Zeer goede ervaring

Prima service en uitstekend telefonisch contact. Maat werd direct omgeruild en paar dagen later had ik die al in huis.

Personeel was vriendelijk

Maar de broek korter maken , voor euro 7,50 vind ik niet juist heb ik altijd gratis gehad , !!!!! Groet Mevr Davids Vos .

Ik heb het nog niet binnen

Nog geen ervaring

Voelt als een cadeautje voor jezelf

Fijne webshop. Super netjes verpakt zodat het ook echt voelt als een cadeautje voor jezelf. Ook een leuk persoonlijk kaartje gekregen. Top ! Ik zal hier zeker vaker bestellen

Fijne en goede service

Hi Mieke, Wat leuk om te lezen dat je zo'n goede koopervaring bij ons hebt gehad. Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met de Cast Iron trui! - Esmée

Snelle levering! Goede online communicatie. Een super leuke verpakking netjes met mijn naam gericht.En een mooi kaartje met persoonlijk geschreven tekst..Dat kan ik echt waarderen. Gr Sophie Verschuur Woerden.

Hi Sophie, Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over de levering en de communicatie rondom je bestelling! En wat fijn dat je het persoonlijke kaartje leuk vond. Bedankt voor je leuke beoordeling en veel plezier met je Studio Anneloes blouse :) - Esmée

Betrouwbare webshop

Snel binnen en heel goed verpakt, ik had nog wat punten staan omdat ik ook wel eens in de winkel komt. Bij opmerking had ik dat aangegeven. En zij hebben zelf contact op genomen. Is het vest naar u In. En de punten werden later afgetrokken. Heel erg bedankt voor alles.

Hi, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je koopervaring bij ons op de webshop! Bedankt voor de mooie beoordeling en heel veel plezier met je Monari vest :) - Esmée

Makkelijk en snel

Fijne winkel, snelle levering en met een lieve persoonlijke kattebelletje maakt het ondanks online shoppen toch persoonlijk

Hi Diana, Wat fijn om te lezen dat je een goede koopervaring bij ons op de webshop hebt gehad. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier met je Summum blouse! - Esmée

Ontzettend leuk en attent om een nieuwe klant met een persoonlijk briefje te verwelkomen! Daar zouden meerdere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Hartelijk dank!

Hi Miep, Wat super leuk om te lezen dat het persoonlijk kaartje zo goed bevallen is! Bedankt voor je mooie beoordeling, veel plezier met je Florèz jeans en wie weet zien we je nog een keer verschijnen op de webshop :) - Esmée

Prima!!

Snelle bezorging ,mooi verpakt!

Hi Trudi, Wat fijn dat je tevreden bent over de levering en de verpakking van je bestelling. Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met je Yaya broek! - Esmée

Goede service!

Het bestelde was keurig verpakt met nog een persoonlijke kaart erbij. Deze winkel komt als vriendelijk en servicegericht over. Het bestelde artikel was eveneens prima!

Hi, Wat leuk om te lezen dat je een goede koopervaring bij ons hebt gehad en onze service je beviel. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier met je Yaya jurk! - Esmée

Snelle levering & retour, verkeerde maat besteld. Prima op de hoogte gehouden, wanneer de levering kwam & weer opgehaald werd.

Hi Sandra, Wat fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad met onze webshop! Bedankt voor je mooie beoordeling en misschien zien we je nog een keer verschijnen op de webshop :) - Esmée

Mooie collectie, snelle verzending

Ik kon goed een keuze maken en had mijn trui snel binnen

Hi Ivonne, Wat fijn dat je zo'n goede ervaring bij ons op de webshop hebt gehad. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier met je Sisters Point trui! - Esmée

Fijne zaak om te kopen. Webwinkel ook goed

Prima webwinkel

Hi Monique, Wat fijn om te lezen dat onze webshop ook goed bevalt! Bedankt voor je beoordeling, veel plezier met je Nukus trui en wellicht zien we je nog een keer verschijnen op de webshop :) - Esmée

Prima.

