Een feestje om je pakket te ontvangen

Snelle bezorging en leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje.

Hi Carola, Leuk dat het pakket zo positief is ontvangen! - Jesse

Snel en vriendelijke verwerking.

Hi Ans, Fijn om te horen dat alles goed is bevallen, bedankt voor je review! - Jesse

Netjes

Bestelling heel netjes verpakt ontvangen en heel persoonlijk. Heel prettig online winkelen op deze manier.

Hi Peter, Super om te horen, bedankt voor je review! - Jesse

Mooie collecties en fijn personeel!

Mooie collecties en fijn personeel!

Hi Thea, Wat fijn om te horen, dankjewel! - Jesse

Het jurkje was in de aanbieding voor de helft. Ik had het net voor het weekend besteld en het werd na het weekend bezorgd. Een mooie doos met daarin het jurkje netjes ingepakt en een heel leuk persoonlijk handgeschreven kaartje en een rol pepermuntjes erbij. Erg lief en attent!

Hi Tahnee, Bedankt voor je bericht, leuk om te horen dat alles zo goed is bevallen :) - Jesse

Persoonlijk

Mijn bestelling was heel snel binnen en écht keurig ingepakt en er zat ook nog eens een persoonlijk kaartje bij. Dát laatste vond ik écht zo leuk!

Hi Judith, Wat fijn dat het zo goed bevallen is! Leuk dat je de moeite hebt genomen om zo'n leuk bericht achter te laten :) - Jesse

Uitstekende persoonlijke service

Pakketje kwam mooi op tijd met een persoonlijk briefje erbij. Product was netjes ingepakt.

Hi Bas, Goed om te horen dat alles naar wens was, graag tot ziens! - Jesse

Super snelle verzending

Heb gebeld naar De winkel super vriendelijk personeel Jas was op voorradig was helaas net voor weekend Andes was de de jas volgende dag al in huis geweest

Hi Leon, Fijn dat het goed is bevallen, we streven er inderdaad na om je bestelling de volgende dag bij je thuis te bezorgen! - Jesse

Prima en vlotte levering!

Leuk, dat er een persoonlijk geschreven kaartje bij de verzending was.

Hi Karin, Bedankt voor je bericht, leuk om te horen! - Jesse

Super !

Voor mij de eerste bestelling maar hele snelle levering, verpakt als een cadeautje en ook nog een persoonlijk kaartje erbij !!!

Hi Chantal, Super dat alles zo goed is bevallen, graag tot een volgende keer! - Jesse

Snelle levering! Kledingstuk in prima staat. Werd geleverd met een leuk kaartje erbij :).

Hi Greet, Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je er blij mee bent :) - Jesse

Snelle en correcte levering. Ik had een riem besteld in de sale en die werd de volgende ochtend al bezorgd. Heel zorgvuldig verpakt en met een persoonlijke boodschap erbij. Ik heb ook nog telefonisch contact gehad over een product en hierbij kreeg ik een medewerkster aan de lijn, die mij vriendelijk te woord stond.

Hi Anna, Wat fijn dat de riem zo snel in huis was! Bedankt voor je review en graag tot ziens :) - Jesse

Klantgerichte organisatie

Goede productkeuze en evenzo afprijzingen en een "persoonlijke touch" als bedankje voor de aankoop. Komt erg betrokken over. Bedankt!

Hi Peter, Wat leuk om te horen dat je het zo hebt ervaren, zo staan wij er namelijk ook in! Bedankt voor je review :) - Jesse

Betrouwbaar, snel, mooi en goed verpakt

Hi Emmy, Dat is precies waar we naar streven, bedankt voor je review! - Jesse

Mooie kleding

Hi Willy, Bedankt voor je review, daar worden we blij van! - Jesse

alles perfect

je wordt altijd perfect geholpen, en als ik vraag in de winkel om even zelf rond te mogen kijken maken ze er nooit een probleem van

Hi Carla, We zijn blij om dat te horen, graag tot ziens in Dussen! - Jesse

super goed

goede prijs, snel geleverd, leuk briefje erbij en mooi verpakt, wat wil je nog meer!

Hi, Super om te horen, dankjewel! - Jesse

SUPER

Snel en prima ontvangen, netjes verpakt en een leuk persoonlijk berichtje erbij. Zeer tevreden, graag tot de volgende keer.

Hi Mieke, Wij zien jou ook graag terug :) Veel plezier van je aankoop! - Jesse

Top service met een persoonlijke boodschap

Hi Martijn, Bedankt voor je review en graag tot ziens! - Jesse

Heel tevreden

Bestelling werd snel geleverd met een aardig persoonlijk kaartje erbij. Product zoals verwacht.

Hi Maartje, Goed om te horen dat alles goed is bevallen, graag tot ziens! - Jesse

Top service!

Besteld via internet. Duidelijke productinformatie en vlot thuisbezorgd. Zat heel netjes verpakt bij aankomst met daarbij een persoonlijk kaartje. Maakt het toch net even wat leuker. Tipje nog: ik kreeg geen verzendinformatie.

Hi Matthijs, Goed om te horen dat het pakketje goed is bevallen! Excuses dat de verzendinformatie ontbrak, deze wordt normaliter automatisch verzonden maar door een IT storing was dat deze week niet het geval. Hopelijk tot ziens :) - Jesse

Snelle levering, duidelijke site!

Snel had ik gevonden wat ik hebben wilde! En dan werd het ook nog eens snel geleverd! Dank!

Hi Jorgen, Goed dat alles zo snel verliep, dat horen we graag! - Jesse

Goede service snelle verzending

Hi Brigitte, Bedankt voor je beoordeling, fijn om te horen! - Jesse

Snelle persoonlijke behandeling

Heel snel, goede afhandeling en prima service.

Hi Marjolein, Kijk, daar doen we het voor. Dankjewel! - Jesse

Snel en persoonlijk

Snelle levering, netjes verpakt in een mooie doos met leuke quote. En een persoonlijk kaartje. Ga zeker daar de volgende keer nog wat bestellen!

Hi Sabine, Leuk om te horen dat het kaartje zo goed is bevallen, graag tot ziens! - Jesse