eerste bestelling

vond het heel netjes verpakt met een leuk kaartje erbij! En vaak bericht waar m’n pakket was. Dus ja top eigenlijk

De totale beleving was prima

zie hier boven

Fijne service

Snel en netjes verstuurd met persoonlijke boodschap.

Super snel

Mijn bestelling was super snel binnen en precies zoals ik had verwacht!

Uitstekende service!!

Ik bestelde mijn jas en een paar uur later werd hij door personeel aan huis bezorgd. Dat is toch SUPER SERVICE. Indien retour zouden ze hem ook weer ophalen. Waar vind je dit nog?!?

Hele snelle en goede service!

Voor de eerste keer bij VT mode een broek besteld, deze was de volgende werkdag al in huis. Helaas was de broek niet naar wens. In het pakket vond ik het retourformulier en de retoursticker. De broek dus makkelijk retour gestuurd. De volgende dag had ik alweer een mail dat het pakketje weer bij VT mode was aangekomen. Zeker niet de laatste keer dat ik iets bij VT mode heb besteld! Hele snelle en nette service!

Snel & netjes verzonden

Snel verzonden, goed verpakt. Helaas niet mijn maat, met bijgesloten retourlabel en bijgevoegde regels t.a.v. retourneren eenvoudig teruggezonden.

Super snelle service

Mooi jas en snel geleverd

Makkelijk om te ruilen Keurig verpakt Goede kwaliteit

Zeer snelle reactie op vragen en zéér snelle levering van de bestelde artikelen

Zeer nette afhandeling

Snelle bezorging en prachtig verpakt, heel tevreden met mijn vest!

Klasse!

Topmerken vriendelijk scherp geprijsd. Winkel mer kwaliteit van weleer.

Zeer tevreden!

Bestelling keurig in orde en vlot geleverd.

Super snel en mooi verpakt

Super snel en mooi verpakt

Bestellingen worden altijd snel en netjes verpakt geleverd

Bestellingen worden altijd snel en netjes verpakt geleverd.

De eerste keer iets besteld en zeer tevreden over de snelle reactie en verzending

Keurig verzonden

Prima ontvangen helaas beide te klein Goed retourbeleid

Bestelling gedaan en de volgende dag hier al zonder extra kosten en ik woon in België

Scherp geprijsd, volgende dag gratis in huis en netjes ingepakt met een leuk persoonlijk kaartje.

Zeer goed!

Snelle levering. Keurig verpakt. Super!!!

Hele snelle verzending, goede verpakking en top product

De schoenen die ik had besteld waren de volgende dag in huis. De schoenendoos was zelfs ingepakt en er zat een leuk persoonlijk kaartje bij. De schoenen waren zoals verwacht en zaten als gegoten. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Snelle levering, mooi ingepakt

Levering was snel. De broek was ontzettend mooi ingepakt in een mooie doos ook ontvangen.

Snelle levering en heel netjes ingepakt

Snelle levering en netjes ingepakt

Zowel in de winkel als bij online bestelling altijd tevreden. Vriendelijke en snelle service. Online bestelling altijd netjes ingepakt met een attent kaartje erbij.

Prima verpakt met een persoonlijk tintje, geeft je een goed gevoel