Ha un totale di 3.449 recensioni con un punteggio complessivo di 9,4
Review overzicht
Positief sentiment94%
Gli utenti lodano la consegna rapida e l'imballaggio accurato. Il tocco personale, come una nota scritta a mano, è spesso evidente. Complessivamente l'esperienza è descritta come affidabile con un servizio clienti disponibile.
Sterke punten
Consegna rapida
Confezione accurata
Tocco personale
Gebaseerd op 120 reviews
Filters
Kies wat voor jou belangrijk isKlik op een onderwerp en bekijk hoe anderen dit beoordelen
10
Heel tevreden
Zeer tevreden. Mooie merken en online snel te bestellen. Goede informatie en mail verkeer. Netjes verpakt. Ik zocht een specifieke trui en vond deze bij Ballegooyen mode! Zij hadden m nog op voorraad. Erg blij mee.
Beveelt aan
7 October 2026
Marianne
Asperen
1
Negatieve ervaring
Bij de broek stond aangegeven dat deze klein zou vallen, dat was alleen niet zo.
De qr-code voor het terugsturen werkte niet en het is inmiddels ruim 2 weken later en heb nog altijd het geld niet terug.
Nooit meer!!
Beveelt niet aan
5 October 2026
T
Elst
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi,
Wat vervelend om te lezen dat je bestelling en de retourprocedure zo zijn verlopen. Onze excuses hiervoor!
Je retourzending is inmiddels bij ons verwerkt. Het aankoopbedrag wordt binnen enkele werkdagen teruggestort op je rekening. Ook de door jou betaalde retourkosten zullen we binnen een paar dagen aan je terugbetalen.
Wat betreft de aangegeven pasvorm bij de broek: bedankt dat je dit laat weten. We nemen je feedback over onze maattool zeker mee, zodat we kunnen kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Wanneer je contact met ons had opgenomen over het retourlabel, hadden we natuurlijk graag met je meegedacht en je een gratis retourlabel aangeboden.
We vinden het jammer dat je ervaring niet naar wens is geweest en hopen dat we het hiermee alsnog netjes voor je kunnen oplossen.
- Myrthe
10
Fantastisch
persoonlijk, goed verzorgd en op afgesproken dag.
Beveelt aan
26 September 2026
Jolan
Maasbree
Reactie van Ballegooyen Modes
HiJolan,
Wat fijn dat je de persoonlijke aandacht en verzorging van je bestelling zo hebt gewaardeerd! Veel plezier ermee!
- Suus
10
Wat een warme, geweldige en goede service
Zo'n persoonlijke en perfecte klandizie die ik heb mogen ervaren, zie je tegenwoordig maar zelden.
In een woord geweldig!
Het contact ging over een retour gestuurd pakketje.
Beveelt aan
25 September 2026
Bep
Rijen
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi Bep,
Wat een ontzettend mooie woorden, dankjewel! Fijn dat we je zo goed konden helpen met je retour.
- Suus
10
perfect.
t' Was de eerste keer dat ik bij jullie iets bestelde,
de site met foto's en ook de filmpjes via Instagram kwamen vertrouwd,
kundig, en prima over bij mij,
Ik zag die leuke rok voorbij komen, heldere foto's, en besteld dus, en na 2 dagen keurig verpakt bezorgd .
Paste ook nog perfect, Helemaal blij.
Beveelt aan
25 September 2026
Annie
Hardinxveld-Giessendam
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi Annie,
Wat super leuk om je mooie review te lezen! Bedankt en wij zien je graag terug op onze webshop.
- Kim
10
Goed
Snel bericht over dat de retour is verwerkt.
Beveelt aan
25 September 2026
Sylvana
Waddinxveen
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi Sylvana,
Wat fijn om te horen dat het retour proces goed is bevallen. Bedankt voor je mooie review!
- Kim
9
Goede snelle levering
Goede fijne service
Beveelt aan
25 September 2026
Peggy
Dongen
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi Peggy,
bedankt voor je mooie review! Veel plezier van je leuke bestelling.
