Supersnel verzonden en netjes verpakt

Heel snel binnen.

Super klantvriendelijk en top service!

Op de website van VT Mode zag ik een mooie jas staan die ik graag wilde bestellen. Vooraf had ik nog wat vragen dus ven gebeld met de klantenservice. Ik kreeg een heel erg vriendelijke medewerker aan de telefoon die mij goed heeft geholpen. De jas had ik de volgende dag al in huis! Ik ben dik tevreden en ga hier zeker nog meer bestellen.

Heel vlug geleverd waarvoor dank!

Tramontana is mijn merk om te dragen omdat het heel mooie kleding is. Hun voorraad was uitgeput en ik heb deze broek bij jullie gevonden.

Snelle verzending, mooie jas

Ik had een jas besteld voor de verjaardag van mijn dochter, maar geen cadeaupapier in huis. Toen ik de doos opende zag ik dat hij al leuk was ingepakt in dun papier! Er zat ook een persoonlijk kaartje bij, dus helemaal leuk. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Gewoon goed.

Snel geleverd, goed verpakt en een persoonlijke kaart. Ik hou er toch van. Ga zo door!

positief

snelle levering, en je kunt achteraf betalen.

Supersnel bezorgd, keurig verpakt met leuk kaartje!

Goede prijs, slechte naservice

Snelle en duidelijke levering. Jammer dat het verkeerde werd geleverd en je zelf voor de retourkosten moet opdraaien.

Beste, Dankjewel voor de review en bestelling bij ons! Wat vervelend dat u aangeeft dat u de verkeerde jas heeft ontvangen. In een dergelijk geval voorzien wij u (ook vanuit België) graag van een retourlabel op onze kosten. Echter hebben wij niets meer van u gehoord op onze e-mails. We hebben de jas inmiddels retour ontvangen en deze komt overeen met de jas op de online foto. Desalniettemin is het natuurlijk wel erg vervelend als u in de veronderstelling was een andere jas te hebben besteld! Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Tommy van VT Mode

Netjes en snel

Prima verzorgd en snel geleverd

Fijne webshop met veel keus

Vlot verzonden, 1 ding paste niet en teruggestuurd en wacht nu op reactie. Persoonlijk kaartje erbij, erg leuk!

Goede service en mooie kwaliteit spullen

top service

Goede doos. Snelle levering. (persoonlijk postkaartje word gewaardeerd) top kwaliteit product.

Prima verzending en met een persoonlijke noot.

PME Legend Snowpack Icon 2.0 parka vintage khaki goed verpakt, snel geleverd en met een persoonlijke handgeschreven noot. Leuk. Top.

Telefonisch contact was duidelijk en de levering was snel en goed verpakt

Snel geleverd en goedkoop

Mooie jas gekocht voor een superscherpe prijs.

Mooi product en snelle levering

Top, betrouwbaar.

Zoals op de website was aangegeven zou het artikel wat later worden opgestuurd. Netjes verpakt en mooi artikel.

Goed verpakt aleen de levertijd kan beter

Levering duurde langer dan aangegeven, even een berichtje is dan op zijn plek. Veder netjes verpakt geleverd.

Snel

Snelle levering. Keurig verpakt. Vriendelijk

Correcte bestelling met retourformulier , hoefde gelukkig daar geen gebruik van te maken. Altijd heel fijn als dit formulier wel aanwezig is . Keurige verpakking!

snelle service

Bestelling werd dezelfde dag verzonden. Prima

Super snelle service en heel lief een persoonlijk kaartje

Super snelle service en heel attent ook bij telefonisch contact

Alles goed ontvangen, netjes verpakt en goede kwaliteit van de jeans

Zie bovenstaande

Alles naar wens verlopen

Goede vriendelijke service

Prettige zaak om op je gemak te shoppen, uitgebreide collectie. Vriendelijk behulpzaam personeel.

Over VT Mode

Vanaf 1970 is VT Mode een begrip in Weert. Toosje en Bert van Lierop verkochten de eerste bekende jeanslabels. Nu staan Dennis, Tommy, Lilian en Eric aan het roer en telt de VT Mode winkel een oppervlakte van 750m2. We hebben een ruime collectie dameskleding, herenmode en schoenen, in een mix van meer dan 50 merken. VT Mode heeft een passende slogan waarin iedereen zich kan vinden: “just de perfect mix of cool brands”. Continu vernieuwen en innoveren maakt het een avontuur om ook eens binnen te stappen bij onze fysieke kledingwinkel in Weert. De service, het advies en vooral de gezelligheid staat bij VT Mode op een belangrijke plek. Deze service wordt natuurlijk ook in de webshop op een fijne manier nagestreefd! VT Mode is ontstaan uit een echte passie voor mode. En dat zie je terug! Voor elk moment bieden we de mooiste dames- en herenkleding. Van feestelijke jurken voor dames tot stoere jeans voor heren. En dat ook nog eens van bekende merken zoals G-Star Raw, Scotch & Soda, PME Legend, Geisha, Fabienne Chapot, Yaya en meer! Daarnaast hebben we ook een uitgebreide collectie schoenen.