Super. Snel geleverd en gave sneakers: Vans

Ik bestelde de schoenen en had ze binnen een werkdag in huis en ze zitten top!

Snel, correct, mooie prijs verhouding

Geweldige pantoffels van Warmbat. Perfecte fit, snelle aflevering, ben erg tevreden.

Goede service leuke acties snel verzonden

Fijne webshop. Leuke acties, goede service. Snel bezorgd.

volgens afspraak gegaan

Snelle levering alles correct

betrouwbaar!!

ik kreeg gelijk alle gegevens om mijn pakket te volgen etc hele snelle levering gewoon top!

Zwarte Vans gekocht, binnen 2 dagen geleverd. Het zijn de originele maar wel voor €20,- minder! Alleen 1 kleine opmerking: ik had bij opmerkingen gezet, aub niet afgeven bij de buren. Dit stond netjes op de pakbon maar die zit IN de doos. Stond dus niet op het pakket zelf! Dus pakket was wél afgegeven bij de buren. Iets om over na te denken? Maar zeer tevreden. Zou zo weer bij Kicksshop bestellen.

geen service, geen retour mogelijk

Bestelling is snel geleverd. Maar bleek ruim uit te vallen. Om te retourneren vraagt Kickshop om te mailen. Maar mail komt niet aan, en bij telefoon kom je op een atwoordapparaat.

Besteld en de volgende dag al in huis! Echt super snel!!

Adidas sneakers goede kwaliteit en levering erg snel

Goeie service en snel bezorgd

Goeie service en snel bezorgd

Prima webshop!

Snel in huis en goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Snelle verzending. Helaas verkeerde maat besteld. Nu wachten op teruggave en opnieuw bestellen.

geweldig

goede service vlug de bestelling binnen

Goede en snelle levering

Gewoon goed

Volgens afspraak in compleetste zin van het woord!

Bestelling via website was makkelijk te regelen, direct mail over de bestelling en bezorging inclusief track en trace. Pakket goed afgeleverd, mooie schoenen en betaalbaar (dr Martens). Zeer tevreden!

Scherp geprijsd en snel geleverd

Helemaal top. Vond de Dr Martens die mijn vriendin wilde voor minder dan elders. Besteld op zondagavond, dinsdagochtend stonden ze voor de deur. Supersnel, makkelijke betaling, snel geleverd. 100% aanbevelen.

Snel afhandeling van bestelling

Bestelling kwam goed overeen met aanbieding. Snel en doelmatig afhandeling

Prettig inkopen

Makkelijk en snel, behalve de bezorging. Deze nemen niet de moeite om het pakket op het bezorg adres aan te bieden maar deponeren het direct bij een depot. In dit geval de Praxis.

Snelle service!

Pakket dinsdag besteld en was donderdag in huis!

Snelle levering en een duidelijke site.

Leuke schoenen voor een betaalbare prijs.

Mooie slippers

Ik ben blij met de slippers en ik raad het aan!

Duidelijke site en snelle levering