Hele snelle levering. Goed en heel mooi verpakt in papier met een persoonlijk kaartje erbij. Helaas paste het niet maar hier ook een makkelijke retour procedure. Super winkel, ook online!

Geweldige service en prijs.

Super netjes verpakt, zelfs met een klein cadeautje erbij! Absolute aanrader!!

Mijn pakket is op tijd aangekomen en was goed verpakt met zelf een persoonlijk bericht van diegene die mijn pakketje heeft ingepakt, nog nooit ergens anders meegemaakt zou zo nog een keer bij jullie bestellen. Top service

Snelle levering.

Snelle levering. Goed ingepakt.

Snelle goede service

Mooi verpakt, goede communicatie. Retour service ook erg goed. Snelle terug betaling

Snelle service met persoonlijk tintje

Snel geleverd, leuk en praktisch verpakt met persoonlijk geschreven kaartje. Goed hoor!

Snelle levering voor een scherpe prijs

Op zoek naar een mooie winterjas kwam ik op jullie site terecht. De jas die ik zocht voor een goede prijs. Zeer snelle bezorging, keurig verpakt en alle info erbij mocht ik wat willen retourneren.

Uitmuntende service

Snelle en uitmuntende levering en de geleverde producten voldoen meer dan verwacht aan de eisen ! Topservice ! 👍🏼

Zeer vlugge levering van een zeer gewenst product

Al even op zoek en bij jullie gevonden. Mijn zoon is er super blij mee. Het staat hem super goed!!

Snelle bezorging

Helaas is de jas die ik besteld heb niet naar mn zin. Dat zie je aan als je hem aan hebt gepast. Ik ga hem morgen retoursturen. Vrgr Inge Prins

Super. Netjes verpakt en een persoonlijk kaartje er bij. Heel attent.

Behulpzaam, en zeer klantvriendelijk

Ik ben telefonisch zeer goed geholpen. Goede uitleg over het product welke ik via de site wilde aanschaffen. Ook de levering was zeer snel. De service was top. Alleen met postnl waren wij niet blij. Niet op het afgesproken tijdstip geleverd. 2x na het verschrijken van de tijd een wijzing. Kortom de hele dag thuis gebleven, uiteindelijk werd de jas onder het eten geleverd. Dit heeft overigens niets met jullie te maken. Wij hebben dit al vaker gehad.

Snelle levering. Pakket ziet er netjes verzorgd uit en mijn jumpsuit zat nekjes verpakt in een papiertje. Daarnaast zat er nog een kaartje bij met daarop mijn naam handgeschreven. Dit gaf een zeer persoonlijk gevoel. Ik zou zeker hier nog eens iets bestellen!

Hele snelle en correcte levering!

Eerder ontvangen dan werd aangegeven en heel netjes verpakt!

Snel geleverd, goed verpakt, product zoals omschreven. Paste ook goed. Aanrader!

Ik kom hier zeker terug om te shoppen.

Topservice

Jas werd snel geleverd, helaas te klein. Meteen na retour kreeg ik mijn geld terug; mijn maat was inmiddels verkocht. Aanrader!

super,top,snelle levering,keurig verzorgd.

Keurig verzorgd,super verpakt,mooie kwaliteit kleding!

Hele snelle levering en mega netjes ingepakt helemaal blij met mijn nieuwe jas! Dikke aanrader

Snelle levering, duidelijke mail over aankoop en verzending. Prachtig ingepakt met een bedank kaartje erbij. Het was bijna een cadeautje om uit te pakken! Hier kan menig online webshop nog iets van leren! Een aanrader👍

Zeer tevreden!

Ondanks kerst toch snelle levering, ben zeer tevreden met mijn nieuwe jas!

Waarom zou je ergens anders gaan shoppen als je bij VT mode altijd kunt slagen!!

Verkoopsters die bij VT mode werken weten altijd heel goed, hoe ze op behoeftes van een klant moeten inspelen. Of je een chic of een sportief outfit nodig hebt...Het is altijd heel plezierig om bij VT mode te gaan shoppen!!!!

geweldig!

super bezorging! was snel binnen en de jas beviel heel erg! een dikke aanrader

Goede, snelle en vriendelijke service!

De bestelling kon ik gemakkelijk online plaatsen, evenals het doen van de betaling (in de avond). In de winkel lag mijn bestelling al direct de volgende dag klaar en hebben ze het netjes ingepakt. Ruilen zou geen probleem zijn, maar was niet nodig.

Betrouwbaar

Mooi op tijd, keurig ingepakt!