Correcte levering conform toezegging

Concurrerende prijs, adequate levering Betaling na ontvangst schept vertrouwen

Snelle service en goede prijs

Via de chat werd een lastige vraag ook binnen een dag per mail beantwoord, prima service.

Beetje jammer

Alles heel snel geregeld.Dat was super prettig . Maar schoenen bleken te klein helaas .Ja en dan begint de ellende .Waar kan ik vinden hoe het retour moet .Mail gestuurd.En indd gelijk mail terug .Retour ticket betalen ..Dan heb ik dus al twee keer verzendkosten betaald en nog niet schoenen .Eerst maar hopen dat pakket goed word gekeurd voor geld terug .Dan moet je weer helemaal over nieuw bestellen voor maat groter .Met weer verzendkosten erover heen .Dus ben ik 15.75 Ong kwijt om een paar sneakers te ontvangen.Dat vind ik echt klant onvriendelijk

Hele snelle levering en producten voldoen aan alle wensen.

Snel en netjes

Goed geïnformeerd over status bestelling en snel geleverd

goede service.

de sneakers zijn mooi. snelle levering en een lage prijs. Heel tevreden....

Goede service, snelle levering

Goede en snelle levering

Doc. Martens besteld en snel bevestigd en geleverd.

Goede communicatie. Snelle levering

Snelle levering!

Een goede en betrouwbare zaak

Mooie goede schoenen voor een betaalbare prijs en zeker niet onbelangrijk: snelle verzending.

Snelle levering. Goed product

Snel en duidelijk!

Overzichtelijke webshop, goed op de hoogte gehouden in het bestel proces en tot slot snelle levering!

Door mij helaas verkeerd besteld en niet goed opgelet

Bij het bestellen niet goed opgelet ik verwachte blauwe maar kreeg zwarte dus sorry mijn fout ! Stuur niet terug hou deze ook en ga kijken waar ik blauwe kan kopen.

Verzend EN Retour kosten zijn helaas voor klant

jammer dat de verzend maar ook de retourkosten volledig voor de klant zijn. Dit wordt niet vermeld op de website bij retouren. Bij veel andere websites is het of gratis is 1x voor kosten voor de klant. Prijzen zijn heel goed maar helaas met 2x verzendkosten is dat naar mijn mening niet in verhouding.

Ok

Zwaar kut

Zwaar kut

Snelle en complete levering voor een scherpe prijs.

Supersnelle levering, topprijzen.

Levering in België op 1 dag, zelfs op een zaterdag. Beste prijs voor Birckenstock sandaaltjes!

Bestelling kon niet geplaatst worden

Helaas kon men geen verzendmethode invullen toen ik de schoenen wilde bestellen. Naderhand wilde ik telefonisch contact opnemen maar ook dat ging niet. Dus via de mail dan uiteindelijk contact gekregen en vanaf toen kon ik de schoenen bestellen omdat dit aangepast was. Nu moet ik de schoenen helaas retourzenden omdat ze te klein zijn en dit moet men zelfs betalen. Vindt ik best sneu voor zulke dure schoenen, had graag een maat groter besteld indien niet voorradig een ander model. Maar mochten deze ook niet passen ben ik dadelijk veel geld kwijt aan de retourzendingen. Ik zal ze nu gewoon in de winkel gaan kopen.

Snel en punctueel.

Product snel geleverd en de levering netjes gedocumenteerd.

Snelle en goede levering

Kut

Ik krijg niet eens iemand aan de tel, zit geen retourbon bij, of hoe of wat je het moet versturen, helemaal niks

Product zoals afgebeeld en snelle levering

Ik kende Kicksshop nog niet maar bestellen en betalen ging prima en bestelling snel ontvangen!

Niet tevreden met product

Dus ik wil het retour sturen. Kost me rond de 6 euro. Voor mij geen bestelling meer bij kicksshop.