Erg snel geleverd, goed geïnformeerd over levering en netjes verpakt. Zeer tevreden dus

Top service!

De volgende dag had ik mijn schoenen binnen. Super snel

Snelle service en netjes ingepakt

Jammer dat er niet instaat of de laarzen groot of klein vallen

Snelle levering. Prima prijs

Het product wordt super snel geleverd en is netjes verpakt. Product is ook naar wens.

Super snelle service

Heel tevreden klant, bestelling super snel ontvangen. Keurig verpakt en niets op aan te merken, blij met mijn Dr Martens.

Snel verzonden.

Prijs klopt niet, je krijgt geen contact met hun en je moet maar groter bestellen!

Ze adverteren met een aanbieding, in mijn enthousiasme niet gekeken bij het afrekenen, pas toen ik de factuur zag, zag ik de hogere prijs, ook staat op andere websites vermeld dat je een maat groter moet bestellen, dus de maat is sowieso te klein, moet je zelf nog retour kosten betalen, standaard omruilen voor grotere doen ze niet, dan moet je weer nieuwe kopen, dus dan betaal je 3x verzendkosten. Je kan ze niet bellen, op mail en op Instagram reageren ze niet. Op de factuur staat ‘bij vragen contact op nemen’……. Koop hier nooit meer! Wat een ruk service en wat een afzetters

Goede en snelle service.

Duidelijke website, daardoor de juiste Mr Martens kunnen vinden die ik wilde hebben. Snelle levering, binnen twee dagen!! Top!!

Ik zou niet gauw weer bij kickshop bestellen

Product snel geleverd, plus . Echter na opmeten voet volgens kickshop tabel maat groter besteld. Deze bleek te klein. Artikel teruggestuurd en nog maat groter besteld. Deze was uiteindelijk goed. Kickshop zegt op de site dat als het verkeert geleverd is ze ook de verzendkosten vergoeden. In dit geval zeggen ze dat zij er niks aan kunnen doen. Ik ben van mening dat ze dit prima voor hadden kunnen zijn door bij het artikel te zetten dat ze erg klein vallen en de maatstaven aan passen Twee maten verschil is geen doe als cliënt Dus let op als je bij kickshop koopt

Bezorging en product prima, alleen had verkeerde maat. Raar dat je zelf de retourkosten moet betalen en retourlabel moet aanvragen via mail en uitdraaien.

Snelle levering en communicatie!

Zoals het hoort!

Bestellen was eenvouding. Informatie goed. Bezorging versliep snel en volgens planning.

gelukt na de nodige spanning

Ik kreeg vrij snel bericht dat mijn zending aan DHL was overgemaakt, maar daarna hoorde ik niks meer. DHL had niets ontvangen. De klantendienst van Kicksshop is niet vlot bereikbaar: je moet wachten op een antwoord via mail; de automatische stem aan de telefoon stuurt je naar de mail. Dus maar FaceBook berichten ingeschakeld. En plots kreeg ik een mail dat mijn zending via PostNL geleverd zou worden nét voor ik hem nodig had. Dus all's well that ends well... Prijs-kwaliteit voor de schoenen is zeer goed, zeker vergeleken met andere handelaars. Nu hopen dat mijn dochter er veel plezier van heeft...

Snelle levering en goed geinformeerd

Snel

De behandeling van mijn bestelling was heel snel, binnen 2 dagen in huis

Zeer snelle levering!

Zeer tevreden!

Hoge verzendkosten

Ik was erg tevreden over de snelle service van Kicksshop, hier geen slecht woord over! Ik raad echter niet aan op deze site schoenen te kopen, aangezien je zelf opdraait voor alle verzend- en retourkosten. Ik had een paar schoenen besteld die uiteindelijk niet bleken te passen (verzending €6). Vervolgens heb ik dit paar teruggestuurd voor €6 aan retourkosten en weer een nieuw paar besteld voor €6 aan verzendkosten, met de verwachting dat wegens “ruilen” de verzendkosten zouden wegvallen, dit was echter niet het geval. Uiteindelijk heb ik €18 aan verzendkosten betaald voor één paar schoenen. Na contact te hebben gehad met Kicksshop, werd gemeld dat dit mijn eigen probleem was en waren zij niet bereidwillig tot compensatie, erg spijtig!

Goede en snelle service

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe UGGS ze zijn super snel geleverd.

snelle levering tegen gunstige prijs blij mee

Product was niet in orde, maar redelijk opgelost

Site is een klantonvriendelijk als het gaat om retourbeleis. Moelijk te vinden, en je moet betalen voor terugsturen, zelfs als de reden een ondeugdelijk product is. Ik heb klantenservice daarovereen mail gestuurd. Maar geen reactie of tegemoetkoming. Bestel er niet nogmaals.

Super snelle levering!

Erg blij mee!

Top levering!

Goede site en snelle levering! Ik ben uitstekend op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Mooie schoenen, netjes verpakt en snelle levering, wat wil een mens nog meer!!

niets mogen ontvangen

mijn bestelde artikelen zouden woensdag worden geleverd tot op heden niets mogen ontvangen 'blij neen en dit was de eerste keer bij kicksshop dat de eerste keer altijd de juiste is ??????"