Snel en netjes verzorgd

Heel snel geleverd, goed verpakt. En gratis ruilen tegen andere maat.

Snelle levering. Vriendelijk. Zonder dat ik het vroeg als kado ingepakt...top

Snelle levering. Vriendelijk. Zonder dat ik het vroeg als kado ingepakt...top

Snelle levering en mooi verpakt. Retourlabel ook simpel en direct te gebruiken. Geen retourkosten.

Super snel en keurig afgeleverd

Super snel en keurig afgeleverd

Snelle en correcte service - te snel?

Onze bestelling werd netjes binnen de 48 u afgeleverd. Als consument moeten we ons zelf de vraag stellen of het noodzakelijk is niet essentiële goederen zo snel geleverd te krijgen. Door postorderbedrijven meer tijd te gunnen kan de consument bijdragen tot betere werkomstandigheden in deze sector.

Heel leuk ingepakt. Net als een cadeautje.

Goede ervaring.

Kleding was er snel, en in papier verpakt ipv hele bergen plastic. Niets op de kleding zelf aan te merken.

Onwijs goede service

PME zomerjas besteld. Makkelijke en overzichtelijke website. Simpel bestelproces. Snelle levering in doos met jas mooi in papier verpakt met persoonlijke boodschap. Dáárom bestel ik graag bij VT Mode.

Snelle en goeie service

Had mijn bestelling de volgende dag in huis. Erg leuk ingepakt, echt een cadeautje om te ontvangen en je kunt achteraf betalen en gratis retourneren ook heel erg fijn. Kortom: TOP!

Snelle service en goed verzorgde verpakking

zeer snel en mooie side tevens nette verpakking. Gewoon professioneel en netjes.

Prima bezorging maar absurd laat

Prima bezorging maar absurd laat zonder berichtje. Om 22.00 nog aan de deur. Hing ook briefje aan de deur om aub niet aan te bellen ivm kleine die slaapt. Maar DING DONG. Zo laat nog bezorgen zonder dat je bericht krijg is echt een nadeel.

Fijn ingepakt als kadootje. Snelle verzending

Heel goed. Zie hierboven geschreven.

Mooi product, goede communicatie, snelle levering

Super vriendelijke verkopers en fijne en snelle bezorging!!

Super vriendelijke verkopers en fijne en snelle bezorging!!

Snelle levering, leuke verpakking

Snelle levering, volgende dag al in huis. Mooie doos en heel leuk ingepakt met een kaartje van deze gezellige winkel. Als ik in de buurt kom, kom ik zeker een kijkje bij jullie nemen.

De webshop werkt naar behoren, maar de ondersteuning in de winkel is van ongekend hoog niveau.

Zeer zorgvuldig en professioneel met oog voor detail verpakt en snel verstuurd!!!

Met liefde ingepakt en persoonlijk kaartje erbij! Echt een cadeautje om uit te pakken.

Voldeed aan de verwachting

Vlotte levering

top!

hele fijne ervaring!

Zegt wat ze doen En doen wat ze zeggen. Top!

Duidelijk, komen afspraken na, snelle levering en keurig verpakt. Kaartje erbij vond ik heel attent. Complimenten...

Maat niet goed, kon direct om te ruilen, lag al Klaar aan de kassa

Goed geholpen, goed geadviseerd.

Leuke winkel met vriendelijk personeel. Ik kom er al heel lang met plezier.

Eenvoudig en klantvriendelijk

Eenvoudig online besteld en bij de winkel opgehaald. Ter plekke werd nog de mogelijkheid geboden om de schoenen te passen. Tevens werden ze nog behandeld tegen vuil. Super service.

Alles zoals verwacht.

Levering snel, goed te traceren. Product ook oké, netjes ingepakt!