Filters

10

Mooie winkel, vriendelijk personeel

Hele mooie ruime winkel met veel merken. Je wordt er goed en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie winkel, vriendelijk personeel

Hele mooie ruime winkel met veel merken. Je wordt er goed en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie winkel, vriendelijk personeel

Hele mooie ruime winkel met veel merken. Je wordt er goed en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie winkel, vriendelijk personeel

Hele mooie ruime winkel met veel merken. Je wordt er goed en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, ook bij vragen

Mijn ervaringen zijn alleen maar positief. Een duidelijk bestelproces en bij vragen krijg je een “echte” medewerker aan de lijn die meedenkt en oplossingen aandraagt. Too

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel verzonden en goed ingepakt

Prettige website en het kledingstuk was goed ingepakt en heel snel verzonden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fine webshop

Kom er zeker eens terug

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel

Snel en geen verzendkosten, top!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel en correct behandelf

Zeer tevreden! Mooie winkel met super behulpzaam petsoneel! Absolute aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super fijn en snel

Heel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Mooi ingepakt, respect voor andermans zaken en snelle service … top!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering MyJewellery oorbellen

Voor verjaardag besteld, volgende dag al bezorgd. Oorbellen mooi ingepakt in vloeipapier en kadopapier. Met een persoonlijk geschreven kaartje. Leuk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle levering

Wij zijn tevreden !

  • Aanbevelen? Ja
10

Geheel tevreden

Mooi product, keurig verpakt, snelle bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super fijn!

Snelle verzending, echt heel fijn! Ook nog met een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij in, super leuk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Snel verzonden en netjes verpakt met persoonlijke boodschap. Goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en netjes geleverd

Bestelling snel ontvangen, keurig verpakt en gepersonaliseerd. Leuk!

  • Aanbevelen? Ja
8

.monari palazzo broek

Goede ervaring, ook keuk van de persoonlijke note erbij! Dat doet zeker goed! Super blij met de broek !!! Groet Mieke

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bezorging, keurig ingepakt

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig ingepakt en snel geleverd

Snel geleverd keurig ingepakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel veel keuze

Geweldige service, heel persoonlijk

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

pakketje super netjes ingepakt en een snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden over alles!

Mijn eerste bestelling gedaan en deze winkel snapt wat klantgerichtheid is! Dikke pluim voor jullie

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi verpakt, snel geleverd

Broek zoals omschreven op de website, mooi persoonlijk verpakt en snel geleverd. Blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte afwikkeling van de bestelling/retourzending!

Na het plaatsen vd bestelling werd deze snel verzonden en door de vervoerder bezorgd. Door een onjuiste inschatting van mijn kant qua maatvoering moest ik helaas 1 artikel retourneren......ook dit werd snel en adequaat afgehandeld! Een betrouwbare zaak die ik zeker aanbeveel!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Molenkade 25

4271 AE Dussen

0416-391230

[email protected]

Over Ballegooyen Modes

-

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.