snelle levering en klantvriendelijk

Maken van pakketje een persoonlijke ervaring

Hi Diana, Wat fijn om je enthousiaste beoordeling te lezen. Bedankt voor het achterlaten en veel plezier van het leuke pak! - Mabel

Snel geleverd, mooie kleding.

Hi Rianne, Wat fijn dat het pakketje snel in huis was. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de set! - Mabel

Prima!!!

Snelle levering! Netjes verpakt met een kaartje erbij!

Hi Ilse, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de broek! - Myrthe

Ben super leuk geslaagd en een mooi pak gekocht van summum

Hele leuke verkoopster ook die me geholpen heeft ! en goed geslaagd

Hi Barbera, Wat leuk om te horen dat je zo goed geslaagd bent. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van het Summum pak! - Myrthe

Perfect!

Persoonlijk, snel en goed verzorgd!

Hi Wendy, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de jeans! - Myrthe

Snelle levering, veel keuze en top verkopers

Iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam. Samen op zoek naar een mooie nieuwe outfit. Het is een beleving op zich om bij Ballegooijen een dagje te gaan shoppen. En maak vooral een shopafspraak, dan weet je zeker dat je met een top outfit naar buiten gaat. Super fijne winkel met heel veel keuze.

Hi Karin, Wat leuk om je enthousiaste review te lezen! Hopelijk tot een volgende keer en veel plezier van de sneakers :) - Myrthe

Super klantvriendelijk

Ik had een bestelling gedaan. Broek was te groot. Gebeld direct gezorgd dat ik een maat kleiner kreeg.

Hi Janny, Wat fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen. Zodra de broek terug is sturen we gelijk de nieuwe maat naar je op! - Myrthe

Snelle levering, stevig verpakt, leuk kaartje en rolletje pepermuntjes erbij. Helemaal blij mee!

Hi Krista, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier van de armband! - Myrthe

Heel netjes en zeer snel!

Keurig en stevig verpakt, leuk rolletje pepermunt erbij en heel snel thuis. Goede berichtgeving over en weer!. Zeer tevreden!

Hi Marianne, Wat fijn om je enthousiaste beoordeling te lezen. Bedankt voor het achterlaten en veel plezier van de broeken! - Myrthe

Vlotte en klantgerichte service online

Zo kan het dus ook , kaartje erbij etc ! In woord : TOP !

Hi meneer Werner, Wat leuk om deze review te lezen! Bedankt voor het achterlaten en veel plezier van de items. - Myrthe

Erg goede ervaring

Mijn bestelling was snel binnen. De kleding was mooi verpakt en er zat een persoonlijk kaartje bij. Erg leuk om zo op die manier je , online gekochte, artikelen binnen te krijgen.

Hi Marlies, Wat leuk dat je pakketje bijna aanvoelde als een cadeautje voor jezelf :) Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier van de items! - Myrthe

Jammer dat je 5 euro moet betalen om te retourneren

Helaas paste de schoenen niet, toch net te klein. Dus moesten ze weer terug. Nu moet je dus 5 euro betalen om te retourneren.. jammer. De schoenen in een maat groter ergens anders besteld.

Hi, Wat jammer dat je teleurgesteld bent over ons retourproces. Als je een pakket zelf op de post doet kost dit vaak €7,95. Door Returnista te gebruiken proberen we je tegemoet te komen, waardoor je €5,50 in plaats van €7,95 betaald, wij nemen dan de overige kosten op ons. Bedankt voor het achterlaten van je feedback, hier leren wij graag van. Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog eens blij maken met mode en onze service :) - Myrthe

Prettig

Ballegooyen-Mode is voor mij een prettige modezaak : mijn aankopen doe ik veelal via de website van Ballegooyen-Mode in Dussen: goede kledingzaak met zeer prettige medewerkers en voor mij aangename klantenservice.

Hi Marion, Wat leuk dat we je nog steeds blij kunnen maken met mode. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de kleding! - Myrthe

Mooie merken snel geleverd en leuk met persoonlijk kaartje erbij!!

Hi Eveline, Wat fijn dat je bestelde Summum items snel in huis waren. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de items! - Myrthe

Volledig naar verwachting

Snelle levering met leuk kaartje erbij

Hi, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van het jasje! - Myrthe

snelle verzending en afhandeling retouren

Hi Angelique, Wat fijn dat je je bestelde item snel in huis had en wij deze ook weer snel retour voor je konden verwerken. Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer! - Myrthe

Goede service snelle verzending

De service was goed en vriendelijk. Het werd ook snel verzonden.

Hi Marina, Wat leuk dat je My Jewellery bij ons hebt geshopt. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van het horloge! - Myrthe

Snelle levering. Mooie en persoonlijke verpakking. Helaas was het artikel te groot en moest ik het terugsturen. Hierbij duidelijk retourbeleid.

Hi Marga, Wat fijn dat je een prettige shopervaring hebt gehad. Bedankt voor je mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer! - Myrthe

Wat ontzettend leuk dat er een kaartje bij mn aankoop zat. En ook zo mooi ingepakt. Dank u wel daarvoor

Hi Olga, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de jeans! - Myrthe

Snelle levering van de juiste bestelling

Hi Marinanne, Bedankt voor de positieve beoordeling! Veel plezier van je leuke Studio Anneloes jumpsuit! - Amber

Mooi verpakt en een mooi kaartje erbij

Hi Lisette, Wat leuk om te lezen dat onze persoonlijke touch je is opgevallen! Veel plezier van je mooie Summum set! - Amber

Bestelling snel geleverd, netjes verpakt.

Hi Maaike, Wat leuk om te lezen de tevreden bent over onze service! Veel plezier van je Studio Anneloes trui! - Amber

Leuke site en snel besteld en geleverd. En zo mooi verpakt in zwart vloeipapier, het was echt een kadootje om uit te pakken met een rolletje pepermunt heel attent.

Hi Ellen, Wat leuk om te lezen dat je bestelling aanvoelde als een cadeautje! Veel plezier van je leuke Vila blouse! - Amber

Fijne snelle levering van jasje, die precies zo is als op foto.

Mijn bestelde jasje werd nog gebruikt voor in de folder. Echter,dit werd eerlijk gezegd. De levering was gewoon snel. Jasje is mooi. Bedankt voor de fijne eerlijke communicatie.

Hi Hélène, Wat leuk om zo'n mooie beoordeling te lezen! Hopelijk heeft u veel plezier van uw mooie YAYA jasje! - Amber

Mooie website

Hi Carola, Wat een leuk compliment! We zien je graag nog een keer terug op onze website! Veel plezier van je YAYA blouse! - Amber