Doet wij zij beloven

uitstekend !!!

Hi Kees, Wat fijn om je enthousiaste beoordeling te lezen. Bedankt voor het achterlaten en veel plezier van de PME Legend jeans! - Mabel

blouse label dot, was niet wat ik wilde graag snel gejd terug J,A,Jutte

het bedrijf is perfect snelle levering

Hi mevrouw Jutte, Wat fijn om je enthousiaste beoordeling te lezen. Bedankt voor het achterlaten en veel plezier van de leuke blouse! - Mabel

Klantvriendelijk

Bestelling kwam netjes op tijd en was met track & trace te volgen. Netjes verpakt in een originele doos met een persoonlijke noot erbij. Super klantvriendelijk.

Hi Claudia, Wat fijn dat je een prettige shopervaring hebt gehad. Bedankt voor je mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer! - Mabel

Mooi ingepakt, persoonlijk kaartje erbij en handgeschreven mijn naam op de doos, echt super leuk!!!!

Hi Carolien, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van het t-shirt! - Mabel

Prima verpakt! Leuk kaartje erbij met een handgeschreven bedankje! Snoepje erbij! Dus mijn ervaring is vol lof!

Hi Margaret, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de NUKUS blouse! - Mabel

Snel, mooi ingepakt, geen verzendkosten. Gewoon perfect.

Hi Mirka, Wat fijn dat je een prettige shopervaring hebt gehad. Bedankt voor je mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer! - Mabel

Klantvriendelijk, kwaliteit en service.

Snelle levering, mooi product met een persoonlijk kaartje erbij, ontzettend leuk!

Hi Marjon, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van het Geisha vest! - Mabel

PRIma en snel

Prima en snel leuk de handgeschreven bedank kaart

Hi Mo, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de Geisha blouse! - Mabel

Telefonisch contact gehad, prima maat advies gekregen en snelle levering!

Hi Astrid, Wat fijn dat je een prettige shopervaring hebt gehad. Bedankt voor je mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer! - Mabel

Keurig en snel geleverd.

Hi Nicole, Wat fijn om je enthousiaste beoordeling te lezen. Bedankt voor het achterlaten en veel plezier van het Co'Couture blousje! - Mabel

Snel, kwalitatief prima, keurig verpakt

Mooie rok waar je de kwaliteit vanaf ziet! Ook de tool om je maat te berekenen klopte precies!

Hi Truus, Wat leuk om te horen dat je zo goed geslaagd bent. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de mooie rok! - Mabel

Supersnel, correct en persoonlijk

In de namiddag besteld en de dag nadien in de voormiddag geleverd. Goed en persoonlijk verpakt én met een handgeschreven briefje erbij. Zélfs voor een kleine aankoop.

Hi Ann, Wat fijn om je enthousiaste beoordeling te lezen. Bedankt voor het achterlaten en veel plezier van de sjaal! - Mabel

snelle levering met leuk handgeschreven kaartje erbij!

snelle levering met leuk handgeschreven kaartje erbij!

Hi Marian, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de Summum pantalon! - Mabel

Snelle service…, netjes en persoonlijk verpakt.

Hi Miranda, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de pantalon! - Mabel

Heel goed!

Super snelle afhandeling! Ook met retour zeer correct!

Hi Willie, Wat fijn dat je een prettige shopervaring hebt gehad. Bedankt voor je mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer! - Mabel

Wat een goeie service , heel snel geregeld dat de jurk geruild werd super bedankt.

Hi Willy, Wat fijn dat je een prettige shopervaring hebt gehad. Bedankt voor je mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer! - Mabel

Perfecte service

Prachtige top mooi verpakt vriendelijk kaartje erbij! Helaas retour omdat kleur niet pastte bij rok waar ik hem op wilde keurig afgehandeld fijne zaak!!

Hi Ingrid, Wat fijn dat je een prettige shopervaring hebt gehad. Bedankt voor je mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer! - Mabel

Heel leuk dat er een persoonlijk kaartje bij mijn bestelling zat!

Hi Olga, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de Florèz jeans! - Mabel

Ouderwets goede service!

Pro-actieve communicatie en top service!

Hi Mark, Wat leuk om deze review te lezen! Bedankt voor het achterlaten en veel plezier van de items. - Mabel

Fijne webshop. Leuke trui gekocht van Studio Anneloes.

Hi Jenny, Wat fijn om je enthousiaste beoordeling te lezen. Bedankt voor het achterlaten en veel plezier van de leuke trui! - Mabel

Top service!

Duidelijk mailverkeer over status bestelling. Netjes verpakt, doet toch leuk aan als je voornaam groot op de doos staat;) Ook in de verpakking nog een persoonlijk kaartje…ik hou er van. En niet minder belangrijk: heeel blij met mijn nieuwe aankoop!!!

Hi Sandra, Wat fijn dat je een prettige shopervaring hebt gehad. Bedankt voor je mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer! - Mabel

Erg tevreden was netjes ingepakt

Hi Maria, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de Blazer! - Mabel

Verrast door zoveel vriendelijkheid

Ik shop heel veel online en heb dus veel ervaring. Ballegooyen wist mij te verrassen door de snelheid van verzenden en vriendelijkheid in de communicatie. Super!

Hi Heidi, Wat fijn om je enthousiaste beoordeling te lezen. Bedankt voor het achterlaten en veel plezier van de jeans! - Mabel

Klantvriendelijk

Mooie items, snelle levering en persoonlijke touch.

Hi Maartje, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de items! - Mabel

Alleen maar positief

Mijn eerste ervaring met Ballegooyen is uiterst positef. Ik had een verkeerde maat besteld, even een belletje gedaan, kreeg een dame aan de telefoon die meteen een retourformulier stuurde. Het stuk geretourneerd en vandaag al bericht dat de kleinere maat onderweg is. Dit nodigt uit tot vaker hier bestellen.

Hi Hannie, Wat leuk om je enthousiaste review te lezen! Hopelijk tot een volgende keer en veel plezier van de broek! - Mabel