heel goed

Mijn doos kleding werd netjes thuis bezorgd, door de verkoopster, van jullie bedrijf. Ze was heel vriendelijk.

Hi Wilian, Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met de bezorging van het pakketje. Heel veel plezier ervan. -Manon

Netjes ingepakt, snel verzonden en het persoonlijke kaartje was erg leuk.

Hoi Nancy, Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je leuke beoordeling. - Manon

Besteld en de zelfde dag nog geleverd Super goed zo durf je nog eens wat te bestellen

Hi Bernard, Wat goed om te lezen dat onze service zo goed is bevallen! Heel veel plezier van je nieuwe items. - Manon

Super fijne service

Heel leuk zoals het pakket is ingepakt met een persoonlijke boodschap erin. En iets lekkers erbij, erg attent.

Hoi Ellen, Wat goed om te lezen dat je ervaring zo positief is! Bedankt voor je leuke beoordeling. - Manon

Op vrijdag besteld en op zaterdag geleverd. Een persoonlijk kaartje erbij. Heel attent. Mooie leuke topjes. Maat perfect. Kan iedereen deze winkel aanbevelen.

Hoi Ineke, Wat leuk dat je een beoordeling achterlaat! Fijn om te lezen dat je alles zo positief hebt ervaren, daar worden wij blij van. Hopelijk zien we je snel terug. - Manon

Super leuk truitje gekocht, snel in huis keurig netjes verpakt!!!!!

Hoi Agnes, Wat leuk om te lezen! Bedankt voor je mooie beoordeling, daar worden wij blij van. - Manon

Alleen jammer als het niet goed is om dan kosten te betalen voor verzending

Verzendkosten betalen

Hoi Corrie, De verzendkosten zijn bij ons gratis! Wanneer een item niet past of toch anders is dan je had verwacht betaal je 4,95 maar je kan hem ook gratis afgeven in de winkel. Als ik je kan helpen met retourneren dan hoor ik dat graag. - Manon

Top geholpen door Elzemieke

Hoi Kees, Wat leuk om te lezen! Bedankt voor je beoordeling en hopelijk tot snel. - Manon

Opnieuw kleding besteld via de webshop Werd de volgende dag bezorgd! Super! En bekend bij Ballegooyen Mode: je mag altijd ruilen!

Hi Machelien, Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! Bedankt voor je mooie beoordeling. - Manon

Goede service in alle opzichten!

On line een Cast Iron trui gekocht. Bestellingsprocedure zeer duidelijk. Bestelling zelfs eerder ontvangen dan aangegeven. Kortom een tevreden klant. Mag nog even vermeld worden dat de goederen gratis verzonden werden (zelfs bij dit item in de uitverkoop). Een groot pluspunt!

Hi Marion, Wat fijn om te horen dat het bestellen allemaal goed is gegaan! Bedankt voor je beoordeling en hopelijk zien we je snel terug op onze webhsop. - Manon

Prima kleding, prima service

Hoi Annemiek, Bedankt voor je beoordeling, goed om te lezen dat je zo tevreden bent! - Manon

Uitstekende en persoonlijke service!

Van bestellen tot afleveren aan de voordeur uitstekende service!

Hi Margot, Wat een mooi compliment! Bedankt daarvoor en hopelijk tot snel. - Manon

Super snelle levering, heel netjes verpakt en een leuk persoonlijke berichtje erbij. Super bedankt!

Hoi Lylian, Wat leuk dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je mooie beoordeling. - Manon

De exclusiviteit is bij Ballegooyen Modes inclusief!

Mooie mode en grote sortering voor een zeer betaalbare prijs. Geen opdringende verkoopsters, maar zeer aardige, behulpzame dames! Kopje koffie gratis en zo ook het parkeren, daarnaast wordt ook de kleding nog eens gratis vermaakt! Mijn kleiding werd de laatste keer zelfs persoonlijk thuisbezorgd! Het is gewoon een super gave winkel en geweldig fijn shoppen bij Ballegooyen Modes!

Hi Hélène, Wat leuk om op deze manier jouw ervaring te lezen! Bedankt voor je mooie reactie en hopelijk zien we je snel weer terug in de winkel. - Manon

Mooi verpakt en snel geleverd, prima!

Hi Yvonne, Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je leuke beoordeling. - Manon

Heel erg positief

Op zaterdag een trui van cast iron besteld op de website van Ballegooyen en maandag netjes ontvangen in een nette door met een persoonlijke boodschap. Heel erg attent vooral in deze tijden. Ik zou hier een volgende keer ook zeker weer bestellen of het liefst gewoon even binnenlopen om te shoppen.

Hi Wesley, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent! We zien je graag een keer in de winkel. - Manon

Super snel geleverd

Prima service!!

Hoi Erik, Bedankt voor je beoordeling en hopelijk zien we je weer een keer terug op onze webshop. - Manon

Jasje was netjes verpakt met een vriendelijk kaartje erbij

Hoi Sandra, Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Veel plezier van jouw nieuwe jasje. - Manon

Erg leuke persoonlijke boodschap ontvangen bij de bestelling

Ik heb een broek besteld, vlot bezorgd.

Hoi Hans, Wat goed om te lezen dat het pakketje zo snel binnen is gekomen! Veel plezier van de broek en bedankt voor de mooie beoordeling. - Manon

Je wordt er in de watten gelegd.

Grote winkel met vele fijne merken. Het personeel is erg klantvriendelijk. Altijd fijn om daar te zijn!

Hoi Bianca, Wat leuk om te horen! Daar worden wij natuurlijk blij van. We hopen je snel weer een keer te zien. - Manon

Goede service. Website klopt met werkelijkheid

Hoi Hans, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent en bedankt voor je leuke beoordeling. -Manon

Heel goed en snel geleverd

Zelfde dag afgeleverd

Hoi Nelleke, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent. Hopelijk zien we je snel weer terug op onze webshop of in de winkel. - Manon

Snelle levering van een mooi shirt. Nog mooier dan verwacht. Echt blij mee.

Hi Astrid, Goed om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe shirt. Heel veel plezier ervan en bedankt voor je leuke beoordeling. -Manon

Mooie kleding en leuke merkjes

Snelle levering en altijd dat hartelijke kaartje erbij. Zeer klantvriendelijk

Hi Rian, Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier van je nieuwe items. - Manon