Alles naar verwachting voor een goede prijs!

Fijne schoenen, voor de juiste prijs

snelle en betrouwbare levering, TOP!

De bestelling en de levering ging eenvoudig. het product voldoet aan mijn verwachting.

Niet prettig

Mijn Gekochte product is niet compleet. Als ik hierover mail krijg ik te horen dat ik bij hun geen jaccuzi heb gekocht. Als ik aan geef dat ik reageer op de verzendmail waaruit dit weldegelijk blijkt krijg ik geen reactie. Geen filters en benodigdheden bij mijn jaccuzie terwijl deze er wel bij horen te zitten en ik stel alleen de vraag of ik deze mag bijbestellen. Jammer.

Ietwat verbaasd

Ik heb een paar adidas superstars originel besteld, schoenen netjes afgeleverd wat me wel opviel is dat bij deze paar niet de naam adidas en het logo onder op de zool staat en dat het stiksel aan de buitenkant, zo wel li als re vd schoen er ook iets anders uitziet ( hoekiger) als mijn vorige paar en ik draag toch al jaren dezelfde soort schoen. Verder ben ik tevreden over levertijd

Fijne prijzen en snel in huis!

gewoon lekker voordelig en snel

had graag een grotere keuze aan allstars hebben, maar verder dan dat geen opmerkingen te bedenken. Was snel geleverd, net verpakt. Niets te klagen.

Onduidelijk op de site

Veels te grote schoen voor mijn kind besteld maar als ik ze wil retourneren moet ik zelf de kosten betalen en de schoen kost 20 euro Zonde vind ik dat Kleinere maat is ook niet meer beschikbaar

Snelle verzending

Goede snelle service

Werd gebeld omdat postcode .niet juist was , vriendelijke en snelle service

Goed product voor een nog betere prijs

Zoals omschreven binnen de beloofde lever tijd zeer tevreden

Goed snel en de juiste prijs

Gewoon goed

Snelle levering, goede service

Snel ontvangen, blij met goede kwaliteit van product!

Efficiënt, snel, klantvriendelijk

Mijn bestelling van de VANS classics is efficiënt, snel en klantvriendelijk afgehandeld. Helemaal naar tevredenheid en professioneel. Aanrader!

Was wel goed

Ontving een verwarrende email dat m'n schoenen afgegeven zijn bij DHL met het bericht dat de track en trace code door DHL gemaild wordt. Ik dacht toen even dat het niet goed zat. Normaal geeft de verzender dit nummer, dit nummer ontving ik pas een dag later, niet handig. Voor het vertrouwen zou het handig zijn het track en tracé nummer met de mail mee te sturen dat het pakket is afgegeven bij DHL. Had de schoenen in twee dagen dus verder was alles ok.

Helemaal top

alles volgens afspraak

vandaag besteld en morgen geleverd

Gewoon n prima side, absoluut aanbevolen. Snel geleverd en super prijzen.

Super snel geleverd en ook nog eens goedkoper dan ieder ander!!

Super snel geleverd, wat erg fijne in deze tijd!! En kreeg gelijk na het bestellen al een link dat het pakketje gereed was gemaakt voor verzending!! En de prijs was ook fantastisch!! Overal duurder en bij Kickshop dus het goedkoopste!!

Onzin

Ik word gek dat je bij elke bestelling gelijk een revieuw moet schrijven. Jullie willen verdienen stop dan met deze onzin.

Snelle levering!

Snelle levering en betalen via klarna! Super fijn.

Redelijk

Beetje onduidelijk communicatie net retouren en telefoonnummer was niet bereikbaar voor waar het bedoeld was. Verder wel goeie schoenen en daar ging het op vandaar toch een 6

Snel de schoenen binnen. Kleine beschadigingen aan de schoen. Dat is jammer

Was allemaal in orde

Schoenen zijn goed en voldoen aan mijn verwachting

geweldig, kom zeker nog is terug

snelle service. schoenen zijn perfect

Precies volgens afspraak.

Snelle levering zoals afgesproken . 8.10