Hi Rien, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier van je truitje. - Trudy

Zeer klantvriendelijk en bijzonder correcte afhandeling.

Hi Greet, Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Jammer dat het topje niet aan je verwachtingen voldeed. We zien je graag terug in onze webshop. - Trudy

Overzichtelijke site en snelle bezorging

Super blij met mijn nieuwe aanwinst, deze was netjes ingepakt. Het persoonlijk geschreven berichtje vond ik erg leuk. Het voelt je dan toch meer een klant dan gewoon maar iemand die wat heeft besteld.

Hi Esther, Bedankt voor het plaatsen van je mooie beoordeling. Heel veel plezier van je mooie jack, en we zien je graag terug in onze webshop. - Trudy

Snelheid

Bestelling snel uitgevoerd, moest deze retourneren omdat artikel niet naar verwachting was, ook zeer snel order afgehandeld, top! Nadeel was retour label uit moeten printen...heb geen printer, dus heel vervelend.

Hi Beryl, Wat fijn dat je een goede ervaring hebt gehad met het shoppen bij ons. Het is inderdaad zo dat als je gebruikt maakt van Returnista, dat het verzendlabel uitgeprint moet worden. Uiteraard zijn er ook opties dat je niet hoeft te printen, zoals vermeld op onze retourpagina. Mocht je er niet uit komen, dan helpen we je graag de volgende keer. - Trudy

Een persoonlijke levering.

Het ie heel leuk als je pakketje binnen komt op je naam. Mooi in gepakt en een leuk briefje erbij dat persoonlijk is geschreven. Het is met zorg in gepakt echt heel leuk.

Hi Sandra, Wat leuk dat onze persoonlijke touch u is opgevallen. Bedankt voor het achter laten van deze mooie beoordeling. Veel plezier van het leuke vest. - Trudy

Snel en goed.

product snel in huis en goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Hi Cleem. Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier van je bestelde item. - Trudy

Het bloesje bevalt goed en het persoonlijke kaartje vond ik heel leuk!

Hi Annet, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier van je leuke blouse. - Trudy

Correcte afhandeling van bestelling

Hi Wim, Bedankt voor het achter laten van je beoordeling. Veel plezier van je jeans. - Trudy

complimenten

het is fijn om een bestelling te ontvangen

Hi Annemie, Bedankt voor je beoordeling. Het is zeker fijn om je bestelling te ontvangen! Veel plezier van je mooie blouse. - Trudy

Top levering

Mijn bestelde broek was snel binnen, netjes ingepakt en met een handgeschreven persoonlijk kaartje erbij!! Heel fijn!

Hi Carmen, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier van je broek. - Trudy

Snelle levering. Verpakking wat ingedeukt. Rest goed.

Hi Bep, Wat fijn dat je je pakketje snel in huis had. Helaas is de post niet altijd zo voorzichtig met de pakketten als dat wij hopen :) Bedankt voor je mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer! - Myrthe

Slecht

Ik snap niet dat jullie mij dit bericht sturen Ik heb op z5 februari een trui besteld en betaald en de volgende dag rond half één krijg ik een telefoontje uit jullie winkel dat ‘s ochtends die trui (welke de laatste was) in de winkel aan een klant verkocht is die daar binnen was. Dus weg trui terwijl ik m dus al een dag eerder besteld en betaald had naar personeel had m niet uit de winkel gehaald En dan zou het geld in een paar dagen!!! Ipv METEEN, na zo’n fout, terug betaald worden Het was een cadeau voor mijn man Dus ik was super teleurgesteld

Hi Jeannette, Wat vervelend dat u geen fijne ervaring heeft gehad. Wij sturen al onze klanten een verzoek voor een beoordeling, omdat wij ook graag blijven leren en verbeteren. Ik zie dat u 's avonds heeft besteld rond 22 uur. Wij zijn de volgende dag gelijk aan de slag gegaan met het verzamelen van de bestelde artikelen. Toen we bij uw bestelling aankwamen, was deze helaas al door een klant in de winkel gekocht, waardoor wij deze niet meer naar u op konden sturen. Helaas wordt er soms misgegrepen naast artikelen, omdat we te maken hebben met een webshop in combinatie met een fysieke winkel. Wij proberen ons best te doen om de bestelde artikelen zo snel mogelijk uit onze winkel te halen, maar dit is en blijft mensenwerk, wat helaas niet altijd perfect is. Wij hebben de terugstorting gelijk na het telefonische contact in orde gemaakt. De daadwerkelijke terugbetaling, of deze gelijk of ergens binnen 5 werkdagen is, is afhankelijk van de bank waarbij u bent aangesloten. Nogmaals onze oprechte excuses en hopelijk kunnen wij u een volgende keer wel blij maken met mooie kledingstukken. Met vriendelijke groet, Myrthe

Snel en correct afgehandeld

Wordt snel geleverd , in het pakje zit een persoonlijk handgeschreven kaartje , erg leuk .

Hi Nardy, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de blouse! - Myrthe

Snelle levering, keurig verpakt met leuk persoonlijk kaartje.

Hi Marilon, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van het Geisha shirt! - Myrthe

Netjes bezorgd

Goede website, kleding besteld, mooie kwaliteit. Zat een retourlabel bij maar niet nodig gehad. Ga zo door!

Hi mevrouw van Kuijk, Wat leuk dat je zo een fijne ervaring hebt gehad. Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier van het gilet! - Myrthe

Goede service,snel geleverd

Hi Anita, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je de blouse snel in huis had! Veel plezier ervan. - Trudy

prima ,attend !

Op de hoogte gehouden van het proces van bestellen ,verzenden etc.

Hi Jettie, Bedankt voor je mooie beoordeling. Jammer dat de trui niet voldeed aan je wensen. Hopelijk tot ziens op onze webshop. - Trudy

Leuk Ook de kaart met persoonlijke boodschap

Hi Ingrid, Wat fijn om je mooie beoordeling te lezen. Bedankt voor het achterlaten en veel plezier van je jumpsuit. - Trudy

Alles perfect

Snelle nette levering met een aardige persoonlijke boodschap

Hi Wilma, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je je jas zo snel in huis had! -Trudy

Mooiekleding , Mooi verpakt verstuurd.

Hi Hanneke, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier van je mooie broek. - Trudy

Bestelling in goede orde ontvangen! Keurig verpakt Maat en kleur van het kledingstuk is naar wens.

Hi Ria, Bedankt voor je mooie beoordeling. Het is een prachtige kleur, veel plezier ervan. - Trudy

Leuk

Heel snelle service en verrassende persoonlijke verpakking.

Hi Vera, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier van je mooie YAYA trui. - Trudy

Goed geregeld!

De ene avond een jas besteld, en de volgende dag lag deze met een persoonlijke groet bij de kassa klaar!

Hi meneer Kuilenburg, Wat fijn om uw reactie te lezen. Veel plezier met uw jas. - Trudy

In goede staat ontvangen

N compliment hoe de blouse met veel zorg ingepakt was En heel persoonlijk gericht naar de klant toe Dank daarvoor. m.v gr Ans Lensvelt

Hi Ans, Wat leuk dat onze persoonlijke touch u is opgevallen. Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier van de blouse! - Myrthe

Kreeg de bestelling binnen een paar dagen thuis bezorgd. Het was netjes ingepakt met een persoonlijk handgeschreven briefje, hoe leuk is dat!!! Top geregeld dank jullie wel!

Hi Samira, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de mooie jurk! - Myrthe

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.