Snelle levering! Kledingstuk in prima staat. Werd geleverd met een leuk kaartje erbij :).

Hi Greet, Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je er blij mee bent :) - Jesse

Snelle en correcte levering. Ik had een riem besteld in de sale en die werd de volgende ochtend al bezorgd. Heel zorgvuldig verpakt en met een persoonlijke boodschap erbij. Ik heb ook nog telefonisch contact gehad over een product en hierbij kreeg ik een medewerkster aan de lijn, die mij vriendelijk te woord stond.

Hi Anna, Wat fijn dat de riem zo snel in huis was! Bedankt voor je review en graag tot ziens :) - Jesse

Klantgerichte organisatie

Goede productkeuze en evenzo afprijzingen en een "persoonlijke touch" als bedankje voor de aankoop. Komt erg betrokken over. Bedankt!

Hi Peter, Wat leuk om te horen dat je het zo hebt ervaren, zo staan wij er namelijk ook in! Bedankt voor je review :) - Jesse

Betrouwbaar, snel, mooi en goed verpakt

Hi Emmy, Dat is precies waar we naar streven, bedankt voor je review! - Jesse

Mooie kleding

Hi Willy, Bedankt voor je review, daar worden we blij van! - Jesse

alles perfect

je wordt altijd perfect geholpen, en als ik vraag in de winkel om even zelf rond te mogen kijken maken ze er nooit een probleem van

Hi Carla, We zijn blij om dat te horen, graag tot ziens in Dussen! - Jesse

super goed

goede prijs, snel geleverd, leuk briefje erbij en mooi verpakt, wat wil je nog meer!

Hi, Super om te horen, dankjewel! - Jesse

SUPER

Snel en prima ontvangen, netjes verpakt en een leuk persoonlijk berichtje erbij. Zeer tevreden, graag tot de volgende keer.

Hi Mieke, Wij zien jou ook graag terug :) Veel plezier van je aankoop! - Jesse

Top service met een persoonlijke boodschap

Hi Martijn, Bedankt voor je review en graag tot ziens! - Jesse

Heel tevreden

Bestelling werd snel geleverd met een aardig persoonlijk kaartje erbij. Product zoals verwacht.

Hi Maartje, Goed om te horen dat alles goed is bevallen, graag tot ziens! - Jesse

Top service!

Besteld via internet. Duidelijke productinformatie en vlot thuisbezorgd. Zat heel netjes verpakt bij aankomst met daarbij een persoonlijk kaartje. Maakt het toch net even wat leuker. Tipje nog: ik kreeg geen verzendinformatie.

Hi Matthijs, Goed om te horen dat het pakketje goed is bevallen! Excuses dat de verzendinformatie ontbrak, deze wordt normaliter automatisch verzonden maar door een IT storing was dat deze week niet het geval. Hopelijk tot ziens :) - Jesse

Snelle levering, duidelijke site!

Snel had ik gevonden wat ik hebben wilde! En dan werd het ook nog eens snel geleverd! Dank!

Hi Jorgen, Goed dat alles zo snel verliep, dat horen we graag! - Jesse

Goede service snelle verzending

Hi Brigitte, Bedankt voor je beoordeling, fijn om te horen! - Jesse

Snelle persoonlijke behandeling

Heel snel, goede afhandeling en prima service.

Hi Marjolein, Kijk, daar doen we het voor. Dankjewel! - Jesse

Snel en persoonlijk

Snelle levering, netjes verpakt in een mooie doos met leuke quote. En een persoonlijk kaartje. Ga zeker daar de volgende keer nog wat bestellen!

Hi Sabine, Leuk om te horen dat het kaartje zo goed is bevallen, graag tot ziens! - Jesse

Dankjewel Manon voor de snelle service en het is inderdaad een toffe kleur.

Dat vind ik leuk om te horen, dankjewel! - Manon

Netjes verpakt en snelle levering.

Bedankt voor je review, fijn om te horen! - Jesse

Snel, netjes verpakt, leuk kaartje erbij. In één woord ..... super.

Hi Tonny, Super, heel leuk om te horen! - Jesse

Snelle levering en keurig ingepakt.

Hi Janke Fijn dat alles naar wens is! - Manon

Snelle levering. Netjes ingepakt. Perfect!

Netjes en snelle levering. Perfect!

Hi Ineke Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor je beoordeling - Manon

Super snelle levering!!

Prima service. Snelle levering en als zo vele mij voor gegaan zijn, het handgeschreven bericht maakt het zeer persoonlijk en dat waardeer ik enorm. Waar maak je dat nog mee. Echt heel tof! Super blij met bestelling en zeker voor herhaling. Een aanrader voor iedereen wat mij betreft.

Hi Jessica, Leuk om jouw ervaring te lezen! Bedankt voor het mooie compliment - Manon

Prima levering met persoonlijke touch!

Juiste artikel en snelle levering! Top is het persoonlijke kaartje dat erbij zat.

Hi Robert Fijn dat je tevreden bent! Veel plezier van jouw nieuwe item. - Manon

A

A

Bedankt Ria!

Snelle levering met een persoonlijk tintje, nette site en genoeg keuze.

Ik kreeg mijn bestelling binnen twee dagen al geleverd. Het attente en persoonlijk handgeschreven berichtje van Jesse, geeft je het gevoel alsof je toch je schoenen koopt in een physieke winkel. TOP! Hou dat zo! En ja, mijn PME sneakers staan mij erg goed en lopen lekker ;-) Ik raad een ieder aan om zeker bij hun te neuzen en te kopen.

Hi Eric Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe schoenen! Bedankt voor je beoordeling. - Jesse

Helemaal goed!

Vrij snel kreeg ik mijn jurk thuis. Prima platte doos, die in de brievenbus paste. Fijn! geen rare toeters en bellen maar wel een heel leuk kaartje van Manon, over de jurk die ik had gekocht. "leuke jurk en wat een mooie kleur" Voelde echt persoonlijk. Achteraf betalen vind ik een pre

Hi Hanneke Leuk om te horen dat je het kaartje zo leuk vond! Veel plezier van jouw jurk. -Manon