Top service én heerlijke koffie!

Ik koop graag bij Ballegooyen Modes in Dussen. Ik snuffel rond en hang de zaken de ik wil passen in een paskamer. Terwijl ik daar mee bezig ben zit mijn man in de koffiecorner te genieten van de heerlijke koffie met koekje!

Super service!

Snel geleverd, en goede service!

Fijn geholpen, goede service

Ze denken met je mee, adviseren en helpen je fijn. Tussendoor een lekker bakje koffie of thee, heerlijk. Goede service, ook bij het vermaken van de kleding. Super netjes gedaan. Tot ziens!

Niet goed

Ik kreeg verkeerde overhemd niet wat ik besteld heb retour gestuurd maar moest wel de retour kosten betalen van 4,95 bij After pay

Online besteld. Supersnel geregeld.

Prima geregeld.

Zeer prettig en attent personeel

Mijn echtgenote keek rond en aangezien ik moeilijk ter ben ben zat ik achter in de winkel achter de trapte wachten. Daarop kwam er verkoopster die vroeg of ik zin had in een kopje koffie, zij ging dit voor mijnhalen, heel attent. Mijn echtgenote en ik hebben beide een pantalon gekocht dit tot volle tevredenheid.

Prima snelle service!!

Mooi artikel,en snelle levering

Super snel en vriendelijk

Snel geleverd en vriendelijke service

Perfectie in klant gerichtheid.

Perfectie in klant gerichtheid.

Fantastische winkel

Als ik alleen wil shoppen kan dat zonder problemen en als ik geholpen wil worden word ik heel professioneel geholpen. Ik waardeer het ook enorm dat de kleding, indien nodig, zonder bijkomende kosten wordt aangepast. Chapeau!

Klantvriendelijkheid ten top

Mijn man heeft altijd 'n hekel aan (kleding) winkelengehad, maar nu gaat hij graag mee. Samen kunnen we altijd slagen voor wat we nodig hebben en we gaan dan ook altijd met een zeer tevreden gevoel naar huis. Winkelpersoneel is vindingrijk in het maken van de juiste keuzes en zoals ik al, zeer klantvriendelijk.

Je word uitstekend geholpen

Een uitstekende winkel

Bestelling op tijd en goed verpakt. Jammer dat de broek te klein was. Retour gedaan en het geld werd snel teruggestort.

Een prettige winkel met een mooi assortiment

Een prettige winkel, helaas kan ik er niet meer komen

Top site

Snelle levering, duidelijke instructie. Levert wat besteld. Dik tevreden. Een aanrader!

uitmuntend

helemaal niets op aan te merken topsite en zeer snel

Super, snel.

Na de bestelling product snel in de bus. Perfect geregeld alles.

Volgens verwachting

Slechte service!

Ik had 2 shirts besteld en op beiden zaten vlekken. Na vriendelijk mail verkeer, heb ik direct de shirts teruggestuurd, de verzendkosten zouden voor hun rekening komen en zou mijn geld zo spoedig mogelijk worden teruggestort. Na een week heb ik nog steeds niet mijn geld op mijn rekening teruggestort gekregen. Ik zelf zou hier geen bestellingen meer plaatsen en ik vind het geen service dat je normaliter de retourkosten zelf moet bekostigen.

Heel veel keus en mooie spullen

Goed personeel zeer vriendelijk. Veel keus en goede merken. En een gezellige koffie hoek.

Goed personeel en mooie kleren

Je word zeer goed geholpen en het personeel is vriendelijk en denkt met je mee.

Mooi product

Snelle levering en dat is altijd prettig.

In tegenstelling tot winkelen in de winkel teleurgesteld in het winkelen in de webshop

Wij bestelden op woensdag 24 juli 2019 een drietal items via de webshop, waaronder een jurk. Deze zouden op 25 juli worden afgeleverd. Door een IT-storing werd dat een dag later. Dat is geen probleem. Toen de bestelling op 26 juli werd bezorgd en direct geopend bleek de jurk daarbij niet aanwezig te zijn. Hierop zes keer getracht te bellen, iedere keer de in gesprek toon. Vervolgens een mail verzonden om 12.18 uur in de verwachting dat daarop redelijk snel zou worden gereageerd. Echter niet. Vervolgens werd door mij op zaterdag 27 juli weer gebeld waarbij ik wel contact kreeg. Kort gezegd: Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan, in de winkel bleek nog een jurk beschikbaar die voor eventualiteiten apart werd gehangen en ik zou maandag 29 juli worden teruggebeld. Helaas: weer niet. Vervolgens aan het eind van de middag weer zelf gebeld met Ballegooyen waarbij ik een uiterst vriendelijke en klantgerichte medewerkster Rian aan de lijn kreeg. Zij bood haar excuses aan voor het ongemak en zou een en ander verder uitzoeken. Zij heeft daarvoor nog een collega gebeld en mij later weer teruggebeld. Uiteindelijk was het resultaat van alles: De bestelde jurk was er niet meer, de in de winkel gereserveerde jurk was waarschijnlijk van de maat M en dus niet het gevraagde en de bestelling m,b,t, de jurk zou worden gecrediteerd. Inmiddels is dit ook gebeurd, is het geld teruggestort en de zaak dus afgehandeld. Voortaan toch maar even in de auto stappen en naar Dussen rijden......

Groot assortiment, goede sale

Levering was vlot en retourzending was ook snel verwerkt, geld ook vlot retour

Geen extra kosten

Artikelen snel geleverd.