Snel, mooi verpakt, persoonlijk.

Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen. Het artikel werd snel geleverd. Mooi verpakt en in een doosje met een persoonlijk bericht! Heel attent!

Zeer goede ervaring! 10 op 10

Hi Audrey, Wat super leuk om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad! Bedankt voor je mooie review. - Kim

Fijne, persoonlijke service + Mooie kleding

Fijne, persoonlijke service + Mooie kleding

Hi Roos, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van je nieuwe top! - Kim

Snel in huis, netjes verpakt

Moest een jasje hebben van yaya maar moest het snel hebben voor een bruiloft. Een andere winkel had het vuil opgestuurd dus moest even schakelen en deze webshop had precies dit jasje nog hangen. Had het zeer snel in huis en schoon. Gisteren al aangehad voor de bruiloft, top service. Ook het pakket was erg zorgvuldig ingepakt met een handgescheven kaartje erbij.

Hi Nancy, Wat ontzettend leuk om te lezen dat we je hebben kunnen helpen aan een mooi jasje voor een speciale dag. Dankjewel voor de leuke review en we zijn blij te lezen dat de persoonlijke touch is opgevallen! - Lisanne

Snel en persoonlijk

Broek snel verzonden. Nette verpakking. Bij gesloten een handgeschreven briefje en een rolletje snoep. Niet nodig wel attent! De broek was goed dus qua retouren geen recensie. Maar dat zal ook vast goed zitten... .

Hi Annemarie, Leuk om te lezen dat de persoonlijke touch is opgevallen, erg veel plezier met de mooie broek! - Lisanne

uitzonderlijk snelle en correcte levering

Fantastische pantalon ontvangen, gelijk 1 dag na bestelling. Mooi verpakt met persoonlijke aanhef op adres en een lekkere versnapering in de doos. Hartstikke blij mee!!

Hi Maria, Dankjewel voor je enthousiaste review, fijn om te lezen dat alles naar wens was. Veel plezier met de mooie pantalon! - Lisanne

Vlotte bestelling en dat handgeschreven briefje maakte het een cadeautje.

Hi Jacqueline, Wat leuk om te lezen dat onze persoonlijke touch is opgevallen en word gewaardeerd. Heel veel plezier met de leuke yaya top! - Lisanne

Snelle goede en nette aflevering.

Hi Chantal, Wat leuk om te lezen dat de verzending snel is aangekomen en goed is bevallen! Heel veel plezier van de mooie pantalon! - Lisanne

Helaas was het stuk

Vind wel dat omdat het stuk is en ik het terug stuur vervelend dat ik de verzendkosten betaal.

Hi Maris, Mijn oprechte excuses dat het broekje al kapot was, hier krijgen onze klanten uiteraard altijd een gratis retourlabel voor als ze contact met ons opnemen. Als je je naam rekeninghouder en rekeningnummer door zou willen sturen naar [email protected] dan vergoeden we graag de retourkosten voor je! - Myrthe :)

vlotte en snelle levering,mooie en duidelijke website

Vlotte levering Netjes ingepakt Met zorg opgestuurd Wordt zeer gewaardeerd voor als ik iets wil om jullie website te bezoeken Ga vooral zo door Een tevreden klant

Hi Anja, Wat leuk om je enthousiaste review te lezen! ;) Veel plezier de mooie YAYA top! - Mabel

Geen foutje kunnen ontdekken, mijn complimenten

Van begin tot eind uitstekend

Hi Peter, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van het mooie Cast Iron T-shirt! - Mabel

Snelle levering en top kleding

Super en zeker voor herhaling vatbaar

Hi Patricia, Bedankt voor de positieve review, heel veel plezier van de mooie Lofty Manner items! - Mabel

Snelle en goede service

Bestelling netjes in een stevige doos ingepakt met een vriendelijk briefje.

Hi Hanny, Dankjewel voor de leuke review, fijn om te lezen dat de bestelling goed is aangekomen. Heel veel plezier van de mooie items! - Lisanne

Keurige riem, vlotte levering

Een rekbare riem zonder gaatjes, dat past altijd. De gevlochte structuur ziet er keurig uit.

Hi Ruud, Dankjewel voor de positieve review, heel veel plezier van de mooie riem! - Lisanne

Mooi op de hoogte gehouden wanneer het pakketje werd bezorgd, daar bij uitstekend verpakt en leuk persoonlijk kaartje. Kleding welke geleverd is voldoet aan specificaties op de website, goede kwaliteit. Aanrader om hier kleding te bestellen

Hi Jikky, Bedankt voor je leuke review, erg leuk dat het zo goed is bevallen. Verder heel veel plezier van de mooie broek! - Lisanne

Kleine tip. Truitjes zaten best in een grote doos en die kwam ook redelijk beschadigd aan. Maar alles verder top top. Leuk briefje erbij.

Hi Ingrid, Dankjewel voor de tip, wij nemen dit mee. Het is wel leuk om te lezen dat onze persoonlijke touch toch is opgevallen, heel veel plezier van het Circle of Trust item! - Lisanne

Snelle levering, prima kwaliteit

Snelle levering, prima kwaliteit!

Hi Jantje, Bedankt voor je leuke review, heel veel plezier van het PME shirt! - Lisanne

Ben uiterst tevreden. snelle levering. netjes verpakt. geen aanmerkingen

Hi mevrouw Hup, Bedankt voor uw positieve review, heel veel plezier van de Frank Walder blouse! - Lisanne

Overzichtelijke website, snelle levering. Prima dus!

Hi Sya, Dankjewel voor de positieve review, heel veel plezier van de mooie Summum broek! - Lisanne

Mooie kleding; veel keuze en snelle service

Hi Marly, Leuk om je positieve review te lezen. Heel veel plezier van de mooie Jansen Amsterdam jurk! - Lisanne

Snel verzonden, netjes (en leuk) verpakt

Hi Wendy, Wat leuk dat onze persoonlijke touch is opgevallen, heel veel plezier van de mooie jurk! - Lisanne

Snel geleverd!

Fijne snelle levering. Goed product!

Hi meneer Buurman, Dankjewel voor de leuke review en wat fijn dat het items snel is geleverd. Heel veel plezier van het mooie colbert! - Lisanne

Heel vlotte verzending

Topwinkel!! Heel tevreden belg☆☆☆☆☆

Hi Ronny, Wat leuk om te horen dat je tevreden bent geweest met de online winkel! Heel veel plezier van de mooie PME items! - Lisanne

Geweldige service

Bestelling snel ontvangen met een persoonlijk kaartje erbij, leuk om zo het pakket te ontvangen.

Hi Claudia, Wat leuk om zo'n positieve beoordeling te lezen! Bedankt voor de leuke beoordeling! Veel plezier van je leuke Lofty Manner set! - Amber

Na online bestelling razendsnel geleverd met leuk persoonlijk briefje erbij. Keurig netjes, deugdelijk en feestelijk verpakt.

Hi, Bedankt voor de positieve beoordeling en wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen! Veel plezier van je YAYA blouse1 - Amber

Bedrijfsgegevens

Molenkade 25

4271 AE Dussen

0416-391230

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.