Snel en persoonlijk

Snelle levering, netjes verpakt in een mooie doos met leuke quote. En een persoonlijk kaartje. Ga zeker daar de volgende keer nog wat bestellen!

Hi Sabine, Leuk om te horen dat het kaartje zo goed is bevallen, graag tot ziens! - Jesse

Dankjewel Manon voor de snelle service en het is inderdaad een toffe kleur.

Dat vind ik leuk om te horen, dankjewel! - Manon

Netjes verpakt en snelle levering.

Bedankt voor je review, fijn om te horen! - Jesse

Snel, netjes verpakt, leuk kaartje erbij. In één woord ..... super.

Hi Tonny, Super, heel leuk om te horen! - Jesse

Snelle levering en keurig ingepakt.

Hi Janke Fijn dat alles naar wens is! - Manon

Snelle levering. Netjes ingepakt. Perfect!

Netjes en snelle levering. Perfect!

Hi Ineke Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor je beoordeling - Manon

Super snelle levering!!

Prima service. Snelle levering en als zo vele mij voor gegaan zijn, het handgeschreven bericht maakt het zeer persoonlijk en dat waardeer ik enorm. Waar maak je dat nog mee. Echt heel tof! Super blij met bestelling en zeker voor herhaling. Een aanrader voor iedereen wat mij betreft.

Hi Jessica, Leuk om jouw ervaring te lezen! Bedankt voor het mooie compliment - Manon

Prima levering met persoonlijke touch!

Juiste artikel en snelle levering! Top is het persoonlijke kaartje dat erbij zat.

Hi Robert Fijn dat je tevreden bent! Veel plezier van jouw nieuwe item. - Manon

A

A

Bedankt Ria!

Snelle levering met een persoonlijk tintje, nette site en genoeg keuze.

Ik kreeg mijn bestelling binnen twee dagen al geleverd. Het attente en persoonlijk handgeschreven berichtje van Jesse, geeft je het gevoel alsof je toch je schoenen koopt in een physieke winkel. TOP! Hou dat zo! En ja, mijn PME sneakers staan mij erg goed en lopen lekker ;-) Ik raad een ieder aan om zeker bij hun te neuzen en te kopen.

Hi Eric Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe schoenen! Bedankt voor je beoordeling. - Jesse

Helemaal goed!

Vrij snel kreeg ik mijn jurk thuis. Prima platte doos, die in de brievenbus paste. Fijn! geen rare toeters en bellen maar wel een heel leuk kaartje van Manon, over de jurk die ik had gekocht. "leuke jurk en wat een mooie kleur" Voelde echt persoonlijk. Achteraf betalen vind ik een pre

Hi Hanneke Leuk om te horen dat je het kaartje zo leuk vond! Veel plezier van jouw jurk. -Manon

Klant voorop!

Van mijn bestelling kon 1 kledingstuk niet geleverd worden. Normaal kom je daar pas achter wanneer t geleverd wordt. Nu werd ik keurig gebeld, werden er excuses gemaakt en kwam met het pakket nog n handgeschreven bedankt/excuus-kaartje mee! En: binnen 2 dagen vond de verrekening plaats en had ik mn geld weer terug....zo leidt n niet complete levering toch tot n uiterst tevreden klant!

Hi John Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor de beoordeling. - Manon

Snelle n uitstekende service met een leuk berichtje/attentie meegezonden

Fijn dat je tevreden bent! - Manon

Levering snel en netjes verpakt

Snelle levering. Site goed

Hi Ilse Goed om te horen! Veel plezier van je nieuwe items. -Manon

Nette service!

Leuk dat er een kaartje bij zat!

Hi Tamara Fijn om te horen! - Manon

Snel geleverd zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden , mijn bestelling was binnen 2 dagen geleverd. En wat ik ook heel leuk vind is dat stukje persoonlijkheid in een mooie doos. Van mij krijgen jullie een dikke 10.

Hi Annie, Wat een leuk compliment! Bedankt daarvoor. - Manon

Mooi zomerjurkje

Jurkje besteld en al reeds twee dagen later gratis bezorgd. De kwaliteit is heel mooi en het model past goed.

Hi Hennie, Goed om te horen dat de jurk goed bevalt en bedankt voor je beoordeling! - Jesse

Snelle verzending

Was snel verzonden en een leuk kaartje erbij.

Wat leuk om te horen dat je het kaartje leuk vond! -Manon

snelle service voor goede prijs

prettige snelle service

Wat fijn dat onze service je goed is bevallen! -Manon

Snel

Snelle service en leuk het bijgevoegde kaartje met persoonlijke tekst.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! -Manon

Leuk kaartje erbij

Dankje Eugenie! Veel plezier van je nieuwe items - Manon

Vriendelijke geholpen door telefoon, snelle levering.

Bijzonder goede service

Voor het bestellen van een jurk had ik de maat van mijn taille opgegeven. Daarna de jurk besteld. Het klopte allemaal. Snel antwoord per mail. Goed gevoel aan over gehouden.

Hi Vera, Fijn dat we zo samen tot de goede maat zijn gekomen! Veel plezier van jouw mooie jurk. - Manon

Perfect!

Het bestellen ging makkelijk en de site is heel klantvriendelijk. De bestelling was er snel en mooi ingepakt in een doosje. Ik kende de site nog niet, maar zij hadden als enige het jurkje in de maat die ik zocht. Ik ben zeer positief verrast!

Hi Marloes Leuk dat je op deze manier een goed gevoel hebt overgehouden aan onze eerste kennismaking! Veel plezier van de jurk. - Manon

Klantvriendelijk

Mooie webshop met veel keuze uit goede merken, snelle levering Het geschreven kaartje door Jesse vond ik heel leuk:)

Hi Ali, Fijn dat het bestellen op onze website je goed is bevallen! Veel plezier van je Items - Jesse