Snelle levering, prima service!

Snelle levering, prima service!

Snelle bezorging en heel netjes ingepakt.

Snel en volgens afspraak op tijd geleverd

Positief

Snelle en mooie levering!

Mijn sneakers zijn binnen 1 werkdag geleverd. Het was ook nog eens mooi ingepakt. Bedankt!

Snelle verzending en vriendelijke service

Snelle verzending en goed advies !

Xxxx

Prims

Snel bezorgd.Heel mooi en netjes ingepakt .Een mooi kaartje erbij . Aan ons hebben ze een vaste klant.h

Makkelijke shop en klantgericht

Kleding snel besteld, snel binnen in goede en stevige verpakking. Superfijn. En goede retourvoorwaarden.

Snelle service, slim brievenbuspakket en aardig kaartje (handgeschreven) bij mijn bestelling. Dank VT mode!

Aanrader

Snelle verzending in mooie verpakking. De bestelling is duidelijk te volgen via track& trace

Ze doen wat ze laten zien .

Zeer snelle levering. Shirt voldoet aan verwachting!

Snel geregeld

Gewoon uitstekend

Snel reactie per mail. Zeer vlotte verzending. Netjes verpakt. Leuk briefje van de dames!

Volgens afspraak ...mooi ingepakt zelfs

Zoals afgesproken ... Goede bezorging

Prima, geen enkel commentaar.

Bestelling verliep vlot, en het pakketje bevatte een persoonlijk briefje plus het was ingepakt. Dat zorgt voor een lach op je gezicht.

Bestelling snel ontvangen, mooi verpakt en een handgeschreven kaartje erbij. Zeer persoonlijk!

Scherpe prijzen en snelle levering

Heb een broek gekocht en deze was €40 goedkoper dan elders. Deze werd reeds na 2 dagen zeer netjes verpakt bij mij thuis geleverd. Dit wordt mijn vaste kledingwebshop!

Prima communicatie en levering

De spijkerbroek van Geisha heeft perfecte pasvorm. Ben er heel blij mee!

Voor de eerste keer iets besteld . Wat zijn ze daar vriendelijk !! De bestelling super snel in huis .

Super snel en goede kwaliteit!

Top! Telefonisch advies, perfect!

Met liefde ingepakt

en verstuurd. Erg blij met mijn aankoop:-)

Helemaal goed

Het leuke vind ik dat er altijd een persoonlijk berichtje bijzit. De extra aandacht stel ik zeer op prijs. Heb jullie en zal jullie zeker aanbevelen!

Product netjes verpakt en op tijd bezorgt.

Eerlijk geprijsd en netjes verzonden

Ik was op zoek naar een nieuwe Pall Mall Spijkerbroek. VT-Mode had een goede aanbieding. Ik kende de webshop nog niet maar na het lezen van goede reviews hier toch besteld. Ik ben erg tevreden! De broeken (heb een tweede extra gekocht) waren netjes verpakt met een persoonlijk kaartje van de verkoper als bedankje. Top!

Snelle levering!

Na bestelling in keurige verpakking mij bestelling ontvangen.

Over VT Mode

Vanaf 1970 is VT Mode een begrip in Weert. Toosje en Bert van Lierop verkochten de eerste bekende jeanslabels. Nu staan Dennis, Tommy, Lilian en Eric aan het roer en telt de VT Mode winkel een oppervlakte van 750m2. We hebben een ruime collectie dameskleding, herenmode en schoenen, in een mix van meer dan 50 merken. VT Mode heeft een passende slogan waarin iedereen zich kan vinden: “just de perfect mix of cool brands”. Continu vernieuwen en innoveren maakt het een avontuur om ook eens binnen te stappen bij onze fysieke kledingwinkel in Weert. De service, het advies en vooral de gezelligheid staat bij VT Mode op een belangrijke plek. Deze service wordt natuurlijk ook in de webshop op een fijne manier nagestreefd! VT Mode is ontstaan uit een echte passie voor mode. En dat zie je terug! Voor elk moment bieden we de mooiste dames- en herenkleding. Van feestelijke jurken voor dames tot stoere jeans voor heren. En dat ook nog eens van bekende merken zoals G-Star Raw, Scotch & Soda, PME Legend, Geisha, Fabienne Chapot, Yaya en meer! Daarnaast hebben we ook een uitgebreide collectie schoenen.