Het was een cadeautje om te krijgen. Ik heb nog nooit iets gekregen wat met zoveel zorg was verpakt. Inclusief handgeschreven kaart.

Goed en snel geleverd!

Besteld en 2 dagen later in huis!

Uitstekend !

Mijn vraag werd zeer snel beantwoord. Vlotte service.

Super vriendelijk!

Er zat een bedank kaartje bij en m’n bestelling was heel mooi ingepakt. Super blij mee!

Goed advies, super klantvriendelijk en mega snelle levering

Zowel online als in de winkel shop ik heel graag. In de winkel zijn ze altijd klantvriendelijk en tis er dan ook altijd heel gezellig. Toppers zijn het!!

goede service, snelle levering, persoonlijk kaartje erbij. Helemaal leuk.

Heel content met de hulp die ik ontvangen heb met de verzending.

Spijtig genoeg is de jumpsuit te klein en is de maat L niet meer voorradig. Ik heb de jumpsuit vandaag terug verzonden per post.

Besteld en snel ontvangen. Heel goed verpakt met een persoonlijk kaartje er bij!

Snel en goed verzorgde levering

Alles klopt en met zorg verzonden

Snel, goed ingepakt en leuk dank kaartje TOP

Snelle levering en super goed ingepakt. Daarbij een lief dank kaartje wat super attent is!

Zeer tevreden!

Heel veel zorg besteed aan het inpakken en verpakken van het product. Snelle levering.

Snelle verzending en betalen na passen is een enorm pluspunt

Top service en zeer snel geleverd!

Het was de eerste maal dat ik iets kocht bij VT Mode en ik ben erg tevreden van de service! Het artikel was op vrijdag besteld en werd op zaterdag al geleverd. Er zat ook een gepersonaliseerd kaartje bij, wat ik erg leuk vond. Kortom een aanrader!

Fijne ervaring!

Mijn bestelling is de volgende dag al aangekomen, zorgvuldig verpakt.

Prima en snelle service!!

Bedankt voor de goede verwerking van mijn bestelling en vooral de persoonlijke benadering via het geschreven kaartje en de verpakking van de bestelling! Groeten en succes!! Jan.

Prijs/kwaliteit geheel volgens verwachtingen.

Pakket goed beschermd ontvangen op voorziene tijd.

alles ging naar wens

alles ging snel

Leuk persoonlijk kaartje erbij !

Wat een vriendelijkheid, service en snelheid. Compliment aan jullie team!

Snelle levering, omschrijving ook goed zodat het bestelde in het echt niet tegenvalt

Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon!

Zeer goed!

Erg prettig als de bestelling en de levering gewoon goed verloopt. Geleverd in een mooie doos met een zeer attent kaartje bijgevoegd. Heel leuk!

Goed geholpen

Ik ben goed geholpen door VT Mode

Super goed

Parfum besteld, snel verzonden. Erg makkelijk. Parfum was mooi verpakt.