GOEIE SERVICE!!!!

Goeie prijs, snelle service!

Zeer slecht

Zeer slecht ervaring,communicatie slecht levering tijd niet volgens afspraak.

Prima ervaring

Schoenen zaten perfect en verzending was prima. Prijzen waren ook goed !

Everything was good. Love my new ETQ sneakers

Uitstekend!

Snelle service, alles prima!

Snelle en duidelijke service.

Prima service en snelle reactie bij vragen

Super snelle levering

Ik had mijn bestelling snel nodig. Ik dacht dat het niet op tijd geleverd zou worden. Maar de volgende dag kreeg ik het al binnen. Normaal ben ik niet snel Blij met iets maar, top service!

Dubbel

Het bedrijf zelf verzendt snel en de artikelen prima in orde. Alleen het verzenden met GoParcel iverliep niet soepel. Bij het bestellen kon ik een keuze maken en aangezien ik een zaterdag vrij had koos ik die optie. Daarna kreeg ik een bericht dat het de donderdag ervoor bezorgd zou worden, dit kon ik op dat moment weer wijzigen naar de zaterdag. Zaterdag kreeg ik een bericht dat het de maandag erna zou worden bezorgd. Maandag kreeg ik bericht dat het zaterdag bezorgd zou zijn. Ik was thuis en heb geen bezorger gezien. Geen briefje in mijn bus ook. Na veel zoeken bleek het toch bij buren te zijn bezorgd. En ondanks alle mail van GoParcel is het bezorgd door DHL....Dus Kicksshop prima in orde, maar ik trof het niet met de verzending. Ik ga er echter vanuit dat dit gewoon een keer kan gebeuren en geen standaard is.

Prima site en snelle levering

Prima site en snelle levering

Onvoldoende

Mn bestelling was beschadigd, en helaas viel deze ook klein voor mij. Contact gelegd via mail, ik kreeg een mail waarop ik een retourlabel moest gaan betalen om deze te kunnen dowloaden. Had niet verwacht dat ik de retour kosten zou moeten betalen voor een beschadigd artikel. Medewerker heeft zich ook niet verontschuldigd voor de deze ongemak. Onprofesioneel en niet klantvriendelijk.

Na bestelling goed en snel geleverd

Het product dat ik zocht was op voorraad tegen een eerlijke prijs. Bestellen ging eenvoudig en de levering was snel en volledig

Perfecte prijs/kwaliteit en levering

Wat ik zocht heb in gevonden aan een goede prijs/kwaliteit verhouding met een snelle levering.

Uitstekend!

Laagste prijs voor desert boots van Clarks. Snelle levering.

Aanrader!

Ik ben zeer tevreden over kicksshop. Ze zijn veel goedkoper dan in de winkel of andere sites Snelle levering en schoenen waren goed en netjes ingepakt Kortom ik zal zeker nog eens bestellen bij hun.

Foute levering maar zeer netjes en snel opgelost

Verkleerde kleur schoenen gekeverd gekregen. Alleen bereikbaar per mail, snel antwoord gekregen dat ik de schoenen gratis retour kon zenden en dat de juiste schoenen direct verzonden zouden worden. Idd volgende dag kwamen ze binnen. Jammer van de foute levering maar gelukkig zeer netjes en vlot afgehandeld.

Mooie schoenen, goede service, snelle levering

TOP!

Ontzettend snelle bezorging, echt letterlijk een halve dag later nog bezorgd, en ondertussen ook ontzettend veel geld bespaard :D Superr blij met m'n Dr Martens :)

vervelend: uw melding dat het pakket bezorgd was op depot-adres klopte niet

Dit was bedoeld als een verjaardagscadeautje. Kind vierde dat in Amsterdam. Naar mij mailde u dat het pakket om 13u gearriveerd was op het door mij opgegeven depot-adres Nimoboek in Monnickendamwaar. Ik ben 13.30 van A'dam naar Nimoboek in M'dam gereden, alwaar duidelijk werd dat DHL nog niet bezorgd had. Onduidelijk was hoe laat er wel bezorgd zou worden. Winkelpersoneel vertelde dat deze foute bezorg mededeling vaak voorkwam. En dat het hun ervaring was dat het nog uren kon duren voordat er bezorgd werd. Ik ben daar dus weer weggegaan. Zeer teleurstellend. Het enig dat m.i. hoeft te gebeuren is dat er door DHL, resp. uzelf niet gefantaseerd wordt dat er reeds bezorgd is.

Superstars voor een topprijs

De schoenen die ik al een tijdje zocht waren in de aanbieding. Snel besteld en snel geleverd, blij mee!

Goede, gemakkelijke site om te bestellen.

Makkelijk te bestellen, goede communicatie, snelle levering. Goede retourservice.

great experience!

I had a great experience. My order arrived as scheduled, and I love it!

Product goed. Klantenservice slecht

Retour procedure is klant onvriendelijk

Netjes bezorgd, snelle levering

Helemaal goed en het pakket word super snel bezorgd.

Snelle levering , goede verpakking

Snelle levering , goede verpakking . Duidelijke website goede communicatie