Ongekende en uitstekende service van begin tot einde

Door een ongelukkig incident waren we genoodzaakt om zo snel mogelijk ons slaapkamermeubilair te laten aanpassen aan de nieuwe omstandigheden. We zijn erachter gekomen, dat Lusanna een beter alternatief is dan Ikea. De prijzen zijn schappelijk en de producten zijn van betere kwaliteit. Maar wat ons het meest beviel was de geweldige service die we van het Lusanna team, m.n. Matthijs, kregen. Hij geeft kundig en eerlijk advies en zorgde ervoor dat we tevreden klanten waren van begin tot het einde. Lusanna verdient alle lof en is ten zeerste aan te bevelen.

Niet goed.

Helaas veel later gekregen, heb geen melding gekregen van de levering. Het dekbed was in een hele kleine doos gepropt, dit alles bij elkaar voelde het niet goed.

Wellicht had je de levertijd over het hoofd gezien, echter was deze zeker niet langer dan op onze website stond aangegeven (levering binnen 5 werkdagen). Het dekbed is binnen deze termijn bij je thuisbezorgd. Mocht je niet tevreden zijn over het product, dan kun je deze uiteraard retourneren, geen probleem! ;-)

Snel bezorgd

Na mijn bestelling ruim binnen een week bezorg

Onvriendelijk personeel daar!!!!!

Ik kom langs in de winkel Hengelo binnen voor een prijsopgave, werd zeer onvriendelijk ter woord gestaan door een medewerker. Alstublieft, willen jullie de mensen wat warmer toespreken. Mijn god zeg, nog nooit zo’n aanspraak gehad van een medewerker. Lussana Hengelo. Ik beveel dit winkel absoluut niet aan. En de prijzen zijn hoog voor een kale bed. Denk dat ik bij een ander bedspeciaal zaak wel voor dit prijs ook een nachtkastje erbij kan scoren.

Wat jammer om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met de winkel in Hengelo. Onze excuses daarvoor. Wellicht kan je ons vertellen wat er is gebeurd? Of misschien heb je nog wel vragen over de offerte? Laat het ons gerust weten op [email protected] of bel naar 085-2732284

Goede producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding

Kijkend naar de reviews op de site, wisten we dat we waarschijnlijk langer moesten wachten op de levering, en dat was ook zo. Dit meegenomen in onze afweging, toch besloten om een bed te bestellen. De prijs kwaliteit klopt gewoon helemaal, en de levering en montage door het bedrijf Hooimeijer, en de flexibiliteit, professionaliteit en uitstekende service van Diane en Tim, zorgden voor een “eind goed al goed” beleving, precies zoals gehoopt en verwacht. Lusanna, top!Dus een paar extra dank voor Hooimeijer, een unieke combi van 2 degelijke bedrijven, wij zullen voorlopig heerlijk slapen!

goede service!

een boxspring gekocht, een uit de duurdere klasse, netjes geholpen en een leuke korting ontvangen incl beddengoed en kussen. de volgende dag al thuis bezorgd en netjes naar boven gebracht en geplaatst, super bedankt hiervoor, wegens ziekte hadden we dit zelf nooit voor elkaar gekregen. na 4 nachten toch niet tevreden over de topmatras, voor ons gevoel te hard en niet prettig om op te liggen (dit verschilt per persoon natuurlijk net wat je gewend bent). contact opgenomen en konden direct langskomen om een andere topmatras uit te zoeken, en we hoefden niets bij te betalen! kortom een goede en prettige service, nette levering en een topmatras mogen ruilen......... wij zijn tevreden!

Super goed

Onze ervaring is echt top. Onze boxspring werd geleverd inclusief nieuw beddengoed. Tijdens het uitpakken bleek ik het verkeerde kussen te hebben gekregen. Na een telefoontje werd een uur later een nieuw hoofdkussen thuisgebracht. Ons hoofd bord was niet op voorraad maar deze werd netjes nageleverd. Onze complimenten voor de service. Ik raad het zeker aan om hier een bed te kopen

We zijn in de winkel geweest om 2 moltons te kopen. Onze maat bleek in de winkel niet op voorraad. Online wel, dus dezelfde avond nog besteld. De bestelling werd snel geleverd en de moltons bevallen prima!

