Snelle levering, goede communicatie en prima prijs!

Prima ervaring met Kickshop!

Snelle bezorging, leuke schoenen voor een goede prijs!

Sneller bezorgd dan verwacht. Schoenen vielen goed en waren goed geprijsd.

Zeer slecht

Schandalige klantenservice! Schoenen van ruim 150 euro waren binnen een week gescheurd op de naad. Op zich vervelend maar geen groot probleem, ons inziens een productiefoutje. Wij sturen daarom foto’s naar kickshop en vragen om een nieuw paar schoenen. Na een wekenlange mailwisseling met berichten als ‘ga maar naar de schoenmaker’ blijkt kickshop niets voor ons te doen! Ik heb nog nooit zulke slechte service meegemaakt en raad iedereen aan hier vooral niet te kopen!

Beste Karin, Er was duidelijk te zien dat de schoenen al versleten waren en dat deze niet een week gedragen zijn. Wij willen onze klanten altijd goed helpen en samen tot een oplossing komen als er een product kapot gaat.

Prima ervaring!

Prima ervaring mee gehad!

Heb de Nikes weliswaar teruggestuurd maar erg goed afgehandeld

Dit mag ook wel worden gezegd. Bij retoursturen van een artikel heeft het bedrijf erg snel gehandeld en mijn reeds gedane betaling geretourneerd!

Fijne, duidelijke webshop met marktconforme prijzen. Levering was erg snel!

Super goede prijs en snel geleverd

Het was top een aanrader

Heel vlotte service

Veel keuze, vlotte website en snelle levering, top!

Prima !

Snelle verzending en scherp geprijsd !

Snel goed en goedkoop.

Goed adres ook voor de volgende keer.

Top en snel

Mooie schoen snelle verzending

Goed en snel ontvangen.

Eind goed, al goed

De leuk geprijsde dr Martens waren helaas en te groot en te breed. Retour dezelfde dag nog gemeld en verzonden en toen duurde het even voordat ik mijn geld teruggestort kreeg, maar dat ligt vast aan de tijd waarin we nu leven. Eind goed al goed en een nieuwe bestelling bij deze online shop durf ik wel aan.

Uggs

Snelle levering en uggs zitten heerlijk zeer tevreden

Snelle levering, prima prijs

Schoenen waren goedkoper dan bij andere winkels.

Mooie prijs en geld terug bij niet goed

Prima prijzen. Ik had toevallig een voordeel van bijna 40€. Helaas kon ik de laars niet goed dragen wegens huidproblemen. Ik vind het retourneren wel ingewikkeld, dat kan echt beter. Maar na retourneren netjes geld terug. Baal nog van het niet kunnen behouden.

Eerste indruk is prima!

Heb schoenen besteld die veel goedkoper waren dan op andere sites. Ze werden zeer snel bezorgd en je wordt ook prima op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Ik heb verder geen ervaring hoe de service is als je problemen hebt dus voor nu een 10.

Snelle levering en leuke korting

Voor t eerst bij julie besteld.omdat julie €30 goedkoper waren dan ergens anders.namelijk DR.Martens gekocht.snelle levering en ben heel blij met mijn schoenen.

Goede prijs voor de schoenen en snel geleverd. Netjes op de hoogte gehouden met e-mails tot het moment van levering.

Goede service - snelle reactie op vragen - Keurige prijs en levering tip top

Prima ervaring, ook toen er een vraag was met betrekking tot prijs/aanbieding. Wel mogelijk iets beter en duidelijker communiceren als er acties via Instagram worden doorgegeven. Dochter op het verkeerde been gezet in type en uitvoering... Nu leken de schoenen (Dokter Martens) erg op elkaar maar en was zij uitgegaan van 149,- in haar uitvoering (zwart standaard Pascal) bleken deze toch gewoon 159,- te kosten! Dat is dan weer twee uur extra werken bij AH - maar dat stukje heb ik maar als sponsoring op me genomen. Ga zo door wij zullen vaker kijken en zoeken en stukje promotie voor jullie doen en maken.

Snelle levering en scherpe prijs

Goede ervaring met de kickshop! De bestelde schoenen waren snel geleverd. Ga hier zeker vaker bestellen!

Levering volgens afspraak en goede pasvorm

Zie titel. Ik heb daar verder eigenlijk niets aan toe te voegen. Alles is gewoon goed.!

Betaalbaar en snelle levering

Dr Martens gekocht, deze waren 30 euro goedkoper als op andere sites! Levertijd was prima!

Op woensdagavond besteld, op vrijdagmiddag binnen.

Op woensdagavond besteld, op donderdagochtend kreeg een mail dat het was overgedragen aan DHL. Op vrijdagochtend kreeg ik een mail met de track & trace info. Dat had wel iets eerder gekund. Maar dezelfde dag was het pakket ook binnen, dus al met al: een snelle bezorging en mijn bestelling (All Stars) was gewoon in orde.

Dr. Martens binnen 2 dagen binnen

Ik heb mijn Dr. Martens bij deze site gekocht omdat ze hier wat goedkoper zijn. Ze zien er goed uit en kwamen snel binnen. Ik miste alleen een Dr. Martens kaartje aan de schoen wat wel kenmerkend is voor de echtheid van de schoen. Ook zat er een lijmrestje op die ik er wel vanaf heb kunnen krijgen. Ik vraag me alleen af in hoeverre de producten echt zijn en geen replica zijn aangezien ze ook goedkoper zijn dan de originelen? Dit is een oprechte vraag.

Beste Fay, Bedankt voor je beoordeling. Alle producten die wij verkopen zijn 100% origineel. Als u hierover twijfelt kunt u het product kosteloos retour sturen. Wij verzekeren u dat de Dr. Martens Boots die u heeft gekocht 100% origineel zijn. Wij willen gewoon de scherpste prijzen aan onze klanten bieden.