Snel en netjes

Snelle en nette service. Kleding was mooi verpakt met persoonlijk kaartje. Super!

Goede snelle service

Bestellen ,betalen,ontvangen,zo simpel

Altijd top service

Mensen zijn altijd vriendelijk. Denken mee. Gewoon top service

VT mode staat voor mooie ruime keuze.

VT mode was nieuw voor mij,de service (mailverkeer) werkte prima en correct.Snelle levering.

Geweldige service en bestelling met zorg afgehandeld

Ik had meerdere problemen met het online bestellen van een artikel. Ik werd hier heel adequaat bij geholpen. Vervolgens ontving ik het artikel, mooi ingepakt en voorzien van een persoonlijke note. Hoe voel je je als klant echt nog koning ;)

Veelzijdige winkel, met leuk personeel!

Er is voor elk wat wils en je wordt altijd super goed geholpen door iedereen!

Ik heb via de site een broek besteld. Een dag later werd die al geleverd. Mooie broek en super snelle levering. Ik ben heel tevreden.

Mooie winkel met mooie collectie, ruime keuze. Behulpzaam personeel

Duidelijke site, snelle verzending

Snel verzonden. Makkelijk te vinden op de site. Vriendelijk, omdat ik ze moest bellen voor een vraag Zeker nog een keer bestellen.

Vlot advies, leuke kleding!

Bij jullie shoppen is een belevenis, heel ontspannend voor mij, thx voor het totaal plaatje!

Geweldige winkel

Een uitje om naar VT te gaan shoppen. Super gezellig, geweldig personeel, echt allemaal, mooie collectie, lekker kopje koffie. GEWELDIG

Super snelle levering

Bestelling volgende dag al geleverd en keurig verpakt.

Heldere communicatie over aankoop en levering en die vlot plaatsvond.

Snel en erg attent met een ansichtkaartje.

Gewoon erg goed!

Makkelijk besteld, duidelijke info over beschikbaarheid en levering en een persoonlijk kaartje! Top!

Uitstekend!

Perfecte afhandeling

Zeer betrouwbaar

supper goed

ik heb 2 leren jassen besteld bij vt mode en ze werden op de datum die werdt aan gegeven bij mij thuis afgeleverd,, en dat is supper goed van vt mode en op de website van tv mode heb je volop keuze als je wat wil bestellen via de website ik raad tv mode voor iedereen aan wandt mijn leren jassen die ik bij hun heb besteld zijn van supper goed leer en pem legend is ook een supper goed merk

Heel mooi en netjes verpakt kan niets anders zeggen . Zag er keurig uit ! Ook heel makkelijk als je het weer retour wil doen. Net vriendelijke groet Fenny Siemerink.

Snelle levering en heel verzorgd.

Was niet bekend met VT mode. Snelle levering en verzorgd pakket met een persoonlijk kaartje erbij. Zal meer gaan bestellen bij VT mode.

Snelle levering, net kaartje erbij, product zoals omschreven!

Snelle service, trieste verpakking

Communicatie was allemaal goed, en uiteindelijk binnen 4 dagen ontvangen. Alleen als je ziet wat je moet betalen voor een kledingstuk, was de verpakking om te huilen. Slap en aan alle kanten kapot. Hier mag wel wat meer in geïnvesteerd worden.

Hallo John, Allereerst bedankt voor de bestelling bij ons en de review! Wat vervelend dat de verpakking kapot bleek te zijn. We hebben al even telefonisch contact gehad en gelukkig bleek de inhoud wel nog intact te zijn. Echter mag de verpakking uiteraard niet kapot gaan! Onze welgemeende excuses hiervoor! Wij gaan deze feedback meenemen en ook de retourzending in de gaten houden. We zullen deze verpakking z.s.m. verbeteren of vervangen. Desondanks, alvast heel veel plezier met de bestelling en een fijne dag! Met vriendelijke groet, Tommy van VT Mode

Goede prijs snelle verzending.

Prijs is prima en de verzending was snel en gratis.

Helemaal top!

Super snelle levering en hele vriendelijke medewerkers. Ik had iets retour gestuurd en ook dat is direct verwerkt. Dat maak ik niet vaak mee. Helemaal top dus!

Over VT Mode

Vanaf 1970 is VT Mode een begrip in Weert. Toosje en Bert van Lierop verkochten de eerste bekende jeanslabels. Nu staan Dennis, Tommy, Lilian en Eric aan het roer en telt de VT Mode winkel een oppervlakte van 750m2. We hebben een ruime collectie dameskleding, herenmode en schoenen, in een mix van meer dan 50 merken. VT Mode heeft een passende slogan waarin iedereen zich kan vinden: “just de perfect mix of cool brands”. Continu vernieuwen en innoveren maakt het een avontuur om ook eens binnen te stappen bij onze fysieke kledingwinkel in Weert. De service, het advies en vooral de gezelligheid staat bij VT Mode op een belangrijke plek. Deze service wordt natuurlijk ook in de webshop op een fijne manier nagestreefd! VT Mode is ontstaan uit een echte passie voor mode. En dat zie je terug! Voor elk moment bieden we de mooiste dames- en herenkleding. Van feestelijke jurken voor dames tot stoere jeans voor heren. En dat ook nog eens van bekende merken zoals G-Star Raw, Scotch & Soda, PME Legend, Geisha, Fabienne Chapot, Yaya en meer! Daarnaast hebben we ook een uitgebreide collectie schoenen.