Bestelling werd snel geleverd. Leuk dat er ook een persoonlijk kaartje in de doos zat.

Hi Roos, Nog veel plezier van het Catwalk Junkie gilet en bedankt voor deze leuke beoordeling! - Kim

Snel geleverd,goed verpakt, top!!

Goede ervaring

Hi Wil, Bedankt voor de mooie beoordeling & veel plezier van de Studio Anneloes jurk! - Kim

Snel en persoonlijk

Bij de bestelling zat een hand geschreven kaartje aan mij gericht. Heel persoonlijk komt dat over. De bestelling werd vlot verzonden.

Hi Jacqueline, Veel draagplezier van de KYRA trui en wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen! - Kim

Alles prima

Snelle levering, netjes verpakt met persoonlijk berichtje.

Hi Birgit, Wat fijn dat je alles goed ervaren hebt op onze webshop! Veel plezier van het Co'Couture t-shirt! - Kim

Super.

Mooi pakketje. Met mijn naam op het pakket geschreven en een persoonlijk geschreven kaartje. Broek was netjes ingepakt. Het was bijna een cadeautje om uit te pakken. Mijn kleinkind vond de pepermuntjes lekker. In een woord SUPER.

Hi Marja, Bedankt voor deze enthousiaste review & nog veel draagplezier van de Opus jeans! - Kim

Super goed snel geleverd

De persoonlijke attentie vond ik super. Kom oodaarom ook eens kijken in de winkel

Hi Hans, We kijken er naar uit om je in de winkel te mogen helpen en nog veel plezier van het Butcher of Blue T-Shirt! - Kim

Goed op de hoogte gehouden over de verzending. Bij het uitpakken vond ik een leuk persoonlijk kaartje en een mini rolletje snoep. Ik hou d’r van.

Hi Margriet, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen & nog veel plezier van het By-Bar t-shirt! - Kim

Dit was mijn eerste kennismaking met Ballegooyen mode en die is zeer goed bevallen. Snelle levering en aandacht voor de klant dmv een persoonlijk kaartje toe te voegen aan de bestelling.

Hi Annemiek, Wat leuk dat je onze webshop ontdekt hebt! Veel draagplezier van de Nukus blouse! - Kim

Super service en snelle bezorging!

Professionele service, bezorging verloopt vlekkeloos. Leuke attentie voor de klant in het pakketje. Heel fijn!

Hi Marguerite, Bedankt voor deze mooie beoordeling & nog veel draagplezier van het EsQualo vestje! - Kim

Snelle levering- super zorgvuldig verpakt- en de persoonlijke boodschap vond ik heel leuk. Was de eerste keer dat ik online bestelde maar ben zeer enthousiast

Hi Brigit, Wat leuk dat je onze webshop ontdekt hebt! Veel plezier nog van de leuke PME Legend polo's. - Kim

Mooi jasje en snel bezorgd

Mooi jasje van Betty Barclay netjes geleverd met een persoonlijk briefje erbij.

Mi Marike, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen & nog veel plezier van het Betty Barclay jasje! - Kim

Snelle en gratis verzending.

Razendsnelle verzending en niet onbelangrijk in deze dure tijden gratis verzending.

Hi Dirk, Bedankt voor deze mooie review! We vinden het leuk om deze service te bieden. Nog veel plezier van de PME Legend polo! - Kim

heel goed

hele goede ervaring, alles keurig netjes verpakt en geleverd

Hi Corry, Wat fijn dat je alles goed hebt ervaren op onze webshop. Veel draagplezier van de leuke In Shape jurkjes! - Kim

Snelle levering! Helaas was de blouse voor mij te groot, Dus geretourneerd..... Ging ook makkelijk.

Hi Annelise, Wat jammer dat de blouse te groot was voor je, maar toch fijn dat je alles goed hebt ervaren! Bedankt voor de mooie beoordeling! - Kim

Perfect!