Product was als beschreven en werd snel geleverd.

Goede kwaliteit

Snelle levering , goede kwaliteit

Prima kwaliteit en snel geleverd

We moeten de topmatrassen nog uitproberen, hebben het net ontvangen. eerst indruk zeer posotief.

Fijne snelle vriendelijke service

Slechte ervaringen

Let op! Je mag niks omruilen of retouren. Men moet kunnen ruiken dat het gaat om een pop up winkel of zoiets. Maar moeilijk om er bij te zeggen dat er niet omgeruild en of terug gebracht mag worden. Let op mensen als je dus iets koopt wat bij wijze defect is dan ben je de pineut. Lekker pech. Ver te zoeken de klanttevredenheid. Nogmaals mensen LET OP!! Er mag niks omgeruild worden of terug gebracht worden!

Oei, dat klinkt niet erg positief. Het klopt dat je een aankoop in onze outletwinkel niet zomaar kosteloos kunt ruilen of retourneren. Hier is de prijs ook naar. In sommige gevallen heb je zelfs geen recht op garantie. Dit staat altijd nadrukkelijk bij onze producten vermeld. Ook zal de verkoper je daar vooraf over informeren en wordt het ook nog eens op de aankoopbon vermeld. Zou je een kopie van de aankoopbon + omschrijving van de klacht willen mailen naar: [email protected] Dan gaan we proberen om een passende oplossing te vinden.

Prima verlopen de bestelling was zeer duidelijk kwa maten etc. En de levering was gelijk de volgende dag zeer tevreden

Super service en product

Na wat misverstanden beider zijde nu in het bezit van het perfecte logeerbed voor m'n kleinzoon. Bedrijf is n topper

Hallo Jan, Wat vervelend te lezen dat e.e.a. niet goed lijkt te zijn gegaan. Er is een prive e-mailbericht aan je gestuurd om een en ander helder te krijgen. We horen graag van je. Groetjes, Team Lusanna.nl

Gewoon top

Zeer snelle levering. DHL vriendelijke man Keurig verpakt. Ziet er netjes uit.

Geweldig!!!

We werden bij binnenkomst hartelijk welkom geheten. Zeer professionele uitleg van de diverse aankoop mogelijkheden. We waren snel om en kochten een bed met toebehoren.. Dank voor de snelle service. Succes verder met je zaak.

Zomerdekbed

Fijn dekbed en snel geleverd

Prima en snelle service!

2 toppers voor mijn Camper ontvangen, voortaan lekker zacht slapen!! Prima service van Lusanna!

super geregeld en op tijd

bestel zo weer

Snelle levering maar bed ruikt naar lijm

Het bed was er snel, een handleiding was wel erg fijn geweest ivm de veren voor het opbergsysteem. Ook ruikt het bed heftig naar lijm waardoor de hele kamer hier nu al een aantal dagen naar ruikt. Niet fijn met een 5 maanden oude baby in de cosleeper. Hopelijk trekt dit snel wat weg

Super snelle levering alleen nog uitproberen maar ziet er goed uit top.

Goed product, goede communicatie en levering sneller dan verwacht

Ik bestelde een matrashoes op maat om twee matrassen bij elkaar te houden. Mooie hoes en het werkt!!!! Heel blij mee.

Handelsweg 43593 8061RL Hasselt

Over Lusanna Webshop

Lusanna is een webshop met winkels door heel Nederland met alles voor je voor een goede nachtrust, zoals comfortabele boxsprings, matrassen en topdekmatrassen, maar ook warme dekbedden, prachtig beddengoed, kussens en lattenbodems.