Snelle reactie bij problemen, zeer te vreden zeker een aan rader!

Als er problemen zijn helpen ze altijd en alles gaat vlotjes.

Altijd snel en duidelijke communicatie

Bij vragen of problemen altijd snel en duidelijk geholpen. En zeker niet duur.

Prima ondersteuning via WhatsApp

Zeer behulpzaam en begripvol

Middelmatige ervaring

Downtime 2 dagen op de eerste 2 maanden, IP's willekeurig geblokkeerd, trage reactie van support en facturatiedienst.

Zéér tevreden !

Gebruiksvriendelijk !

zeer professioneel

zeer goede service

Correcte prijzen, zeer goede service

Ik zit al jaren met al mijn online projecten bij Mediawax. Support is altijd snel en het is makkelijk om zelf alles bij te houden.

Kon geen domeinnaam kopen door RROR tijdens afrekenen, werd binnen paar minuten geregeld.

A Database Error Occurred Error Number: 1048 Column 'amount' cannot be null INSERT INTO `transactions` (`user_id`, `amount`, `type`, `deposit_type`, `order`, `invoiceId`) VALUES ('2416', NULL, 'mistercash', 'order', '6684', NULL) Filename: models/Transaction_model.php Line Number: 6

Super support

bij tech problems + heel betaalbare webhosting. Merci Kristof en Sam :-)

Zeer goede ervaring

Bij problemen zeer goede hulp en wordt snel opgelost door de hulplijn.

Super platform

Ik ben al een hele poos bij mediawax en kan alleen maar zeggen dat ze topservice geven. Als er iets is wordt ik altijd gelijk geholpen. Niets dan goeds

Zeer betrouwbaar

Je wilt als bedrijf altijd bereikbaar zijn. Persoonlijk al heel lang ervaring met Mediawax naar volle tevredenheid. Toen ik mijn bedrijf ging opstarten, wist ik 1 ding zeker. De hosting van mijn website gaat via Mediawax. Prijs/kwaliteit is nergens beter dan hier.

Super goede service!

Staan altijd klaar om snel op je vragen te reageren. Super team!

Tot hier toe 100% geholpen en snel

Als leek hierin gestapt om een website te maken, zeer goed geholpen, top!!!

Binnen mum van tijd antwoord en ondersteuning op vraag via mail.

Alles is heel vlot en correct verlopen. Gemaakte fouten worden rechtgezet. Dit geeft een heel fijn gevoel.

Steeds snelle dienstverlening

Steeds behulpzaam

Men is steeds behulpzaam bij een probleem en ook vrij snel, je hoeft geen dagen te wachten op een actie van Mediawax.

snel en betrouwbare service voor de correcte prijs

Altijd snelle reactie bij vragen en problemen. Servers altijd up

Betrouwbaar, betaalbaar en service gericht

Ik zit al jaren bij Mediawax en zal denk ik nooit de switch maken naar een andere provider. Altijd snel reactie op vragen en helpen je graag met allerlei vragen waar andere (grotere) providers geen tijd voor zouden hebben. Zeker aan te bevelen.

Ik ben gewoon blij met mediawax

Goede service, zeer goede prijzen. Ben al jaren klant bij Mediawax en dat zal ook zo blijven.

Snelle en goede service

Heb je een vraag dan wordt je snel geholpen. Meer nog, ze zorgen dat alles al in orde is. Als beginnende en zoekende website maker hebben ze me heel goed ondersteund. Ze willen echt dat het allemaal in orde is voor jou.

Al jaren ontvangen wij goede service.

Idem hiervoor.

Eenvoudig en goede support

Eenvoudig te bedienen en vlot toegangkelijk. Steeds snelle en correcte support. Eenvoudige betalingen (of zelfs via een Wallet bij hen) Belgisch en nederlandstalig aan te spreken

Rapide et professionnel

Pas grand chose à annoncer de plus que dans l'intitulé ;-)

Goede Belgische "hosting" service

Uitgebreide mogelijkheden Goede en snelle ondersteuning indien nodig Makkelijke website en beheerpaneel Ook ondersteuning bij verhuis of relocatie.

Olsenestraat 181 9870 Olsene

32 71 962 782

Over Mediawax

Mediawax is een full service webhostingbedrijf. Je kan volledig zelf uw website maken via onze website maker. We bieden al een webhostingpakket inclusief website bouwer aan voor 48,40 euro inclusief BTW. Hier heb je nog een gratis .be of .nl domeinnaam bij. Vragen of opmerkingen kan via: [email protected]