- Kim
6
de maat tabel klopt niet gaf aan een s .
ik heb een m genomen maar valt ontzettend klein.
verpakking en kaartjes had ik al weg gegooid.
nu.kan ik er niks meer mee.
wel keurig verpakt en lief kaartje dat is top.
vrouw. graag.Hetty Zwarteveld
Beveelt aan
24 September 2026
H
Biddinghuizen
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi Hetty,
Bedankt voor je review! Dat is natuurlijk niet de bedoeling, graag los ik het voor je op. Ik heb je een mail gestuurd met informatie, zodat het in orde komt.
- Kim
10
Pakket persoonlijk gemaakt en snelle bezorging
Het pakket is persoonlijk gemaakt, goed verpakt in karton en snelle bezorging.
Beveelt aan
24 September 2026
Erna
Heemserveen
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi Erna,
Super leuk om te horen dat de persoonlijke touch is opgevallen! Veel plezier van je leuke bestelling.
- Kim
10
Goede service
Snelle levering met een persoonlijke boodschap erbij.
Beveelt aan
24 September 2026
Evelien
Harderwijk
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi Evelien,
Wat leuk om te horen dat de persoonlijke touch is opgevallen! Bedankt voor je mooie review.
- Kim
8
Fijne webshop
Fijne website met grote variatie aan kleding en merken. Snelle levering
Beveelt aan
22 September 2026
Desiré
Roermond
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi Desiré,
Wat leuk om te lezen & bedankt voor je mooie review!
- Kim
10
Zeer tevreden, snelle levering en goede communicatie
Zeer tevreden
Snelle levering en goede communicatie
Beveelt aan
21 September 2026
Ghilaine
Essen
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi Ghilaine,
Bedankt voor je mooie review & veel plezier van je leuke bestelling!
- Kim
10
Snel, mooie verpakking en een goed product
Een goede eerste ervaring
Beveelt aan
20 September 2026
Nel
Zaandam
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi Nel,
Wat leuk dat onze gepersonaliseerde verpakking je is opgevallen! Bedankt voor het achterlaten van je review en veel plezier van je bestelling.
- Myrthe
10
Snelle levering. Goed, mooi en stevig verpakt
Duidelijke website.
Beveelt niet aan
19 September 2026
Marian
Enter
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi Marian,
Wat leuk om je review te lezen, bedankt voor het achterlaten en veel plezier van je nieuwe item!
- Myrthe
8
Alles goed
Snel en goed geleverd
Beveelt aan
19 September 2026
Corry
Zundert
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi,
Wat fijn om te horen! Super dat alles snel en netjes bij je is aangekomen. Bedankt voor je mooie review!
- Amber
10
Alles keurig verpakt, op tijd super blij mee!
Voor het eerst een bestelling geplaatst via internet bij modehuis Ballegooyen. Super goed bevallen! Echt een aanrader.
Beveelt aan
17 September 2026
Sientje
Oosteind
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi,
Wat ontzettend leuk om te lezen! Fijn dat je eerste online bestelling bij ons zo goed is bevallen. Bedankt voor je mooie review en hopelijk mogen we je snel weer blij maken met een mooie bestelling!
- Amber
10
Correct geleverd
Mijn vragen over het product werden netjes beantwoord. Geleverd binnen afgesproken tijd
Netjes verpakt.
Van harte aanbevolen
Beveelt aan
16 September 2026
Henny
Renswoude
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi,
Wat leuk om te lezen! Fijn dat we je vragen goed konden beantwoorden en dat alles netjes en op tijd bij je is aangekomen. Bedankt voor je mooie review en aanbeveling, daar worden we blij van!
- Amber
10
Mooie kleding, fijne site, goede communicatie
Ik had een vraag na een online bestelling, werd zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Artikel werd vlot geleverd, prima service!
Beveelt aan
15 September 2026
Nancy
Steenbergen
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi,
Wat leuk om te lezen! Fijn dat we je telefonisch goed konden helpen en dat je bestelling daarna ook snel bij je in huis was. Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog een keer terug op onze webshop.
