Snel en goed afgeleverd

Heel mooi afgeleverd.met snoepje en een handgeschreven kaartje echt top

Snelle levering, keurig verpakt met een heel lief persoonlijk kaartje erbij…heel leuk.

Snelle levering en fijne persoonlijke service.

Fijne ervaring, een aanrader!

Keurig geregeld

Binnen een uur na de bestelling gebeld dat er een product niet was. Binnen een dag was het geld terug gestort.

Goed en persoonlijk

Levering was goed en erg leuk om te zien dat mijn naam al op de doos stond een het persoonlijke kaartje in de doos was ook erg leuk.

Positief en prettig

Super goede service. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Heel attent met kaartje en pepermuntjes

Het pakketje lijkt op een cadeautje

Heel erg goed! Behulpzaam personeel, zowel aan de telefoon als via de mail. En de manier waarop ik mijn bestelling ontving was een cadeautje!

Keurig netjes ingepakt

Zat een persoonlijk kaartje bij en super snel geleverd.

Fijn!

Snelle verzending. Erg netjes verpakt met een leuk persoonlijk briefje. Items waren perfect.

Hi Sanne, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor het achterlaten van deze leuke beoordeling. - Manon

Keurig ingepakt. Net handgeschreven kaartje erbij. Nog nooit zoiets ontvangen

Hi Irma, Wat leuk om te lezen we je zo blij hebben kunnen maken met ons pakketje! Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. - Manon

Zeer snelle verzending en afhandeling,mooi verpakt met persoonlijk Kaartje.

Hi Yvonne, Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met het pakketje! Bedankt voor het achterlaten van deze leuke review en hopelijk zien we je nog eens terug op onze webshop. - Manon

Snelle levering en een cadeautje voor jezelf:)

Leuke Yaya broek in de aanbieding gescoord, heel blij mee en zo leuk ingepakt met kaartje dat het een cadeautje voor jezelf is.

Hi Petra, Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met jouw nieuwe YAYA broek! Heel veel plezier ervan en bedankt voor het achterlaten van deze leuke review. - Manon

Snel geleverd en keurig verpakt met een persoonlijk kaartje erbij.

Hi Mirjam, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent en ons kaartje waardeert! Bedankt voor deze leuke beoordeling! - Manon

Geschreven kaartje erbij

Hi Klaas, Bedankt voor je beoordeling, leuk om te horen dat je zo tevreden bent! - Manon

De persoonlijke benadering door een kaartje en mijn naam op de doos kan ik zeer waarderen.

Hi Helene, Wat leuk dat je zo tevreden bent met het pakketje! Veel plezier van jouw nieuwe item en bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. - Manon

Prima opvolging van bestelling. Erg netjes verpakt en samen met een persoonlijk geschreven kaartje erbij. Al met al een top service.

Hi Paul, Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met het pakketje! Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. - Manon

Erg goed !

Hi Kasper, Fijn om te horen en bedankt voor het achterlaten van deze leuke beoordeling. - Manon

Snel bezorgd en goed verpakt en de verpakking is leuk om te krijgen.

Hi Marian, Leuk om te horen dat je zo tevreden bent over ons pakketje! Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. - Manon

Snel, mooi verpakt, leuk zo’n persoonlijk kaartje erbij!

Het artikel was met zorg ingepakt. Het persoonlijke kaartje erbij doet ook wel wat: het maakt je blij met je aankoop!

Hi Lorene, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met het pakketje en fijn om tevoren dat je blij bent met je aankoop! Veel plezier ervan en bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. - Manon

Prima snelle service

Goede website Keurige afwerking in mijn geval aangenaam dat het als brievenbuspakket afgeleverd werd

Hi Coby, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor het achterlaten van deze leuke beoordeling. - Manon

Snelle levering .leuke persoonlijke boodschap helemaal top

Hi Pedro, Wat leuk dat je zo tevreden bent over ons pakketje! Bedankt voor het achterlaten van deze enthousiaste beoordeling. - Manon

Keurig netjes

Vlot besteld, duidelijke communicatie en netjes afgeleverd met nog een persoonlijke “touch”.

Hi Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met het pakketje! Bedankt voor deze mooie beoordeling. - Manon

Mooi verpakt.

Hi Lisette, Bedankt voor je leuke beoordeling. Veel plezier van jouw nieuwe item. - Manon

goed!

prima geholpen, had iets besteld , maar het was toch niet op voorraad. alles perfect gecorrigeerd binnen 2 dagen tijd.Top.

Hi Elly, Jammer dat het item niet op voorraad was! Gelukkig ben je toch tevreden en bedankt voor je mooie beoordeling. - Manon