Een hele goede fantastische ervaring.

Leuke kleding gekocht. En een hele snelle levering. En de verpakking was ook heel goed. Een hele mooie en nette verpakking, gewoon heel plezierig om uit te pakken.Van he erg benieuwd.

Hi Marian, Bedankt voor je leuke beoordeling! Daar worden wij natuurlijk helemaal blij van. Veel plezier van je nieuwe items. - Manon

Snelle levering, aardig kaartje erbij, product in goede staat.

Hi Yorick, Fijn om te horen dat de bestelling goed is ontvangen! Veel plezier ervan en bedankt voor je beoordeling. - Manon

Snelle en zeer plezierige service!

Het pakketje werd de volgende dag al bezorgd in een mooie doos en er zat een attent kaartje bij! Heel leuk om zo je bestelling te ontvangen.

Hi Leuk dat je een beoordeling achterlaat! Bedankt voor je compliment en veel plezier van je nieuwe item. - Manon

persoonlijk verzorgt

Snelle reactie en netjes verzorgt

Hi Andra, Goed om te horen! Bedankt voor je beoordeling. - Manon

Zeer goed.

Snel bezorgd, mooie jurk en persoonlijke boodschap, dat maakte me blij met mijn aankoop.

Hi Marina, Wat fijn dat we je blij hebben kunnen maken met jouw nieuwe item! Veel plezier ervan en bedankt voor je beoordeling. - Manon

Heel goed!

Mijn jurk zat mooi ingepakt en er zat een persoonlijk kaartje bij! Erg leuk! Dankjewel hoor!

Hi Ingeborg, Graag gedaan hoor! Wij zijn blij dat we jou zo blij hebben kunnen maken. Veel plezier van jouw nieuwe jurk. - Manon

snel, correct en volgens afspraak bij afleverpunt bezorgd

Zorgvuldig verpakt. Zondagavond besteld en dinsdagmorgen kon de bestelling opgehaald worden. Alles conform afspraak!

Hi Leny, Veel plezier van jouw nieuwe items en bedankt voor het achterlaten van deze leuke beoordeling. - Manon

Snel geleverd en mooi verpakt! Top!!

Snelle levering. Mooi en stevig verpakt met een persoonlijke boodschap erbij! Het was als een cadeau! Ga zo door! Helemaal tevreden!

Hi Wat leuk om te lezen hoe blij je bent met het pakketje! Veel plezier van jouw nieuwe item en hopelijk zien we je nog eens terug op onze webshop. - Manon

Hele fijne ervaring!

Voor de eerste keer iets besteld, zeer tevreden. Snel ontvangen, je kunt achteraf betalen. Aanrader!

Hi Ilona, Bedankt voor je leuke beoordeling! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor. :) - Manon

Snelle levering en erg leuk dat er een persoonlijk, handgeschreven kaartje bij wordt gedaan om je succes te wensen met je aankoop

Hi Paula, Bedankt voor je leuke beoordeling! Veel plezier van je nieuwe items. - Manon

Keurig verzorgd, de top had zelfs een lekker luchtje!

Prettige winkel. Alleen jammer dat deze zo vol staat. More is less.

Heel veel keus!

Mooie winkel en de bestelling kwam snel

TOP!!!

De blouse was enorm veel afgeprijsd. Zat mooi verpakt en had zelfs een zeer lekker geurtje en een rolletje snoepjes! Levering was snel. De blouse van Studio Anneloes is echt prachtig.

Goed geholpen door Manon

Helaas zit er een klein gaatje in de polo, gelijk gebeld naar Manon die me erg vriendelijk te woord stond. Omdat het de perfecte kleur was en ik niet veel zin had om verzendkosten te maken het toch gehouden.

goeie service en snel geleverd

Snelle levering en keurige verpakking Super

Snelle en vriendelijke service.

Dank jullie voor de snelle levering. Mijn T-shirt was top.

Snelle afhandeling.

Vriendelijke klantenservice en vriendelijke verkoopsters! Heel behulpzaam en goede informatie zodat je met een goed gevoel iets kunt bestellen. Servicegericht en klantvriendelijk staat bij deze firma hoog in het vaandel.

Goede persoonlijke service

Online makkelijk besteld en keurig verpakt en snel verzonden met een persoonlijk handgeschreven briefje erbij. Betaling via Afterpay keurig verlopen. Zeker voor herhaling vatbaar

Hi Inge, Wat leuk als we je weer een keer terug zien op onze webshop! Bedankt voor je leuke beoordeling en veel plezier van je nieuwe items. - Manon

Geweldige Service

Bestelvriendelijke site, met leuke en mooie producten. De verzending ging ook erg snel en de producten waren erg netjes verpakt. Ook zat er nog een leuk bedank kaartje bij.

Hi Kaj, Veel plezier van je nieuwe item(s) We vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. ;) - Manon

Goed netjes en snel

Mooie aanbieding Goed geregeld en verpakt Netjes

Hi Huib Goed om te horen dat je zo tevreden bent en bedankt voor je beoordeling. - Manon

Helemaal top

Mooie aanbieding en snel verzonden. Helemaal top.

Hi Marcel, Bedankt voor je leuke beoordeling en hopelijk zien we je weer een keer terug op onze webshop. - Manon

Mooi verpakte blouse met een handgeschreven tekst! Super verzorgd!

Het was perfect ingepakt pakket met persoonlijk kaartje! Echt een cadeautje! Met de nieuwe blouse was prachtig!

Hi Marion, Wat leuk dat wij jou hebben kunnen helpen aan een cadeautje voor jezelf ;) Veel plezier van jouw nieuwe blouse en bedankt voor je beoordeling. - Manon