Laden reviews...
Laden reviews...
262 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden consequent snelle levering en zorgvuldige verpakking. De persoonlijke touch, zoals een handgeschreven kaart, valt op in veel bestellingen. Over het algemeen wordt de winkel als betrouwbaar ervaren met vriendelijke klantenservice en duidelijke productbeschrijvingen.
De bestelling op de verkeerde plaats laten bezorgen. Mijn fout! Maar jullie hebben dat fantastisch opgelost! TOP
Beveelt aan
4 May 2026
Friedie
Eersel
Hi Friedie,
Bedankt voor je mooie review &
fijn om te horen dat het goed opgelost is.
- Kim
Duidelijke site en vlotte bezorging, ook nog gratis ook!!!
Beveelt aan
4 May 2026
Marga
Gilze
Hi Marga,
Wat leuk om te horen dat je ervaring goed is bevallen!
Bedankt voor je mooie review.
- Kim
Mooie kleding, netjes ingepakt en vlot en goed bezorgd!
Beveelt aan
3 May 2026
Nelleke
Dordrecht
Hi Nelleke,
Bedankt voor je mooie review!
Veel draagplezier van je toffe jack.
- Kim
Mijn bestelling was snel verstuurd inclusief attent met een leuk briefje erbij. Ga vooral zo door
Beveelt aan
30 April 2026
Gea
W.
Hi Gea,
Leuk om te horen dat de persoonlijke touch is opgevallen!
Veel plezier van je leuke top.
- Kim
Snelle levering, keurig netjes ingepakt met zelfs een aardig briefje erbij
Beveelt aan
28 April 2026
Leonie
Soerendonk
Hi Leonie,
Leuk om te horen dat de persoonlijke touch is opgevallen!
Veel plezier van je leuke bestelling.
- Kim
Ik vind de website en het aanbod heel goed. Mooie (dames)kleding. Deze site voeg ik toe aan mijn favorieten! Het is ook fijn dat de bestelling zorgvuldig verpakt wordt.
Beveelt aan
26 April 2026
Anasja
Zoetermeer
Hi Anasja,
Super leuk om te horen, bedankt voor je mooie review!
- Kim
Vlotte bestelling, keurig verpakt, meteen blij ermee
Beveelt aan
26 April 2026
Marijke
Doornspijk
Hi Marijke,
Bedankt voor je mooie review & super leuk om te horen dat je
blij bent met je pakketje.
- Kim
Heel persoonlijk met handgeschreven kaart! Snelle levering
Beveelt aan
23 April 2026
Annet
Hertme
Hi Annet,
Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen en veel draagplezier van je Msch Copenhagen gilet!
- Kim
Mijn bestelling, 2 jurken, verpakt in een veel te kleine doos. Alles totaal verkreukeld. Hoe kan iemand zoiets doen. Jullie aanbod in kleding is zo mooi, dan ga je er toch zorgvuldiger meer om. Na klacht hierover mocht ik het gratis retourneren dus dat was netjes.
Beveelt aan
23 April 2026
Rita
Kerkdriel
Hi Rita,
Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling verkreukeld is aangekomen. We begrijpen dat dit erg jammer is, zeker wanneer je mooie items hebt besteld waar je naar uitkijkt. Onze oprechte excuses hiervoor.
Fijn om te horen dat je goed bent geholpen en je het gratis retour hebt kunnen sturen. We hopen je in de toekomst een andere ervaring te geven en blij te kunnen maken met onze mooie items.
- Myrthe
Zoals hierboven vermeld..ik ben zeer tevreden. Vooral ook de merken die U voert. de kwaliteit spreekt mijn aan. Mode die heel fijn is. Zal ook nog vaker bij U bestellen. Groetjes Liana Boesten
Beveelt aan
22 April 2026
Liana
Kerkrade
Hi Liana,
Wat een superleuke en enthousiaste review, dank je wel daarvoor!
We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen helpen. Voor nu: heel veel plezier met je Frank Walder pantalon!
- Kim
Mooie kledij. Snelle levering. Aan te raden.
Beveelt aan
20 April 2026
Martine
Haacht
Hi Martine,
Dankjewel voor je mooie beoordeling en veel plezier van de mooie Bianca blouse!
- Kim
Snel verzonden; netjes verpakt , correcte prijs , alles naar wens voor mijn 1 ste ervaring
Beveelt aan
19 April 2026
Veerle
Ranst
Hi Veerle,
Wat leuk om te horen dat je onze webshop hebt ontdekt! Veel plezier van je Opus sweater en we kijken er naar uit om je nog eens te helpen :)
- Kim
Heel goed
Beveelt aan
19 April 2026
Trijntje
Vroomshoop
Hi Trijntje,
Wat een leuke blazer heb je besteld op onze webshop! Veel plezier ervan en wat fijn dat onze service je goed is bevallen!
- Kim
Snel verstuurd en mooi verpakt
Beveelt aan
18 April 2026
Ingrid
Oosterhout
Hi Ingrid,
Wat leuk om te horen, dankjewel voor je review!
