelling zou je vrijwel direct een orderbevestiging moeten ontvangen op je mail. Omdat het een geautomatiseerde mail is, wordt 'ie vaak als spam gemarkeerd. Kan het zijn dat dat ook bij jou is gebeurd? Mocht je de orderbevestiging alsnog graag willen ontvangen, laat het dan gerust weten. ;-)

Over Lusanna Webshop

Lusanna is een webshop met winkels door heel Nederland met alles voor je voor een goede nachtrust, zoals comfortabele boxsprings, matrassen en topdekmatrassen, maar ook warme dekbedden, prachtig beddengoed, kussens en lattenbodems.