Volgens afspraak ...mooi ingepakt zelfs

Zoals afgesproken ... Goede bezorging

Prima, geen enkel commentaar.

Bestelling verliep vlot, en het pakketje bevatte een persoonlijk briefje plus het was ingepakt. Dat zorgt voor een lach op je gezicht.

Bestelling snel ontvangen, mooi verpakt en een handgeschreven kaartje erbij. Zeer persoonlijk!

Scherpe prijzen en snelle levering

Heb een broek gekocht en deze was €40 goedkoper dan elders. Deze werd reeds na 2 dagen zeer netjes verpakt bij mij thuis geleverd. Dit wordt mijn vaste kledingwebshop!

Prima communicatie en levering

De spijkerbroek van Geisha heeft perfecte pasvorm. Ben er heel blij mee!

Voor de eerste keer iets besteld . Wat zijn ze daar vriendelijk !! De bestelling super snel in huis .

Super snel en goede kwaliteit!

Top! Telefonisch advies, perfect!

Met liefde ingepakt

en verstuurd. Erg blij met mijn aankoop:-)

Helemaal goed

Het leuke vind ik dat er altijd een persoonlijk berichtje bijzit. De extra aandacht stel ik zeer op prijs. Heb jullie en zal jullie zeker aanbevelen!

Product netjes verpakt en op tijd bezorgt.

Eerlijk geprijsd en netjes verzonden

Ik was op zoek naar een nieuwe Pall Mall Spijkerbroek. VT-Mode had een goede aanbieding. Ik kende de webshop nog niet maar na het lezen van goede reviews hier toch besteld. Ik ben erg tevreden! De broeken (heb een tweede extra gekocht) waren netjes verpakt met een persoonlijk kaartje van de verkoper als bedankje. Top!

Snelle levering!

Na bestelling in keurige verpakking mij bestelling ontvangen.

Prima webshop!

Een PME broek (in de aanbieding) gekocht via de webshop, snel thuisbezorgd, prima verpakt en met een persoonlijk kaartje erbij!

Prima geregeld.

Zeer tevreden over de jeans.

Snelle levering op de dag na de bestelling

Snelle levering op de dag na de bestelling

In een woord top!

Ik heb vooraf telefonisch contact gehad met medewerkster. Uiterst vriendelijk en hulpvaardig. Ze ging gelijk aan de gang m.b.t. vraag. Ik heb bestelling geplaatst en volgende dan ontvangen. Geen verzendkosten, gratis retour. Alles geweld geregeld.

Super tevreden.

Zeer tevreden van mijn aankoop bij VT Mode. Zeer snelle levering naar België. Dag na bestelling al thuis bezorgd, alles zeer netjes verpakt en vriendelijk kaartje erbij. Ga hier in de toekomst nog kopen. Top.

CUMLAUDE

Uitmuntend ! Ik wou mijn bestelling zelf ophalen maar ze stonden erop de pantalon zelf te brengen. Een dag later komt een mooie dame op de fiets { C02 neutraal }de bestelling afleveren. Buitengewoon vriendelijk natuurlijk. Er zat ook nog 30 prc. korting op de bestelling dus mooier kon niet . Alleen maar lof voor dit bedrijf ! DANK.

Gewoon goed

Goede informatievoorziening tot aan de deur.

Online redelijk, levering slecht

Ik zou de levering moeten hebben ontvangen maar ik heb niks. Dit gemeld aan post NL maar geen reactie. Dus €100,- betaald voor een broek die ik niet heb ontvangen.

Hallo Jeroen, Wat enorm vervelend dat je het pakketje nog niet hebt ontvangen. Ik kan echter geen e-mail van jou terugvinden bij ons. Ik ga er dus vanuit dat je alleen een bericht hebt gestuurd naar PostNL, klopt dat? Zou je in dat geval ons ook even een e-mailtje willen sturen (naar [email protected]) met jouw ordernummer en je achternaam? Dan gaan wij direct een onderzoek instellen bij PostNL en dan zal het pakketje vast en zeker bovenwater komen. We zien het e-mailtje graag tegemoet. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Tommy van VT Mode

Goed en netjes verpakt!

Besteld, snel ontvangen (de volgende dag) en keurig verpakt. Top !!

Goede communicatie. Komen de gemaakte afspraken na

1 werkdag levering. Ik moest 5 werkdagen wachten

De 1 werkdag levering kunnen ze niet nakomen

Hallo Sabina, Dankjewel voor de bestelling bij ons en de review! Wat vervelend dat u het pakketje in 1 werkdag verwachte, maar dat dit uiteindelijk 3 werkdagen bleken te zijn. Sommige items/maten hebben een iets langere levertijd (2-3) werkdagen. Dit is het geval als het item/maat momenteel is uitverkocht, maar bij de eerst volgende levering weer op voorraad zal komen. Dit was ook het geval met de door u bestelde pet. De langere levertijd wordt direct na het selecteren van de maat (na het klikken op "one size") bij de bestelknop getoond en op de winkelwagen/betaal pagina. Uit uw review maak ik echter op dat u niet op de hoogte was van de langere levertijd. Onze welgemeende excuses daarvoor en wij gaan uw feedback meenemen. Wellicht dat we de levertijd in de toekomst anders kunnen vermelden. Ondanks de teleurstelling in de bezorging, hoop ik dat de pet verder wel helemaal naar wens is! Alvast heel veel plezier met de pet en een fijne dag! Groetjes, Tommy van VT Mode.

Goede snelle levering

PME Legend jack in de aanbieding en ook nog verkrijgbaar in mijn maat (S) !

Bestelling netjes en op tijd bezorgd.

Muntpromenade 12

6001 EH Weert

Over VT Mode

Vanaf 1970 is VT Mode een begrip in Weert. Toosje en Bert van Lierop verkochten de eerste bekende jeanslabels. Nu staan Dennis, Tommy, Lilian en Eric aan het roer en telt de VT Mode winkel een oppervlakte van 750m2. We hebben een ruime collectie dameskleding, herenmode en schoenen, in een mix van meer dan 50 merken. VT Mode heeft een passende slogan waarin iedereen zich kan vinden: “just de perfect mix of cool brands”. Continu vernieuwen en innoveren maakt het een avontuur om ook eens binnen te stappen bij onze fysieke kledingwinkel in Weert. De service, het advies en vooral de gezelligheid staat bij VT Mode op een belangrijke plek. Deze service wordt natuurlijk ook in de webshop op een fijne manier nagestreefd! VT Mode is ontstaan uit een echte passie voor mode. En dat zie je terug! Voor elk moment bieden we de mooiste dames- en herenkleding. Van feestelijke jurken voor dames tot stoere jeans voor heren. En dat ook nog eens van bekende merken zoals G-Star Raw, Scotch & Soda, PME Legend, Geisha, Fabienne Chapot, Yaya en meer! Daarnaast hebben we ook een uitgebreide collectie schoenen.