Snelle en efficiënte support

Ben al jaren klant bij Mediawax en hij doet dit heel goed. Bij problemen krijgen we ook een snelle support!

Uitstekende support

Mediawax biedt aan om je bestaande website gratis over te zetten naar hun servers. Bij de onze was het niet mogelijk om dit geautomatiseerd te doen, maar toch heeft Kristof er de nodige moeite in gestoken en het voor mekaar gekregen.

Alles is perfect verlopen vele volgers hebbenl de nieuwe url al gevonden

Waar ik nog niet aan uit kan zijn de statistieken, hoe kan ik ze bekijken met browser als ze niet onder publickHtm zitten. door files te downloaden lukt het wel om statistieken te bekijken is zeer interessant. vriendelijke groeten, Ignace Fraeye

Zijn er geen 6STERREN

Prima ondersteuning voor beginners Steeds correct in antwoorden Zeer snelle reactietijd

Topservice

1 mailtje en je probleem is opgelost met de nodige feedback.

Prijs kwaliteit één van de beste

Snelle service voor een correcte prijs.

prima service

Op mijn vragen werd direct geantwoord

De mensen van Mediawax doen meer dan hun job. Ze helpen waar ze kunnen en geven snel antwoord. Ook hebben ze een handige gebruikersomgeving, van waaruit u uw website en mail kunt installeren en aanpassen. Een aanrader voor wie geen kaas heeft gegeten van code.

Tevreden, goede feedback

Ook voor personen met behoefte aan een klein pakket heeft Mediawax de Small functie. Dit is momenteel voor mij voldoende. Als je hen een mailtje of ticket stuurt, word je snel verdergeholpen. Enige kennis van webhosting e.d. is wel nuttig.

Goede service, lage prijs

Goede service, lage prijs

prima prijs/kwaliteit verhouding

Prima klantenpaneel. Prijzen voor domeinnaam en hosting meer dan redelijk.

fantastisch

steeds bereikbaar, behulpzaam en correct

Prijs kwaliteit heel goed

Snelle en goeie support, persoonlijke service

Het kan niet beter! Proficiat en bedankt.

Ik ben bijzonder tevreden met de manier waarop uw medewerker (Kristof?) mijn domeinnamen, inclusief website en e-mailboxen heeft overgebraht van mijn vroegere host. Alles functionneert naar algehele voldoening. En de jaarlijkse kost is beduidend lager.

Heel positief, steeds behulpzaam

In geval van problemen heb ik steeds zeer snel de nodige en deskundige uitleg ontvangen. Ik zal dan ook aan idereen Mediawax aanbevelen

Vlot van Start voor opzet website

Snel van start met de juiste informatie om een beperkte website actief te zetten.

Geweldige service

Bij elke vraag krijg je snel een antwoord en nog belangrijker een oplossing. Mediawax biedt een geweldige service voor een laag budget.

Geweldige service

Bij elke vraag steeds heel snel antwoord en/of oplossing.

Werkelijk geweldige hoster

De naservice en helpdesk is ongekend klantvriendelijk, ook voor waar het om complexe technische vragen betreft. Voor ons een vaste waarde en een échte aanrader.

Goede service en goede prijzen

Altijd snel, juist en duidelijk antwoord als ik een vraag heb.

Ultra service & Correcte hulp bij probleem van leek

Had een veiligheidslek door verouderde WordPress site. Zelf niet genoeg kennis van. Binnen korte termijn verholpen door MediaWax. Service waar je op hoopt waargemaakt!

fantastisch

steeds bereid om te helpen. Steeds correct. I

Altijd correct en snel, gebruiksvriendelijk ook.

Ik maak al een hele poos gebruik van Mediawax en heb alleen maar positieve ervaringen.

Snelle en efficiënte ondersteuning

Zeer goede ervaring !

Zeer snelle en duidelijke reacties op support vragen

Als nieuwe klant met goede computervaardigheden maar weinig web-ervaringen ben ik ingestapt bij MediaWax. Bij het opzetten van de randvoorwaarden en beheerszaken mbt mijn nieuwe domein ben ik prima geholpen bij mijn support vragen!