Snelle verzending, werd netjes op de hoogte gehouden van het verzendtraject, netjes verpakt met een geschreven kaartje erbij en een rolletje pepermuntjes. Daarnaast ook blij dat ze het truitje dat ik zocht nog hadden in de sale en nog 2 andere die ik niet zocht, maar toch gevonden heb... ;-) Heel tevreden! Ga de website zeker in de gaten houden.

Hi Petra, Bedankt voor deze leuke review! Veel plezier van de leuke items en tot de volgende keer! - Kim

Top service!

Snelle levering, mooi product en super gezellig ingepakt en zelfs gepersonaliseerd, echt een aanrader!

Hi Martijn, Wat leuk om te horen dat alles je goed bevallen is! Veel plezier nog van de PME Legend polo. - Kim

Geweldig, precies zo als men verwacht 10 met ✔️

Als een dubbel cadeautje. Besteld volgende dag binnen. Super leuk verpakt. En dan dat persoonlijke kaartje "geschreven" erbij in ....daar wordt je vrolijk van. Dankjewel ik ben er heel blij mee.

Hi Monique, Wat een mooie Geisha jurk heb je besteld op onze webshop, nog veel draagplezier ervan! Wat leuk ook dat de persoonlijke touch je is opgevallen! - Kim

Snelle levering. Fijne en deskundige hulp bij vragen aan de telefoon. Prachtige kleding die ik binnen heb gekregen. Kortom top!

Hi Hilde, Wat fijn dat we je goed hebben kunnen helpen via de telefoon. Veel draagplezier van de leuke Studio Anneloes blouse! - Kim

Heel snel geleverd

Hi Carolien, Bedankt voor de beoordeling! En nog veel plezier van het Geisha gilet! - Kim

Perfect!

Snelle verzending, mooi verpakt met een persoonlijke touch en de items waren helemaal naar m’n zin! Ik ga hier zeker vaker shoppen.

Hi Marije, Wat fijn dat je een goede ervaring hebt gekregen op onze webshop & nog veel draagplezier van de leuke Sisters Point items! - Kim

Super snel geleverd, mooi ingepakt

Helaas was het item te klein en moest ik retourneren Dat was niet handig Kost 5,50 euro. Ik moest zelf een retourformulier printen en daarna alleen mogelijk via een dhl of dpd punt ipv PostNL

Hi Tjerkje, Wat fijn dat je bent verrast door onze persoonlijke touch. Wij zijn momenteel druk bezig om ons retourproces te optimaliseren, waardoor je geen verzendlabel meer hoeft te printen. De keuze voor DHL of DPD ligt bij de lagere kosten dan dat PostNL kan aanbieden. Bedankt voor je feedback en hopelijk tot een volgende keer! - Myrthe

Perfecte service

Dit was mijn 1ste bestelling bij Ballegooyen Modes maar ik zal hier zeker meer bestellen. Hele snelle levering en aandacht voor persoonlijke details. Heel leuk om van dit bedrijf een pakketje te ontvangen!

Hi Jacqueline, Wat leuk dat je op onze webshop de Jansen Amsterdam jurk hebt besteld. We zien je graag nog een keer terug & bedankt voor de mooie review! - Kim

Heel snel met versturen, en netjes verpakt en ook nog een leuk geschreven kaartje erbij.

Hi Adri, Bedankt voor de mooie beoordeling en wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen! - Kim

Snelle levering, zeer goede prijs, met aandacht verwerkt

Zeer goede prijs, snel geleverd, en leuk bij de bestelling één klein rolletje snoep , en één persoonlijk kaartje met als tekst veel plezier met je bestelling hand geschreven is leuke aandacht.

Hi René, Bedankt voor de enthousiaste beoordeling! Nog veel plezier van het PME Legend jack. - Kim

Goede website, snelle levering

Hi Susanne, Wat fijn dat je een goede ervaring hebt op onze webshop! Nog veel plezier van de By-Bar jurk. - Kim

Molenkade 25

4271 AE Dussen