Tijdens de corona crisis waren zelfs me schoenen in huis. Goede webshop!

Top. Snel. Duidelijke communicatie. Alles in orde.

Supersnel en duidelijk gecommuniceerd en geleverd. Niks op aan te merken.

Duidelijke webshop, snelle levering

Een volgende keer zou ik direct weer bij Kickshop mijn bestelling plaatsen. Goede duidelijk webshop, prima prijzen en een snelle levering!

Perfect, snelle levering.

Snelle evering, alleen het omwisselen vanwege niet goede maat was wel heel omslachtig en ging lange tijd overheen.

Door de slechte reviews die ik overal las toen ik de schoenen al besteld had was ik al bang dat het fout ging maar de schoenen werden de volgende dag op de aangegeven tijd bezorgd en de schoenen zien er netjes uit.

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd

Snel en keurig geleverd

Pakket na week nog niet bezorgd

Na een week nog geen schoenen ontvangen en de klantenservice is niet te bereiken! 149.90 euro betaald omdat achteraf betalen niet mogelijk was. Hopelijk ontvang ik zsm de bestelde schoenen of mijn geld terug! Waardeloze klantenservice.

Altijd mooie schoenen voor een goeie prijs. Levering ook super snel wat heel fijn is!

Elke keer vind ik hier de laagste prijs en dan ook nog een top service!

In deze tijden heb ik tenminste wel leipe patta’s

Je weet toch... zit je thuis te werken kan je drip er natuurlijk niet op achteruit gaan.

Top! Snelle levering

Gister besteld vandaag in huis! Al met al perfect 👌🏻

Prima webwinkel en altijd mooie prijzen!

Elke keer dat ik bij Kicksshop bestel is het een prettige ervaring. Een goede service en snel je bestelde producten in huis.

Gewoon goede webshop. Al vaker besteld. Levering is prima, kwaliteit van de schoenen top. En altijd leuk geprijsd!

Bjorn Borg Boxershort

goede kwaliteit , snelle levering

slecht

nike air besteld eenmaal thuis gekregen blijkt er een naai fout op de schoen te zitten. klantenservice gebelt maar word niet beantwoord meerdere keeren gemailt 1 reaktie gekregen met een vraag waarvan het antwoord in de 1e mail stond daarna niks meer gehoord ik ben erg teleurgesteld en hoop dat het als nog goed word opgelost. uiteindelijk is het opgelost na een week ongveer schoenen zijn terug gestuurd alleen wel bijna 20 euro armer omdat ik ze ergerens anders moest bestellen omdat ondertussen de goeie maat was uitverkocht

Beste Arno, Fijn om te horen dat het is opgelost. Helaas kunnen wij er niks aan doen dat de maat is uitverkocht en dat de schoenen elders €20,00 duurder zijn.

Schoenen op tijd bezorgd

Schoenen besteld die netjes zijn bezorgd. Ik had nog een vraag over de schoenen. Snelle reactie ontvangen.

Schoenen besteld en na een week nog geen bezorging

Vrijdag om half 7 schoenen besteld die op voorraad zijn. Bezorging zou de dag erna plaats vinden, ondertussen een week verder en nog niets ontvangen. Bezorging word elke dag weer verschoven naar de volgende dag....

Leveren niet als wordt beloofd

Vandaag besteld, morgen in huis schreeuwt de site, maar wordt niet nageleefd. Vrijdag in de ochtend besteld, maandag geleverd. Waardeloos, ik kies de volgende keer iemand anders.

Levering helaas niet volgende dag

Mijn vrouw wilde graag rode Nike Airforce 1 en vond deze in haar maat op jullie webshop. Eerst lukte de betaling via Visa niet. Visa gebeld om te vragen of er wel/niet een bedrag was afgeschreven (totaal duurde dit 20 minuten). Bleek niet het geval, daarom nogmaals proberen te betalen en het lukte dit keer wel. Dit alles rond 17:20 uur. Dus ruim voor de eindtijd 23:30 uur om pakketje volgende dag te ontvangen. Helaas werd pakketje niet de volgende dag bezorgd, maar dag erna. Jammer dat er op website melding wordt gemaakt volgende dag bezorgd maar er niet aan wordt gehouden.

Hele goede klantenservice, en een snelle levering

Niets mis mee.