Zitten geweldig

Schoenen besteld, volgende dag geleverd en precies zoals verwacht!

Prima webshop

Mijn bestelling keurig verpakt en snel geleverd!

Snel en makkelijk

Makkelijk bestelprocedure en snelle levering

Pefect

Duidelijke website. Snelle levering degelijk verpakt.

Te lange periode bij terugbetaling

Levering prima op tijd echter onbegrijpelijk dat terugbetaling na retournering maximaal 14 dagen in beslag ka nemen

Vervelend dat het zolang heeft moeten duren bij u. Onze regeling is zodra wij de retour binnen krijgen, verwerken wij dit gelijk in ons systeem en word het gecrediteerd.

Boven verwachting helemaal top!

Via Instagram bij deze webshop terecht gekomen. Iets wat altijd spannend is, omdat het zomaar oplichterij zou kunnen zijn. Dat was het gelukkig niet: binnen 3 dagen mijn nieuwe Dr Martens binnen met € 40 korting. Ik ben blij!

Fijn om te horen, veel plezier ermee.

Nog steeds niets geleverd gehad

Ik heb nog niets geleverd gehad na 3 dagen… er staat op de site van 1/2 werkdagen ik dacht ik wacht die even af… 3e ook want misschien wel erg druk…. Helaas nog niets binnen

Ik heb uw een mail gestuurd zodat we dit kunnen uitzoeken. Als u gelijk contact met ons had opgenomen hadden wij gelijk kunnen uitzoeken via het bezorgbedrijf waar het pakket is. Helaas ligt de bezorging niet in onze handen.

Laarsen besteld. Snelle levering, goede prijs

11 euro betaald om schoenen te passen

Het leek een goede deal. Maar na het bestellen kwam ik erachter dat zowel de verzending als de retourneringskosten geheel voor mijn rekening waren. Omdat de schoenen mij niet stonden heb ik ze terug moeten sturen en heb ik uiteindelijk 11 euro betaald om een paar schoenen te betalen. Niet doen, dus! Zoek een andere webshop!

Super verkoop

Fijne site, snelle levering.

Dikke prima!

Goede prijs en de volgende dag al in huis.

Snel geleverd, goed product

Snel geleverd, goed product

Fijn om te horen. Veel plezier ervan :)

fantastisch

netjes en snel

Bedankt voor de positieve feedback

Snelle verzending!

Top :)

Goede communicatie

Goede communicatie, over het mooie product (schoenen). Komt de gecommuniceerde afspraken na.

Bedankt voor de positieve feedback :)

Goede prijs - kwaliteit verhouding, snelle bezorging!

Top om te horen :)

Snelle levering.

Snelle levering. Netjes geïnformeerd.

Veel plezier met het product !

I received the boots the day after, I ordered them and everything was fine!

Thank you for the feedback :)

Goedkoop, betrouwbaar, en snel bezorgd !

Thanx !!

Bedankt voor de positieve feedback :)

Super snelle levering en keurig verzorgd!

Volgende dag Uggs al in huis!

Lekker warme voetjes deze winter :)

Snelle en uitstekende service!

Een snelle levering van de bestelling!

Top :)

Uitstekende hulp van persoon aan de telefoon

Mijn ervaring was heel prettig omdat ze met je mee denken ik zou zeggen super mensen van kicksshop ga vooral zo door ik blijf zeer zeker kopen Richard

Top om te horen, veel plezier van de schoenen.

Bij dit bedrijf de ultra mini Uggs in de kleur chestnust besteld, die overal ter wereld uitverkocht blijken te zijn. Gelukkig had Kicksshop ze nog op voorraad in mijn maat, zelfs met flinke korting van Singles Day!! Na het bestellen las ik pas de reviews (Google reviews) en had ik gemengde gevoelens bij de bestelling. Komen mijn Uggs ooit aan, zijn ze beschadigd of zien ze er gedragen uit? Maar niets is minder waar! De schoenen werden netjes binnen de afgesproken tijd geleverd en ik werd constant op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling (mails komen in de spambox). De bestelling was netjes verpakt en de Uggs zien en voelen zoals het hoort! (Kortom het zijn gewoon echte Uggs!). Heel erg tevreden over Kicksshop en ik bestel hier zeker wee

Wat fijn en leuk om te horen. Helaas zijn er altijd klanten die niet tevreden zijn, en daar proberen we altijd een juiste oplossing voor te zoeken. Heel veel plezier met de warme voeten.

Tevreden!

Goede prijzen, en snel en netjes verstuurd. Aanrader

Fijn om te horen!