Heel goed geholpen in de winkel.

Geholpen door een heel vriendelijke dame. De laatste die bij jullie is komen werken. Ze bood nog spontaan aan om een ander shirt tot woensdag terug te hangen. Hebben heren bermuda en polo shirt gekocht. Polo shirt was niet de juiste maat in de winkel aanwezig. Ter plekke in winkel polo shirt online besteld. Hebben wel ff moeten wachten. Zondag besteld en de vrijdag erna was levering. Maakte voor ons niets uit want had het toch niet direct nodig.

Snelle levering en snel en korrekt een retourzending afgehandeld.

Snel en netjes

Snelle levering en keurig verpakt

Goede prijzen, mooi verpakt, echt aandacht aan besteed, snelle en gratis levering

Makkelijk en snel winkelen

Altijd fijn om bij VT Mode te winkelen. Zoekfunctie van de site is bij toepassen van filters soms wat traag maar verder uitstekende webshop. Het wordt keurig verpakt thuis geleverd. En mocht je willen ruilen? Geen enkel probleem. Ik vind het een uitstekende kledingwinkel. Ook online dus.

top geregeld, snel goed verpakt, persoonlijk kaartje leuk

top geregeld, snel goed verpakt, persoonlijk kaartje leuk

Had verkeerd besteld maar in NO time opgelost en bellen zelfs meteen na de melding. Wauw, waar maak je dit nog mee ! Chapeau.

Mooie kleding en snelle levering.

Leuke site met mooie kleding! We hebben de bestelling snel ontvangen, en het was heel netjes verpakt. En wat ontzettend leuk dat er een persoonlijk geschreven kaartje bij zat.

Goede service na vertraging door post nl

Er was vertraging mer het pakketje en er werd direct gehandeld zodat het pakketje geleverd werd.

Snelle levering en gezellig verpakt! Top!

Snelle levering en gezellig verpakt! Top!

Super snelle nette service

Hele snelle en nette service. Netjes ingepakt. Super netjes.

Zeer tevreden ook levering was oke

Goede ervaring

Voor het eerst bij VT Mode besteld. Ze hadden een mooie aanbieding die ik nergens anders zag. Snel verstuurd en op een leuke manier verpakt. Ook hebben ze de mogelijkheid om achteraf te kunnen betalen, wat ik erg kan waarderen.

Geweldig goed en snel geleverd!

Broek besteld, dag afgesproken wanneer geleverd mag worden. En dag eerder geleverd. Zeer goed verpakt, met een persoonlijke kaart. Heel erg attent. Ik heb de kaart op de kast staan in mijn woonkamer! Elke keer als ik hem zie dan word ik daar vrolijk van!!

Top service!

Artikel geretourneerd, snel en netjes verwerkt, zeer klantvriendelijk! Kan ik iedereen aanbevelen.

Snel en netjes!

Ik had heel snel en keurig netjes verpakt mijn bestelling in huis.

Snel en netjes

Eerste gebeld of er snel geleverd kon worden. Zeer goede service. De volgende dag pakketje in huis. Heel mooi verpakt.

Goed assortiment, levering mag sneller

Levering duurde vrij lang; zondag besteld, donderdag in huis. Dat mag wat sneller maar er was ook al bij de bestelling gezegd dat levering 2-3 ging duren. Dus op zich geleverd binnen de afspraak en dus goed.

Super snel en leuke kleding

prima levering

prima snel geleverd

Zeer goed geholpen, nette service!

Zeer prettig geholpen. Medewerkster telefonisch gesproken na een internetbestelling en er werd meegedacht.

Zou er zeker weer bestellen. Erg leuk verpakt, echt kadootje om te krijgen.

ik ben super tevreden met de service.

Ik mocht buiten de openingstijd komen shoppen. Ik werd super goed aardig begeleid bij mijn aankopen.

Snel, correct, verzorgd en super goede service

Levert snel, houdt je goed op de hoogte, mooi en verzorgd verpakt, ruilen kan makkelijk, geld terug bij niet goed ook snel en zonder gezeur. Goed voorbeeld dit bedrijf !

Snelle bezorging, leuk ingepakt en met een persoonlijk kaartje erbij. Dat is nog een leuk om te ontvangen!