Een super snelle en zorgvuldige levering.

Ik zou zo weer iets willen bestellen. Mijn pakketje werd de volgende dag al bezorgd. En het was als een cadeau ingepakt zo mooi met een persoonlijk geschreven kaartje erbij en nog een handige tip om mijn setje helemaal af te maken❣️ En niet onbelangrijk, alles paste precies goed.

Hi Leuk om te lezen dat je vaker bij ons zou willen bestellen! Bedankt voor je review. - Manon

Vlotte persoonlijke afwerking

Vlotte verwerking van de bestelling, heel klantgericht, wordt thuisbezorgd! Aardig kaartje erbij, dat doet goed.

Hoi Nellie, Wat leuk om jouw ervaring te lezen. Bedankt voor je beoordeling en veel plezier van jouw item(s) -Manon

Zeer goede en persoonlijke service!

Kleding is van mooie kwaliteit! Vlotte afwikkeling van de bestelling.

Hi Winanda, Bedankt voor je beoordeling en veel plezier van jouw nieuwe item(s) - Manon

Snel en netjes geregeld!

‘S-morgens een bestelling gedaan en einde van de middag werd de bestelling persoonlijk bezorgd.

Hi Annita, Bedankt voor je beoordeling en veel plezier van jouw bestelling - Manon

Keurig verzorgd, betrouwbaar.

Pakket snel ontvangen, netjes afgegeven door een vriendelijke dame, voelt goed. Mijn dank.

Hoi Hetty, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen, dat vinden wij leuk! Veel plezier van jouw bestelling. - Manon

Snelle service. Mooi en netjes verpakt. Erg leuk persoonlijke boodschap gr elly

Hoi Elly, Bedankt voor je beoordeling en veel plezier van je bestelling - Manon

Nog nooit zo'n snelle levering gehad.

Wat leuk om te horen Annie, veel plezier van de bestelling. - Manon

Snelle bezorging

Trui besteld, werd de volgende dag al, netjes in folie verpakt, bezorgd!

Leuk om te lezen! bedankt voor je beoordeling - Manon

Mooie blazer

Netjes verpakt met leuk persoonlijk briefje

Hoi Marianne, Bedankt voor je beoordeling en wat leuk om jouw ervaring te lezen! - Manon

Mijn bestelling is snel geleverd. Leuk dat er een kaartje bij zit om je te bedanken voor de bestelling De bestelling was netjes ingepakt.

Hee Saskia, Leuk om jouw ervaring te lezen! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. - Manon

top!!

Wat leuk dat er een handgeschreven persoonlijk berichtje bij de zending zat.

Hoi Liesbeth Leuk om jouw ervaring te lezen! Veel plezier van jouw bestelling. - Manon

S nelle levering

Netjes ingepakt aangekomen.

Hi Gerdy, Wat goed om te lezen dat het pakketje goed is aangekomen, veel plezier ervan! - Manon

Super snelle levering

Een persoonlijk berichtje waar ik veel plezier gewenst kreeg met mijn aankoop completeerde mijn tevreden gevoel.

Hoi Astrid, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, bedankt voor je mooie beoordeling. - Manon

super!!

mijn pakketje werd heel snel in een prachtige doos met een lief kaartje en een rolletje pepermunt bezorgd. helaas stond het door mij bestelde mij niet dus ik heb het geretourneerd maar ik zal zeker weer bestellen!

Hoi Angelique, Wat jammer dat de items die je besteld had niet helemaal waren waarop je had gehoopt. Hopelijk vindt je snel iets wat wel helemaal naar wens is! We zien je graag terug in onze webshop. - Manon

prima geregeld, keurig thuis bezorgd.

Binnen 2 uur was de bestelling afgegeven, keurig mooi verpakt niks op aan te merken.

Hi Barto, Goed om te lezen dat je zo bij bent met je pakketje, veel plezier ervan! - Manon

super geregeld!

Even op de website kijken. Bestellen en een dag later persoonlijk thuisbezorgd met een leuk kaartje erbij. Top zoals jullie dat regelen. Dat geeft een fijn gevoel bij de bestelling. De jas was ook nog precies naar verwachting.

Hoi Rianne, Wat fijn dat de jas helemaal naar wens is! Heel veel plezier ervan en bedankt voor je leuke reactie. - Manon

Snelle levering, leuke verpakking met vriendelijk kaartje erbij.

Hoi Peet Bedankt voor je leuke reactie en veel plezier van je nieuwe items. - Manon

Perfecte levering!

Snel geleverd, mooi ingepakt. Leuk persoonlijk geschreven kaartje erbij. Heel blij met m'n aankoop!

Hi, Wat leuk dat je zo blij bent met je aankoop! Veel plezier ervan. - Manon

Helemaal top!!

Dik tevreden, artikelen voldoen helemaal aan de verwachting. Snelle levering en keurig netjes ingepakt met een lief kaartje erbij. Waar een klein gebaar groot kan zijn. Bedankt.

Hoi Lea, Wat leuk om op deze manier jouw ervaring te lezen! Bedankt voor je mooie beoordeling - Manon

altijs correct

altijd perfecte levering, altijd op tijd binnen

Hoi Carla, Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Hopelijk tot snel. - Manon

Prima product in nette levering

Overhemd besteld. Snelle levering en goede communicatie. Niets te wensen. Was dik in orde, zelfs voorzien van een persoonlijk bijschrift.

Hoi Ton, Leuk om jouw ervaring te lezen! Bedankt voor je beoordeling en veel plezier van het overhemd. - Manon

Jas besteld, en werdt door Ballegooien snel thuis bezorgd

Hoi Diena, Leuke beoordeling heb je achtergelaten! Bedankt daarvoor, - Manon

Heel netjes

Het snel en netjes afgehandeld en ook een heel leuk geschreven kaartje erbij , ik ben heel blij met mijn aankoop en ga zeker vaker op de site kijken Gertjan

Hoi Gertjan, Leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop en dat we je vaker gaan terug zien! Bedankt voor je leuke beoordeling en hopelijk tot snel. - Manon

Duidelijke site

Persoonlijk briefje bij het pakket.

Hi, Goed om te lezen dat je de site duidelijk vindt! Bedankt voor je beoordeling en veel plezier van je nieuwe items. - Manon

Prima gedaan, maar jammer dat het niet anders kan.

Bezorging erg snel, alleen niet helemaal verzorgd op mijn adres achtergelaten, wat daarna prima bespreekbaar was.

Hoi Richard, Wat vervelend dat het pakketje niet goed is aangekomen. Gelukkig ben je tevreden met de oplossing die daarvoor is gegeven. Bedankt voor je beoordeling en veel plezier van je nieuwe items. - Manon