Slecht

Ik snap niet dat jullie mij dit bericht sturen Ik heb op z5 februari een trui besteld en betaald en de volgende dag rond half één krijg ik een telefoontje uit jullie winkel dat ‘s ochtends die trui (welke de laatste was) in de winkel aan een klant verkocht is die daar binnen was. Dus weg trui terwijl ik m dus al een dag eerder besteld en betaald had naar personeel had m niet uit de winkel gehaald En dan zou het geld in een paar dagen!!! Ipv METEEN, na zo’n fout, terug betaald worden Het was een cadeau voor mijn man Dus ik was super teleurgesteld

Hi Jeannette, Wat vervelend dat u geen fijne ervaring heeft gehad. Wij sturen al onze klanten een verzoek voor een beoordeling, omdat wij ook graag blijven leren en verbeteren. Ik zie dat u 's avonds heeft besteld rond 22 uur. Wij zijn de volgende dag gelijk aan de slag gegaan met het verzamelen van de bestelde artikelen. Toen we bij uw bestelling aankwamen, was deze helaas al door een klant in de winkel gekocht, waardoor wij deze niet meer naar u op konden sturen. Helaas wordt er soms misgegrepen naast artikelen, omdat we te maken hebben met een webshop in combinatie met een fysieke winkel. Wij proberen ons best te doen om de bestelde artikelen zo snel mogelijk uit onze winkel te halen, maar dit is en blijft mensenwerk, wat helaas niet altijd perfect is. Wij hebben de terugstorting gelijk na het telefonische contact in orde gemaakt. De daadwerkelijke terugbetaling, of deze gelijk of ergens binnen 5 werkdagen is, is afhankelijk van de bank waarbij u bent aangesloten. Nogmaals onze oprechte excuses en hopelijk kunnen wij u een volgende keer wel blij maken met mooie kledingstukken. Met vriendelijke groet, Myrthe

Snel en correct afgehandeld

Wordt snel geleverd , in het pakje zit een persoonlijk handgeschreven kaartje , erg leuk .

Hi Nardy, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de blouse! - Myrthe

Snelle levering, keurig verpakt met leuk persoonlijk kaartje.

Hi Marilon, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van het Geisha shirt! - Myrthe

Netjes bezorgd

Goede website, kleding besteld, mooie kwaliteit. Zat een retourlabel bij maar niet nodig gehad. Ga zo door!

Hi mevrouw van Kuijk, Wat leuk dat je zo een fijne ervaring hebt gehad. Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier van het gilet! - Myrthe

Goede service,snel geleverd

Hi Anita, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je de blouse snel in huis had! Veel plezier ervan. - Trudy

prima ,attend !

Op de hoogte gehouden van het proces van bestellen ,verzenden etc.

Hi Jettie, Bedankt voor je mooie beoordeling. Jammer dat de trui niet voldeed aan je wensen. Hopelijk tot ziens op onze webshop. - Trudy

Leuk Ook de kaart met persoonlijke boodschap

Hi Ingrid, Wat fijn om je mooie beoordeling te lezen. Bedankt voor het achterlaten en veel plezier van je jumpsuit. - Trudy

Alles perfect

Snelle nette levering met een aardige persoonlijke boodschap

Hi Wilma, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je je jas zo snel in huis had! -Trudy

Mooiekleding , Mooi verpakt verstuurd.

Hi Hanneke, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier van je mooie broek. - Trudy

Bestelling in goede orde ontvangen! Keurig verpakt Maat en kleur van het kledingstuk is naar wens.

Hi Ria, Bedankt voor je mooie beoordeling. Het is een prachtige kleur, veel plezier ervan. - Trudy

Leuk

Heel snelle service en verrassende persoonlijke verpakking.

Hi Vera, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier van je mooie YAYA trui. - Trudy

Goed geregeld!

De ene avond een jas besteld, en de volgende dag lag deze met een persoonlijke groet bij de kassa klaar!

Hi meneer Kuilenburg, Wat fijn om uw reactie te lezen. Veel plezier met uw jas. - Trudy

In goede staat ontvangen

N compliment hoe de blouse met veel zorg ingepakt was En heel persoonlijk gericht naar de klant toe Dank daarvoor. m.v gr Ans Lensvelt

Hi Ans, Wat leuk dat onze persoonlijke touch u is opgevallen. Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier van de blouse! - Myrthe

Kreeg de bestelling binnen een paar dagen thuis bezorgd. Het was netjes ingepakt met een persoonlijk handgeschreven briefje, hoe leuk is dat!!! Top geregeld dank jullie wel!

Hi Samira, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de mooie jurk! - Myrthe

Niet goed

Deze heb ik nog niet opgehaald, had gemeld om pakket af te leveren bij de Bruna in Vlijmen. Maar pakket is afgeleverd in Rosmalen en daar was ik afgelopen zaterdag om 12:20 maar deze was al gesloten. Dus baal hier wel een beetje van. Dus vandaag maar weer een nieuwe poging.

Hi Anja, Heel vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met PostNL. Gelukkig begreep ik na ons mailcontact dat wij wel het juiste label op de doos hadden geplakt, maar dat de post het niet op dit adres heeft afgeleverd. Wij wensen je alsnog erg veel plezier van de mooie Reset jas! - Myrthe :)

Snel en mooie kwaliteit

Top !

Hi Albert, Wat fijn dat je je bestelling snel in huis had. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de sweater! - Myrthe

Besteld en volgende dag verstuurd, heel netjes verpakt ,zeker de moeite waard om weer een keer iets te bestellen.

Hi Vicki, Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je beoordeling en veel plezier van de blouse! - Myrthe

Erg positief !

Duidelijke website, goede communicatie, snelle verzending, positief over prijs/kwaliteit verhouding.

Hi Marion, Wat fijn om jouw enthousiaste review te lezen. Bedankt voor het achterlaten en veel plezier van de trui! - Myrthe

Snelle levering en netjes ingepakt. Mooie broek

Hi mevrouw Visser, Wat fijn dat u uw pakketje snel in huis had. Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier van de broek! - Myrthe

Snelle levering en netjes verpakt incl. een handgeschreven kaartje!

Zeer positief

Hi Michelle, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de blouse! - Myrthe

Mooie aanbieding en snelle bezorging

Ik was zeer tevreden over de bestelling en het pakje was zeer zorgvuldig verpakt !

Hi Yvonne, Wat fijn dat je het leuke rokje snel in huis had. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier ervan! - Myrthe

Supersnel en ook nog een lief kaartje erbij

Hi Saskia, Wat fijn dat je jouw pakketje snel in huis had. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de jurk! - Myrthe

perfect

snelle levering, goeie aanbieding, vriendelijk gepersonaliseerd kaartje erbij. Top.

Hi Marijke, Wat fijn om deze mooie beoordeling te lezen. Bedankt voor het achterlaten en veel plezier van het vest! - Myrthe

Prima, voor herhaling vatbaar, mooie collectie

Vakkundig, correcte afhandeling in korte tijd met een heel attent kaartje erbij. Zéér gewaardeerd!

Hi Antoinette, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de broek! - Myrthe

Prima snelle service

Makkelijk bestelproces, snelle levering. Snelle reactie op mijn mail met een vraag over het geleverde artikel.

Hi Angelique, Wat goed om te horen dat je snel bent geholpen. Veel plezier van deze mooie Studio Anneloes pantalon! - Fenne