Mooi shirt!

Online bestelling perfect afgewerkt!

Omwille van de tijdelijk gesloten grenzen nu een keer online besteld bij mijn favoriete winkel. Zoals verwacht viel dat niet tegen. De bestelde artikelen voldeden helemaal aan de verwachtingen. Kwaliteit en pasvorm zijn top.

top service

snelle en correcte levering, ook retouren

Goed!

Mijn bestelling kwam - ook na 12 dagen wachten - niet aan. Dat bleek niet aan VT te liggen, maar aan onze vrienden van PostNL. PostNL acteert wel heel bijzonder als je als ontvanger info wilt over je pakket: ze maken het onmogelijk contact te krijgen. Gelukkig lukte dat VT wel. Het pakket is nog steeds bij PostNL, maar VT stort het geld terug. Goed opgelost dus!

SUPER SERVICE

Duidelijke site, makkelijk bestelproces. In de winkel afgehaald, alles lag al klaar. Ik kon alles eerst passen voordat ik ging afrekenen. Super en eerlijk advies tijdens het passen. Leuk en spontaan personeel, totaal niet opdringerig. Zal hier zeker nogmaals bestellen.

Mooi verpakt, snelle levering

Persoonlijke note bij elke verzending en snelle service

Leuk dat er een kaartje aan het pakket wordt toegevoegd met de naam van degene die het heeft ingepakt.

doen meer dan je verwacht

Ook als het iets langer duurt, er iets mis gaat geeft VT Mode je het gevoel dat ze je belangrijk vinden.

Als geloedvgegaan

Perfecte service

Broek besteld die nergens meer te verkrijgen was. Helaas was deze te klein, maar de service is top.

Snel, goed en keurig geleverd!

Mooi ingepakt! Echt een kadootje. Snel geleverd met goede mailberichten over de verzending en aankomst van het pakketje. Ga daar vaker kopen!

Mijn object heel snel ontvangen, Ook veel keuze, want mijn item was bij andere webshops bijna niet te vinden alleen hier.

Blij verrast

Ik zag een leuke rok (overal maat m uitverkocht waar ik normaal online aankoop) en toen vond ik jullie. website ziet er super netjes uit, en laat mensen verder rond kijken. Duidelijke communicatie over bezorgen en uitpakken is echt uitpakken als in een cadeautje krijgen!

Geweldige service!!!

Perfecte service en mooie en degelijke verpakking.

Prima service!

Voor de eerste keer besteld bij VT mode ....de service was echt uitstekend ! Ik kom zeker terug !!

Ik schrijf zelden tot nooit een beoordeling, maar wat een fijn bedrijf. Heel goed op de hoogte gehouden via de mail. Bestelling kwam wat later, en gelijk telefonisch op de hoogte gebracht. Super service, snelle levering. Echt een heel fijn bedrijf. Mocht ik ooit eens in de buurt zijn dan kom ik zeker eens langs!

Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Ook was mijn bestelling leuk ingepakt en had ik deze snel ontvangen.

Keurig!

Alles prima verzorgd tot in de puntjes. Het pakketje en de inhoud. De bestelde blouse was mooi verpakt en een handgeschreven kaartje erbij. Heel persoonlijk.

goed snelle levering met juiste ondersteuning

mijn bestelling zou iets langer duren en kreeg heel net een mail met een excuus en waarom

Prima snelle levering. Goed verpakt

Exact conform bestelling.

Snelle service, en mooi ingepakt echt een cadeautje👌

Top en snel

Prima in orde

Artikel is precies als omschreven en voldoet aan de verwachtingen.