Binnen een dag geleverd en product in goede staat

zeer slecht, het dienst is zeer langsam

ik heb de schoenen terug gestuurd en ik heb heel lang gewacht om het geld terug te krijgen

Goede ervaring; snelle levering en goede communicatie

Mijn schoenen werden, zoals beloofd de volgende dag bezorgd. Ook de communicatie is snel; vragen worden snel beantwoord. Ik raad Kicksshop zeker aan.

Mooie shoenen zit Lekker warn

Was zeer snel geleverd

Heel snel geleverd, goedkoop en goede kwaliteit.

Snelle en correcte levering

Goed, goedkoper en snel

Snel en goed verpakt

Toppers

Super snelle afhandeling, ook bij mijn retour!

Goed geregeld!

Top!!

Ken dit merk, altijd goed

zeer snelle levering, item zoals omschreven

zeer snelle levering, item zoals omschreven

Goede prijs en snelle levering

Snelle verzending en goede kwaliteit warmbat sloffen voor een prima prijs, ik zou wel de sloffen zeker 1 maat groter nemen , ik heb 38/39, maat 39 genomen maar die zijn toch nog wat krap.

My order was never delivered and nobody replies to me from the client service

I have ordered a pair of shoes and asked to have it delivered at a point of delivery indicated by the website. For some reason the package was refused and sent back to Netherlands, I have tried to contact Kicksshop via the number (nobody picks up) and via email and nobody replies, I would like to have at least a refund as I did not receive anything.

Kosten retourneren voor klant

Maat was te groot. Wilde omruilen maar terugsturen zijn kosten voor koper en moet je opnieuw bestellen met de kans dat het weer niet goed past en kosten brengt.

Wat vervelend dat uw dit zo ervaart. Dit is ons beleid en daar kunnen we niet van afwijken. Anders kunnen wij de producten ook niet met zo'n scherpe prijs aanbieden helaas.

Goede prijs en snelle levering.

Meer dan top!!!

Super snelle verzending en netjes verpakt. Uitermaten tevreden!!!

Snelle levering en de prijs was ook voordelig

Gewoon schoenen gezochtmet google, wist al precies welke ik nodig had. Hier waren ze op voorraad en ook nog goedkoop! Makkelijk bestellen en ook nog dag later geleverd in discrete verpakking, geen gedoe met bezorgdienst (ook wel eens fijn).

snelle levering en heel netjes verpakt!

Duidelijke site en bij binnenkomst waren de schoenen netjes verpakt met een leuk schrijven erbij - maakt het net even wat persoonlijker

Vlot en correct

Snelle aflevering van de bestelling en correct en netjes verpakt.

Uitstekend zoals jullie het willen

Uitstekend zoals jullie het wensen !

Goede service, snelle verzending

Zaterdag UGG besteld en dinsdag al in huis