super service!

Snelle respons en betaalbaar.

top service

Heel behulpzame service! klantgericht. Dat vind je niet veel in IT.

topservice!

directe hulp bij problemen!

Snel en zeer goed verder geholpen

Als leek in de aanmaak van de website voor onze club vlot en zeer vriendelijk geholpen

Zeer vlotte en aangename service!

Zij hebben zeer vlot en met al mijn wensen de verhuis van domeinbeheer voltooid.

Alles perfect in orde. Prijzen zijn laar dan ok.

Alles werkt prima. Bij problemen krijg je snel hulp (via ticket)

Altijd uitstekende support, zelfs voor de thuis-webmasters

Alle vragen stipt en correct beantwoord, hulp krijg je als het nodig is, en je raakt niet snel wijs uit bij een bepaalde setup die je wil doen. Ook de "kleintjes" zijn goede klanten !

Behulpzaam en super snel geregeld

Mijn vorige hostingbedrijf meldde onverwacht dat zij hun activiteiten zouden beëindigen en of ik maar een alternatief bedrijf wilde gaan zoeken. Dus: paniek! Na enig zoeken kwam ik uit bij Mediawax waar ik uitstekend geholpen ben met de verhuizing van mijn site. Alles werd vlot en vakkundig geregeld dus absoluut een aanrader!

super

als er zich een probleem voordoet, direct reactie met de oplossing, gewoon top,

Snelle en efficiënte support

Ben al jaren klant bij Mediawax en hij doet dit heel goed. Bij problemen krijgen we ook een snelle support!

Uitstekende support

Mediawax biedt aan om je bestaande website gratis over te zetten naar hun servers. Bij de onze was het niet mogelijk om dit geautomatiseerd te doen, maar toch heeft Kristof er de nodige moeite in gestoken en het voor mekaar gekregen.

Alles is perfect verlopen vele volgers hebbenl de nieuwe url al gevonden

Waar ik nog niet aan uit kan zijn de statistieken, hoe kan ik ze bekijken met browser als ze niet onder publickHtm zitten. door files te downloaden lukt het wel om statistieken te bekijken is zeer interessant. vriendelijke groeten, Ignace Fraeye

Zijn er geen 6STERREN

Prima ondersteuning voor beginners Steeds correct in antwoorden Zeer snelle reactietijd

Topservice

1 mailtje en je probleem is opgelost met de nodige feedback.

Prijs kwaliteit één van de beste

Snelle service voor een correcte prijs.

prima service

Op mijn vragen werd direct geantwoord

De mensen van Mediawax doen meer dan hun job. Ze helpen waar ze kunnen en geven snel antwoord. Ook hebben ze een handige gebruikersomgeving, van waaruit u uw website en mail kunt installeren en aanpassen. Een aanrader voor wie geen kaas heeft gegeten van code.

Tevreden, goede feedback

Ook voor personen met behoefte aan een klein pakket heeft Mediawax de Small functie. Dit is momenteel voor mij voldoende. Als je hen een mailtje of ticket stuurt, word je snel verdergeholpen. Enige kennis van webhosting e.d. is wel nuttig.

Goede service, lage prijs

Goede service, lage prijs

prima prijs/kwaliteit verhouding

Prima klantenpaneel. Prijzen voor domeinnaam en hosting meer dan redelijk.

fantastisch

steeds bereikbaar, behulpzaam en correct

Prijs kwaliteit heel goed

Snelle en goeie support, persoonlijke service

Het kan niet beter! Proficiat en bedankt.

Ik ben bijzonder tevreden met de manier waarop uw medewerker (Kristof?) mijn domeinnamen, inclusief website en e-mailboxen heeft overgebraht van mijn vroegere host. Alles functionneert naar algehele voldoening. En de jaarlijkse kost is beduidend lager.

Heel positief, steeds behulpzaam

In geval van problemen heb ik steeds zeer snel de nodige en deskundige uitleg ontvangen. Ik zal dan ook aan idereen Mediawax aanbevelen

Vlot van Start voor opzet website

Snel van start met de juiste informatie om een beperkte website actief te zetten.

Olsenestraat 181 9870 Olsene

32 71 962 782

Over Mediawax

Mediawax is een full service webhostingbedrijf. Je kan volledig zelf uw website maken via onze website maker. We bieden al een webhostingpakket inclusief website bouwer aan voor 48,40 euro inclusief BTW. Hier heb je nog een gratis .be of .nl domeinnaam bij. Vragen of opmerkingen kan via: [email protected]