Pakket nooit ontvangen

Ik heb het pakket nooit ontvangen en er is maar op de helft van mijn e-mails gereageerd.

1ste keer besteld en het ging gelijk op de post.

Super goede webshop en ik zal hier zeker nogmaals bestellen.

Uitstekend!

Mooie producten, goede prijzen en snelle levering!

Alles was goed

Alles was goed snel en schoenen waren top

Blij blij!

Mooie prijs voor de schoenen, snelle levering en duidelijke informatie via de mail. Ik ben dik tevreden!

makkelijk te retourneren. Prima webshop. Leuke schoenen weinig verpakkingsmatriaal dus goed voor het milieu

Prachtige Panama jacks gekocht voor een prachtige prijs super blij mee 10 sterren!!!

Snelle, correcte levering!

Snelle, zeer correcte levering!

Retour

Helaas waren de bestelde dr. Martens te klein dus retour gestuurd. Na een paar weken bleek mijn pakket kwijt te zijn geraakt bij post.nl De kickshop heeft dit supergoed opgepakt en binnen een paar dagen was mijn geld teruggestort!

slechte ervaring met retourneren

dat retourneren niet meer gratis is daar kan ik me in vinden maar dat je 2x kosten berekent voor een product wat je retour stuurt? Belachelijk. Verzkosten (6,95) en retourkosten (5,95) berekent deze site. Even 12,90 afgetikt. Denk goed na voordat je bij deze site bestelt!

Vervelend dat uw het zo ervaart. Echter betaald uw €5,95 verzendkosten zelf onder een order van €80. De retourkosten zijn voor de consument zelf en betaal je €6,95.

Eenvoudig te bestellen en snelle levering.

De Adidas Originals gevonden die ik zocht, voor een leuke prijs. Besteld en snel geleverd. Ik zou er zeker weer kopen, voor mij een aanrader dus.

Snelle levering en correct artikel!

Schoenen voor een goede prijs, nergens goedkoper gevonden eerlijk gezegd. Heel erg snel geleverd, binnen een dag. Nete klantenservice, zeker een aanrader

Snelle verzending

Slecht

De vervoeder heeft blijkbaar een fout gemaakt. Wacht nu al een week op mijn spullen. Men weigert de spullen op te sturen, maar wacht tot mijn zoekgeraakte spillen boven water komen. Eerder een keer bij een ander bedrijf meegemaakt, maar die loste het meteen op.

Hele goede service!

Sneakers zijn hier voor een goede prijs te koop! Helaas waren er wat problemen met de vervoerder, maar daar kon Kickshop niets aan doen. Ze hebben het heel goed opgelost! Ik raad deze shop zeker aan.

Pakket nog steeds niet bezorgd

Pakket besteld rond 15-2 en nog steeds niet ontvangen. Moelijk contact te krijgen, 1 mail ontvangen dat pakketten vertraagd zijn maar nog steeds geen melding gehad. Ik ben er klaar mee en wil de bestelling annuleren . Heb met Klarna betaald dus dat scheelt.

Goed tot zeer goed

Alles wat gemaild werd is ook nagekomen, heel goed

Order na ruim een week nog niet ontvangen!

Order na een week nog niet ontvangen. Wordt geadverteerd met voor 22 uur besteld, morgen in huis. Nu bijna op vakantie en dan wordt het pakket Wrs weer teruggestuurd, waardeloos!

Slecht

Goedemorgen, Mijn pakketje is nooit aangekomen. Email gestuurd maar nog geen reactie gehad. Hoop dat dat nog komt aangezien ik wel 105 euro al betaald hebt. Groet, Remco de Marie [email protected] 0645880702

Snel geleverd!

Bestelling binnen 3 dagen in huis!! Dikke prima!

betrouwbaar

Met een probleem,denken ze met je mee

Herensloffen zijn prima!

Net een paar nieuwe sloffen voor mijn man gekocht. Ze zitten heerlijk en zijn niet te strak.

Fijn!

Blunnies voor een mooie prijs en een dag na bestellen in huis, super!

Ze waren de enige die de schoenen nog hadden in mijn maat en werd snel geleverd, zo blij mee!