- Kim
Het artikel was prachtig ingepakt. Helaas terug moeten sturen, omdat de kleur afweek van de foto op de site. Ik vond de kosten te hoog voor retourzending en moest zelf nog een kwartier met de auto rijden om het af te leveren bij een verzend punt. Erg jammer!!!
Beveelt niet aan
17 April 2026
Ineke
Warmond
Hi Ineke,
Wat fijn om te horen dat de bestelling mooi ingepakt was; daar besteden we veel aandacht aan!
We begrijpen dat retourneren nooit leuk is. Om dit proces zo soepel mogelijk te laten verlopen, werken wij samen met Returnista, waardoor je kunt kiezen voor verzending via DHL of DPD. Omdat we hierin graag tegemoetkomen, nemen wij een deel van de retourkosten voor onze rekening. Hierdoor kunnen we het tarief verlagen naar €5,60.
Mocht je een volgende keer graag meer informatie/foto's ontvangen, stuur ons dan gerust een berichtje. We helpen je graag.
- Myrthe
Altijd een goede en snelle levering van mooie producten
Beveelt aan
16 April 2026
M.S
Spijkenisse
Hi,
Dankjewel voor je mooie review! Veel plezier van je YAYA sweater :)
- Kim
Leuke persoonlijke berichten bij
Beveelt aan
16 April 2026
Sabina
Driel
Hi Sabrina,
Wat leuk dat onze persoonlijke touch je is opgevallen & veel plezier van je YAYA trui!
- Kim
Kreeg mijn bestelling heel snel en er zat een persoonlijk kaartje bij. Erg leuk. Bij toeval op deze site gekomen maar staat nu in mijn favorieten
Beveelt aan
15 April 2026
Aline
Zwolle
Hi Aline,
Wat leuk om te horen dat je ons hebt ontdekt! We helpen je graag nog eens en veel plezier van het T-shirt!
- Kim
Mooie collectie!
Beveelt aan
15 April 2026
Sytske
Holwerd
Hi Sytske,
Super leuk om te horen dat het aanvoelt als een cadeautje!
Bedankt voor je mooie review.
- Kim
Mooie broek, snelle levering en goed verpakt.
Beveelt aan
13 April 2026
M
Guttecoven
Hi,
Bedankt voor je mooie review &
veel plezier van je leuke bestelling!
- Kim
De bestelling is erg netjes afgehandeld, echt prima service, maar de winkel kan duidelijker zijn over de levertijd. Initieel wordt beloofd dat maandag wordt verstuurd, twee keer gevraagd omdat het echt pasen is, maar medewerker blijft dit volhouden. Uiteindelijk gaat het natuurlijk pas dinsdag mee met DHL. Dan beloofd men dat de volgende dag geleverd wordt, maar DHL komt pas op donderdag (dus twee dagen later) opduiken met het pakketje. Dat kan een stuk duidelijker op de website en in de communicatie vermeld worden.
Beveelt aan
13 April 2026
Jelle
Amsterdam
Hi Jelle,
Nogmaals onze excuses voor de miscommunicatie. In verband met de pasen kwam DHL de pakketten inderdaad niet ophalen op maandag en was het de rest van de week erg druk bij DHL om alle pakketten weer bij te werken. Daarbij is 'de volgende dag in huis' een richtlijn, maar ligt de daadwerkelijke bezorging helaas buiten onze macht.
Bedankt voor het achterlaten van je feedback, we gaan er rekening mee houden in onze communicatie en hopelijk was de ontvanger blij met haar cadeau :)
- Myrthe
Zorgvuldig behandeld en verstuurd product!
Beveelt aan
13 April 2026
Carla
Wervershoof
Hi Carla,
Bedankt voor je mooie review!
Veel plezier van je mooie sweater.
- Kim
Correcte snelle levering in stevige verpakking én vergezeld van een persoonlijke noot.. Blij met mijn aankoop!
Beveelt aan
10 April 2026
C
Amersfoort
Hi,
Wat leuk om te horen dat de persoonlijke touch is opgevallen!
Geniet van je leuke bestelling.
- Kim
Snelle levering, had maat L besteld, maar was te groot, in de winkel maat M laten reserveren een dag later, maat M gekocht en maat L gelijk geretourneerd in de winkel, ook de retournering via de mail en ook van Riverty was zeer snel in orde Zeer plezierig allemaal Vriendelijke groet Tonny
Beveelt aan
10 April 2026
Tonny
Noordeloos
Hi Tonny,
Fijn om te horen dat het omruilen van de maat soepel is verlopen!
Veel plezier van je mooie Nukus jack.
- Kim
Snelle levering, mooi verpakt en persoonlijk
Beveelt aan
8 April 2026
Stefanie
Zevenaar
Hi Stefanie,
Super leuk om te horen dat de persoonlijke touch is opgevallen!
Bedankt voor je mooie review.
- Kim
-
Molenkade 25
4271 AE Dussen
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Kleding, Fashion
Overige bedrijven