Zie hieronder

Alles prima volgens afspraak geleverd !

Super tevreden

Alles was goed gegaan. Ook super mooi verpakt.

Top assortiment aan kleding

Wat hier boven staat.

Snelle levering en goede kwaliteit

Top.

Snel verzonden en keurig verpakt. Helaas moest ik het retourneren en ook dat is goed geregeld. Kan VT mode iedereen aanraden

Waar voor mijn geld

VT Mode was mij niet bekend, maar na wat onderzoek voelde het bedrijf betrouwbaar en heb ik mijn eerste bestelling geplaatst. Vrij snel kreeg ik al bericht dat het pakket ( een prachtige jurk ) onderweg was. VT Mode heeft gedaan wat het beloofd op de website, dat is een fijne ervaring na wat minder fijne ervaringen met webshops. Ik zal dan ook niet twijfelen om weer eens iets te bestellen, want de collectie is ruimschoots.

Heel aangenaam en vriendelijk telefonisch contact en hele snelle levering. Bedankt voor de super service en zeker tot nog eens!

Leuk online shoppen

VT mode maakt online shoppen feestelijk: snelle verzending en mooi ingepakt met leuke kaart erbij.

Juiste maat, kleur en model. En snel geleverd voor goeie prijs. Wat wil je nog meer?

Goede service. Snelle verzending en vriendelijke mensen

goeie service snel geleverd

Mooie winkel met voor ieder wat wils!

Vriendelijk personeel en veel keuze.

Helemaal goed.

Niets op aan te merken ga zo door.

Super snelle levering

Kledingstuk goed ontvangen, netjes en snelle levering

Aflevering perfect en mooi verpakt en binnen 24 uur geleverd !!!! Zou jullie zeker aanraden

Een cadeautje

De dag na de bestelling geleverd, als cadeautje ingepakt. Echt top.

Supersnelle service!

Top, zelfs al was het artikel volgens de website in backorder.

Alles naar wens afgeleverd,zeer tevreden

Goede en snelle levering van n sjieke PME zomerjas

Goede en snelle levering van n sjieke PME zomerjas

Anelle levering in een prachtige verpakking

Echt een kadootje als je dit uitpakt! Helaas was de maat niet goed dus retour gestuurd. Als de terugbetaling net zo snel is als de levering ben ik zeer tevreden

Snel en netjes

Snelle en nette service. Kleding was mooi verpakt met persoonlijk kaartje. Super!

Goede snelle service

Bestellen ,betalen,ontvangen,zo simpel

Altijd top service

Mensen zijn altijd vriendelijk. Denken mee. Gewoon top service

Muntpromenade 12

6001 EH Weert

Over VT Mode

Vanaf 1970 is VT Mode een begrip in Weert. Toosje en Bert van Lierop verkochten de eerste bekende jeanslabels. Nu staan Dennis, Tommy, Lilian en Eric aan het roer en telt de VT Mode winkel een oppervlakte van 750m2. We hebben een ruime collectie dameskleding, herenmode en schoenen, in een mix van meer dan 50 merken. VT Mode heeft een passende slogan waarin iedereen zich kan vinden: “just de perfect mix of cool brands”. Continu vernieuwen en innoveren maakt het een avontuur om ook eens binnen te stappen bij onze fysieke kledingwinkel in Weert. De service, het advies en vooral de gezelligheid staat bij VT Mode op een belangrijke plek. Deze service wordt natuurlijk ook in de webshop op een fijne manier nagestreefd! VT Mode is ontstaan uit een echte passie voor mode. En dat zie je terug! Voor elk moment bieden we de mooiste dames- en herenkleding. Van feestelijke jurken voor dames tot stoere jeans voor heren. En dat ook nog eens van bekende merken zoals G-Star Raw, Scotch & Soda, PME Legend, Geisha, Fabienne Chapot, Yaya en meer! Daarnaast hebben we ook een uitgebreide collectie schoenen.