Juiste prijs-kwaliteit verhouding

Juiste prijs-kwaliteit verhouding en snelle leverring! De info mails en de site mag wel wat professioneler ingericht worden. Ik twijfelde over de echtheid van je site. Maar na wat research zag ik dat er goede reviews gegeven waren.

Super snelle levering,voor 23,30 besteld ,volgende dag binnen.

Gewoon super !!

Snelle levering, veel info op de website

Jas werd snel, voor een zeer scherpe prijs, zoals afgesproken geleverd.

Perfecte service, zelfs bij een klacht!

Schoenen besteld, helaas foute schoenen geleverd, maar dit werd zeer correct opgelost !!! Mailtje verstuurd, en de juiste schoenen werden onmiddelijk verzonden. Ik kreeg een retourlabel voor de verkeerde schoenen gratis terug te zenden NADAT ik de juiste schoenen had ontvangen. Wordt door mij zeer geapprecieerd dat er dadelijk op de mail geantwoord werd, en dadelijk het juiste paar werd verzonden nog voor de verkeerd geleverde schoenen retour waren. Bedankt Kicksshop voor het snelle antwoord en de rechtzetting!

Snel en gemakkelijk

De perfecte dagdeal!!

retourneren

retourneren van een pakket is heel omslachtig. ik dien een mail te sturen eerdt, daar heb ik nog geen antwoord op gekregen. dus kan ik nog niets terugsturen. in de mail van levering staat "retourlabel maken" maar daar verschijnt 99,99eur betalen. toen ik via helpdesk bericht vroeg of dit klopte kreeg ik ook geen antwoord. hopelijk komt het in orde want de schoenen zelf waren wel goed enkel wat te klein.

Top service ! En lekkere prijs hoor

Heb hier mijn timberland 6 inch premium boots gekocht voor een mooi prijsje , en ze zien er heerlijk uit . Top prijs en in een top tijd binnen . Bedankt .

Heel goed!

Snelle levering, beste prijs-kwaliteitsverhouding, goede communicatie !

Oké

Bezorging en product waren prima! Mijn eerste paar schoenen (te klein) gelukkig via bol.com makkelijk retour kunnen sturen want kicksshop.nl is onder geen beding telefonisch te contacteren. Het viel me erg tegen dat zij zelf alleen maar via de mail bereikbaar zijn en dan waarschuwen dat antwoord wel 5 werkdagen kan duren. Via bol.com was het binnen een paar klikken makkelijk geregeld zonder iets uit te hoeven printen.

De levering was zo snel dat ik niet meer kon herstellen dat ik een verkeerde maat had besteld. Gelukkig kon ik het pakketje meteen met de bezorger mee terug geven en hoefde ik geen kosten te maken voor het terugsturen. Dit op advies van de klantenservice. Bijzonder netjes. De bestelling was goed verpakt en niet in een veel te grote doos met allerlei extra plastic en verpakkingsmateriaal,, Ik bestel graag weer bij jullie!

Snelle levering, goede prijs. Kwalitatief. Kan niet beter

Snel levering

Supersnel

Bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Super blij met mijn dr martens en ook nog eens 15 euro afgeprijsd. Geen contact nodig geweest!

snel, goed(koop) en - heel belangrijk - persoonlijke service als er iets is

Ik had online echt een maat 43,5 aangeklikt, maar in het besteloverzicht stond 46. Raar, maar hé... kan gebeuren, toch? Meteen gebeld, kreeg Inge aan de lijn. Superaardige medewerker; ze ging de zending eigenhandig tegenhouden en aanpassen in de juiste maat. Boven deze kwestie stond in potentie met dikke letters GEZEIK. Je weet wel: retourneren, pakbonnen, mailwisselingen, fout-op-fout etc. Maar een telefoontje bleek genoeg voor ene goede afhandeling. Supergoed en -vriendelijk opgelost. Dank!

Kan niet beter.

Goedkoop , snelste levering die er is , niks meer aan toe tevoegen.

Snelle levering, mooie schoenen!

Snelle levering, mooie schoenen!

Snelle goed levering

Snelle levering, aan begin van avond. Perfect.

Prima bevallen

Goede zaak, netjes qua prijs enevering

Top! Snelle levering!

‘S Avonds besteld, volgende ochtend al in huis!

Besteld volgende dag al in huis!

Snelle levering, retouren geen probleem en snel afgehandeld.

Snelle levering!!

Snelle levering en voordelige prijs

Goeie levering snel

Hij was binnen 1 dag al thuis snelle levering en goede kwaliteit

Mooie prijzen, mooie producten

Snelle levering, jammer dat als je het terug wil sturen omdat je toch de verkeerde maat hebt gekozen je het zelf moet betalen.

Stoere schoenen voor een leuke prijs en een snelle levering.

👍