Snelle verzending. En een pakketje met een persoonlijk briefje. Erg leuk

Leuk pakket, mooie trui

Jullie hebben een prachtige winkel, waar ik eigenlijk al veel te lang niet meer geweest ben. Nu wel een hele mooie trui bij jullie besteld via de website. Ik miste wel een duidelijke productomschrijving en ik zie graag wat meer productfoto's ipv de standaard afbeelding. Mijn trui heb ik snel ontvangen. Super leuk ingepakt. Nette doos, trui nog extra in papier ingepakt en een persoonlijk geschreven kaartje toegevoegd met iets leuks en iets lekkers erbij.

Mooi pakketje, vlot geleverd!

Netjes ingepakt met persoonlijk kaartje, blij mee!

Wat een leuke attentie: een handgeschreven kaartje en een cadeautje. Het geeft toch net dat persoonlijke gebaar aan je bestelling. Heel fijn, dank hiervoor.

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent! Bedankt voor je reactie. - Manon

Fijne ervaring om je pakket zo goed verzorgd thuis te mogen ontvangen.

Hi Yvonne, Goed om te horen! - Manon

Uitstekend!

Een handgeschreven kaartje en een cadeautje geeft toch net die personal touch aan je bestelling.

Hi, Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met de service. -Manon

Heel leuk!!

Voelt echt als een cadeautje toen mijn bestelling binnen kwam. Vooral een persoonlijk berichtje vond ik echt een leuke toevoeging

Hi Wat leuk om te horen Wanda. Veel plezier van je nieuwe item. - Manon

Is geen pakketje maar een cadeautje!!

Erg goed

Hi Hanny, Leuk om te horen! Bedankt voor je reactie. - Manon

Super vriendeljjk en snel . Goec advies

Vriendelijk en goed advies en snelle en persoonlijke reactie

Hi Marion, Leuk om te horen, bedankt voor je lieve reactie. - Manon

Feest

Mijn eerste bestelling binnen gekregen van jullie. Wat een feestje om van jullie een pakketje te mogen ontvangen.

Hi Sylvie, Wat een leuke reactie heb je achtergelaten. Bedankt! - Manon

Helemaal prima!

Mijn trui werd snel en keurig verpakt geleverd. Leuk ook dat er een handgeschreven briefje en kleine attentie bij zaten. Dat maakt online shoppen een stukje persoonlijker. Het was mijn eerste bestelling, maar zeer waarschijnlijk niet de laatste.

Hi Evelien, Fijn dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel. - Manon

snelle levering en leuke attentie

Mijn eerste aankoop bij Ballegooyen was een goede ervaring. De broek die ik bestelde is prachtig en zat gelijk goed. Bovendien zat er een alleraardigst handgeschreven briefje en attentie bij. Dat alles bij elkaar maakte het een leuke aankoop...

Hi Judith, Wat leuk dat je de eerste aankoop bij ons zo positief hebt ervaren! Bedankt voor je review en hopelijk tot een volgende keer :) - Jesse

Mooi verpakt met heel leuk presentje en persoonlijke tekst. Erg leuk!

Hi Corry, Leuk om te horen alles naar wens is geweest! :) - Jesse

Fijne webshop

Super leuk pakketje met persoonlijke noot en presentje! Helaas was de broek te groot en heb ik mijn bestelling geretourneerd. Ook dit was makkelijk en netjes afgehandeld!

Hi Barbara, Jammer dat de broek te groot was, maar fijn om te horen dat alles goed is bevallen! - Jesse

Zeer goede service

Mooie blouse besteld in de webshop zeer snelle levering leuke kleine attentie erbij van studio Anneloes (merk van de blouse ) en een leuk kaartje van Myrthe.

Hi Marie-Eve, Fijn om te horen, graag tot een volgende keer! - Jesse

oed verzorgd

prettig winkelen bij jullie

Hi Carla, Wat goed om te horen, bedankt voor je review! - Jesse

Super tevreden

Snelle levering! En vooral het persoonlijke hand geschreven was erg leuk. Dat maakt online shoppen een stuk leuker

Hi Diane, Wat leuk dat je een review hebt geschreven, fijn dat alles zo goed is bevallen! - Jesse

Super!!!!!!!!

Vooral het handgeschreven kaartje en een leuk extraatje !!! Zeker een aanrader.

Hi, Bedankt voor je leuke review! Super om te horen :) - Jesse

Super, top service.

Mijn bestelling kwam perfect binnen, netjes, mooi verpakt, een klein presentje en een geschreven kaartje, echt heel persoonlijk.

Hi Debby, Hartstikke bedankt voor de lieve review! - Jesse

Persoonlijke aanpak en snelle levering!

Wat leuk om van Ballegooyen een kaartje bij de levering te krijgen met een persoonlijke boodschap! Ik ga zeker nog eens bestellen!

Hi Mitza, En wat leuk om te horen dat je bij ons terug wilt komen, tot de volgende keer! - Jesse

Alles keurig op tijd en netjes verpakt!

Mijn bestelling ontving precies volgens toegezegde levertijd. In een mooie verpakking met aardig kaartje erbij.

Hi Sophie, Dat is top! Bedankt voor je review :) - Jesse

Top winkel!

Fijn personeel en mooie collectie!

Hi Thea, Wat leuk om te horen, tot snel weer! - Jesse

Prima en duidelijk

Snel en duidelijk gevonden op de site, mooie aanbiedingen. Zal zeker mijn volgende blouse weer bij jullie doen. Groet John Hoekman

Hi John, Bedankt voor je beoordeling. Wat leuk om te horen dat je de volgende keer weer bij ons terugkomt! - Jesse

Snel, goed verpakt en persoonlijk bericht

Ik had een verkeerde maat besteld en kreeg in het volgende pakketje een persoonlijk kaartje dat de maat nu hopelijk beter zou zijn. Dat vond zo attent. Verder waren de pakketjes er heel snel en ziet het er zorgvuldig ingepakt uit.

Hi Lien, Goed om te horen dat alles is bevallen. We zien je graag terug in onze webshop! - Jesse

Wat een service!

Ik had een verkeerd adres opgegeven, geen probleem ze hebben het zo snel mogelijk opnieuw verzonden.

Hi Angela, Wat fijn om te horen dat onze service je zo goed is bevallen. We zien je graag terug in onze webshop! - Jesse