Geweldige service

Bij elke vraag krijg je snel een antwoord en nog belangrijker een oplossing. Mediawax biedt een geweldige service voor een laag budget.

Geweldige service

Bij elke vraag steeds heel snel antwoord en/of oplossing.

Werkelijk geweldige hoster

De naservice en helpdesk is ongekend klantvriendelijk, ook voor waar het om complexe technische vragen betreft. Voor ons een vaste waarde en een échte aanrader.

Goede service en goede prijzen

Altijd snel, juist en duidelijk antwoord als ik een vraag heb.

Ultra service & Correcte hulp bij probleem van leek

Had een veiligheidslek door verouderde WordPress site. Zelf niet genoeg kennis van. Binnen korte termijn verholpen door MediaWax. Service waar je op hoopt waargemaakt!

fantastisch

steeds bereid om te helpen. Steeds correct. I

Altijd correct en snel, gebruiksvriendelijk ook.

Ik maak al een hele poos gebruik van Mediawax en heb alleen maar positieve ervaringen.

Snelle en efficiënte ondersteuning

Zeer goede ervaring !

Zeer snelle en duidelijke reacties op support vragen

Als nieuwe klant met goede computervaardigheden maar weinig web-ervaringen ben ik ingestapt bij MediaWax. Bij het opzetten van de randvoorwaarden en beheerszaken mbt mijn nieuwe domein ben ik prima geholpen bij mijn support vragen!

Zeer snelle en duidelijke reacties op support vragen

Beste prijs/kwaliteit van de Benelux

Altijd snelle reacties, goede prijzen, makkelijke gebruiksomgeving. Alles wat je als webdeveloper nodig hebt.

kleinschalig, doch top service

vragen worden direct beantwoord.

Scherpe prijzen en een uitstekende helpdesk.

Ben al enkele jaren klant bij Mediawax en super tevreden over de geleverde diensten. De prijs voor de webhosting en de domeinnamen is bij de beste die je kan vinden. De Nederlandse servers zijn snel en betrouwbaar en behoren tot de betere op de markt. De helpdesk is vlot bereikbaar en werkt elke vraag vlot af. Zeker een aanrader.

Heel goeie service

Ben reeds 4 jaar klant als webdesigner met een reseller account. Heel goeie ervaringen met zowel de aangeboden producten als de support van deze webhoster! Een aanrader :-)

Top service!

Onze vorige webhosting was aan de trage en dure kant. Dus hebben we besloten om te verhuizen. Na even zoeken en tips van vrienden zijn we terecht gekomen bij mediawax. De Prijs-kwaliteit is goed maar bovenal is de ondersteuning van deze mensen fantastisch! Ze hebben gratis onze verhuis geregeld en dit zonder enig probleem. De volledige website inclusief onze e-mails zijn verhuist. Daarna hadden we nog enkele kleine vraagjes die ze zeer snel opgelost hebben voor ons zonder extra kosten. Ik kan het iedereen aanraden!

klantservice onbestaande

Geen enkele mail gekregen met factuur, ook geen herinnering, maar Incasso bureau weet mij blijkbaar wel te bereiken. Er is me ook een sms gestuurd, volgens hun... NIKS gekregen!!! Mailadres en telefoonnummer zij wel correct. Klantendienst???? Telefonisch niet bereikbaar... Mails niet beantwoord... het gaat hier over 80 euro (waarvan 40 voor incasso ) Moet ik daar nu een zaak van maken.... pfft. en wat volgend jaar? zelfde verhaal??? ERGERLIJK!!

Update negative ervaring

Dit is een update van mijn eerder ingezonden beoordeling. Er is me een zeer vriendelijke mail toegezonden, waarmee het incasso bedrag is kwijtgescholden. Er zal tevens worden nagegaan of er een probleem is met de Email provider. Om het probleem in de toekomst te vermijden heb ik een alternatief mail adres gegeven. Afgaande op alle andere positieve beoordelingen, laten we er van uitgaan dat minimale "corona personeel bezetting" de reden was van de in aanvang moeilijke communicatie. Er rest mij Kristof van Mediawax te bedanken voor zijn excellente tussenkomst.

Vroeger wat problemen maar laatste jaren zeer tevreden

Ga zo door!

Mediawax, altijd goed

Mediawax heeft me al een aantal keer tijdens technische problemen. Snel, kwaliteit, goedkoop. wat wil je nog meer?

Snelle hulp en heldere communicatie. Beste prijs/kwaliteit van België.

Ik ben al jaren klant van Mediawax en heb alleen maar goede ervaringen met hen. Goede prijs kwaliteit verhouding, service is snel en communicatie altijd helder en vriendelijk.

Behulpzaam, vlug, lost de problemen op

Een voorbeeld. Had problemen s avonds laat deed een mail en daags nadien toen ik pc startte, 7 uur, had ik reeds antwoord, dat is service van de bovenste plank

Zeer goede hosting provider tegen scherpe rijzen

Steeds vlotte en correcte afhandeling van aankopen alsook vragen en incidenten. Zeer correcte prijzen.

Vlot en betrouwbaar

Mails worden snel beantwoord, de service is optimaal

Jarenlang gebruik gemaakt van de diensten van Mediawax en geen enkele keer een probleem gehad. Vlekkeloze dienstverlening, correcte behandeling en zeer goede communicatie. Een aanraden voor wie een betaalbare, hedendaagse website wil.

Olsenestraat 181

9870 Olsene

32 71 962 782

Over Mediawax

Mediawax is een full service webhostingbedrijf. Je kan volledig zelf uw website maken via onze website maker. We bieden al een webhostingpakket inclusief website bouwer aan voor 48,40 euro inclusief BTW. Hier heb je nog een gratis .be of .nl domeinnaam bij. Vragen of opmerkingen kan via: [email protected]