Elke verrichting tot nu toe is uitstekend verlopen

idem

steeds behulpzaam en zeer snelle support

Snel online, prima helpdesk

Voordelig en snel online én een vlot reagerende helpdesk. Dat wil je graag van je provider en precies dat levert Mediawax!

Prijs kwaliteit heel goed

persoonlijke support, snelle antwoorden en oplossingen.

Top webhosting

Al vele jaren ben ik een zeer tevreden klant bij Mediawax voor meerdere domeinen. Zeer goede diensten voor een lage prijs. Enorm goede support (snelle reactie, probleemoplossend, al veel hulp gekregen -> ook buiten kantooruren in het weekend). Zeer goede ervaring i.v.m. het verhuizen van domein.

Uitstekende Service en hosting

Al vele jaren klant. Steeds correcte service en snelle respons. Zeer tevreden klant.

Heel goede service!

Goed product en zeer snelle en goede service.

Vlug antwoord op vragen, snel en zonder probleem gestart. Momenteel heel tevreden.

Zoals steeds een heel goeie support bij vragen en problemen

+ concurrentiële prijzen. Echt een aanrader :-)

Vlotte communicatie

Het was fijn om te merken hoe vlot mails en vragen werden opgevolgd en ook, dat dat het gevoel creëerde van met mensen in contact te zijn, iets wat tegenwoordig geen evidentie meer is in de onpersoonlijke, afstandelijke digitale wereld. Hartelijk dank daarvoor ! Het geeft me een fijn gevoel om met jullie in zee te zijn gegaan.

snel en perfect

snel en perfect

Absoluut topbedrijf!

Topservice en top personeel Mediawax heeft hart voor haar klanten. Mochten er al ooit storingen zijn, worden die per direct opgelost. Het contact met de klanten is zeer snel en ze hebben een uitmuntende response tijd. Absolute aanrader!

Verhuizing site: super spel geregeld

Recent ontstond er gedoe bij mijn vorige hostingbedrijf. Na een korte zoektocht kwam ik uit bij Mediawax waar de verhuizing in no time geregeld was. Op enkele vragen kreeg ik direct antwoord en kleine problemen werden ook meteen opgelost. Inmiddels draait mijn site voordelig en probleemloos bij Mediawax.

Behulpzaam, snel, kennis van zaken maar vooral behulpzaam

Ik ben een heel tevreden klant, dit bedrijf is echt een aanrader. Uitstekende service, zeer scherpe prijzen, buitengewoon behulpzaam en klantvriendelijk.

Top team

Ben sinds 2013 bij die mensen aangesloten en zeer tevreden, prijs kwaliteit. Als je een probleem hebt helpt Kristof direct zelfs in het weekend zo snel ze kunnen. ook zeer veel mogelijkheden, ze staan je steeds met raad en daad bij. Hartelijk dank een top team.

Goede service en snelle hulp

Bij een probleem wordt er snel gereageerd op je ticket en wordt het probleem snel opgelost. Ben zeer tevreden over de dienstverlening. Eén minpuntje : ik vind dat het aantal aangeboden gigabyte per pakket best wel wat hoger mag zijn. Providers die maar 10 Gig aanbieden voor hun grootste pakket zijn niet meer te vinden. Meestal gaat dit om 25 a 50 Gb en zelfs meer.

Alles werkt prima

Soms is het een beetje zoeken, maar uiteindelijk vind je het wel.

Tot nu toe zeer tevreden

Bij de verhuis van onze site hebben zij alles perfect geregeld.

Professioneel

Reageert zeer snel bij problemen, antwoordt duidelijk en eenvoudig op vragen. Prijzen zijn zeer acceptabel, ook voor kleine amateurs zoals ik.

Fantastische goede service

Ze staan altijd klaar. Soms voel ik mij vervelend omdat ik weeral iets moet vragen. Maar wordt steeds op een fantastische en snel geholpen. Top team!

In een zin? De beste hoster!

Al jaren klant bij Mediawax met tal van websites en nog steeds zeer tevreden, zowel van het gebruikgemak als de service. Doe zo voort!

Mediawax is een kleine maar betrouwbare hostingfirma

Ik ben tevreden van Mediawax. Als er vragen of problemen zijn worden er snel gereageerd en de prijzen van de hosting zijn goed. Chapeau!

meer dan profesioneel, zeer accuraat en vriendelijk

meer dan profesioneel, zeer accuraat en vriendelijk

super service!

Snelle respons en betaalbaar.

Over Mediawax

Mediawax is een full service webhostingbedrijf. Je kan volledig zelf uw website maken via onze website maker. We bieden al een webhostingpakket inclusief website bouwer aan voor 48,40 euro inclusief BTW. Hier heb je nog een gratis .be of .nl domeinnaam bij. Vragen of opmerkingen kan via: [email protected]