alles perfect

je wordt altijd perfect geholpen, en als ik vraag in de winkel om even zelf rond te mogen kijken maken ze er nooit een probleem van

super goed

goede prijs, snel geleverd, leuk briefje erbij en mooi verpakt, wat wil je nog meer!

SUPER

Snel en prima ontvangen, netjes verpakt en een leuk persoonlijk berichtje erbij. Zeer tevreden, graag tot de volgende keer.

Top service met een persoonlijke boodschap

Heel tevreden

Bestelling werd snel geleverd met een aardig persoonlijk kaartje erbij. Product zoals verwacht.

Top service!

Besteld via internet. Duidelijke productinformatie en vlot thuisbezorgd. Zat heel netjes verpakt bij aankomst met daarbij een persoonlijk kaartje. Maakt het toch net even wat leuker. Tipje nog: ik kreeg geen verzendinformatie.

Hi Matthijs, Goed om te horen dat het pakketje goed is bevallen! Excuses dat de verzendinformatie ontbrak, deze wordt normaliter automatisch verzonden maar door een IT storing was dat deze week niet het geval. Hopelijk tot ziens :) - Jesse

Snelle levering, duidelijke site!

Snel had ik gevonden wat ik hebben wilde! En dan werd het ook nog eens snel geleverd! Dank!

Hi Jorgen, Goed dat alles zo snel verliep, dat horen we graag! - Jesse

Goede service snelle verzending

Hi Brigitte, Bedankt voor je beoordeling, fijn om te horen! - Jesse

Snelle persoonlijke behandeling

Heel snel, goede afhandeling en prima service.

Hi Marjolein, Kijk, daar doen we het voor. Dankjewel! - Jesse

Snel en persoonlijk

Snelle levering, netjes verpakt in een mooie doos met leuke quote. En een persoonlijk kaartje. Ga zeker daar de volgende keer nog wat bestellen!

Hi Sabine, Leuk om te horen dat het kaartje zo goed is bevallen, graag tot ziens! - Jesse

Dankjewel Manon voor de snelle service en het is inderdaad een toffe kleur.

Dat vind ik leuk om te horen, dankjewel! - Manon

Netjes verpakt en snelle levering.

Bedankt voor je review, fijn om te horen! - Jesse

Snel, netjes verpakt, leuk kaartje erbij. In één woord ..... super.

Hi Tonny, Super, heel leuk om te horen! - Jesse

Snelle levering en keurig ingepakt.

Hi Janke Fijn dat alles naar wens is! - Manon

Snelle levering. Netjes ingepakt. Perfect!

Netjes en snelle levering. Perfect!

Hi Ineke Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor je beoordeling - Manon

Super snelle levering!!

Prima service. Snelle levering en als zo vele mij voor gegaan zijn, het handgeschreven bericht maakt het zeer persoonlijk en dat waardeer ik enorm. Waar maak je dat nog mee. Echt heel tof! Super blij met bestelling en zeker voor herhaling. Een aanrader voor iedereen wat mij betreft.

Hi Jessica, Leuk om jouw ervaring te lezen! Bedankt voor het mooie compliment - Manon

Prima levering met persoonlijke touch!

Juiste artikel en snelle levering! Top is het persoonlijke kaartje dat erbij zat.

Hi Robert Fijn dat je tevreden bent! Veel plezier van jouw nieuwe item. - Manon

A

A

Bedankt Ria!

Snelle levering met een persoonlijk tintje, nette site en genoeg keuze.

Ik kreeg mijn bestelling binnen twee dagen al geleverd. Het attente en persoonlijk handgeschreven berichtje van Jesse, geeft je het gevoel alsof je toch je schoenen koopt in een physieke winkel. TOP! Hou dat zo! En ja, mijn PME sneakers staan mij erg goed en lopen lekker ;-) Ik raad een ieder aan om zeker bij hun te neuzen en te kopen.

Hi Eric Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe schoenen! Bedankt voor je beoordeling. - Jesse

Helemaal goed!

Vrij snel kreeg ik mijn jurk thuis. Prima platte doos, die in de brievenbus paste. Fijn! geen rare toeters en bellen maar wel een heel leuk kaartje van Manon, over de jurk die ik had gekocht. "leuke jurk en wat een mooie kleur" Voelde echt persoonlijk. Achteraf betalen vind ik een pre

Hi Hanneke Leuk om te horen dat je het kaartje zo leuk vond! Veel plezier van jouw jurk. -Manon

Klant voorop!

Van mijn bestelling kon 1 kledingstuk niet geleverd worden. Normaal kom je daar pas achter wanneer t geleverd wordt. Nu werd ik keurig gebeld, werden er excuses gemaakt en kwam met het pakket nog n handgeschreven bedankt/excuus-kaartje mee! En: binnen 2 dagen vond de verrekening plaats en had ik mn geld weer terug....zo leidt n niet complete levering toch tot n uiterst tevreden klant!

Hi John Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor de beoordeling. - Manon

Snelle n uitstekende service met een leuk berichtje/attentie meegezonden

Fijn dat je tevreden bent! - Manon

Levering snel en netjes verpakt

Snelle levering. Site goed

Hi Ilse Goed om te horen! Veel plezier van je nieuwe items. -Manon

Nette service!

Leuk dat er een kaartje bij zat!

Hi Tamara Fijn om te horen! - Manon

Snel geleverd zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden , mijn bestelling was binnen 2 dagen geleverd. En wat ik ook heel leuk vind is dat stukje persoonlijkheid in een mooie doos. Van mij krijgen jullie een dikke 10.

Hi Annie, Wat een leuk compliment! Bedankt daarvoor. - Manon