Maten kloppen niet

Jammer dat niet aangegeven wordt dat de schoenen bijna 2 maten KLEINER vallen. Daarbij ook raar dat je nog meer retourkosten moet betalen dan wanneer je het zelf via DHL zou terugsturen. Slechte eerste ervaring.

Wat vervelend dat de schoenen kleiner vallen bij u. Wij hebben dit echter nog niet eerder gehoord van andere klanten. Onze retouren gaan via een extern bedrijf. Maar wat fijn dat u het goedkoper heeft kunnen doen bij DHL zelf.

Snel

Snel

Toppie

Duidelijke site, vlotte levering

Eenvoudig bestelproces en vlotte levering.

Fijn om te horen :)

Het opsturen werd gelijk gedaan, het enige wat ik jammer vindt is dat als je aflevering bij DHL punt kiest dat hun kiezen welk DHL punt het wordt. Het DHL punt wat kicksshop had gekozen voor mij was dicht wegens vakantie waardoor ik een week heb moeten wachten. Reageren snel op mail. Helaas niet telefonisch bereikbaar. Laarzen waren keurig verpakt.

Ja wij kiezen inderdaad het dichtsbijzijnde afleverpunt. Fijn dat de laarzen toch terechtgekomen zijn bij u :)

snel geleverd !

Snelle levering en goedkoop. Helaas vallen de schoenen te ruim.

Ah dat is balen.

Snel geleverd, goed op de hoogte gehouden en leuke prijs.

Goe om te horen :)

Binnen 1 dag in huis. Voor de verandering is met met levering DHL goed gegaan.

Fijn dat alles goed verlopen is :)

Geweldig & snel

Wat een goede en snelle service. Martens besteld.. vielen te groot.. geretourneerd en de juiste maat besteld. Levertijd 1-2 dagen. Supersnel. Enig minpuntje.. retourkosten is voor jezelf.

Fijn om te horen :) Helaas kunnen wij niet alle retourkosten voor de klanten betalen.

snel en met de juiste vervoerder geleverd (DHL)

Top product en accurate levering!

Top :)

Prima en snel geregeld

Prima geregeld

Fijn om te horen.

Snelle en prima service

Snelle levering en nette verzending, jammer dat als je niet tevreden zou zijn met het product je zelf voor de retour kosten komt te staan.

Helaas kunnen wij niet voor de kosten opdraaien voor elke retour die terugkomt, zeker niet met de scherpe prijzen die we aanbieden op onze site. Fijn dat u verder tevreden bent :)

top site

snelle bevestiging en correcte levering

Bedankt voor de positieve feedback :)

uitstekend

..eerlijk is eerlijk als ik de reviews eerder had gelezen had ik mijn schoenen waarschijnlijk elders - duurder - gekocht. Maar zondag besteld en dinsdagochtend in huis en alles in perfecte staat. Kortom ik ben happy.

Fijn om te horen dat alles positief verlopen is voor u. Veel plezier met de aankoop.

Betrouwbare webshop met snelle levering!

Ik heb schoenen besteld die snel geleverd zijn. Tevens een goede prijs kwaliteit verhouding.

Veel plezier met de aankoop :)

Eenvoudig bestellen op de site en snelle en keurige levering. Zelfs al aanbevolen!

Wat leuk om te horen :) Veel plezier met de aankoop.

Snel en goede prijs

Alles netjes in orde alleen de kleur voel echt veel donkerder uit dan op de foto maar deze zijn ook mooi

Helaas kan het soms wel eens zo zijn dat de kleur iets afwijkt. Maar fijn om te horen dat het zo ook naar wens is :)

Top schoenen en snel geleverd!

Prima. Snel bezorgd. Prijs oké. Keurig verpakt.

Prima. Snel bezorgd. Prijs oké. Keurig verpakt. Artikelen zoals verwacht.

Bedankt voor de positieve feedback.

Fijn :)

Mooie schoenen en snel geleverd

Heb de eerste keer besteld bij jullie en bevalt me prima

Tot hopelijk snel weer een keertje dan :)

Snelle service Kwaliteit!

Toppie!

Mooie prijs en fiine service, dankje

Ik ben blij met de ontvangen Birkenstocks.

Fijn om te horen, veel plezier met de aankoop.

Snel, overzichtelijk

Makkelijke site, klantvriendelijk, snelle levering.

Bedankt voor de positieve feedback :)

Goede en snelle levering!

Aankoop komt overeen met aangeboden info, beste aanbieding.

Fijn :)