- Amber
5
bestelling niet ontvangen
bestelling niet ontvangen, systeem klopte niet van winkel en online en daardoor bestelling niet ontvangen, bij elkaar andere halve week verder, met bestellen reactie en geld terug
Beveelt aan
15 September 2026
Wilma
Beugen
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi,
Wat ontzettend vervelend dat je bestelling door een fout in onze voorraad niet geleverd kon worden. We begrijpen heel goed dat het frustrerend is wanneer je bestelling niet aankomt en je vervolgens zo lang op een oplossing moet wachten. Helaas kan het na het annuleren van een bestelling nog tot 5 werkdagen duren voordat het bedrag weer op je rekening staat. Hierdoor kan het totaal inderdaad best lang duren, en dat is natuurlijk niet de ervaring die we je willen geven. Onze excuses hiervoor en bedankt voor je geduld!
- Amber
2
HeelOnprettig
Aangezien de broek niet voldeed aan mijn verwachtingen, wilde ik deze terug sturen. Daar bleken ruim €5 retour verzendkosten mee gemoeid te zijn.
Veel te hoog m.i. en ik zal daarom nooit meer daar iets online bestellen.
Beveelt niet aan
14 September 2026
Danielle
Erp
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi,
Wat jammer om te lezen dat de broek niet helemaal aan je verwachtingen voldeed en dat de retourkosten voor jou als te hoog zijn ervaren. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn, zeker wanneer een bestelling niet helemaal naar wens is. Onze retourkosten zijn vooraf terug te vinden op onze website, maar we nemen je feedback hierover zeker mee. We vinden het uiteraard jammer dat je hierdoor hebt besloten niet meer online bij ons te bestellen.
- Amber
10
Super goed
Snel en keurig verzonden door Kim bedankt Kim
Beveelt aan
10 September 2026
Jolanda
Holten
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi,
Leuk om te horen dat je onze service fijn hebt ervaren. We zien je graag nog een keer op onze webshop!
- Amber
9
Heel fijn!
Leuke websop, en snelle levering. Ook mooi en netjes ingepakt met een aardig kaartje erbij. Ik ga zeker vaker kijken.
Beveelt aan
10 September 2026
Do
's-Gravenhage
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi,
Leuk om te horen dat de persoonlijke touch is opgevallen! Veel plezier van je leuke bestelling.
- Kim
10
Snelle service
Een leuke overzichtelijke online site.
Het bestelde artikel was zeer snel en netjes geleverd. Een zeer betrouwbare online site!
Beveelt aan
10 September 2026
Christine
TIENEN
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi Christine,
Fijn om te horen dat je de webshop als fijn ervaart! Bedankt voor je mooie review.
- Kim
10
Keurige levering
Product is snel geleverd. Netjes verpakt.
Ik ben zeer tevreden!
Beveelt aan
9 September 2026
Ine
Vlijmen
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi Ine,
Bedankt voor je mooie review! En veel plezier van je nieuwe pantalon.
- Kim
6
Wacht nog af
Ontvangst heel snel. Moest ze helaas terug sturen Te smal voor mijn voet. Heb geen retourontvang gekregen dus ook nog geen geld terug. Hopelijk kunnen we het snel afhandelem
Beveelt aan
8 September 2026
E
Ossendrecht
Reactie van Ballegooyen Modes
Hi,
Bedankt voor je review! Ik zie in de T&T dat je pakket gister bij ons retour is bezorgd. Wegens drukte bij DPD is je retour later aangekomen dan normaal. We doen ons uiterste best om je pakket zo snel mogelijk retour te verwerken.
Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd!
- Kim
Review overzicht
Positief sentiment94%
Gli utenti lodano la consegna rapida e l'imballaggio accurato. Il tocco personale, come una nota scritta a mano, è spesso evidente. Complessivamente l'esperienza è descritta come affidabile con un servizio clienti disponibile.
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.