Mooi vest, goede service

Heel mooi en zacht vest van yaya gekocht. De verzending was snel. Goed verpakt. M.a.w. een aanbeveling

Perfect!

Snel verzonden, netjes verpakt met persoonlijke boodschap op de doos

Ik vind het zeer goed

Ik ben een zeer tevreden klant

Mooi assortiment, makkelijk bestellen & betalen, nette en zeer snelle verzending.

Ging helemaal top

Besteld en snel en netjes geleverd

Erg goed

Snel verzonden en netjes verpakt

Vaker hier besteld. Alles mooi en netjes verpakt. Snelle verzending...zeer blij mens

Snel en netjes verzonden

Altijd goed ,mooie webshop en zeker een mooie winkel . Bezoekje waard voor degene die de winkel niet kennen.

Wel goed

Ik hoop dat het achteraf betallen ook goed komt wat heb nu niks gekocht

Een goede ervaring

Goede nette en snelle verzorging en verzending

Prima service! Ik had de bestelling de volgende dag al in huis. Was keurig verpakt en er zat zelfs nog een kleine verrassing bij. Erg leuk!

Persoonlijke aandacht

Product was er snel en keurig verzorgd met een persoonlijk, vriendelijk briefje erin.

Fijne website, snelle levering!

Fijne website, hele snelle levering.

Alles prima!

Evenals de vorige keer een mooi pakketje met daarin keurig verpakt mijn bestelling, top!

Ik ben blij met de jas die ik heb gekocht. Kwaliteit!

Het is een mooie jas, in de goede maat. Er zat een heel vriendelijk kaartje bij. Kortom, voor mij is deze bestelling de eerste keer, maar niet de laatste.

Online besteld, snelle levering

Prima product, prompt geleverd. Heel vriendelijk.

Mooi vest volgende dag geleverd.

Uit een mooie collectie een winters Kyra vest gekozen De volgende dag keurig verpakt bezorgd. Ben er erg blij mee.

Super !

Prima site en makkelijk bestellen! Vlotte (gratis) levering. Had nieuwe Monari blouse elders gezien, maar daar moest ik verzendkosten betalen en dat vond ik niet terecht. Ben door gaan zoeken en vond dezelfde Monari blouse bij van Ballegooyen: dus daar besteld. Blij met de aankoop en levering via van Ballegooyen!

Heel fijn winkelen!

Vriendelijk te woord gestaan toen ik voor advies belde. Goede duidelijke website. Gemakkelijk bestellen en betalen. Op tijd geleverd en duidelijke communicatie. Mijn kledingstuk was heel mooi en persoonlijk verpakt. Altijd weer fijn om te zien dat er aandacht aan is besteed!❤️

Snel en mooi

Snelle service en mooie producten

Snelle levering, netjes ingepakt, kortom een aanrader om hier te bestellen!

Snel, mooi ingepakt, erg tevreden

Prima bedrijf. Alles klopt

Blij mee

Mooi shirt, goede kwaliteit.

Molenkade 25

4271 AE Dussen