Schoentjes besteld .

Tot op heden zijn schoentjes niet bezorgd door DHL heb wel bezorgkosten betaald.

Goed!

Goed en snel in huis! (dat in corona tijd!)

Very satisfied!

Easy to order and quick delivery. Very professional! Thank you!

Tevreden!

Tevreden over het geleverde product, over de levertijd en de emails die ik heb gehad over de statusupdates. Ook zeker een pluspunt dat jullie geen PostNL gebruiken om te verzenden!

Ik ben heel blij met mijn aankoop

Ontzettend blij dat ik deze site ben tegengekomen! Ik heb 2 paar prachtige schoenen gekocht voor een hele lage prijs.

Ik kreeg mijn pakketje snel en het was in een goede staat

Snel en netjes

Mijn bestelling voldoet en was snel en netjes geleverd

Betalingsmogelijkheden

Op website staat dat betalen met PayPal mogelijk is, extra kosten €3,-. Na artikel in winkelmand gedaan te hebben staat PayPal niet tussen de betalingsmogelijkheden.

Word goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Goede verpakking, mooie laarzen, snelle levering....

supersnelle levering!

De prachtige schoenen die ik had besteld werden supersnel verzonden en netjes verpakt! Top!

Geen aanbeveling

Snelle levering, retouren is dubbel betalen (verzendkosten om je artikel thuis te ontvangen en je betaalt ook verzendkosten om een artikel die niet past terug te sturen)

geweldig

perfect

Goede en snelle service

Vandaag besteld, morgen in huis....eindelijk een bedrijf die dat weer eens nakomt. En dan ook nog t vertrouwen in mij stelt, als nieuwe klant, om nachteraf te kunnen betalen. Echt heel fijn! Tot de volgende x dus !!

Fijne aankoop, goede service

Mooie boots, mooie prijs, vriendelijk medwerkers. Voor herhaling vatbaar.

Goede service, snelle levering, mooi product!

Prima ervaring

Alles was prima geregeld, goede communicatie en snelle levering.

Mooi ervaring

Alles was snel. Ecth blij mee!

te vrede

Ik ben erg te vreden en enzo

Supersnelle en keurige aflevering!

Middelmatig

Ik heb 2 producten besteld waarvan 1 de dop kapot was en deuken heeft. Ik heb een mail gestuurd en GEEN reactie. Beetje jammer

Product zoals omschreven, snelle verzending en levering

Product zoals verwacht en een zeer snelle levering. Top

Goede service snelle levering

Goede service snelle en nette levering

Uitstekende en snelle service!!

Mijn bestelling ging soepel en er was al snel bericht dat mijn pakket was verzonden. Ik had meerdere maten besteld en daardoor ook een retour. Ook die werd snel verwerkt en gecrediteerd. Goed geregeld!