Goede prijs en snelle levering

Ik heb hier mijn Dr. Martens besteld. De prijs was goed en er werd snel geleverd. Had in eerste instantie een maat te klein besteld, maar de retouren werden ook snel behandeld en snel het geld terug. Helemaal top!

Snelle service en goedkoopste top ga zo door

Snelle levering!

Uitstekende service, goede communicatie en snelle levering

Super snelle levering

Snelle afhandeling en levering

Snel besteld en snel in huis. Tevreden met mijn mooie nieuwe schoenen

Snel

Mooie aanbieding en snelle levering.

Supersnelle levering

Mooie laarzen van Panama Jack besteld. Elders stukken duurder. De volgende dag al bezorgd. Erg blij met mijn aankoop.

was een snelle levering en alles is perfect gegaan . schoenen waren ook perfect , dus al met al goed .

Voldoende

Ik heb een bestelling gedaan en wou deze retourneren. Dit is niet zo makkelijk als bij andere bedrijven maar je wordt absoluut geholpen als je er niet uitkomt. Bedrag is keurig terug gestort op mijn rekening.

Snelle levering en goede service

Hetgeen besteld was kwam heel snel en goed binnen. Verder had ik de verkeerde maat opgegeven. Bjj het nasturen van een mailtje hierover werd dit direct gecorrigeerd, aangepast. Met bevestiging ervan. Super!

Prima prijs en levering

Niks op aan te merken.

De schoenen zijn keurig de volgende dag geleverd.

Keurig.

Ik heb de Dr. Martens van mijn dochter hier besteld. De prijs was goed en er werd snel geleverd. Dus keurig, zo als het hoort.

Super service en Snel bezorgd. Bedankt

Voordelige prijs & super snelle levering

Hier mooie Dr Martens gekocht met goede korting. Op donderdagmiddag besteld en op vrijdagochtend kwamen ze binnen.

Snelle service en correcte afhandeling bin verkeerder levering

Zeer nette klanten service en snel hersteld binnen de 24 uur van mijn bestelling en de twee restparen snel verstuurd

Was verbaasd over de prijs, veel goedkoper en de levering was supersnel en netjes. Aanrader

Perfecte communicatie

Topbedrijf! Schoenen afgehaald, ging perfect!

Wauw

Snel, duidelijke, goede communicatie en ook nog zeer tevreden over het product. Kan het andere aanbevelen, zonder twijfel.

Snelle levering en een stuk goedkoper

Ondanks een storing bij achteraf betalen toch nog snel geleverd, fijn contact met de klantenservice. Prima shop!

Goed product en snel geleverd.

Is goed!!

Snel geleverd en mooie prijzen

Snel en mooie prijzen