Ruime keus, goede prijs, snelle levering!

Ruime keus, goede prijs, snelle levering

Niets negatiefs te melden

Prima prijs en levering binnen een dag. Gewoon goed.

Snelle levering en goede communicatie!

De communicatie met de klantenservice is vlot en goed verlopen. Ik kreeg binnen een dag antwoord op mijn vraag. Het artikel is de volgende werkdag geleverd en zag er prima uit. Complimenten!

Geretourneerde set Birkensocks met fabrieksfout ontvangen

Nieuwe Birkenstocks besteld en netjes op tijd geleverd gekregen. Mijn verbazing was dan ook groot toen ik de verzendverpakking opende en een Birkenstock doos vond die met tape dicht was geplakt en de restanten van een verwijderde retoursticker die op de doos had gezeten nog duidelijk zichtbaar waren. Bij de Birkenstock was duidelijk bij een van de gespen een fabrieksfout te zien. Deze Birkenstocks zijn dus doodleuk weer verkocht, aan mij! Ik heb een email aan de klantenservice van Kicksshop gestuurd en ben benieuwd of zij dit oppikken. Tot nu toe is mijn ervaring erg negatief.

Goede ervaring

Snel bestellen als gast. Snelle levering, goed ingepakt, geen enkele minpuntje!

Netjes op de hoogte gehouden en keurige levering van wat ik besteld heb

Zaterdags bestelt en maandag al binnen. Heb ik nog niet eerder meegemaakt bedankt Kicksshop

Snelle verzending.

Ik heb voor het eerst bij jullie besteld het is mijn super bevallen en ik kom zeker weten terug en beveel jullie ook aan iedereen.

Super makkelijke site. Besteld en goed op de hoogte gehouden. Artikelen binnen.

Op woensdag besteld en op donderdag geleverd. Wat een geweldige service. Ik ben erg blij met de birckenstock eva slippers.

Snel geleverd!

Snelle levering, erg tevreden

Op tijd

Niet lang hoe en wachten en de maat is goed

Helemaal tevreden over goede, snelle levering

Helemaal tevreden over goede, snelle levering

Beste prijs en snel geleverd

Ik twijfelde omdat de prijs zo goed was. Toen even op internet de recensies bekeken en de gok genomen. Prima ervaring gehad!

Snelle nette levering

Het was de eerste keer maar zal er zeker vaker gaan bestellen.

Snel en netjes

Duidelijke communicatie en snelle levering

Snelle levering van juiste product

Oké

Bijstelling review - keurig verstuurd

Mijn order is na vertraging bij de verzender vandaag in goede orde ontvangen. De bestelde schoenen waren netjes ingepakt en de kwaliteit is naar verwachting. Na enkele negatieve reviews was ik huiverig geworden maar Kicksshop heeft het tegendeel bewezen! Gedurende de vertraging hebben ze via de mail snel gereageerd op mijn vragen wat heel fijn was. Nadat ze een onderzoek hadden opgestart bij de verzender is alles snel opgelost en heb ik het pakket. Chapeau voor de klantenservice!

Helaas blijft het pakket ergens hangen bij de vervoerder inderdaad. We hebben hier netjes contact met u over gehad via de mail en hebben een onderzoek gestart voor u. Hopelijk komt daar snel iets uit en anders komen we met een andere oplossing.

Beschadigde schoenen

De schoenen werden zeer snel geleverd, maar ik kreeg twee beschadigde exemplaren. Zelfs in zo´n geval moet je betalen om de schoenen te kunnen retourneren. Ik wacht liever wat langer in ruil voor een betere service!

Wat vervelend om te horen. We wisten hier helaas niks vanaf anders hadden we dit gelijk netjes voor u kunnen oplossen. We hebben uw zojuist gemaild met een oplossing.

Bestelling volgende dag al geleverd en de aankoop is helemaal wat ik wou

Snel en vordelig geleverd

Mooie prijs en snel gelverd

Zeer goed, besteld en de volgende dag al bezorgd en naar eigen keuze ophaal adres