Keurig bezorgd

Keurig mijn schoenen bezorgd met een persoonlijke groet/ bedankje in de doos

Hi Marion, Wat leuk om te lezen dat onze persoonlijke touch je is opgevallen! Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van je Tango sneakers! - Amber

Hele snelle levering

Hi Sabine, Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze levering! Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van je Geisha T-shirt! - Amber

Mooi, goed en snel!

Duidelijke website met mooie collectie. Goede communicatie en supersnel geleverd. Goed en zorgvuldig verpakt met een persoonlijke touch! Heel tevreden!

Hi Inge, Wat leuk om te lezen dat je zo positief bent over onze service! Bedankt voor je leuke beoordeling en veel plezier van je Monari items! - Amber

Snelle levering!

Bestelling zeer snel geleverd en leuk verpakt met een persoonlijk kaartje en naam op de doos! Voelt als een kadootje.

Hi Nancy, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen! Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier met je YAYA trui! - Amber

Super goede service, besteld, andere dag in huis. Goed verpakt met een persoonlijk kaartje erin.

Super goede service, goed verpakt, kleine komt overeen met foto, persoonlijk kaartje wat het leuk maakt. Groot assortiment. Zeker de moeite waard om bij deze site iets te kopen.

Hi Anneloes, Wat leuk om te lezen dat onze persoonlijke touch je opvalt en dat je zo positief verrast bent! Bedankt voor de mooie beoordeling en we zien je graag nog een keer terug op onze webshop! - Amber

Bestelling gedaan op zondag, en dinsdag was het pakketje al in huis. Mooi ingepakt met een handgeschreven kaartje erbij. Voelde als een cadeautje

Hi Patricia, Wat leuk om te lezen dat je pakketje als een cadeautje aanvoelde! Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van je Studio Anneloes trui! - Amber

Snel geleverd, met persoonlijke naam op de doos. Heel leuk!

Hier een broek besteld, werd netjes geleverd de werkdag na mijn bestelling. Mijn naam was persoonlijk op de doos geschreven en er zat ook een persoonlijk briefje bij. Dat vond ik echt heel leuk!

Hi Sandra, Wat leuk om te lezen dat onze persoonlijke touch je is opgevallen! Bedankt voor de positieve beoordeling en veel plezier van je Catwalk Junkie jeans! - Amber

Ruime/mooie collectie en snelle levering

Hi Ivanka, Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service en collectie! Bedankt voor je mooie beoordeling! - Amber

Prachtig shirt, goede service.

Het bestelde shirt is prachtig en van mooie kwaliteit. Snelle en vriendelijke service na mijn vraag over de verzending.

Hi Jacqueline, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service! Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van je Rabe T-shirt! - Amber

Fijne winkel

Snel verzonden, mooi vest en goed verpakt

Hi Brigitte, Wat leuk om zo'n positieve beoordeling te lezen! Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van je Monari vest! - Amber

Snel en correct!

Prachtige broek gekocht. Mooie kwaliteit! Bestelling geplaatst en alles verliep volgens afspraak. Zeer snelle afhandeling.

Hi Jeanette, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service! Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van je Studio Anneloes broek! - Amber

Toppers

Bij het shoppen was 1 shirt niet op voorraad. Later voor de 1e keer via de site besteld. Wat een feestje om het het te mogen ontvangen. Persoonlijk en met lief kaartje plus rolletje pepermunt. Ik zeg top.

Hi Toos, Super leuk om te lezen dat je eerste bestelling bij ons zo goed is ontvangen! Bedankt voor je mooie beoordeling en we zien je graag nog een keer terug op onze webshop! - Amber

Blij met mijn aankoop

Hi Myriam, Bedankt voor de positieve beoordeling! Veel plezier van je mooie Florèz jeans! - Amber

Op tijd ontvangen, helaas was het product niet passend.

Hi Marilyn, Bedankt voor je positieve beoordeling! Wat jammer dat de Monari items niet passen. We zien je graag terug op onze webshop voor een passend item! - Amber

Snelle service en nog een persoonlijk briefje. Aandacht voor je pakketjem

Hi Monique, Wat leuk om te lezen dat je onze persoonlijke touch zo leuk vindt! Veel plezier van je mooie Geisha blouse! - Amber

Immer dik tevreden

Een voor mij fantastische modezaak met een fantastische service en superfijn personeel. Een dikke pluim!!

Hi Mmarion, Wat leuk om te lezen dat je zo positief bent over onze service en personeel! Bedankt voor de mooie beoordeling! - Amber

Hi Rien, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier van je truitje. - Trudy

Zeer klantvriendelijk en bijzonder correcte afhandeling.

Hi Greet, Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Jammer dat het topje niet aan je verwachtingen voldeed. We zien je graag terug in onze webshop. - Trudy

Overzichtelijke site en snelle bezorging

Super blij met mijn nieuwe aanwinst, deze was netjes ingepakt. Het persoonlijk geschreven berichtje vond ik erg leuk. Het voelt je dan toch meer een klant dan gewoon maar iemand die wat heeft besteld.

Hi Esther, Bedankt voor het plaatsen van je mooie beoordeling. Heel veel plezier van je mooie jack, en we zien je graag terug in onze webshop. - Trudy

Snelheid

Bestelling snel uitgevoerd, moest deze retourneren omdat artikel niet naar verwachting was, ook zeer snel order afgehandeld, top! Nadeel was retour label uit moeten printen...heb geen printer, dus heel vervelend.

Hi Beryl, Wat fijn dat je een goede ervaring hebt gehad met het shoppen bij ons. Het is inderdaad zo dat als je gebruikt maakt van Returnista, dat het verzendlabel uitgeprint moet worden. Uiteraard zijn er ook opties dat je niet hoeft te printen, zoals vermeld op onze retourpagina. Mocht je er niet uit komen, dan helpen we je graag de volgende keer. - Trudy

Een persoonlijke levering.

Het ie heel leuk als je pakketje binnen komt op je naam. Mooi in gepakt en een leuk briefje erbij dat persoonlijk is geschreven. Het is met zorg in gepakt echt heel leuk.

Hi Sandra, Wat leuk dat onze persoonlijke touch u is opgevallen. Bedankt voor het achter laten van deze mooie beoordeling. Veel plezier van het leuke vest. - Trudy

Snel en goed.

product snel in huis en goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Hi Cleem. Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier van je bestelde item. - Trudy

Het bloesje bevalt goed en het persoonlijke kaartje vond ik heel leuk!

Hi Annet, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier van je leuke blouse. - Trudy

Correcte afhandeling van bestelling

Hi Wim, Bedankt voor het achter laten van je beoordeling. Veel plezier van je jeans. - Trudy

complimenten

het is fijn om een bestelling te ontvangen

Hi Annemie, Bedankt voor je beoordeling. Het is zeker fijn om je bestelling te ontvangen! Veel plezier van je mooie blouse. - Trudy