Goede service. Snelle verzending en vriendelijke mensen

goeie service snel geleverd

Mooie winkel met voor ieder wat wils!

Vriendelijk personeel en veel keuze.

Helemaal goed.

Niets op aan te merken ga zo door.

Super snelle levering

Kledingstuk goed ontvangen, netjes en snelle levering

Aflevering perfect en mooi verpakt en binnen 24 uur geleverd !!!! Zou jullie zeker aanraden

Een cadeautje

De dag na de bestelling geleverd, als cadeautje ingepakt. Echt top.

Supersnelle service!

Top, zelfs al was het artikel volgens de website in backorder.

Alles naar wens afgeleverd,zeer tevreden

Goede en snelle levering van n sjieke PME zomerjas

Goede en snelle levering van n sjieke PME zomerjas

Anelle levering in een prachtige verpakking

Echt een kadootje als je dit uitpakt! Helaas was de maat niet goed dus retour gestuurd. Als de terugbetaling net zo snel is als de levering ben ik zeer tevreden

Snel en netjes

Snelle en nette service. Kleding was mooi verpakt met persoonlijk kaartje. Super!

Goede snelle service

Bestellen ,betalen,ontvangen,zo simpel

Altijd top service

Mensen zijn altijd vriendelijk. Denken mee. Gewoon top service

VT mode staat voor mooie ruime keuze.

VT mode was nieuw voor mij,de service (mailverkeer) werkte prima en correct.Snelle levering.

Geweldige service en bestelling met zorg afgehandeld

Ik had meerdere problemen met het online bestellen van een artikel. Ik werd hier heel adequaat bij geholpen. Vervolgens ontving ik het artikel, mooi ingepakt en voorzien van een persoonlijke note. Hoe voel je je als klant echt nog koning ;)

Veelzijdige winkel, met leuk personeel!

Er is voor elk wat wils en je wordt altijd super goed geholpen door iedereen!

Ik heb via de site een broek besteld. Een dag later werd die al geleverd. Mooie broek en super snelle levering. Ik ben heel tevreden.

Mooie winkel met mooie collectie, ruime keuze. Behulpzaam personeel

Duidelijke site, snelle verzending

Snel verzonden. Makkelijk te vinden op de site. Vriendelijk, omdat ik ze moest bellen voor een vraag Zeker nog een keer bestellen.

Vlot advies, leuke kleding!

Bij jullie shoppen is een belevenis, heel ontspannend voor mij, thx voor het totaal plaatje!

Geweldige winkel

Een uitje om naar VT te gaan shoppen. Super gezellig, geweldig personeel, echt allemaal, mooie collectie, lekker kopje koffie. GEWELDIG

Super snelle levering

Bestelling volgende dag al geleverd en keurig verpakt.

Bedrijfsgegevens

Muntpromenade 12

6001 EH Weert

[email protected]

Over VT Mode

Vanaf 1970 is VT Mode een begrip in Weert. Toosje en Bert van Lierop verkochten de eerste bekende jeanslabels. Nu staan Dennis, Tommy, Lilian en Eric aan het roer en telt de VT Mode winkel een oppervlakte van 750m2. We hebben een ruime collectie dameskleding, herenmode en schoenen, in een mix van meer dan 50 merken. VT Mode heeft een passende slogan waarin iedereen zich kan vinden: “just de perfect mix of cool brands”. Continu vernieuwen en innoveren maakt het een avontuur om ook eens binnen te stappen bij onze fysieke kledingwinkel in Weert. De service, het advies en vooral de gezelligheid staat bij VT Mode op een belangrijke plek. Deze service wordt natuurlijk ook in de webshop op een fijne manier nagestreefd! VT Mode is ontstaan uit een echte passie voor mode. En dat zie je terug! Voor elk moment bieden we de mooiste dames- en herenkleding. Van feestelijke jurken voor dames tot stoere jeans voor heren. En dat ook nog eens van bekende merken zoals G-Star Raw, Scotch & Soda, PME Legend, Geisha, Fabienne Chapot, Yaya en meer! Daarnaast hebben we ook een uitgebreide collectie schoenen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.