Laden reviews...
Laden reviews...
262 recensioni negli ultimi 12 mesi
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Gli utenti lodano la consegna rapida e l'imballaggio accurato. Il tocco personale, come una nota scritta a mano, è spesso evidente. Complessivamente l'esperienza è descritta come affidabile con un servizio clienti disponibile.
Leuke betaalbare outfit voor een bruiloft
Beveelt aan
25 June 2026
Karin
Tilburg
heel snel verzonden mijn pakje Heel vriendelijk personeel Top aanrader
Beveelt aan
24 June 2026
Angeline
Oudheusden
Mooie kleding, snel geleverd. Ga hier zeker vaker bestellen
Beveelt aan
23 June 2026
Marie Jose
Burgh-Haamstede
Zowel de bestelling en levering verliepen heel soepel. Leuk de persoonlijke touch aan het pakket
Beveelt aan
19 June 2026
Astrid
Amersfoort
Ik kom al jaren bij Ballegooyen in de winkel . Nu kon ik niet weg en heb ik besteld. Super gegaan.
Beveelt aan
18 June 2026
Bea
Oosterhout
Snelle levering, mooi verpakt en leuke persoonlijke touch
Beveelt aan
18 June 2026
Mimi
Soest
Hele mooie ruime winkel met veel merken. Je wordt er goed en vriendelijk geholpen.
Beveelt aan
17 June 2026
Jaco
Amersfoort
Mijn ervaringen zijn alleen maar positief. Een duidelijk bestelproces en bij vragen krijg je een “echte” medewerker aan de lijn die meedenkt en oplossingen aandraagt. Too
Beveelt aan
17 June 2026
Ida
Warnsveld
Prettige website en het kledingstuk was goed ingepakt en heel snel verzonden.
Beveelt aan
16 June 2026
Marloes
Leiden
Kom er zeker eens terug
Beveelt aan
13 June 2026
A
Made
Snel en geen verzendkosten, top!!
Beveelt aan
12 June 2026
M
DONGEN
Hi,
Bedankt voor je mooie review &
veel plezier van je leuke bestelling!
- Kim
Zeer tevreden! Mooie winkel met super behulpzaam petsoneel! Absolute aanrader.
Beveelt aan
11 June 2026
Angeli
Drunen
Hi Angeli,
Bedankt voor je mooie review &
fijn om te horen dat je een leuke ervaring hebt gehad in de winkel.
- Kim
Heel blij mee
Beveelt aan
11 June 2026
Miranda
Best
Hi Miranda,
Bedankt voor je mooie review &
veel draagplezier van je nieuwe pantalon!
- Kim
Mooi ingepakt, respect voor andermans zaken en snelle service … top!!!
Beveelt aan
9 June 2026
Nadine
Maaseik
Hi Nadine,
Bedankt voor je mooie review!
Veel plezier van je nieuwe jurk.
- Kim
Voor verjaardag besteld, volgende dag al bezorgd. Oorbellen mooi ingepakt in vloeipapier en kadopapier. Met een persoonlijk geschreven kaartje. Leuk.
Beveelt aan
7 June 2026
Annemieke
Hilversum
Hi Annemieke,
Super leuk om te horen dat de persoonlijke touch is opgevallen!
Bedankt voor je mooie review.
- Kim
Wij zijn tevreden !
Beveelt aan
5 June 2026
Mia
Meerhout
Hi Mia,
Bedankt voor je mooie review!
Geniet van je leuke bestelling.
- Kim
Mooi product, keurig verpakt, snelle bezorging.
Beveelt aan
4 June 2026
Hanneke
Elshout
Hi Hanneke,
Bedankt voor je mooie review &
veel plezier van je leuke bestelling!
- Kim
Snelle verzending, echt heel fijn! Ook nog met een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij in, super leuk!
Beveelt aan
4 June 2026
Femmieke
Genemuiden
Hi Femmieke,
Bedankt voor je mooie review &
super leuk dat de persoonlijke touch is opgevallen!
- Kim
Snel verzonden en netjes verpakt met persoonlijke boodschap. Goede communicatie.
Beveelt aan
2 June 2026
Claire
Middenbeemster
Hi Claire,
Bedankt voor je mooie review!
Veel plezier van je leuke bestelling.
- Kim
Bestelling snel ontvangen, keurig verpakt en gepersonaliseerd. Leuk!
Beveelt aan
2 June 2026
Jose
Hippolytushoef
Hi Jose,
Leuk om te horen dat het persoonlijk kaartje opgevallen is!
Bedankt voor je mooie review.
- Kim
Goede ervaring, ook keuk van de persoonlijke note erbij! Dat doet zeker goed! Super blij met de broek !!! Groet Mieke
Beveelt aan
1 June 2026
Mieke
Vlaardingen
Hi Mieke,
Leuk om te horen dat de persoonlijke touch is opgevallen!
Toffe broek heb je gescoord, veel plezier ervan.
- Kim
Tevreden
Beveelt aan
1 June 2026
TCM
Schiedam
Hi,
Bedankt voor je mooie review!
Veel plezier van je leuke bestelling.
- Kim
Snel geleverd keurig ingepakt
Beveelt aan
30 May 2026
W
Vianen
Hi,
Bedankt voor je mooie review &
fijn om te horen dat je pakket snel geleverd is!
- Kim
Geweldige service, heel persoonlijk
Beveelt aan
30 May 2026
Wilma
SPRANG-CAPELLE
Hi Wilma,
Leuk om te horen dat de persoonlijke touch is opgevallen!
Bedankt voor je mooie review.
- Kim
pakketje super netjes ingepakt en een snelle service
Beveelt aan
29 May 2026
marlies
Reuver
Hi Marlies,
Bedankt voor je mooie review!
Veel draagplezier van je nieuwe pantalon.
- Kim
Molenkade 25
4271 AE Dussen
Branch
Clothing, Fashion
Specializations
Clothing, Fashion
Overige bedrijven