Leuke producten!

Goede service en snel geleverd!

snel

Precies zo als gewenst.

de vibratie valt tegen

de butterfly op de toy ziet er indrukwekkend uit maar laat te wensen over . deze trilt matig, de toy zelf stoot lekker en beweegt ook goed maar kom er niet mee klaar

Betrouwbaar,verrassend,heerlijk

Betrouwbaar en levert wat bedoeld is

Je krijgt echt waar voor je geld

Paar leuke artikelen gekocht waar mijn vriendin en ik heel blij mee zijn ;)

Snelle levering!

Snelle levering en goede service. Product is zeker aan te raden :)

Niet leveren van bestelde artikelen en geen reactie op mail

Helaas heb ik na mijn bestelling nog steeds mijn pakketje niet ontvangen terwijl er staat dat ze de volgende werkdag al leveren. Na enkele dagen een mail gestuurd waar het mis is gegaan, maar tot op heden nog geen reactie gekregen. Heb gekeken of er een mail in de Spam/ ongewenste mail zat, maar daar kan ik ook geen mail van hen vinden. Het artikel is meteen betaald, maar nog geen pakket in de brievenbus. Hopelijk ben ik de enige en gaat het met de andere klanten wel goed, maar mijn huidige ervaring is niet positief.

Snelle leverling en goede service!

Gewoon een goede ervaring

Niets ontvangen, daarom geen ervaring.

Heb Postnl 2× gebeld. Jullie 1×, er werd mij geadviseerd om email te sturen. Heb inmiddels 2 emails verstuurd. Geen reactie van uw kant. Heel jammer.

Zeer slecht

Antwoorden niet op door mij gestuurde mail

Hoeveel goed

Maat was goed zou zo iedereen aanbevelen

Snelle, correcte levering

Bestelling verliep soepel en werd zeer snel en goed geleverd.

Goed was ook snel geleverd

Snel geleverd was alleen batterijen vergeten mee te bestellen... Maar pakket was snel en discreet geleverd. Bestel zeker nog een keer mocht dat nodig zijn :)

Prima geregeld

Goed speelgoed en alles goed verpakt.

Snelle Levering!

Goede service en zeer tevreden met mijn product!

Snel en discreet zeker weten!

Ik had ergens anders besteld maar daar moest ik heel lang wachten waardoor ik mijn bestelling had geannuleerd. Bij Jullie besteld en volgende dag meteen in huis. zeer tevreden en in een normale anonieme doos geleverd. top!

Zonde van mijn centen!!!!

Bestellen en aflevering....Prima! Product voldoet absoluut niet en goedkope uitvoering! Te weinig informatie over het reinigen....daardoor meteen al stuk! Het product ligt dus al in de afvalbak, jammer hoor !!!!!

Gpede prijs kwaliteit!

Aantal producten besteld. Snel geleverd.

Heerlijke

Zo goed wie man

Goed was ook een super snelle levering

Batterijen gaan lekker lang mee...

Ik kende deze shop nog niet. Ga er weer bestellen.

Snel vlug en makkelijk

Ik heb geen goed punt ik heb me bestelling nog steeds niet de 13 besteld en nog steeds niet geleverd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Over Toysforjoy.nl

Toys for Joy is één van de grootste aanbieders binnen de erotiek- branche in Nederland. Het assortiment bestaat onder meer uit een uitgebreide collectie sexy lingerie, fashion, beauty & wellness artikelen en spannende speeltjes. Toys for Joy... Enjoy your own Toy!