Mijn favoriete adres voor schoenen!

Goede modellen, goede prijzen en goede levering. Tot de volgende bestelling!

Vriendelijke snelle reacties

Klantenservice reageert zeer adequaat

Top service !

Er was een probleem met de levering door derden en Kicksshop heeft het super opgelost !

Snelle levering, snelle communicatie!

Snelle goede levering

Levering binnen 2 dagen

Goed!

Vlg dag in huis, originele dr Martens

Snelle levering en goeie prijs

Super snelle levering!

De schoen die ik wilde hebben, voordeliger geprijsd dan bij andere webshops en super snel geleverd!

Besteld en geleverd zonder enig probleem

Ik was huiverig om bij deze site te bestellen omdat ik veel slechte recensies voorbij zag komen. Met de optie Klarna durfde ik het wel aan. Besteld , binnen een paar dagen prachtige schoenen in huis.

Fijne goed sluitende boxershort zit comfortabel

Vlot, prijs/kwaliteit prima

Vlot, prijs/kwaliteit prima

Uitmuntend

Zeer snelle bevestiging en verzending na het plaatsen van mijn order. Snelle levering de schoenen kwamen de volgende dag al binnen! Kwaliteit ziet er ook zeer goed uit!

Mooie kwaliteit / prijsverhouding en snelle levering!

Retouren geen antwoord

Ik wil graag retourneren maar ik heb geen antwoord

Gewoon goed

Duidelijke site, snel bestelproces & goede berichtgeving wanneer bezorgd dus gewoon goed. Geef nooit 5 sterren omdat er altijd ruimte voor verbetering-fine tuning mag zijn.

100/10

Echt tevreden!

Zowel prijs kwaliteit en levering zijn prima. Mooie Nubbiks (mijn favoriete merk), voor een zacht prijsje. Blij mee.

Goed product

In een woord super! Heel snel geleverd en bestelde producten zien er top uit! Bedankt!

Tevreden met mijn aankoop

Goede kwaliteit en uitstekende levering.

Super snelle levering! Wel jammer dat je zelf de retour kosten moet betalen wanneer het product niet past of niet naar je zin is!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.