Mooi vest. Snel geleverd. Prima verpakt.

Hi Dianne, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering en de verpakking van je bestelling. Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met je Bianca vest! - Esmée

Leuk verpakt met een persoonlijke noot

Vlotte levering en bestelling werd prima geleverd. Het was netjes verpakt met een persoonlijk kaartje erbij. Leuk om binnen te krijgen.

Hi Annemiek, Wat fijn om te lezen dat je de verpakking en het persoonlijke kaartje leuk vond bij de bestelling. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier met je Sisters Point blouse! - Esmée

Met liefde en passie ingepakt

Zag er buitengewoon netjes en mooi uit

Hi Gredje, Wat fijn om te lezen dat je de verpakking en het persoonlijke kaartje leuk vond. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier met je Sisters Point blouse! - Esmée

Persoonlijke goede service. Helaas woon ik wat verder weg. Anders kwam ik ook graag in de winkel langs!

Hi Marjolein, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Je bent inderdaad altijd welkom om gezellig bij ons in de winkel rond te kijken! Bedankt voor je leuke beoordeling en veel plezier met je Yaya jas! - Esmée

Fantastische service

Hi Ella, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Bedankt voor je beoordeling en misschien zien we je nog wel een keer verschijnen bij ons op de webshop :) - Esmée

Tevreden over online bestelling

Hi Monique, Wat fijn om te lezen dat je een goede koopervaring bij ons hebt gehad. Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met je Label Dot blazer! - Esmée

Eerste bestelling Super

Zoals op de site staat voor 15.00 uur besteld volgende dag in huis

Hi Miek, Wat fijn om te lezen dat onze verzending van je pakket zo goed is bevallen. Bedankt voor je beoordeling en veel plezier van je Lofty Manner gilet! - Esmée

Prachtige winkel, mooi gevarieerd aanbod van kleding en accessoires. Vriendelijk personeel, gezellige koffiehoek. Er verschijnt een paar keer per jaar een heel mooi modemagazine waarin het personeel zelf ook kleding showt. De webshop is ook een aanrader, snelle levering, mooi verpakt met een persoonlijk kaartje.

Hi, Wat super leuk om te lezen dat onze winkel en onze webshop je zo goed bevalt! Bedankt voor je mooie beoordeling en hopelijk zien we je snel weer een keer op onze webshop of in de winkel verschijnen :) - Esmée

verloop van aankoop goed, na betaling van Riverty omslachtig

Omdat ik de Riverty betaling had gebruikt, kreeg ik na aankoop netjes een betalingsverzoek. Toen ik het IBAN rek no in toesten, gaf t aan dat het van de financien in Heerveen het bank rek no was. na contact te hebben en vele malen doorverbonden kwam ik bij diegene die er iets van wist. Zei is er achter aan gegaan hoe dit kan. Ze belde naar paar min netjes terug en gaf aan dat dit schijnbaar een tussenpersoon is. Wel trikkie om zo een betaling te doen met een niet passende naam bij de bank rek.no. Om een hoop gedoe voor te zijn zou ik dat veranderen. Want de betaling via Riverty zou al voor vele mensen de aankoop tot stoppen zetten. en dat is jammer

Hi, Vervelend dat de betaling van je bestelling niet in één keer verliep. Gelukkig zijn we er wel samen uitgekomen en hopelijk heb je veel plezier van je item! - Esmée

Prettig

Hi Rachida-Carla, Wat fijn dat je de koopervaring als prettig hebt ervaren. Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met de Swing jurk! - Esmée

Het shirt dat ik had besteld bleek te klein. Nadat dit geretourneerd was werd het aankoopbedrag aansluitend naar mij geretourneerd. Zeer correct.

Hi Ellen, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over het retourproces. Jammer dat het shirt toch niet goed was, maar wie weet tot de volgende keer op de webshop! - Esmée