Keurig!

Mooi op tijd afgeleverd en met zorg ingepakt, misschien een tip om kleine kleding stukken niet zo groot te verpakken er kon wel een kussen in die doos haha , maar verder top!

Hi Reny, Fijn dat je je pakketje snel in huis had :) Bedankt voor je tip over de doos waarin je item zat verpakt, dat gaan we zeker meenemen. Veel plezier van het Geisha shirt! - Myrthe

Artikel gekocht maar niet geleverd

Gekocht online maar bleek niet leverbaar omdat het in “de winkel” verkocht was. Wel keurig geld terug en even gebeld

Hi Rens, Nogmaals onze excuses dat we de bodywarmer niet konden leveren. Helaas is het erg druk tijdens de Sale periode, waardoor producten net voor ons weggepakt worden door klanten in onze fysieke winkel. Hopelijk kunnen we je een volgende keer een betere ervaring geven! - Myrthe

Goede service en kwaliteit

Snelle levering en afhandeling van bestelling. Goede kwaliteit artikelen.

Hi Marleen, Wat fijn dat jouw bestelde items snel in huis waren. Bedankt voor je beoordeling en veel plezier van de Opus trui en Reset jas! - Myrthe

Snel . Keurig ingepakt en lif briefje erbij.

Hi Monique, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen, daar doen we het voor :) Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de broek! - Myrthe

Uitstekend!

Niks aan toe te voegen

Hi Ingrid, Wat fijn om jouw positieve review voorbij te zien komen. Bedankt voor het achterlaten en veel plezier van de shirts! - Myrthe

Super! Keurig netjes ingepakt, was echt een cadeautje om uit te pakken.

Hi Andrea, En zo hoort het, een cadeautje voor jezelf! Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier van de items! - Myrthe

Een 10 omdat ik niets heb aan te merken !!

Ik heb een prima ervaring met jullie !! En wat ik heel leuk vond ;) dat mijn voornaam met grote letters voor op de doos stond. De polo was ook heel netjes ingepakt!!

Hi Marie-José, Wat leuk dat onze gepersonaliseerde doos je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de polo! - Myrthe

Snelle kevers

Snelle levering met een persoonlijk kaartje Erg attent

Hi Lia, Wat leuk dat je al uit onze nieuwe collectie hebt geshopt. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de blouse! - Myrthe

M’n bestelling was erg snel binnen zeker een aanrader bedankt

Hi Soraya, Wat fijn dat je bestelde item van Aaiko snel in huis was. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de top! - Myrthe

Snelheid, mooie verpakking!

Hi Marjet, Wat leuk dat onze gepersonaliseerde verpakking je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de jurk! - Myrthe

heel goed

Had nog nooit bij Ballegooyen besteld. Is heel goed bevallen. Snelle levering en het bestelde artikel was met veel zorg verpakt. Ga zeker nog vaker bij Ballegooyen bestellen.

Hi Mariel, Wat leuk om je enthousiaste beoordeling te lezen, super fijn! Bedankt voor het achterlaten en veel plezier van de trui :) - Myrthe

Bijzonder snel bezorgd.

Netjes verpakt en een persoonlijke boodschap erbij.

Hi Tineke, Wat fijn dat je je nieuwe jeans snel in huis had. Bedankt voor je beoordeling en veel plezier ervan! - Myrthe

Fijne winkel!

Goede communicatie en vlotte verzending.

Hi Irene, Wat een gave laarzen heb je gescoord in de sale! Bedankt voor je beoordeling en veel plezier ervan :) - Myrthe

Mooie overzichtelijke site en de levering is lekker snel

Hi Barbara, Wat fijn dat je de mooie POM blouse snel in huis had. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier ervan! :) - Myrthe

Snel en mooi verpakt geleverd.

Woensdagavond besteld en vrijdagmiddag al ontvangen. Mooi verpakt met een persoonlijk kaartje. Zelden zoiets ontvangen.

Hi Sandra, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier van de jas! - Myrthe

Snel en netjes

Hi Chris, Wat fijn dat je nog een mooie trui in de sale hebt kunnen scoren. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de trui! :) - Myrthe

Helaas loopt de rits niet lekker

De rits loopt niet lekker door het stiksel

Hi Hans, Wat jammer dat de rits van het vest niet goed werkt. Wij horen het graag als je het artikel terug zou willen sturen, dan ontvang je een gratis retourlabel van ons! :) - Myrthe

Snel en netjes afgeleverd

Hi Franchette, Wat fijn dat je je bestelde item snel in huis had. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van het shirt! - Myrthe

Compliment

Altijd is de bestelling met zorg verpakt én een handgeschreven kaartje Dat geeft een gevoel alsof je persoonlijk geholpen bent

Hi Willie, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de items! - Myrthe

Top!!!

Mijn schoenen waren héél netjes ingepakt en er stak zelfs een persoonlijke, handgeschreven boodschap bij. Snelle en vlotte verzending!

Hi Isabelle, Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen. Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier ervan! - Myrthe

Snelle levering en super mooi verpakt. Aanrader

Hi Monique, Wat fijn dat je tevreden bent over onze service! Veel plezier van je PME Legend overhemd! - Amber

Voor het eerst online bij jullie besteld. Vroeger kwam ik bij u in de winkel, vanwege de afstand nu niet meer. En het is net zo goed! Leuk een kaartje in de persoonlijke doos. Hier krijg ik een glimlach van

Hi Monique, Wat fijn om te horen dat je online net zo'n goede ervaring hebt als bij ons in de winkel! Bedankt voor het mooie compliment! Veel plezier van je mooie Lofty Manner blouse! - Amber

heel goede ervaring

Prachtig vest van State of Art gekocht voor mijn man. Past prima. En de verzending was supersnel. Aanrader deze winkel.

Hi Nikki, Wat fijn dat je zo'n goede stopervaring hebt gehad. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van het vest! - Myrthe

Heel klantvriendelijk!

Hi Eelke, Wat fijn dat we je blouse nog hebben kunnen ruilen voor een maat die je beter past. Bedankt voor het achterlaten van je mooie beoordeling en veel plezier van de blouse! - Myrthe

ruime keuze, snelle levering en netjes verpakt

ruime keuze. snelle levering en netjes verpakt.

Hi Marijke, Wat fijn dat je het rokje snel in huis had. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier ervan! - Myrthe