Super snelle levering

Snel geleverd en lief persoonlijk kaartje erbij!

Snelle levering , keurig verzorgd

Bestelling is keurig en snel opgestuurd .

Hele attente klantenservice

Het artikel moest geruild worden voor een andere maat , dat artikel werd gereserveerd voor mij.

Vlot en vriendelijk

Na een informerend belletje om te vragen naar de lengtemaat van de broek, werd ik super vriendelijk geholpen. Er werd direct naar de winkel gelopen om het te controleren en de volgende dag was de broek in huis. Top!

Heel goed!

Prima zaak!

Perfecte ervaring

Ik had een broek besteld voor mijn man. Werd goed op de hoogte gehouden van de verzending en duur daarvan. Het pakketje was erg mooi ingepakt, er is veel zorg aan besteed. Het persoonlijke kaartje was erg leuk! Zal vaker gaan bestellen.

Keurig

Pakket was netjes verpakt. Zelf de schoenendoos was extra verpakt. Net een cadeautje. Goede service. Ga zo door.

Prima levering

PME jeans besteld die niet op voorraad was die op andere sites duurder was en/of niet meer leverbaar was. Binnen enkele dagen bezorgd. Top!

De kleren deden aan onze verwachting en zat perfect verzorgd in een doos!

De eerste keer dat we bij jullie hebben besteld. We zijn alle drie dik tevreden. We zullen in de toekomst dan ook zeker vaker op jullie site kijken,

Goede snelle en mooi verzorgde levering.

Helemaal Top

Mooi verpakt! Kleur Trui precies zoals afgebeeld. Trui is losvallend, als er xxs was geweest, had ik n maat kleiner genomen.

De jas was snel verzonden en keurig verpakt ook alle eventuele papieren voor retour waren bijgesloten. Het hand geschreven kaartje maakte het helemaal compleet heel sympathiek

Dit was de eerste keer

Heb broek geruild en wacht op een andere maat!!

Snelle service, duidelijke communicatie

Ik had mijn bestelling snel binnen! De voorwaarden zijn duidelijk en je kunt gratis retourneren!

Snellei leverring goede prijs verhouding

Top !

Mijn bestelde broek werd de volgende dag al bezorgd. Deze was mooi ingepakt met ook nog een kaartje erbij. Zag er heel mooi verpakt uit.

snel antwoord keurig ingepakt gewoon tevreden

duidelijke site veel keus

Keurig, snel en met een persoonlijke noot.

Keurig, snel en met een persoonlijke noot.

Prima product en levering

Uitstekende en snelle levering. Alles top zoals gewoonlijk !

geweldige site en snelle levering

Het mooiste van alles was dat mijn maat niet in voorraad was en dat ik de melding kreeg dat VT Mode het wel zou nabestellen!! Desondanks had ik mijn bestelling razendsnel in huis, met de vriendelijke groeten van Anja! Ook al zo'n attent gebaar. Ik kom hier zeker terug.

Snelle en vriendelijke service

Bestelling was leuk en verzorgd ingepakt. Voelde als een cadeautje ;-) Helaas was het bloesje minder leuk als verwacht.

In een woord, geweldig.

Duurde wel 1 dag langer voor t pakje aankwam, door de drukte zoals gezegd, maar heel mooi verpakt, zelden zo mooi verzorgd. Mijn complimenten. Dank je wel.met vriendelijke groet. Petra.

Snel en mooi verpakt bezorgd.

Bestelling de volgende dag geleverd. Netjes ingepakt met een persoonlijke kaartje erop. De mate van zorg dat aan mijn bestelling is besteed geeft het vertrouwen om er vaker te bestellen.

Snelle en goede levering.

Helemaal top!

Snelle levering en prima prijs;)