Kwaliteit van de hoogste plank

Snel geleverd en zonder problemen

Heel erg goed bezorging perfect vriendelijke bezorgers echt aanrader Nova bezozorging

Tot nu toe goed!

Bestellen ging makkelijk en snel , kan netjes m'n bezorg dag kiezen

Goede service telefonisch en een super snelle levering. Product ziet er uit zoals verwacht

Super snelle en goede levering!

Zeer tevreden door de super snelle en goede levering!

Eerst blij, daarna teleurgesteld

In eerste instantie zijn wij tijdens ons bezoek aan de outlet in leerdam goed geholpen. We waren enthousiast en gingen blij de deur uit omdat we eindelijk een mooi bed hadden gevonden. Wij hadden ervoor gekozen om het bed te laten bezorgen en installeren. We moesten zelf contact opnemen met de bezorger/installateur. Wij gaven zelf drie momenten aan waarop het bed geleverd kon worden. Een afspraak plannen ging moeizaam. We hadden eigenlijk maar keuze uit twee dagen en dan konden ze ons het tijdstip nog niet eens vertellen. Vrij nemen van je werk word dus lastig en je word eigenlijk verplicht een hele dag vrij te nemen voor misschien een uurtje werk van de bezorger/installateur. Het telefoon gesprek verliep niet soepel en gaf een beetje een nare na smaak. Wij hebben toen contact opgenomen met de outlet in Leerdam en gaven aan dat een afspraak in plannen met de bezorger/installateur lastig ging. Daar kregen wij te horen dat zij ons hierbij niet kunnen helpen, jullie zullen er samen met hem uit moeten komen. Want de Outlet verkoopt alleen en de bezorger heeft zijn eigen planning. Dit was teleurstellend want in de winkel hadden ze zelfs aangegeven dat het waarschijnlijk wel op een zaterdag kon. Uiteindelijk na opnieuw telefonisch contact met de bezorger tot een afspraak gekomen. Het was vroeg in de ochtend toen het bed geleverd werd. De heren kwamen niet heel vriendelijk binnen en waren kort af. Er moest door onszelf geholpen worden met tillen. Toen alle onderdelen uit de vrachtwagen kwamen zagen we dat ze niet eens netjes in het plastic verpakt waren. Hebben ook beschadigingen aan de coating van het frame. Dit aangegeven maar de bezorger/installateur kon hier niets mee. Al met al niet een hele prettige ervaring. We praten niet over een bed van een paar honderd euro maar boven de vijftien honderd. Dan mag je toch wel een goede service verwachten.

Persoonlijk, vriendelijk en behulpzaam

Heel correcte behandeling gehad. Ondanks het feit dat ik het bestelde artikel heb geretourneerd, kreeg ik een ontzettend goede service. Ik ben zeer vriendelijk bejegend en bovendien is mijn geld zeer snel teruggestort! Alle lof voor jullie bedrijf!

Top!!!!

Prachtig, zwart elektrisch boxspring bed (Grandala)gekocht. Thuis bezorgd en de boxspring is in elkaar gezet door Bob en Safir. Perfect en supersnel gedaan, bedankt mannen!! Heel blij met mijn nieuwe bed, ligt fantastisch!

Super handig, alles is helemaal duidelijk neergezet op de website

Zeer goed bevallen, binnen no time het perfecte bed uitgezocht en besteld..

Ik had een split topper hoeslaken besteld van beddinghouse. Prachtige kwaliteit maar helaas zat er een klein gaatje in. Contact opgenomen met de klantenservice en na het insturen van foto is mijn klacht direct in behandeling genomen en vandaag een nieuw exemplaar ontvangen. Bedankt voor de service en tot de volgende x

Goede service en ter aanbeveling

Mooie Luxe bedden en zeer goed geholpen met advies enz.

Een hele goede service

Lusanna komt zijn afspraken na en levert ook een goede service. Duidelijk, begrip en deskundigheid. Chapeau!

Snelle levering van een goed product!

Leuke prijs en goede kwaliteit. Super verpakt en snel geleverd.

Fijne ervaring en kwaliteit.

Heel fijn ontvangen, vriendelijke mensen. Goede kwaliteit!! Zeker een aanrader.

vlotte levering!

Makkelijk bestellen vlotte levering

Zoek een ander transportbedrijf voor senior bedden

Senior bed besteld voor mijn 80 jaar oude vader. Bleek dat die niet eens op de plek van bestemming neergezet word maar aflevering tot aan de deur. Beetje vreemd verhaal over de wet. Je levert een groot meubelstuk toch niet aan de deur af. Had mijn vader van 80 het zelf naar binnen moeten slepen. Gelukkig kon ik het nog voor die tijd annuleren. Ik zou een andere vervoerder zoeken die het wel netjes binnen brengt naar de slaapkamer.

Toppie

Was perfect goed omschreven artikel

Twee mooie topmatrassen geleverd gekregen door Lusanna, met ruim 10 cm zijn deze toppers lekker dik, uniek omdat een zijde met traagschuim is en de andere zijde koudschuim, dus naar voorkeur te gebruiken, perfecte afwerking en prima kwaliteit.

Perfecte en snelle levering

Verder geen opmerkingen

Hele goede klantenservice

Had een verkeerde inschatting gemaakt van een bepaald product en heb dat zonder probleem kunnen retourneren, daarbij uiterst vriendelijk geholpen door de klantendienst. Deze bleef het proces ook volgen totdat het geld op mijn rekening teruggestort was.

Fijn matras

Kreeg het matras al de volgende dag binnen en het slaapt ook nog is heerlijk !

Tegenslagje prima opgelost

Het vouwbed was er binnen 3 dagen. Dhl had het bed (matras) beschadigd bezorgd op ons afleveradres. Bij het door ons afhalen 2 dagen later op het afleveradres zagen wij dit. Alsnog gemeld bij de klantenservice en we konden kiezen uit een nieuw matras of financiële compensatie. Voor ons op deze wijze prima opgelost.

snel en goed

makkelijk te bestellen, snelle levering. Goede voorwaarden

Handelsweg 43593

8061RL Hasselt

Over Lusanna Webshop

Lusanna is een webshop met winkels door heel Nederland met alles voor je voor een goede nachtrust, zoals comfortabele boxsprings, matrassen en topdekmatrassen, maar ook warme dekbedden, prachtig beddengoed, kussens en lattenbodems.