Snelle levering van goede schoenen

Zoals hierboven omschreven. Adidasschoenen voor een goede prijs.

Niet voor herhaling vatbaar

Het doosje kwam kapot aan. Lastig met terugsturen. Zeer onoverzichtelijke site!!!! Voornaamste reden van kritiek: èn verzendkosten 6,95 betaald en als je wilt retourneren, dan moet je nogmaals zelf verzendkosten 5,00 betalen!! Dat is € 12,00 extra bovenop de betaling van je aankoop. Ik vind het schandalig. Wel snelle levering en terugbetaling van de kosten.

matig

De schoenen kwamen 2 dagen na mijn bestelling binnen. De maat was niet goed en ik wilde ze terug sturen. Vond het retourneren vervelend, want ik moest zelf de verzendkosten betalen, wat ik ook gek vind is dat ik een mail moest sturen naar de klantenservice meestal als ik iets bij bij bol.com retour stuur dan krijg ik gelijk een mail en kan ik zien dat ze retour zijn gegaan. De klantenservice is telefonisch ook NIET bereikbaar wat mij erg irriteerde.

Bestelling geplaats. Kwam erachter dat ik mijn adres verkeerd had genoteerd. Gebeld en direct aangepast, top service. Snelle verzending!

Snelle levering & goede prijzen!

Algeheel tevreden.

Goede keus tegen goede prijs

Eindelijk eens een site waar je echt korting krijgt in de SALE en ook nog eens voldoende keus in grote damesmaten.

Goeie prijs als je gezochte artikel op de site staat

Prima webshop Verzendt snel naar een pickup punt.

Duidelijke site,snel geleverd

Duidelijke site, met goede prijzen, snelle levering.

Blij met de aankoop

De winkel zelf, geen commentaar op. Het bedrijf dat de verzending afhandelt, DHL in dit geval, zwaar ruk. Zes dagen, (twee jeer is de bestelling verzet) na de bestelling geplaatst te hebben, de schoenen binnen.

Weinig coulance

Had vraag over maat gevraagd, geen antwoord, gewoon toegestuurd. Toen ik hierover mailde, zeiden ze dat ze geen fout hadden gemaakt. En heb zowel voor toezenden als terugsturen zelf bezorgkosten betaald....als ze beetje beter hadden opgelet, geen onnodig en zinloze heen en weer van pakket

Snel, fijne prijs en netjes verpakt!

Binnen no time binnen. Niet ellendig veel verpakkingsmateriaal en 100% real

Toppie

Wat een super goede service. Bestellen en de volgende dag al in huis. En prijskwaliteit ook zeer goed. Ga zo door.

Mooie aanbieding van de Dr Martens

Super tevreden

Een paar all stars gekocht voor een hele mooie prijs. Snelle levering en ik werd tussendoor keurig via mail op de hoogte gehouden van de status.

Snelle levering en goede service

De aangeschafte laarzen bleken helaas te zwaar en vielen te groot uit. Via duidelijke retour procedure weer en terug. En binnen 3 werkdagen werd het aankoopbedrag keurig gecrediteerd. Super.

Vlotte levering

Ik had het geluk dat ik Panama Jack laarsjes behoorlijk afgeprijsd kon kopen. De bevestiging kwam direct en de laarsjes een dag na de bestelling. Niets op aan te merken.

Super. Snel geleverd en gave sneakers: Vans

Ik bestelde de schoenen en had ze binnen een werkdag in huis en ze zitten top!

Snel, correct, mooie prijs verhouding

Geweldige pantoffels van Warmbat. Perfecte fit, snelle aflevering, ben erg tevreden.

Goede service leuke acties snel verzonden

Fijne webshop. Leuke acties, goede service. Snel bezorgd.

volgens afspraak gegaan

Snelle levering alles correct

betrouwbaar!!

ik kreeg gelijk alle gegevens om mijn pakket te volgen etc hele snelle levering gewoon top!

Zwarte Vans gekocht, binnen 2 dagen geleverd. Het zijn de originele maar wel voor €20,- minder! Alleen 1 kleine opmerking: ik had bij opmerkingen gezet, aub niet afgeven bij de buren. Dit stond netjes op de pakbon maar die zit IN de doos. Stond dus niet op het pakket zelf! Dus pakket was wél afgegeven bij de buren. Iets om over na te denken? Maar zeer tevreden. Zou zo weer bij Kicksshop bestellen.

geen service, geen retour mogelijk

Bestelling is snel geleverd. Maar bleek ruim uit te vallen. Om te retourneren vraagt Kickshop om te mailen. Maar mail komt niet aan, en bij telefoon kom je op een atwoordapparaat.