Snelle levering verwachte kwaliteit

Prima prijs goeie actie

Positieve ervaring met Kicksshop

Ik heb een positieve ervaring met Kicksshop. Mijn Dr. Martens werden binnen 2 werkdagen geleverd en zijn helemaal naar wens. Kicksshop was flink goedkoper vergeleken met andere aanbieders. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Supersnel en tot aan de deur

Super snelle bezorging

De Birkenstocks zijn super snel bezorgt van goede kwaliteit en lopen super fijn en vormen helemaal naar je voet wat super is.

Duidelijke website en super snelle levering

Goed en Snel

Net als bovenstaand vermeld, Goed en Snel. Kicksshop.nl is een echte aanrader.

Super fijne schoenen en snel verzonden.

Duidelijke webshop en snelle levering

Overzichtelijk en snelle levering.

Dit is onze eerste aankoop maar ik ga hier zeker nog een keer winkelen .

Goed en snel geleverd.

Ik kende kicksshop niet …had mijn bestelling binnen 1 dag in huis…..echt de moeite waard om deze webshop in de gaten te houden!

Niet te geloven.. wordt ik voor de gek gehouden..?

Ik heb 1.5 week geleden een paar Adidas superstars besteld deze zij naar mij opgestuurd met een productiefout..!! Hierop heb ik een klacht ingediend als je belt met Kickshop.. krijg je een bandje dat je een email moet sturen en binnen 24u bericht krijg wat ik een hele slechte zaak vind vervolgens heb ik een slechte review achtergelaten waar meteen op gereageerd werd of ik de review wil aanpassen want ze gaan meteen een paar nieuwe opsturen Ik heb gezegd dat ik de review pas aan zal passen als ik een paar GOEDE nieuwe schoenen binnen heb ...wat doet kicksshop zij sturen me gewoon weer een paar schoenen op met een productiefout Ik voel mij echt besodemieterd en niet serieus genomen..!!

Duidelijke website en snelle bezorging.

Goede sevices en een snelle levering!

Artikel besteld en ook snel op Texel geleverd! Top

Snelle levering en een prima product ontvangen.

Redelijke prijs en snelle levering.

De Birkenstock Mayari was redelijk geprijsd en snel geleverd.

Goed snelle levering

Positieve

Goeie prijzen en snelle levering!

De Adidas superstars waren iets goedkoper dan elders en binnen 2 dagen geleverd dus heel blij met Kicksshop.

Makkelijk besteld, snel bezorgd

Goede prijzen. Makkelijk besteld. Snel geleverd. En je kunt achteraf betalen. Dat vind ik altijd wel fijn.

Snelle levering en de originele d'r Martens!

Dr Martens besteld, werden zeer snel geleverd, originele Martens, ik mistte wel de extra gele veterset die je normaal gesproken erbij krijgt in de doos. Verder zeer tevreden!

Zoals je het wilt!

Heldere site, goeie uitleg, prima bestelproces. en snelle levering (+ updates) volgens afspraak. Tja, dat is wat je wilt als je online bestelt (en dat de Birkenstocks ook nog eens top zijn, dat wist ik wel).

Snelle levering Goed product Goede service

Goede webshop

De bestelling kwam snel. De schoenen waren goedkoper dan bij andere winkels. We hebben ze gehouden. Erg tevreden

Aanrader

Snelle levering. Product is zoals omschreven.

Niet naar wens productie fout slechte service

Adidas superstar productie fout... Als ik op naar het telefoon nummer van klantenservice bel( krijg ik een antwoord aparaat of bandje ...dat zegt dat ik voor pakketlevering de vervoerder moet bellen...en heb ik vragen of iets kan ik een mailtje sturen en dan wordt met 24 uur beantwoord daar heb ik al me vraagtekens bij..!! Op interne reviews op google staat ook steeds de bovengenoemde klachten ..gebruikte schoenen.. schoenen kapot ... Blijkbaar is dit de reden dat er via mail wordt gecommuniseerd wordt en ks niet eens aan telefoon komt Spijt dat ik niet reviews op google heb gelezen anders had ik dit niet gedaan..!!

Goede snelle levering

Goede overzichtelijke site en snel geleverd