Quick and personal service

I had a very good experience with the product and the service. I ordered an item that was out, but I was called directly and was offered the next model without paying the difference. Also my parcel got lost, but it still arrived on time. The product also is of very good detailing and extra material is given in order to fit in any bike. All and all I am very satisfied.

Erg fijne Vaude-tas en goede service!

Ik had deze tas al eerder. Na zo’n 6-7 jaar dagelijks gebruikt te hebben was de tas nog steeds waterdicht. De afneembare beugel - om hem aan de bagagedrager te klikken - is geniaal. De tas was wel wat vies geworden en had een paar slijtplekken, dus tijd voor een nieuw exemplaar!

Uitstekend !!

Snelle bevestiging. Correcte levering.

Makkelijk, snel en op tijd!

Zeer toegankelijke site, simpel en snel in te vullen... de betaling is al net zo eenvoudig. De levering is zo mogelijk nog sneller. Het product zelf had helaas geen rubberomhulsel bij het riempje de originele had dat wel.

Wat een uitstekende service!

Een set Vaude Aqua back tassen besteld en vlot geleverd!

Kwalitatief goed en heel mooi

Mooie afgewerkte fietstas. Heel blij mee

Snelle levering! Mooie tassen

Was op zoek naar nieuwe fietstassen . En in bij vaude de beste keuze gevonden. Zeker als de fietsen op een fietsendrager staan. Tassen snel te verwijderen

Perfecte tassen. Snel geleverd. Goede klantenservice

Goede service bij oplossing voor logistiek probleempje

Aanvankelijk enkele kleine logistieke problemen in de aflevering (niet in voorraad dus latere levering dan verwacht), maar worden goed opgepakt en netjes opgelost. Prachtige tas - ik ben er erg blij mee.

Uitstekende service!

Snelle verzending. Helaas verkeerd product geleverd maar dit werd direct opgelost! Juist product werd meteen opgestuurd met een retourenvelop voor het andere product. Super tevreden!

Prachtige handige tas van super kwaliteit

Zeer snel geleverd, Tas is precies als op de foto. Voldoet aan alle verwachtingen. Mooi afgewerkt, veel handige vakken en vakjes. Vriendelijke meldingen over de ontvangst van de bestelling en het volgen van mijn bestelling. Top!

Verkeerd bezorgd, maar direct verholpen

Verkeerde bezorging, maar prima te woord gestaan en de klantenservice stuurde direct de goede tassen op. Volgende dag alsnog geleverd.

Nononsense

Makkelijk kiezen, bestellen, ontvangen

Ik had nieuwe clipjes besteld voor mijn vaudetas.

Makkelijk te bevestigen

ik heb de tassen nog niet gebruikt maar ze zijn makkelijk om te bevestigen en losmaken. Gebruiksaanwijzing had iets duidelijker gekund.

Precies de kleur en model wat ik zocht. Daarbij netjes geprijsd en snel geleverd

Mooie tas, vlot bezorgd

De zondag bestelde fietstas werd woensdag bezorgd en kon donderdag zijn waterdichtheid achterop de fiets bewijzen. Geslaagd!

Super snel geleverd

Clip besteld voor een wandelrugzak van een ander merk. Paste perfect, nu dus weer een volledig functionele rugzak!

Jammer dat je de retourzending zelf moet betalen

Prima besteld en ontvangen alleen de tas was veel te groot dus ik wilde hem retour zenden. Helaas bleek dat die kosten voor eigen rekening zijn. Ik bestel hier dus nooit meer.

Een 3 ontvangen omdat wij de retourzending niet zelf betalen, pfff daar worden wij erg moe van.....Wij zijn van mening dat je die zelf moet dragen omdat wij de heenzending al hebben betaald. Een consument die besluit terug te sturen is daar zelf verantwoordelijk voor en waarom zou een verkoper dat risico moeten dragen? Webwinkels zijn als de dood om een klant/verkoop te verliezen en gaan op hun knieën . Deze kortzichtigheid kost uiteindelijk meer dan dat het oplevert (Cool blue maakt nog steeds verlies en een Bol.com ook). Daarnaast is het ook nog eens milieuonvriendelijk om maar te laten bezorgen in de wetenschap dat het toch allemaal niets kost, zo werkt het niet. Er zitten altijd kosten aan verbonden, zowel aan de financiële- als aan de milieu kant. De 'rupsjes nooit genoeg' zal je altijd blijven houden en die zijn wij bij voorbaat liever kwijt dan rijk. Die willen alles het liefst zo goedkoop mogelijk, morgen bezorgd, alles gratis retour en binnen 1 dag je geld weer op de bank!

Overzichtelijke site

Bestelling liet door de feestdagen wat langer op zich wachten, en was uiteindelijk een iets andere kleur grijs dan op mijn Vaude-tas. Maar hij past en de gesp kan weer dicht :)

Geen reactie meer na verkeerde levering

Clip/ Gesp bestelt via de website. Hier staat meet de breedte van de clip voor de maat. Na levering bleek dat je eigenlijk de bandbreedte moest meten. Dit werd ook telefonisch bevestigd. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en er werd belooft om alsnog de juiste gesp toe te sturen. Voor de zekerheid mijn gegevens nogmaals gemaild. Helaas na 1.5 week geen gesp ontvangen en geen reactie op mijn mail. Erg jammer. Dit had na een goede afhandeling een mooie review kunnen zijn.

supersnelle service

Na een klein ongeval was een onderdeel van mijn zes jaar oude fietstas stuk. Toch nog perfect te bestellen, en na twee werkdagen al geleverd!

Fijne en heel handzame koffer

Fijne lichte koffer met veel ruimte en prima wielen. Super service met thuisbezorging!

Informatie online niet volledig, klantenservice met duidelijke retourregeling prima afgehandeld.

Door informatie die ontbrak of niet geheel klopte enkele accessoires geretourneerd. Direct verwerkt en duidelijke schriftelijke en telefonische informatie. Ook op korte termijn geld terug ontvangen. Prima klantenservice.