Besteld en dezelfde dag aan huis Bezorgd!

Snelle levering en mooi ingepakt met een handgeschreven kaartje.

Super blij met mijn jas, ;-)

Hee Nicole, Fijn om te horen! - Manon

Snel en alles mooi ingepakt netjes afgeleverd

Hi Ria, Leuk om te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor je beoordeling. - Manon

Snelle levering en mooie spullen

Snelle service levering en mooie spullen

Hoi Esther, Bedankt voor je beoordeling, leuk dat je dit met ons deelt! - Manon

Prima winkel

Zeer vriendelijke behandeling. Ook snel geleverd met een lief persoonlijk kaartje Absoluut de moeite waard er klant te zijn en te blijven.

Hoi Ada, Wat een leuke beoordeling zeg! Veel plezier van jouw nieuwe items. - Manon

Persoonlijk bezorgd! Mooie trui, lekker warm

Hoi Will Goed om te horen dat je blij bent met je warme trui, die heb je wel nodig deze koude dagen. Veel plezier ervan. - Manon

Fijne winkel met persoonlijke aandacht

Fijne zaak, kom er al jaren. Ze nemen nog echt de tijd voor jou als klant. Nu is dat ivm corona natuurlijk al een tijd anders, maar door thuisbrengen en ophalen van kleding maken ze het mij toch gemakkelijk.

Hoi Fred, Bedankt voor je beoordeling! Ja in deze tijd is het jammer dat we elkaar niet kunnen zien zoals we gewend zijn in de winkel. Gelukkig hebben we je toch nog bij kunnen maken! Hopelijk weer tot snel. - Manon

snel geleverd en gratis verzonden

fijn en snel verzonden, vooral persoonlijke noot heel prettig :)

Hoi Edwin, Leuk om te lezen dat je tevreden bent! Veel plezier van je nieuwe items. - Manon

Snelle levering en mooie kleding helaas paste het niet

Goede kleding , kwalitatief maar ook uiterlijk. Snelle levering

Hi Joanne, Wat jammer dat jouw bestelde items niet waren zoals je had gehoopt. Wel is het fijn om te lezen dat je tevreden bent. Hopelijk zien je we je weer snel terug in onze webshop. - Manon

Heel goed!

Erg goed! Snelle levering.

Hoi Jacqueline, Leuk om te lezen Veel plezier van je nieuwe items. - Manon

Zeer klantvriendelijk en snel geleverd

Het persoonlijke kaartje was zeer attent en klantvriendelijk met een leuke tip erbij.

Hi Rian, Wat fijn dat je blij bent met het pakketje en bedankt voor je mooie beoordeling. - Manon

Helemaal perfect.

Helemaal top.

Hi Marian, Nou dat is nog eens leuk om te horen! Dankjewel - Manon

Kleding netjes verpakt, verzending alleen 1 dagje te laat.

Hoi Miek, Wat jammer dat jouw pakketje wat oponthoud had. Hopelijk is je wachten beloond met een item wat helemaal naar wens is. - Manon

Ik had een broek besteld...en toen een geschreven briefje erbij...dat vond ik zo ontzettend leuk dat ik het mijn hele Fam heb laten lezen! Het zijn de kleine dingen die het doen....

Hi Pauline, Wat leuk om te lezen dat je het kaartje zo leuk vond dat je het aan je familie hebt laten lezen! Heel veel plezier van de broek. -Manon

Prima levering

Mooie jas, snelle levering op adres naar keuze, persoonlijk kaartje bij de bestelling. Dat is attent. Duidelijk telefoonnr en adres mocht er iets mis zijn. Voor het eerst bij ballengooijer iets gekocht naar volle tevredenheid.

Hi Mary Leuk om te horen dat je zo tevreden bent en bedankt voor de review. - Manon

Zelfs via videobellen heb ik een mooie winterjas gekocht. Prima service.

Hi Marina, In deze tijd maken we kennis met allerlei nieuwe manieren om toch met elkaar in contact te komen! Fijn dat deze manier je goed is bevallen. Veel plezier van jouw nieuwe jas. - Manon

Snel

Goede service, snelle levering, mooi kledingstuk en gebracht door een aardige jongedame. Top!!

Hoi Loes, Goed om te horen! Bedankt voor je review - Manon

uitstekend

de ervaring die ik heb met de fa.van Ballegooyen is super. Ik heb helaas de verkleurde pullie ontvangen die in online had besteld Na een telefoontje gepleegd te hebben was het geen probleem om de pullie terug te brengen.Ik werd daarbij heel vriendelijk geholpen ,mijn complimenten. Ik koop zeker weer de volgende keer bij de fa.van Ballegooyen en zal dit ook doorgeven aan mijn vrienden. Met vriendelijke groet.M

Hi, Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Fijn dat je tevreden bent! - Manon

Hele goede service !!!

hele goede service!

Goed om te horen! Bedankt voor je review. - Manon

Héél goed !!

S’middags besteld en s’avonds al thuis bezorgd !!

Hoi Marijke Wat leuk dat je een review hebt achtergelaten. Veel plezier van jouw nieuwe item(s) - Manon

Heerlijk zittend en mooie kleding.

Goed, niet duur en snel geleverd.

Hoi Brigitte, Leuk om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor je beoordeling -Manon

Super winkel

Bedankt voor het geven van je beoordeling! - Manon

Jullie maken online aankopen een persoonlijk feestje

Mijn aankoop zo zorgvuldig verpakt ! Dan vind ik daartussen een handmatig geschreven kaartje met een leuk berichtje over mijn aankoop .Ook een rolletje pepermunt. Als je onbekende klanten al zo leuk benaderd moet dat wel beloond worden door die site vaker te bezoeken

Hoi Mieke, Wat heb je jouw ervaring leuk omschreven zeg! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten Hopelijk tot snel ;) - Manon