Snelle levering en omruiling mogelijk

Hele fijne ervaring

Heel goed gegaan voldoet heel erg aan mn verwachting

Geweldig!!

Via een mailbericht ontving ik de mogelijkheid om een BM modepakket te bestellen. Dit heb ik gedaan. Joyce heeft de zelfde dag mij nog gebeld om te vragen welke merken ik normaal draag en welke kleuren. Het pakket werd een dag later samengesteld door Joyce en Manon en werd dezelfde dag nog aan mij geleverd. Er zat genoeg keus in die doos. Broeken,, bloesjes, jasjes en riemen. En foto’s van de sets hoe dat je ze het beste kan dragen. En 1 A4 handgeschreven om uitleg te geven. Ik vind het heel fijn in deze tijd met het Corona-virus dat je toch nog leuke kleren kan kopen. Mijn complimenten voor het BM modepakket. Ik kan dit iedereen aanraden om te proberen!

Bedankt voor je leuke reactie en je complimenten :) Ik vond het heel leuk om het BM Modepakket voor je samen te stellen en wens je veel plezier van de items! Ik hoop je natuurlijk weer te mogen verwelkomen in de winkel als het virus weer weg is;) Nogmaals bedankt, groetjes Joyce | Ballegooyen Modes

levering goed te volgen en snel

Je wordt prima op de hoogte gehouden van de levering via de mail. Wat echt heel fijn is: een handgeschreven kaartje met een leuke tekst. Wordt het wat persoonlijker.

Bedankt voor jouw goede review Carool! We vinden het leuk om je te verassen, veel plezier van je aankopen! Groetjes Joyce | Ballegooyen Modes

Goede en snelle service!

Zeer tevreden met deze goede en snelle service! Er was even iets misgegaan met het door mij aangevraagde bezorgadres, maar ik werd hier direct per E-mail over geïnformeerd! Zeker in deze tijd nu met Corona is het ideaal dat we online kunnen bestellen. Ik ben blij dat ik mijn blouse bij jullie online heb kunnen vinden :) Hoewel ik uiteraard altijd nog veel liever zelf kom winkelen (alleen woon ik niet bij jullie in de buurt) is dit nu een uitkomst!

Vind het een super winkel Ga er graag naar toe En slaag altijd

super fijne winkel

Heel vriendelijk personeel je word heel fijn geholpen

Mooie collectie en behulpzaam personeel

Bij het zoeken naar de juiste combinaties en tijdens het passen wordt je altijd goed en vriendelijk geholpen door een medewerkster. Daarnaast een fijn spaarsysteem.

Top top

Fijne communicatie en ook snel en verzorgd in huis.

Ik werd vriendelijk en geduldig geholpen door een mevrouw Engel.

Rust

De rust als mijn eega aan het shoppen is .

Prachtige winkel en keus uit héél veel merken!!

Je slaagt hier altijd want de keuze is enorm groot. Ook het personeel is heel fijn, ze geven je een eerlijk en kundig advies.

Prachtige winkel met mooie merkkleding en top personeel

Prima advies.

Verkoopster dacht met mij mee. En deed allerlei suggesties. Ik voelde het niet als to mutch. Dus prima.

Perfecto

Goede service en snel afgehandeld.

Top service én heerlijke koffie!

Ik koop graag bij Ballegooyen Modes in Dussen. Ik snuffel rond en hang de zaken de ik wil passen in een paskamer. Terwijl ik daar mee bezig ben zit mijn man in de koffiecorner te genieten van de heerlijke koffie met koekje!

Super service!

Snel geleverd, en goede service!

Fijn geholpen, goede service

Ze denken met je mee, adviseren en helpen je fijn. Tussendoor een lekker bakje koffie of thee, heerlijk. Goede service, ook bij het vermaken van de kleding. Super netjes gedaan. Tot ziens!

Niet goed

Ik kreeg verkeerde overhemd niet wat ik besteld heb retour gestuurd maar moest wel de retour kosten betalen van 4,95 bij After pay

Online besteld. Supersnel geregeld.

Prima geregeld.

Zeer prettig en attent personeel

Mijn echtgenote keek rond en aangezien ik moeilijk ter ben ben zat ik achter in de winkel achter de trapte wachten. Daarop kwam er verkoopster die vroeg of ik zin had in een kopje koffie, zij ging dit voor mijnhalen, heel attent. Mijn echtgenote en ik hebben beide een pantalon gekocht dit tot volle tevredenheid.

Prima snelle service!!

Mooi artikel,en snelle levering

Super snel en vriendelijk

Snel geleverd en vriendelijke service

Perfectie in klant gerichtheid.

Perfectie in klant gerichtheid.

Fantastische winkel

Als ik alleen wil shoppen kan dat zonder problemen en als ik geholpen wil worden word ik heel professioneel geholpen. Ik waardeer het ook enorm dat de kleding, indien nodig, zonder bijkomende kosten wordt aangepast. Chapeau!