Maandag besteld dinsdag in huis. Met een persoonlijk briefje erbij.. geweldig

Hi Korina, Wat fijn dat het pakket snel bezorgd was. Nog veel plezier van de leuke Summum jeans! - Kim

Voor het eerst via de site bij jullie een aankoop gedaan. Met veel aandacht en zorg ingepakt en verzonden. Zeer gewaardeerd een persoonlijk bericht op een kaartje.

Hi Willy, Bedankt voor de mooie beoordeling & wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen! - Kim

Mooie jumpsuit!! Snelle bezorging en een leuk kaartje erbij.

Hi Selina, Wat fijn dat je een goede ervaring hebt op onze webshop! Nog veel draagplezier van de Sisters Point jumpsuit. - Kim

Correct en zeer verzorgd ingepakt , super !

Voor herhaling vatbaar !

Hi Martine, Bedankt voor de mooie beoordeling! We zien je graag nog een keer terug op onze webshop. Veel plezier van het leuke YAYA item! - Kim

Super service!!

Vlotte afhandeen levering, met persoonlijk tintje!

Hi Marga, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen en nogmaals veel plezier van de Sisters Point blouse! - Kim

Kan niet beter

Hele goede ervaring! Fijn bestelsysteem, vlotte verzending en levering. Mooi verpakt met een persoonlijke touch!

Hi Ingrid, Wat fijn dat je alles goed ervaren hebt! Veel draagplezier van de leuke Sisters Point blouse! - Kim

Top Service!

Snelle reactie per mail op mijn vragen en dezelfde dag nog mijn bestelling verstuurd! Top Service!!

Hi Silvia, Bedankt voor de mooie beoordeling! Veel plezier van de leuke Tango slippers! - Kim

Super service & snelle levering

Hi Sandra, Bedankt voor je mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je een fijne ervaring bij ons hebt gehad! En nogmaals, veel plezier van je Freebird jumpsuit! - Amber

Positief

Alles keurig verzorgd en op tijd

Hi Trudy, Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad! Veel plezier van je Neo Noir blouse! - Amber

Ruim assortiment, snelle levering

Bestelling is snel geleverd en keurig verpakt.

Hi Colinda, Bedankt voor je positieve beoordeling! Super fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! En nogmaals, veel plezier van je YAYA top! - Amber

Top service!

Klantvriendelijk. Product zoals omschreven. Artikel netjes verpakt. Supersnelle verzending zonder verzendkosten! Kortom een zeer goede ervaring met deze webwinkel!

Hi Sadia, Bedankt voor je mooie review! Super fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Veel plezier met je nieuwe item! - Kim

xx

snel, correct, vriendelijk

Hi Margot, Bedankt voor je mooie review! Super fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. - Kim

Snelle service!

Snelle levering, goede kwaliteit

Hi Conny, Bedankt voor je mooie review! Super fijn om te horen dat je een fijne ervaren hebt gehad. - Kim

Prachtig shirt, zorgvuldig ingepakt met een lief persoonlijk kaartje erbij. Heel blij mee.

Hi Yvonne, Super leuk dat de persoonlijke touch is opgevallen! Bedankt voor je mooie review en veel draagplezier met je nieuwe shirt. - Kim

Snel en netjes verpakt toegestuurd. Helaas was de maat niet goed zonder problemen teruggebracht en netjes afgewerkt

Hi Marion, Bedankt voor je mooie review! Jammer dat de maat niet goed zat, hopelijk zien wij je snel weer terug. - Kim

Heel netjes en verrassend

Netjes verzonden en een verrassend leuke attentie erbij. Voor herhaling vatbaar.

Hi Edith, Super leuk om te horen dat de persoonlijke touch is opgevallen! Bedankt voor je mooie review. - Kim

Prima snelle bezorging

Prima snelle bezorging

Hi Trudy, Super fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Bedankt voor je mooie review! - Kim

super

ik had ze slechte ervaring met DHL zij hebben het zeer goed opgelost

Hi Joke, Inderdaad erg vervelend dat het erg lang duurde en het pakket door DHL buiten in de regen was gezet. Alsnog fijn om te lezen dat we het goed op hebben kunnen lossen voor je! - Myrthe

Snel, mooi verpakt, persoonlijk.

Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen. Het artikel werd snel geleverd. Mooi verpakt en in een doosje met een persoonlijk bericht! Heel attent!

Hi Inge, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling! - Mabel

Zeer goede ervaring! 10 op 10

Hi Audrey, Wat super leuk om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad! Bedankt voor je mooie review. - Kim

Fijne, persoonlijke service + Mooie kleding

Fijne, persoonlijke service + Mooie kleding

Hi Roos, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van je nieuwe top! - Kim

Snel in huis, netjes verpakt

Moest een jasje hebben van yaya maar moest het snel hebben voor een bruiloft. Een andere winkel had het vuil opgestuurd dus moest even schakelen en deze webshop had precies dit jasje nog hangen. Had het zeer snel in huis en schoon. Gisteren al aangehad voor de bruiloft, top service. Ook het pakket was erg zorgvuldig ingepakt met een handgescheven kaartje erbij.

Hi Nancy, Wat ontzettend leuk om te lezen dat we je hebben kunnen helpen aan een mooi jasje voor een speciale dag. Dankjewel voor de leuke review en we zijn blij te lezen dat de persoonlijke touch is opgevallen! - Lisanne

Snel en persoonlijk

Broek snel verzonden. Nette verpakking. Bij gesloten een handgeschreven briefje en een rolletje snoep. Niet nodig wel attent! De broek was goed dus qua retouren geen recensie. Maar dat zal ook vast goed zitten... .

Hi Annemarie, Leuk om te lezen dat de persoonlijke touch is opgevallen, erg veel plezier met de mooie broek! - Lisanne

uitzonderlijk snelle en correcte levering

Fantastische pantalon ontvangen, gelijk 1 dag na bestelling. Mooi verpakt met persoonlijke aanhef op adres en een lekkere versnapering in de doos. Hartstikke blij mee!!

Hi Maria, Dankjewel voor je enthousiaste review, fijn om te lezen dat alles naar wens was. Veel plezier met de mooie pantalon! - Lisanne

Vlotte bestelling en dat handgeschreven briefje maakte het een cadeautje.

Hi Jacqueline, Wat leuk om te lezen dat onze persoonlijke touch is opgevallen en word gewaardeerd. Heel veel plezier met de leuke yaya top! - Lisanne

Bedrijfsgegevens

Molenkade 25

4271 AE Dussen

0416-391230

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.