Goede prijs en snelle levering.

Meer dan top!!!

Super snelle verzending en netjes verpakt. Uitermaten tevreden!!!

Snelle levering en de prijs was ook voordelig

Gewoon schoenen gezochtmet google, wist al precies welke ik nodig had. Hier waren ze op voorraad en ook nog goedkoop! Makkelijk bestellen en ook nog dag later geleverd in discrete verpakking, geen gedoe met bezorgdienst (ook wel eens fijn).

snelle levering en heel netjes verpakt!

Duidelijke site en bij binnenkomst waren de schoenen netjes verpakt met een leuk schrijven erbij - maakt het net even wat persoonlijker

Vlot en correct

Snelle aflevering van de bestelling en correct en netjes verpakt.

Uitstekend zoals jullie het willen

Uitstekend zoals jullie het wensen !

Goede service, snelle verzending

Zaterdag UGG besteld en dinsdag al in huis

Goede kwaliteit.

Mooi en correct product aan goede prijs. De levering duurde iets langer dan verwacht.

Zeer snel geleverd en top product!

Retour moet betalen

Ik heb het nooit meegemaakt.

Dit is bij heel veel webshops zo :) Bij de hele grote zit het er vaak bij in, maar daar betaald uw meestal ook meer voor het product.

Snelle goede service

Snel goed en correct verpakt! Er is goed gekeken dat de schoenen niet kunnen schijven in de doos. Verbaasde ons echt! Dus ik zeg een 10.

je moet betalen voor retourneren en daar kom je pas achter als je het moet doen.

Je moet de retourkosten van 7 euro zelf betalen. Dat vertellen ze niet tijdens de aankoop. Dus goedkoop is uiteindelijk duurkoop. Ik koop nooit meer bij deze webwinkel.

Wat vervelend dat uw dit zo ervaart. Wij proberen onze producten altijd met een scherpe prijs aan te bieden. Dan kunnen we helaas ook niet voor de retourkosten garant staan .

Probleem opgelost

Er is beloofd dat het zoekgeraakte pakket opnieuw verzonden wordt

Wat vervelend dat de schoenen niet geleverd zijn. We hebben ondertussen een onderzoek gestart voor u en zullen uiteraard met een oplossing komen.

Goed website en logistiek, we gaan vaker shoppen.

Gewoon super!

Snelle bezorging, scherpe prijzen. Geweldig!

Mijn ervaring is dat ik nog steeds mijn bestelling niet heb gekregen.

Mijn bestelling zal de volgende dag binnenkomen maar nog steeds niet heb gekregen. Graag zie ik het tegemoet komen.

Goeie prijs en supersnelle service

3e paar Blundstone aangeschaft via Kickshop. De beste prijs en de dag erna al geleverd. Zou zie je het graag!

Alles naar wens!

mooie schoenen tegen lage prijs

Schoenen stukken goedkoper dan in de winkel, zondag in de bestelling en maandag in huis.

Snelle service!

De bestelde schoenen de volgende dag goed verpakt ontvangen. Tevreden!

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

Super ervaring.

De schoenen zijn erg mooi. Snelle levering alleen de doos was kapot bij binnenkomst.

Middelweg 1 2401LZ Alphen aan den rijn